Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Eihän kaikkia miehiä kiehdo naisissa älykkyys, voi olla myös päinvastoin. Siksi on ihan hyvä, että on olemassa sellaisiakin naisia, jotka tietävät vaaleahiuksisten pitävän aina eniten suklaajäätelöstä. Vastoin tahtoani ihastuneena auttaa, kun kuvittelen palstan parhaita kirjoituksia hänen näkemyksikseen. Minua kun viehättää naisissa myös äly.
Mikäli varattuun ihastuu. Ihailla voipi, mutta kyllä minua niin ❤️ sattuisi, jos huomaisin himoitsevani toisen miestä. Kunnioitan muita ihmisiä.
Rakastumiselle ei voi mitään. Ei sitä voi jarrutella.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli varattuun ihastuu. Ihailla voipi, mutta kyllä minua niin ❤️ sattuisi, jos huomaisin himoitsevani toisen miestä. Kunnioitan muita ihmisiä.
Itsensä pettämistä ihastua varattuun. En suosittele. Leluksi päätyy vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes suostuisi kenenkään leluksi. Enkä väljähtyneen liiton piristäjäksi. Tiedän arvoni ❤️
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaan tilanne, jossa sitoisit silmäni niin etten näe mitä ympärillä tapahtuu, ja se tilanne olisi ei-seksuaalinen. Millainen tilanne se olisi?
Naiselle
Mielenkiintoista.
Tilanteessa olisi tuoksuja, ääniä, musiikkia, eri materiaalien kosketus ihollasi mikäli tilanne olisi neljän seinän sisällä. Ilman puhetta.
Tai veden kohinaa, luonnon ääniä , aamukasteen aistiminen aamulla, auringon lämpö ja helteen sekä hiekan hikevyys tai illan viileys iholla mikäli tilanne olisi ulkona keväällä/ kesällä.
Saattaisin laittaa myös ruokaa ja saisit haistella siihen kuuluvia tuoksuja, maistella ja makustella.
Aion notkua koko kesän pihalla, tuu seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vanhalle ihastukselle. ❤x💙
Vanhalle 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes suostuisi kenenkään leluksi. Enkä väljähtyneen liiton piristäjäksi. Tiedän arvoni ❤️
Minä haluaisin olla kaivatulleni vaikka lelu. Ihan mitä vaan. Se ei muuta minun arvoani millään lailla, kunhan saisin vain olla hänen kanssaan edes jollain tapaa.
Älkää varattuihin ryhtykö, se ei ole oikein millään tavalla
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaan tilanne, jossa sitoisit silmäni niin etten näe mitä ympärillä tapahtuu, ja se tilanne olisi ei-seksuaalinen. Millainen tilanne se olisi?
Naiselle
Lukisin sinulle ääneen valtion ensi vuoden talousarvion.
Vierailija kirjoitti:
Aion notkua koko kesän pihalla, tuu seuraksi.
Tarkoitatko terassilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin olla kaivatulleni vaikka lelu. Ihan mitä vaan. Se ei muuta minun arvoani millään lailla, kunhan saisin vain olla hänen kanssaan edes jollain tapaa.
Olet epätoivoinen 🙄
Vierailija kirjoitti:
Eihän kaikkia miehiä kiehdo naisissa älykkyys, voi olla myös päinvastoin. Siksi on ihan hyvä, että on olemassa sellaisiakin naisia, jotka tietävät vaaleahiuksisten pitävän aina eniten suklaajäätelöstä. Vastoin tahtoani ihastuneena auttaa, kun kuvittelen palstan parhaita kirjoituksia hänen näkemyksikseen. Minua kun viehättää naisissa myös äly.
Miksi vastoin tahtoasi? Eikö sun juuri silloin kannattaisi pitää niitä kaikkein reikäpäisimpiä kirjoituksia hänen kirjoituksinaan, jotta pääsisit ihastuksesta yli?
Sitähän sä et tiedä, mutta sulla on isäni kanssa sama nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää varattuihin ryhtykö, se ei ole oikein millään tavalla
Varattujen väliin ei pääse, jos suhde on kunnossa.
Miksi haluaisit edes mennä kenenkään toisen suhteeseen sörkkimään? Mikäli saisit hänet. Joku päivä joku veisi sen sinultakin. Tosiasia.
Ja sivusta
Miten voi päästä yli ihastuksesta varattuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet epätoivoinen 🙄
Lievästi sanottuna vaikuttaa olevan :DD No mikäs siinä jos tuommoseen tyytyy. Oma valinta.
Vanhalle ihastukselle. ❤x💙