Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yö meni vähillä unilla. Pitääkö tässä oikeasti erota vain omien aavistusten takia?!

Vierailija
18.03.2022 |

En jaksaisi enää tätä miettimistä ja epäilyjä. Mies on ollut erilainen monellakin tapaa jo pidemmän aikaa. Eilen oli taas sellainen päivä kun viihtyi salilla neljä tuntia ja siihen matkat päälle. Tuli kotiin kun muut olivat jo nukkumaan menneet. Väittää että jää tuttujen kanssa juttelemaan sinne ja siksi reissut venyy. Ei myönnä tietenkään mitään pettämisiä tms. Kun olen olen yrittänyt asioista keskustella niin ei ole kiinnostusta, olen vähän kuin ilmaa. Olemme olleet yhdessä reilusti yli 20 vuotta enkä ole joutunut ennen näin inhottavia ajatuksia pyörittelemääm päässäni. Että en luota enää toisen sanaan, oikein missään asioissa. Tunne on outo ja vieras enkä pärjää enää kauaa näin. Eroavatko ihmiset vain omien aavistusten vuoksi, tuskin nyt sentäs? Miten luottamuksen saisi takaisin ja miksi sen olen menettänyt?

Kommentit (827)

Vierailija
641/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä jännä mitenkä oma mieli ja tunteet seilaa laidasta laitaan. Välillä en voisi uskoa mitenkään sitä että mies olisi voinut pettää. Ajattelen että mielikuvitukseni on vain lähtenyt laukalle. Ja kun mietin mitenkä mieheni on käyttäytynyt minua kohtaan niin ajattelen että on se kyllä välillä tosi mukavakin. Ei kaikki ole vain mustaa. Seuraavassa hetkessä ero tuntuisi maailmanlopulta ja sitten ei taas ollenkaan. Myös koston ja katkeruuden tunteita on ilmassa. Voisin kostaa miehelle jollain todella inhottavalla tavalla jos pettämisestä jäisi kiinni. On asioita joita hänkään ei haluaisi päivänvaloon tuoda. Ei ole täydellinen vaikka niin antaakin muiden ymmärtää.

Puhelimen katsomista on ehdotettu. Ei onnistuisi koska vahtii sitä ja se on lukittuna. Autoonkaan en mitään pääse laittamaan. Vahtii sitäkin ja avaimia säilyttää itsellään. Tietokone on myös lukittuna. Nämä mainitut jutut ovat vähän muutenkin kyseenalaisia toimia. Sitä etsivä-asiaa harkitsen jos ei liian kalliiksi tule. Vaikka onkin selvää ettei miehen käytös ole hyvää jne. Paljon pitäisi muuttua että tästä ylös vielä noustaisiin niin itselleni olisi tärkeää saada tietää totuus. Vasta sen jälkeen voisin aloittaa elämäni muualla, ilman häntä. Olen saanut teiltä paljon hyviä vastauksia, miettimistä riittää. Kiitos! ap

Et ole vieläkään vastannut oletko ratsannut sen salikassin, sitäkin on moneen kertaan ehdotettu.

Vierailija
642/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Höpö höpö. Kukaan ei autoaan kyttää kuin haukka. Trolli mikä trolli.

Te jotka jankutatte parisuhdeterapiaa niin se nyt on vain ajan peluuta. Kun on loppunut halu olla yhdessä niin se on loppunut. Ei terapiat auta.[/quote]"

Kyllä muuten kyttää jos ei ole ns. puhtaat jauhot pussissa. Autosta voi löytyä vahingossa todisteita ja esim. hajuveden tuoksu voi tarttua penkkiin tms. Myös lemmikkieläimien karvoja sekä naisen hiuksia voi jäädä penkkiin kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä jännä mitenkä oma mieli ja tunteet seilaa laidasta laitaan. Välillä en voisi uskoa mitenkään sitä että mies olisi voinut pettää. Ajattelen että mielikuvitukseni on vain lähtenyt laukalle. Ja kun mietin mitenkä mieheni on käyttäytynyt minua kohtaan niin ajattelen että on se kyllä välillä tosi mukavakin. Ei kaikki ole vain mustaa. Seuraavassa hetkessä ero tuntuisi maailmanlopulta ja sitten ei taas ollenkaan. Myös koston ja katkeruuden tunteita on ilmassa. Voisin kostaa miehelle jollain todella inhottavalla tavalla jos pettämisestä jäisi kiinni. On asioita joita hänkään ei haluaisi päivänvaloon tuoda. Ei ole täydellinen vaikka niin antaakin muiden ymmärtää.

Puhelimen katsomista on ehdotettu. Ei onnistuisi koska vahtii sitä ja se on lukittuna. Autoonkaan en mitään pääse laittamaan. Vahtii sitäkin ja avaimia säilyttää itsellään. Tietokone on myös lukittuna. Nämä mainitut jutut ovat vähän muutenkin kyseenalaisia toimia. Sitä etsivä-asiaa harkitsen jos ei liian kalliiksi tule. Vaikka onkin selvää ettei miehen käytös ole hyvää jne. Paljon pitäisi muuttua että tästä ylös vielä noustaisiin niin itselleni olisi tärkeää saada tietää totuus. Vasta sen jälkeen voisin aloittaa elämäni muualla, ilman häntä. Olen saanut teiltä paljon hyviä vastauksia, miettimistä riittää. Kiitos! ap

Et ole vieläkään vastannut oletko ratsannut sen salikassin, sitäkin on moneen kertaan ehdotettu.

Säilyttää kassia huoneessaan. Mutta kyllä hikisiä vaatteita on salilta kulkeutunut kotiin asti ja märkä pyyhe. Ja kuten jossain viestissä kerroin on ulkonäkökin muuttunut. Selvästi on kuntoillut mutta näin paljon ei kuitenkaan salilla voi mennä aikaa joka viikko. Sitä on vaikea uskoa. Se että auto olisikin siellä parkissa ei mielestäni vielä ole mikään "todiste". Voihan se olla vain jätetty sinne parkkiin taikka tapailee jotain salilla, en tiedä. Sali on auki koko vuorokauden. Sinne ei pääse kuin kortilla sisään. Mies ei käy koskaan salilla siihen aikaan kun paikanpäällä on henkilökuntaa.   ap

Vierailija
644/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säilyttää kassia huoneessaan. Mutta kyllä hikisiä vaatteita on salilta kulkeutunut kotiin asti ja märkä pyyhe. Ja kuten jossain viestissä kerroin on ulkonäkökin muuttunut. Selvästi on kuntoillut mutta näin paljon ei kuitenkaan salilla voi mennä aikaa joka viikko. Sitä on vaikea uskoa. Se että auto olisikin siellä parkissa ei mielestäni vielä ole mikään "todiste". Voihan se olla vain jätetty sinne parkkiin taikka tapailee jotain salilla, en tiedä. Sali on auki koko vuorokauden. Sinne ei pääse kuin kortilla sisään. Mies ei käy koskaan salilla siihen aikaan kun paikanpäällä on henkilökuntaa.   ap

Jospa se käyttää niitä kasvuhormooneja, ne tekee ärtyneen olon. Onko tullut finnejä ja liian nopeasti lihaksia?

Vierailija
645/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet seuraavalla kerralla mukaan, jos mies vetää raivarit, potkaiset sen saman tien mäkeen ovesta.

Ei kai kukaan raivareita tuosta saisi, vaikka pettäisikin.

Muutenkin huono tulkita tuon perusteella mitään. Silloin kun kävin itse säännöllisesti salilla, se oli mun omaa aikaa. Olisin ehkä vähän ollut nyrpeänä jos mies sinne olisi tunkenut mukaan. Ja sekös olisikin sitten epäilyttävää.

Kyllä ärsytti kun mies välillä vihjaili että olisin niinä harvoina aikoina kun minulla oli omaa aikaa, pettänyt. En pettänyt silloin enkä ole pettänyt muulloinkaan.

Vierailija
646/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nukkunut juuri lainkaan. Rankka päivä edessä kun vointi on mitä on. Pumppu tässä kovilla tuntuu olevan. Mies ei puhunut eilenkään paljoakaan kun tuli töistä. Oli selvästi kuitenkin kiukkuinen sekä minulle että lapselle jostain, mutta mistä? Jotain tiuskaisi että kuinka hän ei saa olla salilla mutta lapsi saa valvoa? En tajunnut koko kommenttia. Nythän on viikonloppu eikä lapsi ollut keskellä yötä hereillä enkä ollut salista sanonut hänelle mitään. Ennen nukkumaan menoa alkoi valmistelee salikassia. Totesi vain että menee huomenna (tänään) töiden jälkeen salille jos jaksaa. Siinä kaikki kommunikointi. Itse en jaksanut sanoa mitään. Elikkä emme näe toisiamme ehkä ollenkaan kun on ensin 14 tuntia töiden, matkojen vuoksi pois ja sitten salireissu päälle. Tämähän on sitä meidän normaalia arkea, turha tässä on valittaa. Kyllä toisen täytyy antaa harrastaa ilman jäkätystä kuten mieheni on joskus sanonut. Vika on minussa eikä hänessä kun en tätä ymmärrä. ap

Tulee mieleen, että jos Ap'n mies on ollut mustasukkainen, on hän sitä vieläkin. Nykyisellä käytöksellään kuin kostaa. Tai se voi olla myös härnäystä koittaa saada toinen mustasukkaiseksi itsestään.

Tämän pariskunnan elämä on yhtä draamaa joka vaatisi kunnon keskusteluterapian asiantuntijan pakeilla mikäli mielivät jatkaa.

Vierailija
647/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thuja kirjoitti:

Oma kokemukseni on avopuolisoni pettämisestä pahin mitä voi olla. Yli 6 vuoden ajan mitä on yhdessä asuttu, viime syksynä herra ääliö tunnusti että on juossut paremman p... Takia thai hieronta paikoissa. Tiesin kyllä että käy hieronta jutuissa, mutta on ollut sen 10x valmis lisää rahaa työntämään perseeseen.

Naikkoset kysyy heti hieronta homman jälkeen, saako olla muita palveluita. Rahalla saa mitä vain näköjään.

Olin kyllä välillä ihmetellyt hänen kireetä käytöstä, ja jaksoi välillä kehua heidän hierontaa.

Koskaan ei luottamus enää palaudu.🙄

Viime syksynä tunnustanut. Asutko edelleen hänen kanssaan?

Vierailija
648/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo, sano sille miehellesi, että hän on hyvä ja kelpaa ilman treenattuja muskeleita.

Jos liitto perustuu vain ulkonäköön, ei pitkää yhteistä tulevaisuutta voi todellakaan olla.

Miksi ihmisille nykyään merkitsee pelkästään ulkonäkö? Surullista.

Vierailija
649/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa yksityisetsivä. Aika pian selviää, mistä on kyse ja voit lopettaa arvuuttelun.

Vierailija
650/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se vaan kokee sut ahdistavana ja istuu vaikka kirjastossa tai kavereillaan, salin lisäksi

Tämähän se olisi. Perhe-elämä tökkii jollain tasolla ja haluaa viettää aikaansa muualla... "poissa silmistä, poissa mielestä"

Mä kans luulen näin. Tämä on nimittäin aika yleistä. Yleensä molemmat tarvitsee etäisyyttä ja hengähdystaukoa, eli kunhan sitä on sitten molemmille tarjolla, jos molemmat sitä kaipaavat.

Silloin kun tarvitaan etäisyyttä ja hengähdystaukoa, se on merkki siitä, että halutaan erota. Jompi kumpi. Aika monta eroa jo sivusta seuranneena näin lähes kuusikymppisenä tullut huomattua. Epämääräiset menot ja keskusteluhaluttomuus toinen varma tuntomerkki.

En oo samaa mieltä. Etkö tosiaan ole kuullut oman ajan tarpeesta? Joskus ruuhkavuodet ovat vaan uuvuttavia. Se vaihe voi mennä ohi, jos molemmat niin ovat asennoituneet ja haluavat.

Montako kertaa olet itse parisuhteesta eronnut?

No minkä helkkarin takia tästä oman ajan tarpeesta ei voi avoimesti keskustella, vaan sitä pitää ottaa tunti tällöin, neljä tuntia tuolloin asiasta puhumatta??

Jotta toinen voisi asennoitua ja haluta oman ajan ottoa, siitä pitää keskustella. Eikö tämä nyt ole itsestään selvää?

Miten te asiat hoidatte? Kaivatte jonkun kalenterin joka puna- ja sinilaputatte et "tuolla sulle tunti ja mulle täällä"? Helkkarin rasittavaa ja kontrolloivaa. Minä voin ainakin spontaanisti lähteä lenkille ja siellä menee pari tuntia, voin kotimatkalla käydä kaupoillakin... Ei haittaa miestä enkä tee mitään tiliä ajankäytöstäni, tilanteet voivat muuttua. Jos mies haluaa, et tulen nopeammin kotiin, voi laittaa viestiä ja tulen. Mutta harvemmin niin tekee.

Mies voi mennä ihan vastaavasti kaverin kans harrastamaan omia menojaan. Ei ole multa pois.

Miksi toisen ei voi antaa mennä? Miksi pitää aina rajoittaa ja hönkiä niskaan?

Tuolla tavalla se toimiikin suhteessa, jossa luottamus on kunnossa. Terveessä suhteessa kummallakin on vapaus tehdä mitä haluaa ja kumpikin tietää, että toinen ei tee mitään väärää.

Tässähän mainittiin yhtenä ongelmana se, että menot ovat spontaaneja ja kestoltaan määrittelemättömiä. Se on mielestäni ihan normaalia.

Siis normaalia on, että saa mennä eikä aina voi tietää kauanko menoissa menee. Eikä se ole pettämistä, vaan hengähtämistä.

Jos jatkuvasti dumppaa kaiken yhteisten lasten hoidon toisen niskaan, niin tuo hengähtäminen vaan on hyvin itsekästä. Täällä jo muutama sanoikin, että aina voi kokeilla spontaanisti itse ilmoittaa vaikka sen 7 iltaa/vko, että lähden shoppailemaan/salille/baariin tuun joskus ehkä moro. Ja katsoa onko se mukavaa sille, jolle jää yksin ne iltapuurot ja nukuttamiset

Vierailija
651/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkaa yksityisetsivä. Aika pian selviää, mistä on kyse ja voit lopettaa arvuuttelun.

Nimenomaan. Ja jos ei ole salasuhdetta, niin sitten ainakin paha mielenterveysongelma tai joku alkava sairaus, skitsofrenia tms. mikä muuttaa ihmisen persoonallisuuden kokonaan. 

En kattelis tuollaista kohtelua. Aikuinen ihminen, ja noin kauan ollut saman kanssa. On velvollinen selvittämään tilanteen. Kuin joku murrosikäinen kiukutteluineen. Miettisi jotain oikeita ongelmia, maailmantilannetta jne. kaikki kuitenkin suht ok, terve lapsi jne. mutta on hävytöntä, että kehtaa kiusata noin. Nyt ap tuolle potkua persiille.

Vierailija
652/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehes narsku?

Vierailija
653/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että käy treenaamassa jonkun punttimimmin kanssa ja treenin päätteeksi käyvät vielä panemassa kuntosalin saunassa. Näin ainakin minä tekisin jos olisin pettämässä.

Vierailija
654/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ilmeisesti hoitaa teillä kaikki kauppa ym. asiat, kun et autoon millään keinoin pääse?

Vierailija
655/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nukkunut juuri lainkaan. Rankka päivä edessä kun vointi on mitä on. Pumppu tässä kovilla tuntuu olevan. Mies ei puhunut eilenkään paljoakaan kun tuli töistä. Oli selvästi kuitenkin kiukkuinen sekä minulle että lapselle jostain, mutta mistä? Jotain tiuskaisi että kuinka hän ei saa olla salilla mutta lapsi saa valvoa? En tajunnut koko kommenttia. Nythän on viikonloppu eikä lapsi ollut keskellä yötä hereillä enkä ollut salista sanonut hänelle mitään. Ennen nukkumaan menoa alkoi valmistelee salikassia. Totesi vain että menee huomenna (tänään) töiden jälkeen salille jos jaksaa. Siinä kaikki kommunikointi. Itse en jaksanut sanoa mitään. Elikkä emme näe toisiamme ehkä ollenkaan kun on ensin 14 tuntia töiden, matkojen vuoksi pois ja sitten salireissu päälle. Tämähän on sitä meidän normaalia arkea, turha tässä on valittaa. Kyllä toisen täytyy antaa harrastaa ilman jäkätystä kuten mieheni on joskus sanonut. Vika on minussa eikä hänessä kun en tätä ymmärrä. ap

Miehesi saattaa olla myös masentunut.

Jos tekee töitä 14 tuntia matkoineen + viikonloputkin, pakenee salille sen jälkeen 4 tunniksi ja dokaa salaa. Yöunetkin jää todella lyhyiksi tuolla tahdilla, ei ihme että väsähtää.

Vierailija
656/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo, sano sille miehellesi, että hän on hyvä ja kelpaa ilman treenattuja muskeleita.

Jos liitto perustuu vain ulkonäköön, ei pitkää yhteistä tulevaisuutta voi todellakaan olla.

Miksi ihmisille nykyään merkitsee pelkästään ulkonäkö? Surullista.

Mutta kyllä... kuten peukuista näkee,, on ulkonäkö nykyään se tärkein pointti liitossa.

Vaikea sitä on meidän perunatilallisten ja mansikankasvattajien ymmärtää.

Helpotuksen huokaus ettei tarviikkaan, saadaan elää rauhallista elämää ilman kyttäyslaitteita ja salaisia agentteja.😉

Vierailija
657/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum: Ei sillä niin väliä oliko ap,n stoori totta vai tarua. Pitkä ketju antoi naisille mahdollisuuden kertoa kuinka heitä on petetty. Ehkä avaukset huojensivat kaltoin kohdeltujen särkyneitä sydämiä, ja näin ollen toimi terapeuttisena istuntona.

Hyvää kevättä kaikille!🌞

Vierailija
658/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä vierähtää salilla kolmekin tuntia saunoineen ja matkoineen. Olen nainen. Jos miehellä on ahdistavaa kotona, salitreenit voivat olla henkireikä.

Silti kannattaa kysyä suoraan esim. miten hän käyttää sen neljä tuntia salilla. Millainen on treeniohjelma ym.

Vierailija
659/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Summa summarum: Ei sillä niin väliä oliko ap,n stoori totta vai tarua. Pitkä ketju antoi naisille mahdollisuuden kertoa kuinka heitä on petetty. Ehkä avaukset huojensivat kaltoin kohdeltujen särkyneitä sydämiä, ja näin ollen toimi terapeuttisena istuntona.

Hyvää kevättä kaikille!🌞

No sulle kans! Mulla on tällä hetkellä, *koputtaa puupäätään*, kaikki hyvin, mutta kun lukee näitä ei niin kauhean kivoja tarinoita, osaa olla vieläkin kiitollisempi elämälle, että on luotettava kumppani.

Mulla on käsi siinä kunnossa, että odottelen lähetettä hoitoon, ja niin vaan mies auttaa vaatteet päälle, kokkailee,  mennään yhdessä kauppaan yms. eikä tarvitse ihmetellä minne häviää, vaan kertoo itse ja vapaaehtoisesti kaiken. Aina vastaa kun soitan.

Ja saa harrastaa ja mennä kaverienkin kanssa miten mielii. Haluaa sitten näköjään pitää meikäläisestä huolta, kun ei pahemmin halua mennä. Ja ei, ei ole mun rahojen perässä.

Vierailija
660/827 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kevättä kaikille!🌞

Kiitos ja hyvää kevättä jokaiselle!

Ollaan uskollisia, se kannattaa! 💕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme