Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yö meni vähillä unilla. Pitääkö tässä oikeasti erota vain omien aavistusten takia?!

Vierailija
18.03.2022 |

En jaksaisi enää tätä miettimistä ja epäilyjä. Mies on ollut erilainen monellakin tapaa jo pidemmän aikaa. Eilen oli taas sellainen päivä kun viihtyi salilla neljä tuntia ja siihen matkat päälle. Tuli kotiin kun muut olivat jo nukkumaan menneet. Väittää että jää tuttujen kanssa juttelemaan sinne ja siksi reissut venyy. Ei myönnä tietenkään mitään pettämisiä tms. Kun olen olen yrittänyt asioista keskustella niin ei ole kiinnostusta, olen vähän kuin ilmaa. Olemme olleet yhdessä reilusti yli 20 vuotta enkä ole joutunut ennen näin inhottavia ajatuksia pyörittelemääm päässäni. Että en luota enää toisen sanaan, oikein missään asioissa. Tunne on outo ja vieras enkä pärjää enää kauaa näin. Eroavatko ihmiset vain omien aavistusten vuoksi, tuskin nyt sentäs? Miten luottamuksen saisi takaisin ja miksi sen olen menettänyt?

Kommentit (827)

Vierailija
441/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli aikoinaan sama tilanne. Ero ja yksinjääminen kauhistutti vaikka ei ollut vielä lapsia.

Olin päässyt hiukan lihomaan ja mies oli hyvässä tikissä.

Aloin käymään kuntosalilla (eri paikassa, missä mies kävi) halusin treenata "kostokropan".

en ahdistellut miestä kysymyksillä, koska mulla ei ollut todisteita.

Sainkin kroppani lopulta hyvään kuntoon kuntosalin ja ruokavalion avulla. Hurahdin myös kuntokeskuksessa joogaan joka auttoi mua tosi paljon myös henkisesti, kävin myös kampaajalla. kävelin myös paljon tuohon aikaan vain lievittääkseni ahdistusta.

Lopulta siinä kävi niin, että mies epäili, että MULLA on suhde, koska kuntoiluvimma, "uusi hoikka ja kiinteä keho, uusi kampaus, uudet vaatteet, paljon poissa kotoa...

Mulle ei selvinnyt koskaan, oliko hänellä suhdetta, mutta yhdessä ollaan oltu jo yli 10v.

Opin ehkä sen, että se toinen ihminen ei ole omaisuuttasi. ihmissuhteetkin elävät ja muuttuvat.

Kokeile sinäkin, että alat käymään salilla tai joogassa tai muissa treeneissä.

tee elämästäsi niin kiireistä ettet ehdi murehtimaan kotona, missä miehesi pyörii.

En siis tarkoita rivakkaa baarikierrosta vaan asioita, jotka tukevat hyvinvointiasi, esim. kuntoilu ja terveet elämäntavat, kampaajalla käynti...

Jätä miehesi rauhaan. Älä järkkäile draamoja.

Jos hänellä on toinen nainen, niin jätä hänelle ne draamat. Ajattele, kuinka paljon se toinen nainen kärsii, nähdessään miestäsi vain muutaman tunnin viikossa ja unelmoi päivästä jolloin hän saa miehen kokonaa omakseen. Sinä sentään saat "nauttia" miehesi seurasta jatkuvasti.

Se toinen nainen menettää ennen pitkää hermonsa ja alkaa nalkuttaa ja kiahdella miehellesi, kun tämä ei eroa. Suhteesta tulee miehellesi pian helvetti, kun hän joutuu lepyttelemään tätä toista naista, kestää tämän draamakohtauksia ja estämään häntä paljastamasta suhdetta sinulle.

Anna tämän toisen naisen paljastaa "pahimmat puolensa" miehellesi. Mikään ei pelästytä ja karkoita miestä pahemmin kuin naisen hysteerinen anelu, raivokohtaukset ja syyllistävä uhriutuminen.

Siksi pidä pää kylmänä. Älä vihjaile äläkä v*ittuile. ole normiystävällinen. Hän on lopussa helpottunut, kun hän palaa niiden "kuntosalituntien" jälkeen kotiin luoksesi.

Kenenkään naisen ei tule koskaan alentua siihen asemaan, että antaa miehen käydä vieraissa tietoisesti. Sellainen nainen on kynnysmatto, jonka ylitse mies voi koska tahansa kävellä ylitse.

Pettävä mies kannattaa vain antaa sille toiselle naiselle. Kuka oikeasti tahtoo pettäjän kanssa seurustella? Kyllä minä arvostan itseäni sen verran, että ansaitsen parempaa.

Samaa mieltä, jos mies olisi patologinen "häntäheikki", joka pyörittää sivusuhteita mennentullen. Sellaista p*askaa nielessään nainen saa syyttää vain itseään.

Mutta tässä on ilmeisesti kyse siitä että parinkymmenen uskollisen yhdessäolon vuoden jälkeen mies on ihastunut toiseen. Siksi naisen ei kannata tehdä mitään hätiköityä.

Yleensä nämä jutut kuivuvat kasaan, kun mies huomaa, että se kaksoiselämä on hyvin stressaavaa. Myös toisen naisen rooli on hyvin kiduttavaa ja tekee usein naisesta hermoraunion, mitä miehen on vaikea kestää, hän päättelee että tämä uusi nainen on mielenvikainen ja vanha on parempi.

Jos tuota peliä pelattais uuden naisen ehdoilla eli uusi nainen pyörittäis miestä, olisi mies jo eronnut ja viettäisi kaiken ajan uuden naisen kanssa. Lähtisi outoina aikoina, vaikka keskiyöllä, jonkun tekosyyn varjolla, tämän uuden naisen luo, ainakun nainen napsauttaisi sormiaan.

Tietenkään pettäminen ei ole mukavaa, ei kenenkään osapuolen kannalta, mutta elämä on sellaista, että sitä tapahtuu silloin tällöin.

Parhaassa tapauksessa se on arvokas oppiläksy joka kasvattaa ihmistä ja auttaa arvostamaan omaa suhdettaan ja ehkä kehittämään sitä.

Harva suunnittelee tietoisesti pettävänsä puolisoaan. Ihminen vain lankeaa ja se tuntuu hyvältä idealta siinä hetkessä ja elämäntilanteessa.

Naiset pettävät koska he kaipaavat romanssia ja romantiikkaa. Miehet, koska he haluavat jännää seksiä, jossa on uutuudenviehätystä ja ihailevia katseita.

Aika tyhmä ihminen jos pitää pettää arvostaakseen sitä mitä on ja mitä voi menettää. Miksi pitäisi hölmöläisen kanssa jatkaa, sen takia ettei tulisi kauheaa avioeroa? Ihminen voi vaihtaa suhdetta ja koittaa tehdä siinä paremmin. Tai olla ilman suhdetta, se vasta olisikin.

Joskus suhteessa pitää sattua jotain "maatakeikauttavaa", jotta sen näkee "uusin silmin" ja sitä osaa arvostaa.

Mielenkiintoinen selitys pettämiselle. "Piti sattua jotain maatakeikauttavaa, joten petin sinua siksi!" -En minä rakas tietenkään olisi sinua muuten pettänyt?

Vierailija
442/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten sopineet olevanne yksiavioisessa suhteessa? Monta kertaa naiset kuvittelevat elävänsä yksiavioisessa suhteessa, vaikka mitään sellaista ei varsinaisesti olisi sovittukaan. Tällaisista olettamuksista usein kumpuaa väärinkäsityksiä. Toki luulisi että ap:n pitkässä suhteessa suhteen laatu on oikeastikin sovittueikä vain toisen default-luulo. Sitäkin (suhteen pelisääntöjä) voi ja kannattaa päivittää tarvittaessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Mä vaan mietin, että mikä ongelma? Jos se on rakastunut ja haluaa erota, niin kertoo siitä kyllä ihan satavarmasti itse.

Ellei ole rakastunut, niin ei se siitä kulu.

Jos taas kysymys on lastenhoidosta laistamisesta, ettei ap pääse omiin menoihin, silloin on nostettava kissa pöydälle ja haettava tasapuolinen ratkaisu. Ellei se onnistu, niin on syytä erota.

2 ekaa tapausta on toisen osapuolen kannalta ihan se ja sama. Voit odottaa ja katsoa mitä tapahtuu. Miksi tekisit mitään muuta..

"Ei se siitä kulu"? Joillain on kuules absoluuttinen nollatoleranssi suhteen ulkopuoliselle seksihommille, ja poikkeamalla tästä, sitä kutsutaan pettämiseksi.

Pettämiseksi sitä taas voi kutsua siksi, että kumppanit ovat luvanneet toisilleen olla uskollisia. Lupauksen rikkomisesta tulee kertoa, jotta toinen pääsee jatkamaan matkaansa. Kannatatko valhetta ja salailua? Herää kysymys toimitko itse noin...

Jos sulle asia on pala kakkua, niin mikäs siinä, toivottavasti teillä käydään ahkerasti sp-klinikalla.

Mikä suhde se sellainen on, missä "katsellaan ja odotellaan" josko se pettäminen loppuisi ja luotetaan siihen, ettei se perustu mihinkään aitoon tunteeseen, vaan pelkkään seksiin. 

Voi apua, antaako joku v 2022 naisille tällaisia ohjeita??? :O

Mies on naisen kanssa seksin takia. Ne "aidot tunteet" ovat muijien itsekeksimää höpöhöpöä, jonka avulla miehelle letun levittely tuntuu paremmalta.

Täällä on eniten tykkäyksiä saaneet kommentit joissa neuvotaan olemaan kertomatta miehelleen lapsen todellista isää, koska "sellainen ei voi satuttaa mitä ei tiedä" 🤷

Ei riipu sukupuolesta pettäminen, mikä on todettu joka käänteessä. Täälläkin on naiset kertoneet kuinka kaduttaa, kuinka hyvän miehen menetti, kun johonkin yhden yön tyyppiin hairahtui.

Isyyden salailu tai siitä valehtelu ei nyt kuulu aiheeseen. Tee siitä oma ketjunsa, niin saat mieleistäsi miesnäkökulmaa aiheeseen, ole hyvä.

Toivottavasti olet kieltämässä vääristä aiheista keskustelun myös muissa ketjuissa. Ko. aiheeseen liittyvässä keskustelussa aihe yritettiin kääntää miesten pettämiseen ja se sain myös eniten tykkäyksiä. "Keskustelun on normaalia kehittyä ja ehkä sinun kannattaisi siirtyä muualle pätemään siitä mistä muut saavat keskustella."

Vierailija
444/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsin omituista että parisuhteessa saa petkuttaa ja valehdella mutta puhelimen tai läppärin tsekkaaminen on monen mielestä väärin. Jos mies ei halua keskustella niin ihan oma vika, silloin kyllä ap ei tarvitse olla mikään marttyyri ja kunnioittaa miehen yksityisyyttä kun mies selkeästi harjoittaa henkistä väkivaltaa ja kenties pettää. Se että vaikenee ja ei suostu puhumaan on täysin epäkunnioittavaa käytöstä. Miten voi jatkaa suhdetta jos toinen osapuoli ei suostu puhumaan? Luottamus luo turvallisuutta ja miehen tehtävä on juuri luoda naiselle turvallisuuden tunteen.

Mustasukkaisten hullujen oikeutus laittomuuksille. EI! Toisen omaan ei kajota ilman lupaa. Piste.

Ainahan vainoharhainen halutessaan syyn keksii

Jos sinulla ei ole mitään salattavaa ei ole mitään syytä suojella puhelinta kun PUOLISO haluaa sen tsekata. Tästä ei pitäisi kenenkään taipua. Nämä puhelimen piilottelijat ja "mun puhelin,minun ikioma älä koske!"-tyypit ovat melkein aina hämäriä tapauksia. 

Niiiiin totta.

Meillä on kaikki puhelimet ja muut laitteet molempien käytettävissä. Jos haluaa selailla jotain mitä toinen ei saa missään nimessä tietää, niin sitten vain käyttää incognito-tilaa.

Kukaan ei myöskään "ratsaile" mitään, turhaahan se olisikin, jos haluaa toista pettää niin sitten pitää jotenkin muuten luovia kuin piilottelemalla puhelintaan.

Mullakin on ollut joskus suhde jossa puhelin alkoi yllättäen seuraamaan jopa mukana suihkuun, ja öisin pidettiin tyynyn alla. Myöskin puhelimesta piti äänet laittaa pois kun ne alkoivat ihan yhtäkkiä häiritsemään :D Kerranpa sitä sitten mies väsähti totaalisesti poikain kanssa vietetyn baarireissun päätteksi, jolloin luuri jäi vartioimatta, ja sieltähän se totuus sitten paljastui ;)

Melkein helpoin tapa paljastua petturuudesta on puhelimen yhtäkkiä alkanut vartiointi.

Vierailija
445/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sullahan on henkisesti väkivaltainen mies. Ei se millään terapialla poistu. Lähde nyt hyvä ihminen pois ihan jo lasten takia! Ei ole lapsille tervettä kasvaa tuollaisen isän alaisuudessa ja siinä on aivan järkyttävän valtava todennäköisyys, että lapsesi päätyvät samanlaiseen suhteeseen; pojastasi tulee isänsä kopio, joka kohtelee puolisoaan kuin mies sinua (koska ei muusta tiedä) ja tyttärestäsi tulee sinun kopio, joka antaa puolisonsa kohdella sinua kuin mies kohtelee sinua (koska ei muusta tiedä).

Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä. Isäni kasvoi aivan vinksahtaneen isän alaisuudessa ja mitäpä hänestä tuli kuin viksahtanut isä itsekin, vaikka pelkäsi omaa isäänsä. Tämä taas johtuu siitä, että isäni äiti kasvoi vinksahtaneessa perheessä ja otti itselleen samanlaisen miehen kuin oma isänsä oli ollut. Nyt mennään jo isovanhempieni lapsen-lapsen-lapsen-lapsen-lapsissa, jossa kasvavat edelleen samanlaisissa vinksahtaneissa ja sairaissa parisuhteissa.

Lue, jos enkku taipuu Why Does He Do That? Inside The Minds of Angry and Controlling Men. Sen saa ladattua täältä: https://1lib.sk/book/2326162/192f44

Valitse sinisen valikon nuolesta PDF ja kirja latautuu automaattisesti koneellesi/puhelimeesi.

Vierailija
446/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ siis iso-isovanhempien

Vierailija
447/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se vaan kokee sut ahdistavana ja istuu vaikka kirjastossa tai kavereillaan, salin lisäksi

Tämähän se olisi. Perhe-elämä tökkii jollain tasolla ja haluaa viettää aikaansa muualla... "poissa silmistä, poissa mielestä"

Mä kans luulen näin. Tämä on nimittäin aika yleistä. Yleensä molemmat tarvitsee etäisyyttä ja hengähdystaukoa, eli kunhan sitä on sitten molemmille tarjolla, jos molemmat sitä kaipaavat.

Toivottavasti et itse ole juuri nyt tuossa tilanteessa. Jos yhdessä ei enää viihdytä puolin tai toisin, niin erohan siitä seuraa, vaikka asiaa selittelisi parhain päin. Ei tarvitse olla edes pettämistä, mutta hyvä asiahan ero tuossa tilanteessa on. Tyttärelle kävi noin ja on nyt yhdessä huomattavasti paremmin yhteen sopivan miehen kanssa. 

Jotkut parit voivat tietysti olla alusta saakka hyvin erillisiä eli omat asunnot ja menot, mutta jos äkkiä halutaankin elää hyvin erillistä elämää, niin onhan tilanne aika paljon sitten muuttunut.[/quote

Tuolla asenteella ero onkin väistämätöntä. Mutta miksi pitäisi noin helposti antaa periksi? Kyllä pitkissä suhteissa voi tulla vaiheita, jolloin toisen olemus ärsyttää ja tympii, mutta ei nyt hyvänen aika heti tarvitse erota. Aika auttaa usein, rakastumisen tunteenkin voi löytää uudelleen. Rakkaus joka tapauksessa on eri asia kuin ihanat tunteet. Se on sitoutumista ja tekoja.

Ei tarvitse ihmetellä erolukuja, kun moni täälläkin on heti heittämässä pyyhkeen kehään :(

Vierailija
448/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko etsivän palkkaaminen maksaa?

Tässä yksi hinta:

”Tuntiveloitus alkaen 60€ / etsivä

Hintaan lisätään matka- ja majoituskulut tarvittaessa. Pidempikestoisten toimeksiantojen hinta soviteltavissa. Yhteydenotoista ja puheluista emme ota maksua. Palvelun hinta riippuu toimeksiannosta ja sen laajuudesta.”

Ei nyt mitenkään extra kallista, mutta tuohon hintaan voi itsekin käydä tsekkaamassa onko ukko salilla, kuten väittää.

Olen miettinyt monta kertaa että tähän asiaan voisi olla järkevämpikin tapa. Joku naisten oma ketju, jossa eri kaupungeista olevat naiset tekisi tätä tarkistamista toistensa puolesta silloin kun on akuutti tilanne päällä.

Ai vitsit että mä haluaisin kuulua tuollaiseen "rinkiin" :D Oma ukko on kyllä uskollista sorttia, mutta syyhyttäisi päästä varjostamaan ja paljastamaan törkypesäkkeitä :D

Joku wa-ryhmä? Epäilijä voisi laittaa kaupungin, ja halukas voisi tarjoutua "tarkistamaan"? Voisi olal vaikka ihan nimettä siellä, numerohan tulisi kyllä ilmi, ja kun sovittaisiin "varjostelutreffit", niin siinä sitten kahdenvälisesti paljastettaisiin kenestä kyse.

Vierailija
449/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroit löytäneesi miehen kätköistä tyhjiä alkoholipulloja ja tölkkejä. Alkoholin kätkeminen on jo aika myöhäinen vaihe alkoholismissa, siinä vaiheessa on juotu jo pitkään ja näkyvästi, kunnes puolison "nalkutus" on saanut alkoholistin piilottamaan niitä.

Mitä teet miehellä, joka on alkoholisti ja pettää?

Onnistuu se naisiltakin juominen ja pettäminen.

Ilman muuta. Kertokaa niitä tarinoita , miehet!

Joo, mielikuvitus vaan laukkaamaan, pojat, ja vahvasti sitä värikynää!!

Tuskin niitä keksimällä keksiä täytyy. Esim. kumpikin tyttäreni on seurustellut kahden eri miehen kanssa, joita on petetty edellisissä suhteissaan. Yllättävän yleistä.

Vierailija
450/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aavistusten takia en kehoittaisi ketään eroamaan. 

Milloin viimeksi teillä on ollut seksiä, ts. sujuuko se normaalin aktiivisesti?

Täh, miksi alapeukut? Siis pitääkö erota aavistuksen takia? 

Seksi-elämäkin kertoo paljon. Jos toinen pettää, sen usein huomaa joko hiipuneesta tai yliaktivoituneesta seksi-elämästä. Ettekö usko?

Vierailija
451/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Mä vaan mietin, että mikä ongelma? Jos se on rakastunut ja haluaa erota, niin kertoo siitä kyllä ihan satavarmasti itse.

Ellei ole rakastunut, niin ei se siitä kulu.

Jos taas kysymys on lastenhoidosta laistamisesta, ettei ap pääse omiin menoihin, silloin on nostettava kissa pöydälle ja haettava tasapuolinen ratkaisu. Ellei se onnistu, niin on syytä erota.

2 ekaa tapausta on toisen osapuolen kannalta ihan se ja sama. Voit odottaa ja katsoa mitä tapahtuu. Miksi tekisit mitään muuta..

"Ei se siitä kulu"? Joillain on kuules absoluuttinen nollatoleranssi suhteen ulkopuoliselle seksihommille, ja poikkeamalla tästä, sitä kutsutaan pettämiseksi.

Pettämiseksi sitä taas voi kutsua siksi, että kumppanit ovat luvanneet toisilleen olla uskollisia. Lupauksen rikkomisesta tulee kertoa, jotta toinen pääsee jatkamaan matkaansa. Kannatatko valhetta ja salailua? Herää kysymys toimitko itse noin...

Jos sulle asia on pala kakkua, niin mikäs siinä, toivottavasti teillä käydään ahkerasti sp-klinikalla.

Mikä suhde se sellainen on, missä "katsellaan ja odotellaan" josko se pettäminen loppuisi ja luotetaan siihen, ettei se perustu mihinkään aitoon tunteeseen, vaan pelkkään seksiin. 

Voi apua, antaako joku v 2022 naisille tällaisia ohjeita??? :O

Mies on naisen kanssa seksin takia. Ne "aidot tunteet" ovat muijien itsekeksimää höpöhöpöä, jonka avulla miehelle letun levittely tuntuu paremmalta.

Täällä on eniten tykkäyksiä saaneet kommentit joissa neuvotaan olemaan kertomatta miehelleen lapsen todellista isää, koska "sellainen ei voi satuttaa mitä ei tiedä" 🤷

Ei riipu sukupuolesta pettäminen, mikä on todettu joka käänteessä. Täälläkin on naiset kertoneet kuinka kaduttaa, kuinka hyvän miehen menetti, kun johonkin yhden yön tyyppiin hairahtui.

Isyyden salailu tai siitä valehtelu ei nyt kuulu aiheeseen. Tee siitä oma ketjunsa, niin saat mieleistäsi miesnäkökulmaa aiheeseen, ole hyvä.

Toivottavasti olet kieltämässä vääristä aiheista keskustelun myös muissa ketjuissa. Ko. aiheeseen liittyvässä keskustelussa aihe yritettiin kääntää miesten pettämiseen ja se sain myös eniten tykkäyksiä. "Keskustelun on normaalia kehittyä ja ehkä sinun kannattaisi siirtyä muualle pätemään siitä mistä muut saavat keskustella."

"Kieltämässä"? Miten mä niin arvasin, että alat ns. vääntää? :D

Ap:n ketju, jossa hän haluaa puhua siitä kuinka epäilee miehensä pettävän. Miksi hänkään haluaisi, että tänne tunkee joukko petettyjä miehiä kertomaan kuinka isyys olikin fuulaa, ja tuli petetyksi sen suhteen? Ei se liity aiheeseen. 

Edelleenkin, täällä on otsikon mukaiset ketjut, mikä sinua estää laittamasta pystyyn juuri itseäsi kiinnostavaa, minne saat haluamaasi keskustelua aikaiseksi? Aika järkevää olettaa, että noinkin ison asian äärelle joutuneet haluaisivat miettiä tuntojaan yhteisesti. 

Nyt tulee vain tunne, että halutaan estää tämä keskustelu täällä vetämällä ihan muut pointit esiin.

Vierailija
452/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin varovainen puheissani. Jos syytät miestä, eivätkä syytöksesi olekaan totta, niin hän kyllä tulee muistamaan tämän.

Minulle oma nainen kivahti, joskus pariinikin kertaan, että jotain naistako yrität siellä töissä iskeä, kun haisin suht voimmakkaasti partavedelle. No syy oli ihan se, että halusin haista ennemmin partavedelle työkavereiden seurassa kuin hielle. Työmaalla oli nimittäin varsinkin kesällä todella kuuma. Vettä meni ainakin kaksi pulloa vuorossa ja paita oli hiestä nihkeänä selkään liimaantuneena.

En ole niitä naisen syytöksiä todellakaan unohtanut.

Kirjoitin itse tämän viestin jota tässä nyt lainaan, ja ihmettelen suurta alapeukutusten määrää (varmaan kaikki naisten antamia). Miksi en saisi olla yllä mainitussa tilanteessa loukkaantunut? Eikö nainen loukkaantuisi siitä, jos esim mies epäilisi hänen yrittävän iskeä toisia miehiä koska tämä laittaa meikkiä naamaan töihin mennessä. Ihan helvetin varmasti loukkaantuisi.

Vierailija
453/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroit löytäneesi miehen kätköistä tyhjiä alkoholipulloja ja tölkkejä. Alkoholin kätkeminen on jo aika myöhäinen vaihe alkoholismissa, siinä vaiheessa on juotu jo pitkään ja näkyvästi, kunnes puolison "nalkutus" on saanut alkoholistin piilottamaan niitä.

Tuskin niitä keksimällä keksiä täytyy. Esim. kumpikin tyttäreni on seurustellut kahden eri miehen kanssa, joita on petetty edellisissä suhteissaan. Yllättävän yleistä.

No ymmärrät varmaan, että irl on eri asia kuin palsta. Tuskin mitään järkevää, sun lisäksi, tänne kommentoitaisiin. Eiköhän se mene asittomuuksiin ja vain naisten solvaamiskesi, ja täysin viattomille aletaan huudella kuinka joku nainen on pettänyt. Ja itse jo sanoin aiemmin, ettei riipu sukupuolesta pätkääkään.

Vierailija
454/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi hinta:

Hintaan lisätään matka- ja majoituskulut tarvittaessa. Pidempikestoisten toimeksiantojen hinta soviteltavissa. Yhteydenotoista ja puheluista emme ota maksua. Palvelun hinta riippuu toimeksiannosta ja sen laajuudesta.”

Ei nyt mitenkään extra kallista, mutta tuohon hintaan voi itsekin käydä tsekkaamassa onko ukko salilla, kuten väittää.

Olen miettinyt monta kertaa että tähän asiaan voisi olla järkevämpikin tapa. Joku naisten oma ketju, jossa eri kaupungeista olevat naiset tekisi tätä tarkistamista toistensa puolesta silloin kun on akuutti tilanne päällä.

Ai vitsit että mä haluaisin kuulua tuollaiseen "rinkiin" :D Oma ukko on kyllä uskollista sorttia, mutta syyhyttäisi päästä varjostamaan ja paljastamaan törkypesäkkeitä :D

Joku wa-ryhmä? Epäilijä voisi laittaa kaupungin, ja halukas voisi tarjoutua "tarkistamaan"? Voisi olal vaikka ihan nimettä siellä, numerohan tulisi kyllä ilmi, ja kun sovittaisiin "varjostelutreffit", niin siinä sitten kahdenvälisesti paljastettaisiin kenestä kyse.

Täällä mukana heti! On hiukan jo kokemusta, pari törkymunaa käräytetty, kun yrittivät nämä ” kiltit perheenisukit” saada seksiin ym. paskaan. Yes, nyt naiset toimintaa!

Vierailija
455/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi hinta:

Täällä mukana heti! On hiukan jo kokemusta, pari törkymunaa käräytetty, kun yrittivät nämä ” kiltit perheenisukit” saada seksiin ym. paskaan. Yes, nyt naiset toimintaa!

Mukana myös! Vinkkejä miten toiminta organisoidaan?

Vierailija
456/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin varovainen puheissani. Jos syytät miestä, eivätkä syytöksesi olekaan totta, niin hän kyllä tulee muistamaan tämän.

Minulle oma nainen kivahti, joskus pariinikin kertaan, että jotain naistako yrität siellä töissä iskeä, kun haisin suht voimmakkaasti partavedelle. No syy oli ihan se, että halusin haista ennemmin partavedelle työkavereiden seurassa kuin hielle. Työmaalla oli nimittäin varsinkin kesällä todella kuuma. Vettä meni ainakin kaksi pulloa vuorossa ja paita oli hiestä nihkeänä selkään liimaantuneena.

En ole niitä naisen syytöksiä todellakaan unohtanut.

Kirjoitin itse tämän viestin jota tässä nyt lainaan, ja ihmettelen suurta alapeukutusten määrää (varmaan kaikki naisten antamia). Miksi en saisi olla yllä mainitussa tilanteessa loukkaantunut? Eikö nainen loukkaantuisi siitä, jos esim mies epäilisi hänen yrittävän iskeä toisia miehiä koska tämä laittaa meikkiä naamaan töihin mennessä. Ihan helvetin varmasti loukkaantuisi.

Tottakai se loukkaa, jos aiheetta syyttää.

Tässä tapauksessa naisesi ilmeisesti epäili jotakin siitä syystä, että käytöksesi partaveden käyttöön muuttui siitä, miten olit sitä aiemmin laittanut. Mieskin voi alkaa epäilemään, jos naisen arkinen meikki työpaikalle muuttuu radikaalisesti. Ymmärrettävää, vaikka se varmasti loukkaakin.

Vierailija
457/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aavistusten takia en kehoittaisi ketään eroamaan. 

Milloin viimeksi teillä on ollut seksiä, ts. sujuuko se normaalin aktiivisesti?

Naisen logiikalla taas päätellään seksistä, että mikä on tilanne. Luuletko, että jos mies bylsii toista naista jossain kuntosalin pukuhuoneessa, niin hän ei voisi harrastaa seksiä enää kotona? Se saattaa jopa piristää miehen kotiseksielämääkin. Milloinhan nainen oppii, että miehelle ei tunne ole tärkeintä seksissä, vaan ihan puhtaasti vain se seksuaalisten himojen tyydyttäminen ja pussien tyhjentäminen.

Vierailija
458/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies kerjää noilla pettämistarinoilla sympatiaa. Ja unohtaa kivasti mainita omat puuhansa.... Just saying.

Vierailija
459/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdota, että lähdet ensi kerralla mukaan ja katso mikä miehen reaktio on. Se kertoo aika paljon.

En tekisi noin. Enkä myös kysyisi tiukkaan sävyyn, kuten joku ehdotti.

Aina on mahdollisuus, ettei todellakaan ole mitään salasuhteita. Jos noin sitten lähestyy "hyökkäämällä", "syyllistämällä turhasta" tai jopa totaalisesti "nolaamalla"" mukaan menemisellä, niin silloin todellakin ihan itse suorastaan työntää ukkoaan toisen syliin.

Jos ukko ei ole himobodari eikä treeni näy missään, niin on se tietysti kumma, että noin kauan menee salilla.

Syy voi olla ihan sama kuin usein noihin sivusuhteisiinkin, eli siellä on parempaa ajankulua kuin kotona.

Aloittaisin ihan itse miettimällä, mitä kotona tapahtuu. Onko teillä koskaan perheenä hauskaa ? Teettekö koskaan mitään mukavaa yhdessä? Onko mies kotona ulkopuolinen, kuten saattaa käydä (kaikki eivät löydä - tai vaimo "dominoi" hommaa - omaa roolia perheessä).

Oletan, että olet jo tivaamista kysynyt ihan normaalisti miten hän jaksaa treenata 4 tuntia. Siis ilman syyttelyä. Yritä muistella mitä sanoi. Ehkä avoimin mielin vastausta tarkastellen huomaatkin siellä ihan järkeenkäyvän syyn.

Ja turha kenenkään pillastua ja lähettää sitä vakiokommenttia "miksi naisen pitää aina miettiä ...miksi naisen pitää aina keksiä yhteistä tekemistä" ym typerää.  Ei todellakaan tarvitse aina. Mutta joskus se vaan ihan hyödyllistä, jos aikoo saada parisuhteen tai minkä muun suhteen tahansa toimimaan.  Harvempi haluaa tulla epillyksi syyttä tai että häntä vastaan hyökätään ilman syytä, ja sen voi välttää etukäteen mietiskelemällä.

Ei, naisen ei tarvitse siis keksiä, mitä perhe voisi tehdä yhdessä. Sen voi teitysti keksiä vaikka yhdessä, jos se on hauskaa ja hyödyllistä.

Sä rölli ihan oikeesti meinaat ettei se mies saa suutaan auki ja naisen pitää miljoonan kommervenkin kautta nämä asiat selvittää? Kerrotko vielä miksi kukaan nainen olisi tällaisen "miehen" kanssa? Lapsi ja koira oppii kun kouluttaa, miestä ei tarvitse tai pidä.

Vierailija
460/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä siellä ruuhkasuomessa on noin paljon ruuhkaa myös avioliitoissa? Että kaikki pettää. Ei ihmisen elämää tuollainen.

Ei todellakaan vakuuta. Kun perustus on pelkkää pintaa, sixpakkia, pakaraa, täytettyjä huulia, ripsipidennyksiä, rakennekynsiä, etc... Erohan siitä tulee että napsahtaa. Lapsia käy sääliksi jos heitä on hommattu.

Juu, tuo "kostokroppa" kertoo paljon !

Noh, niin makaa kuin petaa.

Muistakaapa naiset siellä Helsingin suunnalla treenata sitä KOSTOKROPPAA, lisäksi ottaa täytettä huuliin ja pyllyyn. Käykää ripsi- ja kynsistudiossa, hiuspidennyksiä unohtamatta. Meikkiin on syytä kiinnittää erityistä huomiota samoin vaatetukseen (mieluiten sporttinen). Muistakaa näyttää seksikkäiltä, käyttäen kiihottavia alus- ja yöasuja.

Ainut mutka matkassa on ikääntyminen, joka tulee kaikille. Kauneus on katoavaista ja treenatuinkin body rupsahtaa, samoin käy naamalle.

Miehillekin varoituksen sana:

Vanhoja lihaksiaan pullisteleva impotentti ukko on kyllä melkoisen säälittävä tapaus.