Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Darling, kaikki on hyvin.
Olkoot, idc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisimme kokeilla ryhmäseksiä
Ai näin: 👩🏻🧔♂️👱♀️?
Juu en suostu 👩🏻
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kerro itsestäsi jokin piirre tai asia, jonka haluaisit paljastaa kaivatullesi.
Haluaisin kertoa miten paljon pidän hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Darling, kaikki on hyvin.
Olkoot, idc
Selvä
Vierailija kirjoitti:
Viiksitimaliminka kirjoitti:
Menen Limingan lintukosteikolle katselemaan viiksitimalien, partatiaisten alkavia pesimätouhuja.
Pyrähdä luokseni, oi armain sinne. Kuunnellaan heleää partatiaisen äännähdystä.
Olen niin sinun, kuin näillä kuivilla kuivilla ja rasittuneella selkällä vaan voi 🥾💼🚣🏽🍳🥨🥪☀️🪶🌲🌿Rakasteltaisiin ehkä lintutornissa? Sopiiko, että odotellaan hieman lämpimämpiä kelejä.
Ei raksteltaisiin. Miksi minun pitäisi rakastella lintutornissa? Mene sinne kaupan näyteikkunaan alasti riehumaan.
Ja toisekseen, sään mukaan voi aina pukeutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu en suostu 👩🏻
Enkä minä. Kaivattu näkyy ilmottaneen meidät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu en suostu 👩🏻
Enkä minä. Kaivattu näkyy ilmottaneen meidät.
Siis sun kaivattu. Minä enole tuommoista tahtonut 👩🏻
Enkä lintutornissa rakastelua. Kykenen pukemaan itseni sään mukaisesti, mutta olen kylmänarka.
Jos joutuisin riisumaan tähän aikaan vuodesta ulkona, tarvitsisin viikon lämmittelyjakson kylmille jäsenilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keväisen päivän kunniaksi kysymys. Jos saisit viisi minuuttia kaipaamasi kanssa kahden, mitä tekisit?
Halaisin. Sen jälkeen haluaisin.
Sen jälkeen tulisikin kutsu kuulusteluun. Vastapuolta ei nääs välttis kiinnosta.
Tiedoksi vain, että olet supersöpö, mutta minun tulee lopettaa tämä hulluus. Nyt. Ei ole mitään muuta vaihtoehtoa. Ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keväisen päivän kunniaksi kysymys. Jos saisit viisi minuuttia kaipaamasi kanssa kahden, mitä tekisit?
Sen jälkeen tulisikin kutsu kuulusteluun. Vastapuolta ei nääs välttis kiinnosta.
Kuulusteluun😂 just juu. Keskity nyt vaan omiin terveisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vain, että olet supersöpö, mutta minun tulee lopettaa tämä hulluus. Nyt. Ei ole mitään muuta vaihtoehtoa. Ei mitään.
🥺
Vierailija kirjoitti:
Höpsis.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sun luo. Mielellään heti.
No tule ihmeess.
Vierailija kirjoitti:
varaan sut koko kesäksi
Ookke, täytyy sit varmaan ilmoitella muille ajanvaraajille, et aikoja kesälle ei enää löydy 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kai sitä haluta toista ilman että joutuu kuulusteluihin?
Vierailija kirjoitti:
Niinkö. Miksi?
Arvaas mikä hieman rauhoittaisi mieltä? Just niin arvasit oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö. Miksi?
Ei varmaankaan sinulle, jos et tiedä.
Sitä mitä yleensäkin, juteltaisi tai oltaisi ihan hiljaa, hieroisin hänen hartioita...en tiedä, ollaan jatkuvasti kahdenkesken.