Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Vierailija kirjoitti:
Seitsemättäkymmentä vuotta kaipausta ja harhaa. Taidan ostaa peilin.
Älä huoli. Täällä on pitkä jono perässä nuorempaa sakkia. Ollaan kolmenkymmenen vuoden päästä vielä tässä ketjussa kaivatun kanssa. Kaikki merkit viittaavat siihen. 😄
🆘🔀⛔
Vierailija kirjoitti:
🐈⬛🐾
🐈🐾
🐆🐾
🦔👣
🦔👠👠
Isäsi ihailisi palstaherruuttasi 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli. Täällä on pitkä jono perässä nuorempaa sakkia. Ollaan kolmenkymmenen vuoden päästä vielä tässä ketjussa kaivatun kanssa. Kaikki merkit viittaavat siihen. 😄
🆘🔀⛔
Jompi kumpi varmaan siirtynyt nextille levelille ennen tuota. Kaipauksessa on muutenkin hyvä olla viimeinen eräpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä terveisesi kaipaamallesi kissalle
Joo. Sille, jolla on yhtä kirkkaanvihreät silmät kuin maailman parhaalla kissallakin.
Vierailija kirjoitti:
Uni oli sekava, mutta kantava ajatus siinä taisi olla, että olit eronnut ja muuttamassa, meillä oli hieman säpinää keskenämme. Ajattelin, että voisit muuttaa samoin tein luokseni.
Mullakin uni oli sekava, ja kai outo. hän sanoi, että antaa mulle intialaisen pesukuution. Unessa ei selvinnyt mikä se on, mutta hän oli hyvin ylpeä itsestään kun oli sellaisen mulle hankkinut, koska kaikki sellaista halusi. Nyt mun on pakko saada intialainen pesukuutio.
Vierailija kirjoitti:
Isäsi ihailisi palstaherruuttasi 😄
😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🆘🔀⛔
Jompi kumpi varmaan siirtynyt nextille levelille ennen tuota. Kaipauksessa on muutenkin hyvä olla viimeinen eräpäivä.
Parasta ennen -päiväys? Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi maailmankaikkeuden rankaisevan väärintekijöitä. Onko tunteiden tunteminen muka väärin?
Ei. Väärinteolla viittasin ihmisten kaltoinkohteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🆘🔀⛔
Parasta ennen -päiväys? Mikä se on?
Siirtyy alelaputettuun hyllyyn, josta kiinnostuneet ja nopeimmat voi poimia mukaansa. Osa kuskaa ehkä jo ennen tiettyä ajankohtaa jemmaan ja kotiin vasta kun saa halvimmalla. Sivusta.
Erotu Joukosta. Osta erivärinen paita.
”Ihmisen arvo mitataan siinä, miten hän kohtelee muita.”
Onko näin? Onko oma tapa kohdella muita yhtä kuin nykyhetki. Nykyhetki taas tulevaisuutta ennustava jne.
Näin taas unta sinusta. En muista, mitä teit, mutta makoilin jossain ja koirasi tuli nukkumaan kylkeeni. ❤🐕🦺
Kaivattuni on vain niin ihana. Kunpa hän vain näkisi itsensä minun silmin. Missä oletkaan, hyvää syntymäpäivää ja kai haluaisin vain sanoa että tahtoisin olla jonain päivänä vielä sinun. Miehelle.
Mitä koirasi tekee nyt? Kissani kanssa makoillaan sängyllä viltin alla. Kissani nukkuu kainalossani. En raaski herättää häntä, vaikka pitäisi nousta syömään.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä otetaan vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä otetaan vastaan!
Mullapa onkin kaksi 🌳🌳, joten mulle kans!
Vierailija kirjoitti:
Olet mieletön kissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mieletön kissa.
Tämän halusinkin kuulla. 😘🤩
🐈⬛🐾
🐈🐾
🐆🐾
🦔👣