Yö meni vähillä unilla. Pitääkö tässä oikeasti erota vain omien aavistusten takia?!
En jaksaisi enää tätä miettimistä ja epäilyjä. Mies on ollut erilainen monellakin tapaa jo pidemmän aikaa. Eilen oli taas sellainen päivä kun viihtyi salilla neljä tuntia ja siihen matkat päälle. Tuli kotiin kun muut olivat jo nukkumaan menneet. Väittää että jää tuttujen kanssa juttelemaan sinne ja siksi reissut venyy. Ei myönnä tietenkään mitään pettämisiä tms. Kun olen olen yrittänyt asioista keskustella niin ei ole kiinnostusta, olen vähän kuin ilmaa. Olemme olleet yhdessä reilusti yli 20 vuotta enkä ole joutunut ennen näin inhottavia ajatuksia pyörittelemääm päässäni. Että en luota enää toisen sanaan, oikein missään asioissa. Tunne on outo ja vieras enkä pärjää enää kauaa näin. Eroavatko ihmiset vain omien aavistusten vuoksi, tuskin nyt sentäs? Miten luottamuksen saisi takaisin ja miksi sen olen menettänyt?
Kommentit (827)
aviopuolison iltalenkit alkoi olla monituntisia syrjässä asutaan nääs. sitten ylitöissä joutui olemaan kanssa usein.
työporukan illanviettokin kesti aamu neljään
sitten alkoi seuraamaan jalkapalloa mitä se nyt eiole koskaan tehnyt eli piti päästä paikanpäälle seuraamaan.
mitkä olivat aavistuksesi näillä vihjeillä
Meneppäs mukaan sinne iltalenkeille ja jalkapallo-otteluita seuraamaan, ihan vaan yllättäen. Jos-ihmettelee, niin sanot vaan ,että alkoihan hän itsekkin niitä vasta nyt ennemmän harrastamaan.
Kerro ,miten suhtautui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain lehdessä oli muinoin juttu salapoliisista, joka teki pettämisen käräytyskeikkoja. Jos mies epäili naistaan pettämisestä, 90% olikin vain miehen mustasukkaisuutta. Jos taas nainen epäili miestään, niin mies petti jotain 99% tapauksista.
🤣🤣 Tais olla av-sanomat...
Älkää viitsikö nyt
Olen lukenut tuon saman jutun, oli iltalehti tai iltasanomat. Ja siis sehän oli vain sen yksityisetsivän oma näkemys ja tuntuma, ei välttämättä totuus. Mutta kuitenkin ammattilaisen näkemys.
Vierailija kirjoitti:
Odotan kyllä mielenkiinnolla mitenkä kamera-asia ratkeaa. Mitä mies väittää kun otan asian puheeksi. Eikös tämä ole jo rikollistakin? Myös juomista saa selittää. Kyllähän mies on välillä juonut mutta en ole tiennyt kuinka paljon kun omassa huoneessaan on sitä tehnyt. En minä valvo häntä yön aikana. Ja kun tekee vuorotyötä niin aikaisia aamuja ei ole montaa kuukaudessa. Mies on sitä sorttia että ei kärsi krapuloista. Siksi kait tuo juominenkin on helppoa.
Näistä salijutuista vielä. Kun mies aloitti siellä ravaamisen niin tuloksia kylläkin tuli. Lihakset ja voimat kasvoivat. Alussa heitti herjaa kuinka salilla muutama nainen oli muka kiinnostunut hänestä tai jotain. Jouduin siitä huomauttaakin sille kun alkoi ärsyttää ne jutut. Ihan kuin olisi tarkoituksella niitä minulle selostanut monta kertaa viikossa. Sanoi että kyllä hän saa mennä vaikka kahville jonkun salityypin, naisen kanssa, ei siinä ole mitään pahaa taikka väärin. Tai vaikka reissuun lähteä jonkun mukaan. Siihen totesin että jos se on minun ns. vapaa-ajasta pois taikka lapsen niin ei todellakaan vietä muiden kanssa mitään ylimääräisiä aikoja vielä salireissujen päälle. Suuttui ja intti kuinka häntä ei määräillä. Tuo vaihe sitten lopulta laantui eikä enää naisista puhunut mitään.
Tämän jälkeen alkoi puhua muutamasta miehestä joiden kanssa oli tutustunut. Heillä kuulema synkkaa hyvin jutut yhteen. Ja sen takia reissut venyvät. Salilla on keitin ja mikro ja mukavat sohvat. Syövät ja juovat siellä kahvia treenien jälkeen ja vain juttelevat keskenään. Siis, näkevät toisiaan 3-5 kertaa viikossa ja tähän menee se 3-4 tuntia kerrallaan aikaa ja matkat päälle. Siis 30-50 vuotiaat miehet tekevät näin? Tapahtuuko muka tämmöistä jossain saleilla? ap
En tunne yhtäkään, joka kuluttaisi aikaa salilla ja noin usein. "Akkojen" hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin tässä ketuttaa kun ei ikinä tiedä sen suunnitelmista mitään. Ne vaihtuu hetkessä. Voi olla tunnin poissa taikka viisi eikä ilmottele erikseen. Saattaa sanoa ovesta lähtiessä että menee myöhään mutta sitten ei menekään jne. Lapsi kun kysyy että missä iskä on ja monelta tulee, en voi vastata oikein mitään kun en Tiedä! Tämä on ihan älytöntä.
apJos lapsella on puhelin, voisi sanoa, että soitapa isälle ja kysy, missä hän on ja moneltako tulee.
Miksi lapsi pitäisi sekoittaa aikuisten asioihin? Todella sairasta.
No jos jää sinne salille asumaan, vastaa pubissa istumista. Onko ok, kun toinen on jumissa kotona? Itse en olisi moisessa liitossa miehen huonosti pidettynä esineenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä jännä mitenkä oma mieli ja tunteet seilaa laidasta laitaan. Välillä en voisi uskoa mitenkään sitä että mies olisi voinut pettää. Ajattelen että mielikuvitukseni on vain lähtenyt laukalle. Ja kun mietin mitenkä mieheni on käyttäytynyt minua kohtaan niin ajattelen että on se kyllä välillä tosi mukavakin. Ei kaikki ole vain mustaa. Seuraavassa hetkessä ero tuntuisi maailmanlopulta ja sitten ei taas ollenkaan. Myös koston ja katkeruuden tunteita on ilmassa. Voisin kostaa miehelle jollain todella inhottavalla tavalla jos pettämisestä jäisi kiinni. On asioita joita hänkään ei haluaisi päivänvaloon tuoda. Ei ole täydellinen vaikka niin antaakin muiden ymmärtää.
Puhelimen katsomista on ehdotettu. Ei onnistuisi koska vahtii sitä ja se on lukittuna. Autoonkaan en mitään pääse laittamaan. Vahtii sitäkin ja avaimia säilyttää itsellään. Tietokone on myös lukittuna. Nämä mainitut jutut ovat vähän muutenkin kyseenalaisia toimia. Sitä etsivä-asiaa harkitsen jos ei liian kalliiksi tule. Vaikka onkin selvää ettei miehen käytös ole hyvää jne. Paljon pitäisi muuttua että tästä ylös vielä noustaisiin niin itselleni olisi tärkeää saada tietää totuus. Vasta sen jälkeen voisin aloittaa elämäni muualla, ilman häntä. Olen saanut teiltä paljon hyviä vastauksia, miettimistä riittää. Kiitos! ap
Et ole vieläkään vastannut oletko ratsannut sen salikassin, sitäkin on moneen kertaan ehdotettu.
Säilyttää kassia huoneessaan. Mutta kyllä hikisiä vaatteita on salilta kulkeutunut kotiin asti ja märkä pyyhe. Ja kuten jossain viestissä kerroin on ulkonäkökin muuttunut. Selvästi on kuntoillut mutta näin paljon ei kuitenkaan salilla voi mennä aikaa joka viikko. Sitä on vaikea uskoa. Se että auto olisikin siellä parkissa ei mielestäni vielä ole mikään "todiste". Voihan se olla vain jätetty sinne parkkiin taikka tapailee jotain salilla, en tiedä. Sali on auki koko vuorokauden. Sinne ei pääse kuin kortilla sisään. Mies ei käy koskaan salilla siihen aikaan kun paikanpäällä on henkilökuntaa. ap
Mieheni kävi uimahallissa aikoinaan, ennenkuin sairastui. Matkoineen meni hänellä yhteensä pari tuntia. Ui, saunoi ja porisi saunassa ukkojen kanssa. Lasten kanssa meni kauemmin, koska olivat altaassa pitempään, kävivät myös kahviossa.
Jos ei salikassia suostunut näyttämään edes kysyttäessä, ei ole puhtaat jauhot pussissa. Syytön ihminen olisi näyttänyt sen ilman mitään mutinoita.
Tämä on ihan järkyttävää, mutta ap:n kertoma on melkein yks-yhteen oman tarinani tai siis avioliittoni päättymisen kanssa. Mieheltä ihan täysin samanlaista käytöstä syytöksineen, salikasseineen ja raivokohtauksineen. Sali osoittautui naiseksi, jonka kanssa oli vehdannut jo puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Mutta siksi, että tuo sun vainoharhaisuus on rasittavaa. En minäkään suostuisi keskustelemaan tuollaisen kanssa, kun olisin kertaalleen selittänyt asian.
Kertoisitko, miten selität kerralla sen, että et aikuisena ihmisenä tiedä, kestääkö menosi tällä kertaa tunnin, kaksi vai viisi? Perheellisenä, jolla on velvollisuuksia perheelleen, eikä näin ollen ihan ok järjestellä kalenteriaan lennosta ihan niinkus hotsittaa?
Jos lähden vaikka salille + uimaan tai syömään kaverin kanssa, ei mulla ole mitään kotiintuloaikaa. Sama miehelläni. Saa mennä. Sellainen on ahdistavaa, että joku kyttää perään. Jos on joku syy, miksi olisi tultava tiettyyn aikaan, siitä keskustellaan sitten ja hyvin on toiminut. Lapsia 3, yhdessä ollaan oltu parikyt vuotta, en ole pettänyt kertaakaan ja todella todennäköisenä pidän, ettei mieskään. Varma en voi olla, mutta sen vuoksi ei ole oikein heittää syytöksiä ilmaan.
Eri juttu, jos on etukäteen sovittuja menoja ja sehän on ihan selvää, jos mennään salille ja uimaan tai syömään, niin siellä kestää luonnollisesti enemmän aikaa, kuin pelkästään salilla. Jos minä ilmoitan meneväni pelkästään salille klo 18, niin ei todellakaan mieheni ymmärtäisi sitä, jos tulisin kotiin klo 22! Mieti nyt vähän...
Kuinka tyhmä se mies sitten on, jos menee panemaan eikä älyä vaimolle valehdella, että menee salille JA syömään?
Jos valehtelee käyvänsä syömässä, puolison epäilykset tietenkin heräävät siinä vaiheessa, kun toinen "syömästä" iltamyöhällä tultuaan alkaa tyhjentämään jääkaappia kitusiinsa. Ehkä mies on niin fiksu, ettei halua mennä nälkäisenä nukkumaan...
No ei tietenkään noin amatöörimäisesti kannata toimia. Kyllähän siellä muijan luona tietty nussimisen jälkeen myös syödään romanttisesti yhdessä.
Janottaa ainakin, mutta eikös proteiinijuomat täytä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa salilla kulumaan aikaa 4 tuntia? Taitaa tuijotella itseään peilistä eikä treenata.
Keskustele miehesi kanssa ja kerro miltä sinusta tuntuu.
Mulla meni nuorempana salilla helposti 3 tuntia jos matkat lasketaan mukaan. Jos tekee joka kerta kokovartalotreenin, kyllä siinä aikaa kuluu, varsinkin jos on ruuhkaa.
Mitä itse asiaan tulee, vuokraa, lainaa tms. auto, ja mene salin oven lähelle parkkiin ukkosi salipäivänä. Jos miehellä menee oikeasti siellä se neljä tuntia, sitten ei hätää, jos taas poistuu tunnin kuluttua ja jatkaa jonnekin muualle asia lienee aika selvä.
Tuntemukset eivät aina ole totta, mutta valitettavasti joskus ovat.
Mulla on käsitys, että joka päivä ei treenata samoja lihasryhmiä.
Meillä vähän samanlainen ei ollut pettämisjuttu, miehellä vaan oli keski-iän kriisi ja tarvitsi paljon aikaa itsekseen ja vanhat ympyrät ahdisti. Ero siitä kyllä silti lopulta tuli, päädyttiin molemmat siihen että on muututtu niin paljon eri suuntaan elämän aikana, että haaveemme ovat ihan ristiriidassa keskenään. Kumpikin olisi ollut toiselle jarru unelmien tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjustaa jo tulevaa pettämisviikonloppua.
Ap ei ole vieläkään vastannut onko soittanut ukolleen salireissun aikaan ja vastaako mies ja kuuluuko taustalta metallin kolinaa.
Joskus olen soittanut, yleensä ei ole vastannut puhelimeen. Sanonut ettei ota sitä aina mukaan ja jättää sen äänettömälle pukkariin. Kerran taikka kaksi on vastannut ja silloin oli salilla äänistä päätellen. Salivaatteita kyllä pesee, ne haisevat muuten kilometrien päähän. Mutta en nyt niistä mitään kirjaa pidä, on monet vaatteet hommannut. Salikassin vahtiminen on naurettavaa. Ei jätä sitä hetkeksikään sellaiseen paikkaan josta liikkuisin ohi. Huoneeseen sen vie ja täyttää sen aina niin etten ole näkemässä. Joskus olen läpällä heittänyt että mitä valtionsalaisuutta siellä säilyttää. Jotkut täällä arvelivat että olisiko mies homo? Pienen hetken on tämäkin käynyt mielessä kun niin hehkuttaa niitä mieskavereitaan. On kertonut nimet ja mitä he ovat tehneet milloinkin. Sekin ehkä herättää kysymyksiä. ap
Olen usein lukenut miehesi omasta huoneesta. Mun miehellä ei omaa huonetta, vaikka isohko okt on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Mutta siksi, että tuo sun vainoharhaisuus on rasittavaa. En minäkään suostuisi keskustelemaan tuollaisen kanssa, kun olisin kertaalleen selittänyt asian.
Kertoisitko, miten selität kerralla sen, että et aikuisena ihmisenä tiedä, kestääkö menosi tällä kertaa tunnin, kaksi vai viisi? Perheellisenä, jolla on velvollisuuksia perheelleen, eikä näin ollen ihan ok järjestellä kalenteriaan lennosta ihan niinkus hotsittaa?
Katos, kun tekee sydänleikkauksia sydänkirurgina, niin silloin voi tulla komplikaatioita ja leikkaus venyy. Tämä todennäköisesti syynä.
Oliko kirurgilla luetun ymmärtäminen kohdallaan? Leikkaussali ja punttisali on kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä on koira tai kissa niin osta sellainen GPS-panta ja "unohda" se autoon.
Kissa käräytti sikailijamiehen! : D
Toden totta, näinhän joku voisi tehdä! Miauuuuuu!
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä oli kassissa kuiva puhdas pyyhe, vaikka oli treenannut salilla ja käynyt siellä suihkussa.
Melkoinen klassikko :) Kyllä silti paras av-ketjusta luettu oli se tapaus, kun mies kävi "uimahallissa". Vaimo epäili ja kerran avasi miehen uikkukassin kun tämä palasi kotiin. Siellä oli perheen pienen pojan märät uikkarit eli mies oli hutiloinut siinä kohtaa kun pakkasi rekvisiittaa. Mies väitti uineensa niillä. Vaimo pakotti miehen pukemaan ne ylleen. Uikkeet repesivät. Ei oltu käyty siis uimahallissapäinkään.
Vakava asia, mutta luin tuota uikkuketjua yöllä, ja tirskahdin mielikuvasta nauruun johon mieheni heräsi. Ihmetteli mitä tyrskin itsekseni, kun väitin lukevani uutissivustoja. Näinä aikoina ei oikein naurun aiheita uutisissa nimittäin ole.
Miten kommenttisi liittyy ap:n aloitukseen?