Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yö meni vähillä unilla. Pitääkö tässä oikeasti erota vain omien aavistusten takia?!

Vierailija
18.03.2022 |

En jaksaisi enää tätä miettimistä ja epäilyjä. Mies on ollut erilainen monellakin tapaa jo pidemmän aikaa. Eilen oli taas sellainen päivä kun viihtyi salilla neljä tuntia ja siihen matkat päälle. Tuli kotiin kun muut olivat jo nukkumaan menneet. Väittää että jää tuttujen kanssa juttelemaan sinne ja siksi reissut venyy. Ei myönnä tietenkään mitään pettämisiä tms. Kun olen olen yrittänyt asioista keskustella niin ei ole kiinnostusta, olen vähän kuin ilmaa. Olemme olleet yhdessä reilusti yli 20 vuotta enkä ole joutunut ennen näin inhottavia ajatuksia pyörittelemääm päässäni. Että en luota enää toisen sanaan, oikein missään asioissa. Tunne on outo ja vieras enkä pärjää enää kauaa näin. Eroavatko ihmiset vain omien aavistusten vuoksi, tuskin nyt sentäs? Miten luottamuksen saisi takaisin ja miksi sen olen menettänyt?

Kommentit (827)

Vierailija
421/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin siitä että kysyn toiselta, olet ollut poissaoleva, onko asiat hyvin?

Toinen saa mahdollisuuden kertoa ja jos vastaus on että kaikki hyvin, ei mitään ole vikana niin ehdottaisin seuraavalle viikonlopulle yhteistä tekemistä ja olemista. Oli se sitten auton pesu, marjastus, patikointi, uimala, kylpylä, Heureka, leffa, ostoskeskus käynti, ruokaa, keilaus, jäätelöä jne jne ns tavallista tekemistä pariskunnalle joka nauttii toistensa seurasta.

Jos ei käy, vetäisin omat johtopäätökset ja alkaisin valmistelemaan eroa.

Kun jos on halua olla yhdessä, sen myös näyttää.

Vierailija
422/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisii kirjoitti:

Mä vaan mietin, että mikä ongelma? Jos se on rakastunut ja haluaa erota, niin kertoo siitä kyllä ihan satavarmasti itse.

Ellei ole rakastunut, niin ei se siitä kulu.

Jos taas kysymys on lastenhoidosta laistamisesta, ettei ap pääse omiin menoihin, silloin on nostettava kissa pöydälle ja haettava tasapuolinen ratkaisu. Ellei se onnistu, niin on syytä erota.

2 ekaa tapausta on toisen osapuolen kannalta ihan se ja sama. Voit odottaa ja katsoa mitä tapahtuu. Miksi tekisit mitään muuta..

"Ei se siitä kulu"? Joillain on kuules absoluuttinen nollatoleranssi suhteen ulkopuoliselle seksihommille, ja poikkeamalla tästä, sitä kutsutaan pettämiseksi.

Pettämiseksi sitä taas voi kutsua siksi, että kumppanit ovat luvanneet toisilleen olla uskollisia. Lupauksen rikkomisesta tulee kertoa, jotta toinen pääsee jatkamaan matkaansa. Kannatatko valhetta ja salailua? Herää kysymys toimitko itse noin...

Jos sulle asia on pala kakkua, niin mikäs siinä, toivottavasti teillä käydään ahkerasti sp-klinikalla.

Mikä suhde se sellainen on, missä "katsellaan ja odotellaan" josko se pettäminen loppuisi ja luotetaan siihen, ettei se perustu mihinkään aitoon tunteeseen, vaan pelkkään seksiin. 

Voi apua, antaako joku v 2022 naisille tällaisia ohjeita??? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onkin tullut paljon vastauksia, kiitos vielä niistä. Luen niitä ajatuksen kanssa ja rauhassa. Yö meni jotenkin. Mies tuli kotiin myöhään, oli hiljainen, kuten päivällä.

Olen tässä jatkanut asunnon "ratsaamista" ja löysin jotain mikä sai oloni entistä ahdistuneemmaksi. Tiesin että meillä on riistakamera ollut joskus käytössä tuolla pihalla mutta sitä en tiennyt että se on ollut muutaman kerran myös täällä sisällä ja millaisina ajankohtina päällä! Kortti oli sisällä ja uteliaisuuttani katsoin kuvat läpi. Tuttu kuristava tunne kurkussa iski päälle, pelkokin. Se kaikki sonta mitä me käytiin läpi vuosia sitten miehen mustasukkaisuuden takia palasi päähäni takaisin. Oikeesti, mies on pitänyt sitä päällä enimmäkseen sellaisina hetkinä kun hän itse ei ole ollut kotona. Vaan siiloin kun minä olen ollut yksin taikka lapsen kanssa kotona. Mitä vettua???????????????????????????? Onko mies kytännyt minua, kuvitteleeko se taas että minä petän vaiko mitä tämä on?! Tämä on Niin sairasta, niin hirveetä. Ihan kuin mut Olisi "raiskattu" omassa kodissani. Tätä tunnetta ja mun ajatuksia ei ehkä kukaan muu voi nyt tajuta kuin sellainen jonka puoliso on ollut taikka on mustasukkainen. Sellainenkin vaihtoehto kyllä käväsi mielessäni että josko mies yrittää omia töppäyksiään saada siloteltua sillä että minä jäisinkin kiinni? En tiedä, eri teorioita vilisee mielessäni. Niinkin hulluja että jospa mies ei olekaan ollut aina salilla/"salilla" vaan onkin ollut jossain lähistöllä pyörimässä?! Ei, en sitä en halua uskoa, nyt karkaa jo minultakin mopo käsistä. Otin nyt kameran ja kortin joka tapauksessa itselleni. Miten tästä etenen onkin iso kysymysmerkki.   ap

Vierailija
424/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin siitä että kysyn toiselta, olet ollut poissaoleva, onko asiat hyvin?

Toinen saa mahdollisuuden kertoa ja jos vastaus on että kaikki hyvin, ei mitään ole vikana niin ehdottaisin seuraavalle viikonlopulle yhteistä tekemistä ja olemista. Oli se sitten auton pesu, marjastus, patikointi, uimala, kylpylä, Heureka, leffa, ostoskeskus käynti, ruokaa, keilaus, jäätelöä jne jne ns tavallista tekemistä pariskunnalle joka nauttii toistensa seurasta.

Jos ei käy, vetäisin omat johtopäätökset ja alkaisin valmistelemaan eroa.

Kun jos on halua olla yhdessä, sen myös näyttää.

Noin normaali ihminen asian hoitaa, mutta onhan tässä jo saatu lukea, kuinka mies ärähtelee ja painelee kauas samasta tilastakin. "Mikään ei vaivaa", haluaa vain olla rauhassa jne. Aloitapa tuossa sitten jotain rakentavaa keskustelua.

Jo tuo salimatkalta takaisin kääntyminen, mikä usean mukaan kertoo peruuntuneista treffeistä, ja siitä tehtyyn kysymykseen saatu vastaus on jo itsessään päivänselvä todiste. Eivätköhän epäilykset ole jo saaneet vastauksensa. Sarjassamme yksi munaton pettäjä lisää suureen joukkoon.

Vierailija
425/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eväitä onnelliseen ja kestävään liittoon:

1) Uskollisuus

2) Rehellisyys

3) Kommunikaatio

4) Riitojen sopiminen, anteeksipyyntö ja -anto

5) Peti lämpöisenä, kotoa saa aina

Ymmärtää toista - siinä on salaisuus.❤️

Tärkeää: Eiköhän se petturi näytä karvansa jo seurusteluvaiheessa. Jos on uskollinen silloin, on sitä myös jatkossa ja päinvastoin.

Onnellisia ja pitkiä avioliittoja on olemassa. Niissä elävillä ei aika riitä Vauva-foorumille.

Ihanan naiivi olet. Kunhan saat vähän elämänkokemusta niin tulet huomaamaan, että kaikki ihmiset eivät ole rehellisiä tai luotettavia pohjimmiltaan.

Ja ennen kaikkea ihmiset eivät ole mustavalkoisesti hyviä tai pahoja

Samassa ihmisessä on ainesta moneen.

Vierailija
426/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin että trrolliksi aletaan nyt väittää. Kieltämättä tämä kamera-asia on ihan pimee juttu. Valitettavasti vain totta. Sairaalloisen mustasukkaiset ihmiset kykenee tekee aika hulluja juttuja. Enkä tiedä onko kuvaamisessa nyt kyse mustasukkaisuudesta vaiko mistä mutta tervettä tämä ei ole. Ja olen luullut että mies on tavoistaan päässyt eroon, niin paljon sitä ongelmaa työstettiin aikanaan.  ap

Vierailija
427/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä ap. Voin kuvitella tuon tuskasi. Olen niin pahoillani puolestasi.

Olisiko sinulla mahdollista lähteä lapsen kanssa jonnekkin hetkeksi pois? Kun mies menee salille, niin lähdet vaikka taksilla ystävän luo, tai hotelliin. Jätä lappu pöydälle, että tarvit aikaa koota päätäsi kun kotona on niin ahdistavaa olla, kun joku on huonosti, mutta et tiedä mikä. Ehkä etäisyys teidän välillä tekisi hyvää molemmille nyt. On sinulle tosi ikävää vain jäädä kotiin katsomaan kun toinen häipyy ja odotella milloin mahtaa palata. Miehelle myös tekee hyvää olla yksin kodissa ilman teitä. Koska se hänen elämänsä olisi jos eroatte. Mies pitää sinua niin itsestäänselvänä ja siksi käyttäytyy kusipäisesti. Tyhjä ja eloton koti voi herättää tai sitten ei.

Voisit myös alkaa miettimään suunnitelmaa kuinka pärjäät jos suhteenne päättyy. Missä asut, miten lapsen hoito, huoltajuus. Kelan sivuilla on laskureita, joissa näkee esim asumistuen määrän. En tiedä oletko töissä ja miten pieni lapsenne on. Vaikka tilanne tuntuu todella surulliselta ja vaikealta, niin kannattaa alkaa pohjustamaan elämää eteenpäin, se saattaa auttaa vähän kun tietää, että pärjää ilman miestäkin.

Elä siedä tuollaista enää. Sinä murenet ja menet rikki tuossa. Suru ja stressi lopulta sairastuttaa elimistönkin jos se kauan jatkuu.

Oikein hyviä kommentteja. Lähde yhdeksi yöksi jonnekin aluksi lapsen kanssa. Pöydälle lappu, että tullaan joskus. tms. Seuraavana viikonloppuna kerro, että hän on puolestaan lapsen kanssa, sinulla on muita menoja yön yli. Tuo on pientä esimakua, miltä tuntuu ottaa oma vastuu vanhemmuudesta.

Vierailija
428/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varovainen puheissani. Jos syytät miestä, eivätkä syytöksesi olekaan totta, niin hän kyllä tulee muistamaan tämän.

Minulle oma nainen kivahti, joskus pariinikin kertaan, että jotain naistako yrität siellä töissä iskeä, kun haisin suht voimmakkaasti partavedelle. No syy oli ihan se, että halusin haista ennemmin partavedelle työkavereiden seurassa kuin hielle. Työmaalla oli nimittäin varsinkin kesällä todella kuuma. Vettä meni ainakin kaksi pulloa vuorossa ja paita oli hiestä nihkeänä selkään liimaantuneena.

En ole niitä naisen syytöksiä todellakaan unohtanut.

Vierailija
429/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä onkin tullut paljon vastauksia, kiitos vielä niistä. Luen niitä ajatuksen kanssa ja rauhassa. Yö meni jotenkin. Mies tuli kotiin myöhään, oli hiljainen, kuten päivällä.

Olen tässä jatkanut asunnon "ratsaamista" ja löysin jotain mikä sai oloni entistä ahdistuneemmaksi. Tiesin että meillä on riistakamera ollut joskus käytössä tuolla pihalla mutta sitä en tiennyt että se on ollut muutaman kerran myös täällä sisällä ja millaisina ajankohtina päällä! Kortti oli sisällä ja uteliaisuuttani katsoin kuvat läpi. Tuttu kuristava tunne kurkussa iski päälle, pelkokin. Se kaikki sonta mitä me käytiin läpi vuosia sitten miehen mustasukkaisuuden takia palasi päähäni takaisin. Oikeesti, mies on pitänyt sitä päällä enimmäkseen sellaisina hetkinä kun hän itse ei ole ollut kotona. Vaan siiloin kun minä olen ollut yksin taikka lapsen kanssa kotona. Mitä vettua???????????????????????????? Onko mies kytännyt minua, kuvitteleeko se taas että minä petän vaiko mitä tämä on?! Tämä on Niin sairasta, niin hirveetä. Ihan kuin mut Olisi "raiskattu" omassa kodissani. Tätä tunnetta ja mun ajatuksia ei ehkä kukaan muu voi nyt tajuta kuin sellainen jonka puoliso on ollut taikka on mustasukkainen. Sellainenkin vaihtoehto kyllä käväsi mielessäni että josko mies yrittää omia töppäyksiään saada siloteltua sillä että minä jäisinkin kiinni? En tiedä, eri teorioita vilisee mielessäni. Niinkin hulluja että jospa mies ei olekaan ollut aina salilla/"salilla" vaan onkin ollut jossain lähistöllä pyörimässä?! Ei, en sitä en halua uskoa, nyt karkaa jo minultakin mopo käsistä. Otin nyt kameran ja kortin joka tapauksessa itselleni. Miten tästä etenen onkin iso kysymysmerkki.   ap

Noh, itse olisin ihan ensiksi ratsannut miehen salikassin, kuten täällä on jo monesti ehdotettukin.

Jos hiippailee lähistöllä eikä olekaan salilla, se kyllä käy ilmi treenivaatteista ja märistä pyyhkeistä.

Tuo riistakamera kuulostaa oudolta, mutta sinähän miehesi tunnet paremmin, mihin tekoihin hän on valmis ryhtymään.

Vierailija
430/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää pariterapiaan, jos ei mies ala keskustelemaan. Ja sano, että et jaksa jatkaa, ellei suhdetta nyt käydä ulkopuolisen asiantuntijan kanssa selvittelemään. Eihän kukaan aavistuksen takia ala mihinkään eroamaan, että siinä mielessä omituinen kysymys. Ja tuo riistakamera: draamaa. Mutta oli kivoja kommentteja tähän ketjuun osallistujilla.

Vierailija
431/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroit löytäneesi miehen kätköistä tyhjiä alkoholipulloja ja tölkkejä. Alkoholin kätkeminen on jo aika myöhäinen vaihe alkoholismissa, siinä vaiheessa on juotu jo pitkään ja näkyvästi, kunnes puolison "nalkutus" on saanut alkoholistin piilottamaan niitä.

Mitä teet miehellä, joka on alkoholisti ja pettää?

Onnistuu se naisiltakin juominen ja pettäminen.

Ilman muuta. Kertokaa niitä tarinoita , miehet!

Vierailija
432/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenkaan ei varmasti loukkaannu jos syyttää pettämisestä, vaikkei hän olisi pettänytkään, joten anna mennä vaan.

Vierailija
433/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ihan niele tätä juttua, mies muka piilottelee pulloja mutta ap ei ole aiemmin huomannut että mies ryyppää, vain joskus aamulla haistanut alkoholin hajua. Pulloja piilottava alkoholisti on ryypännyt enenevässä määrin  jo vuosikausia näkyvästi, piilopullojen löytyminen ei pitäisi olla yllätys.

Miksi yrittää edes jatkaa liittoa pettävän alkoholistin kanssa?

Vierailija
434/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Mä vaan mietin, että mikä ongelma? Jos se on rakastunut ja haluaa erota, niin kertoo siitä kyllä ihan satavarmasti itse.

Jos taas kysymys on lastenhoidosta laistamisesta, ettei ap pääse omiin menoihin, silloin on nostettava kissa pöydälle ja haettava tasapuolinen ratkaisu. Ellei se onnistu, niin on syytä erota.

2 ekaa tapausta on toisen osapuolen kannalta ihan se ja sama. Voit odottaa ja katsoa mitä tapahtuu. Miksi tekisit mitään muuta..

"Ei se siitä kulu"? Joillain on kuules absoluuttinen nollatoleranssi suhteen ulkopuoliselle seksihommille, ja poikkeamalla tästä, sitä kutsutaan pettämiseksi.

Pettämiseksi sitä taas voi kutsua siksi, että kumppanit ovat luvanneet toisilleen olla uskollisia. Lupauksen rikkomisesta tulee kertoa, jotta toinen pääsee jatkamaan matkaansa. Kannatatko valhetta ja salailua? Herää kysymys toimitko itse noin...

Jos sulle asia on pala kakkua, niin mikäs siinä, toivottavasti teillä käydään ahkerasti sp-klinikalla.

Mikä suhde se sellainen on, missä "katsellaan ja odotellaan" josko se pettäminen loppuisi ja luotetaan siihen, ettei se perustu mihinkään aitoon tunteeseen, vaan pelkkään seksiin. 

Mies on naisen kanssa seksin takia. Ne "aidot tunteet" ovat muijien itsekeksimää höpöhöpöä, jonka avulla miehelle letun levittely tuntuu paremmalta.

Täällä on eniten tykkäyksiä saaneet kommentit joissa neuvotaan olemaan kertomatta miehelleen lapsen todellista isää, koska "sellainen ei voi satuttaa mitä ei tiedä" 🤷

Vierailija
435/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroit löytäneesi miehen kätköistä tyhjiä alkoholipulloja ja tölkkejä. Alkoholin kätkeminen on jo aika myöhäinen vaihe alkoholismissa, siinä vaiheessa on juotu jo pitkään ja näkyvästi, kunnes puolison "nalkutus" on saanut alkoholistin piilottamaan niitä.

Mitä teet miehellä, joka on alkoholisti ja pettää?

Onnistuu se naisiltakin juominen ja pettäminen.

Ilman muuta. Kertokaa niitä tarinoita , miehet!

Joo, mielikuvitus vaan laukkaamaan, pojat, ja vahvasti sitä värikynää!!

Vierailija
436/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Mies on naisen kanssa seksin takia. Ne "aidot tunteet" ovat muijien itsekeksimää höpöhöpöä, jonka avulla miehelle letun levittely tuntuu paremmalta.

Täällä on eniten tykkäyksiä saaneet kommentit joissa neuvotaan olemaan kertomatta miehelleen lapsen todellista isää, koska "sellainen ei voi satuttaa mitä ei tiedä" 🤷

Ei riipu sukupuolesta pettäminen, mikä on todettu joka käänteessä. Täälläkin on naiset kertoneet kuinka kaduttaa, kuinka hyvän miehen menetti, kun johonkin yhden yön tyyppiin hairahtui.

Isyyden salailu tai siitä valehtelu ei nyt kuulu aiheeseen. Tee siitä oma ketjunsa, niin saat mieleistäsi miesnäkökulmaa aiheeseen, ole hyvä.

Vierailija
437/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä arvasin että trrolliksi aletaan nyt väittää. Kieltämättä tämä kamera-asia on ihan pimee juttu. Valitettavasti vain totta. Sairaalloisen mustasukkaiset ihmiset kykenee tekee aika hulluja juttuja. Enkä tiedä onko kuvaamisessa nyt kyse mustasukkaisuudesta vaiko mistä mutta tervettä tämä ei ole. Ja olen luullut että mies on tavoistaan päässyt eroon, niin paljon sitä ongelmaa työstettiin aikanaan.  ap

Jos miehesi ei ole väkivaltaan taipuvainen, itse kyllä näyttäisin tuon kameran ja kuvat ja kysyisin suoraan, mitä ihmettä tämä on?

Kukaan täällä tuskin pystyy tietämään, mitä miehesi sairaassa päässä liikkuu. Sinä itse vain voit nyt toimia.

Vierailija
438/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistusten takia en kehoittaisi ketään eroamaan. 

Milloin viimeksi teillä on ollut seksiä, ts. sujuuko se normaalin aktiivisesti?

Vierailija
439/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään mene salilla neljää tuntia matkoineen vaikka kuinka vähän juttelisi muutamankin tutun kanssa. Ei varmasti ole ollut salilla koko aikaa, jos ollenkaan. Minusta tuossa on aivan selvät pettämisen merkit kun vielä ottaa tuohon huomioon sen että välttelee asiasta puhumista eikä suostu selvittämään mistä tässä on oikeasti kyse. Jos mies ei petä niin silloinhan hän voi tuosta noin vain todistaa sen antamalla sinun katsoa kännykkänsä läpi. Sanoisi miehelle, että jos asiaa ei nyt juurta jaksain selvitetä niin eroat saman tien. Siinä samalla pitää pystyä näyttämään ettei ole puhelimella mitään Tindereitä ladattuna tai viestittelyä muille naisille ja tämä pitää osoittaa niin että puhelimen kanssa ei ensin voi käydä tunnin lenkillä tai edes vessassa että ehtii poistaa todisteet. Myös työpuhelin kannattaa tsekata. Ja joku selitys pitää löytyä sille miten voi muka mennä noin kauan salireissuilla.  Tinderissä on oikeasti nykyään varmaan joka kolmas profiili sellainen että mies on varattu tai väittää olevansa avoimessa suhteessa (vaimo ei varmaan tästä avoimuudesta tiedä mitään).

Vierailija
440/827 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ihan niele tätä juttua, mies muka piilottelee pulloja mutta ap ei ole aiemmin huomannut että mies ryyppää, vain joskus aamulla haistanut alkoholin hajua. Pulloja piilottava alkoholisti on ryypännyt enenevässä määrin  jo vuosikausia näkyvästi, piilopullojen löytyminen ei pitäisi olla yllätys.

Miksi yrittää edes jatkaa liittoa pettävän alkoholistin kanssa?

No trollihan tämä. Kukaan ei pysty juomista peittämään. Haju jo kertoo, ei siihen piilopulloja tarvita. Ja jos on kova imu päällä, ei silloin autollakaan pysty minnekään lähtemään, ellei pikkukänneissä ajele. Kai ap olisi senkin huomannut kun ukko taksilla lähtee. Ja on paljon muutakin alkoon liittyen. Mun ex oli alkkari, joten tuttua on.

Riistakamera oli viimeinen niitti. Harkitsematon ja överi veto. Seuraavaksi löytyy miehen taskusta maksukuitti yksityisetsivälle. Ja lopuksi paljastuu että kaiken poissaoloaikansa on mies rakentanut omin pikkukätösin luksustaloa ylläriksi ap:lle. Tyhjät tölkit piilossa olivatkin vain hämäystä.