Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
2661/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalle ihastukselle. ❤x💙

Vierailija
2662/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikkia miehiä kiehdo naisissa älykkyys, voi olla myös päinvastoin. Siksi on ihan hyvä, että on olemassa sellaisiakin naisia, jotka tietävät vaaleahiuksisten pitävän aina eniten suklaajäätelöstä. Vastoin tahtoani ihastuneena auttaa, kun kuvittelen palstan parhaita kirjoituksia hänen näkemyksikseen. Minua kun viehättää naisissa myös äly.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2663/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli varattuun ihastuu. Ihailla voipi, mutta kyllä minua niin ❤️ sattuisi, jos huomaisin himoitsevani toisen miestä. Kunnioitan muita ihmisiä.

Vierailija
2664/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastumiselle ei voi mitään. Ei sitä voi jarrutella.

Vierailija
2665/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli varattuun ihastuu. Ihailla voipi, mutta kyllä minua niin ❤️ sattuisi, jos huomaisin himoitsevani toisen miestä. Kunnioitan muita ihmisiä.

Itsensä pettämistä ihastua varattuun. En suosittele. Leluksi päätyy vaan.

Vierailija
2666/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes suostuisi kenenkään leluksi. Enkä väljähtyneen liiton piristäjäksi. Tiedän arvoni ❤️

Vierailija
2667/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaan tilanne, jossa sitoisit silmäni niin etten näe mitä ympärillä tapahtuu, ja se tilanne olisi ei-seksuaalinen. Millainen tilanne se olisi?

Naiselle

Mielenkiintoista.

Tilanteessa olisi tuoksuja, ääniä, musiikkia, eri materiaalien kosketus ihollasi mikäli tilanne olisi neljän seinän sisällä. Ilman puhetta.

Tai veden kohinaa, luonnon ääniä , aamukasteen aistiminen aamulla, auringon lämpö ja helteen sekä hiekan hikevyys tai illan viileys iholla mikäli tilanne olisi ulkona keväällä/ kesällä.

Saattaisin laittaa myös ruokaa ja saisit haistella siihen kuuluvia tuoksuja, maistella ja makustella.

Vierailija
2668/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voit?💛

Vierailija
2669/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion notkua koko kesän pihalla, tuu seuraksi.

Vierailija
2670/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhalle ihastukselle. ❤x💙

Vanhalle 🙄

Vierailija
2671/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes suostuisi kenenkään leluksi. Enkä väljähtyneen liiton piristäjäksi. Tiedän arvoni ❤️

Minä haluaisin olla kaivatulleni vaikka lelu. Ihan mitä vaan. Se ei muuta minun arvoani millään lailla, kunhan saisin vain olla hänen kanssaan edes jollain tapaa. 

Vierailija
2672/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää varattuihin ryhtykö, se ei ole oikein millään tavalla

Vierailija
2673/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaan tilanne, jossa sitoisit silmäni niin etten näe mitä ympärillä tapahtuu, ja se tilanne olisi ei-seksuaalinen. Millainen tilanne se olisi?

Naiselle

Lukisin sinulle ääneen valtion ensi vuoden talousarvion.

Vierailija
2674/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion notkua koko kesän pihalla, tuu seuraksi.

Tarkoitatko terassilla?

Vierailija
2675/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin olla kaivatulleni vaikka lelu. Ihan mitä vaan. Se ei muuta minun arvoani millään lailla, kunhan saisin vain olla hänen kanssaan edes jollain tapaa. 

Olet epätoivoinen 🙄

Vierailija
2676/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaikkia miehiä kiehdo naisissa älykkyys, voi olla myös päinvastoin. Siksi on ihan hyvä, että on olemassa sellaisiakin naisia, jotka tietävät vaaleahiuksisten pitävän aina eniten suklaajäätelöstä. Vastoin tahtoani ihastuneena auttaa, kun kuvittelen palstan parhaita kirjoituksia hänen näkemyksikseen. Minua kun viehättää naisissa myös äly.

Miksi vastoin tahtoasi? Eikö sun juuri silloin kannattaisi pitää niitä kaikkein reikäpäisimpiä kirjoituksia hänen kirjoituksinaan, jotta pääsisit ihastuksesta yli?

Vierailija
2677/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän sä et tiedä, mutta sulla on isäni kanssa sama nimi.

Vierailija
2678/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää varattuihin ryhtykö, se ei ole oikein millään tavalla

Varattujen väliin ei pääse, jos suhde on kunnossa.

Miksi haluaisit edes mennä kenenkään toisen suhteeseen sörkkimään? Mikäli saisit hänet. Joku päivä joku veisi sen sinultakin. Tosiasia.

Ja sivusta

Vierailija
2679/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi päästä yli ihastuksesta varattuun?

Vierailija
2680/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet epätoivoinen 🙄

Lievästi sanottuna vaikuttaa olevan :DD No mikäs siinä jos tuommoseen tyytyy. Oma valinta.

Ketju on lukittu.