Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin.

Kommentit (17476)

Vierailija
2641/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet niin aurinkoinen, pirskahteleva, energinen, iloinen, nauravainen ja hyväntuulinen muiden työkavereidesi kanssa. Mä kun ilmestyn paikalle niin sä muutut jotenki erillaiseksi, jotenki niin vakavaksi. Varmaanki olen huonoa seuraa sitte. Ehkä sua ahdistaa mun seura ja ehkä mä kadotan ilon sun huuliltasi ja silmistäsi.

Tätä mä olen ihmetellyt useastikin.

Vierailija
2642/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän sinulle halauksen vähän itsekkäistä syistä, koska olisin halauksesi tarpeessa. Laitan lähetin asialle.

❤️🕊️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2643/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskipäivän hali sinulle, rakas.

Vierailija
2644/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydämessäni on vain yksi paikka, se on sinulle.

Unohdit kertoa, kenelle.

Vierailija
2645/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskipäivän hali sinulle, rakas.

Kiitos rakas 😍 Tuukko taas tänään käymään? 

Vierailija
2646/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen mitä on tapahtunut. Ennen vastasit aina kehuihini hymyillen, naurellen, minulle kepeästi takaisin flirttaillen. Heitit aina jotain takaisin ja naljailimme rakkaudella suuntaan ja toiseen, jopa sen jälkeen kun torjuit minut. Siitä on tullut meille jo tapa kommunikoida ja en rehellisesti sanottuna muista milloin viimeksi olemme puhuneet asiallisesti. Nyt yhtäkkiä oletkin kylmän asiallinen minua kohtaan ja olen ymmälläni. Jos olet löytänyt kumppanin, niin kerrothan, tajuan kyllä että täytyy muuttaa kommunikointitapaamme ettei synny hämminkiä. Varatun ihmisen kanssa en puhelisi näin. Tiedän että osaat puhua, ja sinä tiedät että kestän totuuden paremmin kuin esityksen ja mahdolliset valheet. En pahastu.

Se on varmaan ihastunut suhun ja tajunnut sen itsekin. Nyt se epäilee ettet sinä ole ja yrittää olla normaali. Lisää lämpöä ja ihailua kehiin vaan. -Sivusta

Kuulostaa enemmänkin mieheltä, joka on tajunnut naisen olevan ihastunut ja haluaa ottaa etäisyyttä, koska ei itse ollut tosissaan. Ihastunut mies hakeutuu naisen luokse.

Vierailija
2647/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet niin aurinkoinen, pirskahteleva, energinen, iloinen, nauravainen ja hyväntuulinen muiden työkavereidesi kanssa. Mä kun ilmestyn paikalle niin sä muutut jotenki erillaiseksi, jotenki niin vakavaksi. Varmaanki olen huonoa seuraa sitte. Ehkä sua ahdistaa mun seura ja ehkä mä kadotan ilon sun huuliltasi ja silmistäsi.

Hän on ihastunut sinuun, jos muuten puhuu kanssasi. Mikäli ei. Sitten hän ei pidä sinusta.

-sivusta

Vierailija
2648/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain multiversumissa mekin saatetaan jo pussailla tällä hetkellä, kun taas tässä elämässä hyvä kun saadaan edes morot sanottua.

Minä mielelläni morottaisin mut mies on aina myöhässä.

Vierailija
2649/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oiskin koko kesä aikaa, kun jää harkat ja kilpailutoiminta kesän ajaks kokonaan tauolle🥰

Miksi?

Vierailija
2650/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilu ei ole mitään oikeaa elämää, vaan eläminen ja kokemukset. Jokainen täällä ansaitsee parempaa kuin tämä.

Se on totta. Yritän pitää sydäntäni avoinna ihmisen sinne tulla tosielämässä. Jos se ei ole hän, niin toivottavasti joku parempi.

Vierailija
2651/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen mitä on tapahtunut. Ennen vastasit aina kehuihini hymyillen, naurellen, minulle kepeästi takaisin flirttaillen. Heitit aina jotain takaisin ja naljailimme rakkaudella suuntaan ja toiseen, jopa sen jälkeen kun torjuit minut. Siitä on tullut meille jo tapa kommunikoida ja en rehellisesti sanottuna muista milloin viimeksi olemme puhuneet asiallisesti. Nyt yhtäkkiä oletkin kylmän asiallinen minua kohtaan ja olen ymmälläni. Jos olet löytänyt kumppanin, niin kerrothan, tajuan kyllä että täytyy muuttaa kommunikointitapaamme ettei synny hämminkiä. Varatun ihmisen kanssa en puhelisi näin. Tiedän että osaat puhua, ja sinä tiedät että kestän totuuden paremmin kuin esityksen ja mahdolliset valheet. En pahastu.

Se on varmaan ihastunut suhun ja tajunnut sen itsekin. Nyt se epäilee ettet sinä ole ja yrittää olla normaali. Lisää lämpöä ja ihailua kehiin vaan. -Sivusta

Kuulostaa enemmänkin mieheltä, joka on tajunnut naisen olevan ihastunut ja haluaa ottaa etäisyyttä, koska ei itse ollut tosissaan. Ihastunut mies hakeutuu naisen luokse.

Kerrankin aiheeseen liittyvää tosipuhetta!

Usein täällä väitetään, että ihastunut mies tekee kyllä aloitteen, mikä ei pidä aina ja kaikkien kohdalla paikkaansa, mutta tuo pitää täysin paikkansa, että ihastunut mies (tai nainen) hakeutuu ihastuksensa luokse.

Sivusta

Vierailija
2652/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilu ei ole mitään oikeaa elämää, vaan eläminen ja kokemukset. Jokainen täällä ansaitsee parempaa kuin tämä.

Ihmisiä on täällä erisyistä. Ei tämä ole pois muusta elämästäni. Kyllä haaveilla saa. Tuskin otan enää ketään miestä elämääni. Eikä se ole minulta pois, vaan päinvastoin. Vain voimakas molemmin puolinen rakastuminen voi muuttaa tämän. 

Hyvin vastattu ja tavallaan samoilla linjoilla. Niin kauan kuin se on itselle harmitonta, niin ei mitään hätää. Pointti oli, että ei kannata turhan tähden yöuniaan menettää.

Palstailu ei ole harmitonta enää siinä vaiheessa, kun se toimii korvikkeena, joka estää toiminnan tosipaikan tullen.

Vierailija
2653/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis tää sama tapahtuu itselleni aina ihastukseni tullessa paikalle (ei töissä). Menen täysin puihin, en uskalla tehdä mitään, ajattelen ihan liikaa sitä, miltä hänelle näytän ja vaikutan.

Vierailija
2654/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi iljetys kirjoitti:

P sulle! Pesulle!

Jos olet M (n), niin kiitos?

Vierailija
2655/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin aiheeseen liittyvää tosipuhetta!

Usein täällä väitetään, että ihastunut mies tekee kyllä aloitteen, mikä ei pidä aina ja kaikkien kohdalla paikkaansa, mutta tuo pitää täysin paikkansa, että ihastunut mies (tai nainen) hakeutuu ihastuksensa luokse.

Sivusta

Hassu juttu, jonka olen huomannut: olen tapojeni orja ja mulla on tapana odotella erään harrastuksen alkamista aina samassa paikassa. Muutama mies on selkeästi alkanut kilvoitella siitä, kuka ehtii 'mun' paikalle ensimmäisenä, koska ovat huomanneet, että tulen siihen siitä huolimatta jos siinä on joku toinen. Se on aika hellyyttävää. Yksikään näistä miehistä siis tuskin missään tilanteessa pukahtaisi kiinnostuksestaan mitään, koska ovat ujonpuoleisia.

Vierailija
2656/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitellaan tilanne, jossa sitoisit silmäni niin etten näe mitä ympärillä tapahtuu, ja se tilanne olisi ei-seksuaalinen. Millainen tilanne se olisi?

Naiselle

Vierailija
2657/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on täällä erisyistä. Ei tämä ole pois muusta elämästäni. Kyllä haaveilla saa. Tuskin otan enää ketään miestä elämääni. Eikä se ole minulta pois, vaan päinvastoin. Vain voimakas molemmin puolinen rakastuminen voi muuttaa tämän. 

Hyvin vastattu ja tavallaan samoilla linjoilla. Niin kauan kuin se on itselle harmitonta, niin ei mitään hätää. Pointti oli, että ei kannata turhan tähden yöuniaan menettää.

Palstailu ei ole harmitonta enää siinä vaiheessa, kun se toimii korvikkeena, joka estää toiminnan tosipaikan tullen.

Tai sitten se on justiinsa hyvä tapa estää harmia tapahtumasta, kun purkaa ajatuksensa tänne ja pitää siten muuten suunsa kiinni. Syitä niin monia kuin palstailijoitakin.

Vierailija
2658/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaan tilanne, jossa sitoisit silmäni niin etten näe mitä ympärillä tapahtuu, ja se tilanne olisi ei-seksuaalinen. Millainen tilanne se olisi?

Naiselle

Tietysti taluttaisin sua sun synttärilahjan/juhlan luokse.

Vierailija
2659/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkö takia sun kaveri lopetti mun moikkaamisen, kun huomasin sun olevan vähän vakavammin kiinnostunut? Sulla on hyvä kaveri. Se kertoo hyvää myös sinusta.

Vierailija
2660/17476 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on ainakaan kiinnostunut. Ihastunut juuri hehkuu ja on iloinen ja aurinkoinen tunteiden kohteen seurassa.

Ketju on lukittu.