Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Sun ajatteleminen laittaa posket kuumottamaan☺️
Vanhoja Tiinoja, kiva että joku kaipaa.
Lähetä mulle tsemppiviesti <3
Vierailija kirjoitti:
Tunnen nuorempiakin.
-sivulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, olemme hyvin paljon samanlaisia, vaikka varmasti erojakin löytyy. Sovimme niin hyvin toisillemme, että päädymme loppujen lopuksi väistämättä yhteen. Näin siinä vain tulee käymään, vaikka koettaisimmekin sitä jotenkin estää. Magneetti vetää niin kauan, että tulee kosketus. Sen jälkeen se ei päästä irti ja me olemme magneetteja toisillemme.
Kenelle?
Magneetille. Ainoa tapaus, jonka kanssa on vaikeaa olla mies kuin rautaa.
Mitä tarkoittaa olla mies kuin rautaa?
Magneetti tehoaa parhaiten rautaan, luulisin tuolla tarkoitettavan sitä. Eli olla mies, jota magneettinainen vetää voimakkaasti puoleensa.
Kyllä, tähän tapaan tuon tarkoitin. Rautaisuus ei kuvaa minua mitenkään muuten, kuin että naisen vetovoima tehoaa minuun etäisyyksienkin päästä. Magneetti vetää aina rautaa puoleensa, se on luonnonlaki.
Toivottavasti tarttuu pian tiukasti kohteeseensa. Milloin olette viimeksi nähneet tuon naisen kanssa jos saan kysyä? Sivusta
Kaikki aikanaan. Kuukausia sitten.
Lähetän terveiseni kaipaamalleni kollille.
Laitetaanko taas niitä kaivattujen etunimiä. Ei kukaan niistä tunnista itseään. Jokaista nimeä on n. 10000 ja jos tosi arvinainen niin googlaappas kuinka paljon kaivatullasi on kaimoja Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Sivulauseista ja riviväleistä joskus ymmärsin, ettei parisuhteesi kovin vakaalla pohjalla lepäisi. Ilmeisesti se kuitenkin kestää. Toivottavasti olet siinä myös onnellinen etkä vain velvollisuudesta. Mikäpä minä olen tästä sanomaan, kokemusasiantuntijana. Mutta jos ja jos ja jos... niin olisin heti valmis kaikkeen.
Oletko näyttänyt hänelle kiinnostuksesi?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Lastenhoitaja/vaka-opettaja Tiina on nuorehko, lämmin ja kaunis.
Terveisin, ihailija.
Vierailija kirjoitti:
Lähetän terveiseni kaipaamalleni kollille.
Tää on kuin mun suusta.
Lähetän siis minäkin terkut.
Turkuun -tiätty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐈⬛🐾
🐈🐾
🐆🐾
🦔👣🦔👠👠
Tässä tapauksessa
🦔👞👞
Vierailija kirjoitti:
pidän sua kädestä
Milloin irl?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Jos sinun ja kaivattusi sukunimi alkaisi samalla kirjaimella, niin mikä tuo kirjain olisi?
Se mikä kirjain on tällä hetkellä, kummallakin.
E) erkaannun. Todellisuudesta, tyhjästä.
-sivusta, vit##taa..