Yö meni vähillä unilla. Pitääkö tässä oikeasti erota vain omien aavistusten takia?!
En jaksaisi enää tätä miettimistä ja epäilyjä. Mies on ollut erilainen monellakin tapaa jo pidemmän aikaa. Eilen oli taas sellainen päivä kun viihtyi salilla neljä tuntia ja siihen matkat päälle. Tuli kotiin kun muut olivat jo nukkumaan menneet. Väittää että jää tuttujen kanssa juttelemaan sinne ja siksi reissut venyy. Ei myönnä tietenkään mitään pettämisiä tms. Kun olen olen yrittänyt asioista keskustella niin ei ole kiinnostusta, olen vähän kuin ilmaa. Olemme olleet yhdessä reilusti yli 20 vuotta enkä ole joutunut ennen näin inhottavia ajatuksia pyörittelemääm päässäni. Että en luota enää toisen sanaan, oikein missään asioissa. Tunne on outo ja vieras enkä pärjää enää kauaa näin. Eroavatko ihmiset vain omien aavistusten vuoksi, tuskin nyt sentäs? Miten luottamuksen saisi takaisin ja miksi sen olen menettänyt?
Kommentit (827)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli aikoinaan sama tilanne. Ero ja yksinjääminen kauhistutti vaikka ei ollut vielä lapsia.
Olin päässyt hiukan lihomaan ja mies oli hyvässä tikissä.
Aloin käymään kuntosalilla (eri paikassa, missä mies kävi) halusin treenata "kostokropan".
en ahdistellut miestä kysymyksillä, koska mulla ei ollut todisteita.
Sainkin kroppani lopulta hyvään kuntoon kuntosalin ja ruokavalion avulla. Hurahdin myös kuntokeskuksessa joogaan joka auttoi mua tosi paljon myös henkisesti, kävin myös kampaajalla. kävelin myös paljon tuohon aikaan vain lievittääkseni ahdistusta.
Lopulta siinä kävi niin, että mies epäili, että MULLA on suhde, koska kuntoiluvimma, "uusi hoikka ja kiinteä keho, uusi kampaus, uudet vaatteet, paljon poissa kotoa...
Mulle ei selvinnyt koskaan, oliko hänellä suhdetta, mutta yhdessä ollaan oltu jo yli 10v.
Opin ehkä sen, että se toinen ihminen ei ole omaisuuttasi. ihmissuhteetkin elävät ja muuttuvat.
Kokeile sinäkin, että alat käymään salilla tai joogassa tai muissa treeneissä.
tee elämästäsi niin kiireistä ettet ehdi murehtimaan kotona, missä miehesi pyörii.
En siis tarkoita rivakkaa baarikierrosta vaan asioita, jotka tukevat hyvinvointiasi, esim. kuntoilu ja terveet elämäntavat, kampaajalla käynti...
Jätä miehesi rauhaan. Älä järkkäile draamoja.
Jos hänellä on toinen nainen, niin jätä hänelle ne draamat. Ajattele, kuinka paljon se toinen nainen kärsii, nähdessään miestäsi vain muutaman tunnin viikossa ja unelmoi päivästä jolloin hän saa miehen kokonaa omakseen. Sinä sentään saat "nauttia" miehesi seurasta jatkuvasti.
Se toinen nainen menettää ennen pitkää hermonsa ja alkaa nalkuttaa ja kiahdella miehellesi, kun tämä ei eroa. Suhteesta tulee miehellesi pian helvetti, kun hän joutuu lepyttelemään tätä toista naista, kestää tämän draamakohtauksia ja estämään häntä paljastamasta suhdetta sinulle.
Anna tämän toisen naisen paljastaa "pahimmat puolensa" miehellesi. Mikään ei pelästytä ja karkoita miestä pahemmin kuin naisen hysteerinen anelu, raivokohtaukset ja syyllistävä uhriutuminen.
Siksi pidä pää kylmänä. Älä vihjaile äläkä v*ittuile. ole normiystävällinen. Hän on lopussa helpottunut, kun hän palaa niiden "kuntosalituntien" jälkeen kotiin luoksesi.Kenenkään naisen ei tule koskaan alentua siihen asemaan, että antaa miehen käydä vieraissa tietoisesti. Sellainen nainen on kynnysmatto, jonka ylitse mies voi koska tahansa kävellä ylitse.
Pettävä mies kannattaa vain antaa sille toiselle naiselle. Kuka oikeasti tahtoo pettäjän kanssa seurustella? Kyllä minä arvostan itseäni sen verran, että ansaitsen parempaa.
Samaa mieltä, jos mies olisi patologinen "häntäheikki", joka pyörittää sivusuhteita mennentullen. Sellaista p*askaa nielessään nainen saa syyttää vain itseään.
Mutta tässä on ilmeisesti kyse siitä että parinkymmenen uskollisen yhdessäolon vuoden jälkeen mies on ihastunut toiseen. Siksi naisen ei kannata tehdä mitään hätiköityä.
Yleensä nämä jutut kuivuvat kasaan, kun mies huomaa, että se kaksoiselämä on hyvin stressaavaa. Myös toisen naisen rooli on hyvin kiduttavaa ja tekee usein naisesta hermoraunion, mitä miehen on vaikea kestää, hän päättelee että tämä uusi nainen on mielenvikainen ja vanha on parempi.
Jos tuota peliä pelattais uuden naisen ehdoilla eli uusi nainen pyörittäis miestä, olisi mies jo eronnut ja viettäisi kaiken ajan uuden naisen kanssa. Lähtisi outoina aikoina, vaikka keskiyöllä, jonkun tekosyyn varjolla, tämän uuden naisen luo, ainakun nainen napsauttaisi sormiaan.
Tietenkään pettäminen ei ole mukavaa, ei kenenkään osapuolen kannalta, mutta elämä on sellaista, että sitä tapahtuu silloin tällöin.
Parhaassa tapauksessa se on arvokas oppiläksy joka kasvattaa ihmistä ja auttaa arvostamaan omaa suhdettaan ja ehkä kehittämään sitä.
Harva suunnittelee tietoisesti pettävänsä puolisoaan. Ihminen vain lankeaa ja se tuntuu hyvältä idealta siinä hetkessä ja elämäntilanteessa.
Naiset pettävät koska he kaipaavat romanssia ja romantiikkaa. Miehet, koska he haluavat jännää seksiä, jossa on uutuudenviehätystä ja ihailevia katseita.
Aika tyhmä ihminen jos pitää pettää arvostaakseen sitä mitä on ja mitä voi menettää. Miksi pitäisi hölmöläisen kanssa jatkaa, sen takia ettei tulisi kauheaa avioeroa? Ihminen voi vaihtaa suhdetta ja koittaa tehdä siinä paremmin. Tai olla ilman suhdetta, se vasta olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli aikoinaan sama tilanne. Ero ja yksinjääminen kauhistutti vaikka ei ollut vielä lapsia.
Aloin käymään kuntosalilla (eri paikassa, missä mies kävi) halusin treenata "kostokropan".
Sainkin kroppani lopulta hyvään kuntoon kuntosalin ja ruokavalion avulla. Hurahdin myös kuntokeskuksessa joogaan joka auttoi mua tosi paljon myös henkisesti, kävin myös kampaajalla. kävelin myös paljon tuohon aikaan vain lievittääkseni ahdistusta.
Lopulta siinä kävi niin, että mies epäili, että MULLA on suhde, koska kuntoiluvimma, "uusi hoikka ja kiinteä keho, uusi kampaus, uudet vaatteet, paljon poissa kotoa...
Mulle ei selvinnyt koskaan, oliko hänellä suhdetta, mutta yhdessä ollaan oltu jo yli 10v.
Opin ehkä sen, että se toinen ihminen ei ole omaisuuttasi. ihmissuhteetkin elävät ja muuttuvat.
tee elämästäsi niin kiireistä ettet ehdi murehtimaan kotona, missä miehesi pyörii.
En siis tarkoita rivakkaa baarikierrosta vaan asioita, jotka tukevat hyvinvointiasi, esim. kuntoilu ja terveet elämäntavat, kampaajalla käynti...
Jos hänellä on toinen nainen, niin jätä hänelle ne draamat. Ajattele, kuinka paljon se toinen nainen kärsii, nähdessään miestäsi vain muutaman tunnin viikossa ja unelmoi päivästä jolloin hän saa miehen kokonaa omakseen. Sinä sentään saat "nauttia" miehesi seurasta jatkuvasti.
Se toinen nainen menettää ennen pitkää hermonsa ja alkaa nalkuttaa ja kiahdella miehellesi, kun tämä ei eroa. Suhteesta tulee miehellesi pian helvetti, kun hän joutuu lepyttelemään tätä toista naista, kestää tämän draamakohtauksia ja estämään häntä paljastamasta suhdetta sinulle.
Anna tämän toisen naisen paljastaa "pahimmat puolensa" miehellesi. Mikään ei pelästytä ja karkoita miestä pahemmin kuin naisen hysteerinen anelu, raivokohtaukset ja syyllistävä uhriutuminen.
Siksi pidä pää kylmänä. Älä vihjaile äläkä v*ittuile. ole normiystävällinen. Hän on lopussa helpottunut, kun hän palaa niiden "kuntosalituntien" jälkeen kotiin luoksesi.Kenenkään naisen ei tule koskaan alentua siihen asemaan, että antaa miehen käydä vieraissa tietoisesti. Sellainen nainen on kynnysmatto, jonka ylitse mies voi koska tahansa kävellä ylitse.
Pettävä mies kannattaa vain antaa sille toiselle naiselle. Kuka oikeasti tahtoo pettäjän kanssa seurustella? Kyllä minä arvostan itseäni sen verran, että ansaitsen parempaa.
Käsitin, että hän ei saanut miestä kiinni pettämisestä. Oli vain epäilykset, mutta nehän voi olla mitä vain pelkoja. Joskus saattaa epäillä aiheetta. On vain kummallinen olo ja vaatii kumppanilta selitystä oloonsa. Jos hän ei jää kiinni, niin mitä pitäisi tehdä? Jättää hänet, koska epäilee? Minusta on aivan hyvä ratkaisu alkaa rakentamaan omaa elämää paremmaksi ja katsoa mihin tilanne menee. Se on niin helppo sanoa, että pitäisi erota, mutta jos syy on vain oma outo olo, niin se on aika kevyt peruste.
Siitä olen samaa mieltä, että kynnysmatoksi ei pidä ikinä ryhtyä. Ja ihan jokainen meistä ansaitsee paremman kumppanin kuin pettäjän.
Ehkä itse voisin pelata samaa peliä mitä petturikaksikkokin, eli leikkiä tunteilla ja sitten hylätä petturin. Mikään ei olisi niin herkullista tuollaisessa tilanteessa kuin kosto jos se vain on jotenkin liikaa toisia vahingoittamatta mahdollista. Vaikka edes kostokropalla. Jos ex jää nyyhkimään hysteerisen kakkosnaisen kanssa niin OU JEE.
Kukaa jaksaa nähdä moisen vaivan pettäjän takia? Eteen päin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, jos mies olisi patologinen "häntäheikki", joka pyörittää sivusuhteita mennentullen. Sellaista p*askaa nielessään nainen saa syyttää vain itseään.
Mutta tässä on ilmeisesti kyse siitä että parinkymmenen uskollisen yhdessäolon vuoden jälkeen mies on ihastunut toiseen. Siksi naisen ei kannata tehdä mitään hätiköityä.
Yleensä nämä jutut kuivuvat kasaan, kun mies huomaa, että se kaksoiselämä on hyvin stressaavaa. Myös toisen naisen rooli on hyvin kiduttavaa ja tekee usein naisesta hermoraunion, mitä miehen on vaikea kestää, hän päättelee että tämä uusi nainen on mielenvikainen ja vanha on parempi.
Jos tuota peliä pelattais uuden naisen ehdoilla eli uusi nainen pyörittäis miestä, olisi mies jo eronnut ja viettäisi kaiken ajan uuden naisen kanssa. Lähtisi outoina aikoina, vaikka keskiyöllä, jonkun tekosyyn varjolla, tämän uuden naisen luo, ainakun nainen napsauttaisi sormiaan.
Tietenkään pettäminen ei ole mukavaa, ei kenenkään osapuolen kannalta, mutta elämä on sellaista, että sitä tapahtuu silloin tällöin.
Parhaassa tapauksessa se on arvokas oppiläksy joka kasvattaa ihmistä ja auttaa arvostamaan omaa suhdettaan ja ehkä kehittämään sitä.
Harva suunnittelee tietoisesti pettävänsä puolisoaan. Ihminen vain lankeaa ja se tuntuu hyvältä idealta siinä hetkessä ja elämäntilanteessa.
Naiset pettävät koska he kaipaavat romanssia ja romantiikkaa. Miehet, koska he haluavat jännää seksiä, jossa on uutuudenviehätystä ja ihailevia katseita.Aika tyhmä ihminen jos pitää pettää arvostaakseen sitä mitä on ja mitä voi menettää. Miksi pitäisi hölmöläisen kanssa jatkaa, sen takia ettei tulisi kauheaa avioeroa? Ihminen voi vaihtaa suhdetta ja koittaa tehdä siinä paremmin. Tai olla ilman suhdetta, se vasta olisikin.
Joskus suhteessa pitää sattua jotain "maatakeikauttavaa", jotta sen näkee "uusin silmin" ja sitä osaa arvostaa.
Jos hän ei syytä sinua pettämisestä, hän ei ole pettänyt 90% varmuudella.
Loppu 10% on aavistusta, joka kannattaa selvittää.
Harva mies on niin itsensä tutkiskellut, että osaisi verhota omat syyllisyydentunteensa.
Keskustelu syntyy tarpeesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pettävät koska he kaipaavat romanssia ja romantiikkaa. Miehet, koska he haluavat jännää seksiä, jossa on uutuudenviehätystä ja ihailevia katseita.Aika tyhmä ihminen jos pitää pettää arvostaakseen sitä mitä on ja mitä voi menettää. Miksi pitäisi hölmöläisen kanssa jatkaa, sen takia ettei tulisi kauheaa avioeroa? Ihminen voi vaihtaa suhdetta ja koittaa tehdä siinä paremmin. Tai olla ilman suhdetta, se vasta olisikin.
Joskus suhteessa pitää sattua jotain "maatakeikauttavaa", jotta sen näkee "uusin silmin" ja sitä osaa arvostaa.
Psykedeelit auttavat tähän, eikä tarvitse ketään henkisesti potkia. Siis jos ei omat ajatukset riitä ymmärtämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eväitä onnelliseen ja kestävään liittoon:
1) Uskollisuus
2) Rehellisyys
3) Kommunikaatio
4) Riitojen sopiminen, anteeksipyyntö ja -anto
5) Peti lämpöisenä, kotoa saa ainaYmmärtää toista - siinä on salaisuus.❤️
Tärkeää: Eiköhän se petturi näytä karvansa jo seurusteluvaiheessa. Jos on uskollinen silloin, on sitä myös jatkossa ja päinvastoin.
Onnellisia ja pitkiä avioliittoja on olemassa. Niissä elävillä ei aika riitä Vauva-foorumille.
Pettämiseen ei pettäjien mielestä tarvita sen kummoisempaa syytä kuin kyllästyminen omaan puolisoon ja saada vipinää omaan arkeensa, mikä ei todellakaan tule ilmi vielä seurusteluvaiheessa. Pettää voi koska tahansa, ei siihen mitään aikatauluja suhteen kestosta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se vaan kokee sut ahdistavana ja istuu vaikka kirjastossa tai kavereillaan, salin lisäksi
Tämähän se olisi. Perhe-elämä tökkii jollain tasolla ja haluaa viettää aikaansa muualla... "poissa silmistä, poissa mielestä"
Mä kans luulen näin. Tämä on nimittäin aika yleistä. Yleensä molemmat tarvitsee etäisyyttä ja hengähdystaukoa, eli kunhan sitä on sitten molemmille tarjolla, jos molemmat sitä kaipaavat.
Silloin kun tarvitaan etäisyyttä ja hengähdystaukoa, se on merkki siitä, että halutaan erota. Jompi kumpi. Aika monta eroa jo sivusta seuranneena näin lähes kuusikymppisenä tullut huomattua. Epämääräiset menot ja keskusteluhaluttomuus toinen varma tuntomerkki.
En oo samaa mieltä. Etkö tosiaan ole kuullut oman ajan tarpeesta? Joskus ruuhkavuodet ovat vaan uuvuttavia. Se vaihe voi mennä ohi, jos molemmat niin ovat asennoituneet ja haluavat.
Montako kertaa olet itse parisuhteesta eronnut?
No minkä helkkarin takia tästä oman ajan tarpeesta ei voi avoimesti keskustella, vaan sitä pitää ottaa tunti tällöin, neljä tuntia tuolloin asiasta puhumatta??
Jotta toinen voisi asennoitua ja haluta oman ajan ottoa, siitä pitää keskustella. Eikö tämä nyt ole itsestään selvää?
Miten te asiat hoidatte? Kaivatte jonkun kalenterin joka puna- ja sinilaputatte et "tuolla sulle tunti ja mulle täällä"? Helkkarin rasittavaa ja kontrolloivaa. Minä voin ainakin spontaanisti lähteä lenkille ja siellä menee pari tuntia, voin kotimatkalla käydä kaupoillakin... Ei haittaa miestä enkä tee mitään tiliä ajankäytöstäni, tilanteet voivat muuttua. Jos mies haluaa, et tulen nopeammin kotiin, voi laittaa viestiä ja tulen. Mutta harvemmin niin tekee.
Mies voi mennä ihan vastaavasti kaverin kans harrastamaan omia menojaan. Ei ole multa pois.
Miksi toisen ei voi antaa mennä? Miksi pitää aina rajoittaa ja hönkiä niskaan?
Se on sinun asiasi, miten elämääsi elät ja toisen sinisilmäisyyteen ei voi paljoakaan vaikuttaa. Tiesin jo monta vuotta, että ystäväni mies pettää ja on hänelle epärehellinen, mutta heillä oli tuollainen ei-rajoittava parisuhde. Myöhemmin selvisi, että pettämistä oli koko avioliiton ajan.
Täällä siis oikeasti käytetään termiä "ei-rajoittava parisuhde" jonain esimerkkinä huonosta suhteesta?? Lukekaahan nyt tuo ajatuksella. Ihan todellako pitäisi tästä päätellä, että siis rajoittava parisuhde olisi toivottava ja hyvä asia?
Huh huh, suorastaan etoo tuollainen läheisriippuvuuden määrä.
Oletteko te mitään ilman sitä kumppanianne?
Säälittävää sakkia.
Olen ikisinkku ja pärjään oikein hyvin yksin. (Yritin tässä hetki sitten seurustella, loppui neljän kk kohdalla). Vapauteni antaisin pysyvästi vain suhteeseen, jossa on täysi avoimuus, rehellisyys ja kumppanuus ja halua jakaa elämä toisen kanssa.
No joo, on siellä hyvä jeesustella, kaipa meistä kaikki on kuvitelleet ryhtyvänsä sellaiseen suhteeseen. Mitäs teet sitten kun KÄYTÖS MUUTTUU ykskaks. Kun on yhteiset lapset, talot, lainat jne niin ei siitä enää peruutetakaan takaisin siihen tilanteeseen missä niitä ei ole. Jos se puoliso olisi jo seurusteluvaiheessa näyttänyt sen oikean nahkasa, niin ei kai sen kanssa kukaan olisi niitä lapsia ja taloja hankkinut.
Ei aina niin MUTTA piiiiiitkän kokemuksen tuomalla varmuudella palkkaa joku selvittämään asia.
Ihmiset valehtelevat ihan liian usein.
Tietäisin keinoja selvittää mutta olen jo eläkkeelllkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsin omituista että parisuhteessa saa petkuttaa ja valehdella mutta puhelimen tai läppärin tsekkaaminen on monen mielestä väärin. Jos mies ei halua keskustella niin ihan oma vika, silloin kyllä ap ei tarvitse olla mikään marttyyri ja kunnioittaa miehen yksityisyyttä kun mies selkeästi harjoittaa henkistä väkivaltaa ja kenties pettää. Se että vaikenee ja ei suostu puhumaan on täysin epäkunnioittavaa käytöstä. Miten voi jatkaa suhdetta jos toinen osapuoli ei suostu puhumaan? Luottamus luo turvallisuutta ja miehen tehtävä on juuri luoda naiselle turvallisuuden tunteen.
Mustasukkaisten hullujen oikeutus laittomuuksille. EI! Toisen omaan ei kajota ilman lupaa. Piste.
Ainahan vainoharhainen halutessaan syyn keksii
Jos sinulla ei ole mitään salattavaa ei ole mitään syytä suojella puhelinta kun PUOLISO haluaa sen tsekata. Tästä ei pitäisi kenenkään taipua. Nämä puhelimen piilottelijat ja "mun puhelin,minun ikioma älä koske!"-tyypit ovat melkein aina hämäriä tapauksia.
Tässä tapauksessa ei ole kyse vapaasta suhteesta. Sillon molemmilla olisi sama oikeus käydä vieraissa, ei vaa toisella.
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi esimerkki meidän keskustelusta, päivän tapahtumista. Miltä kuulostaa? Mies valmistelee salireppuaan, sanoo ovella että menee kauemman aikaa. No, ei menekään kuin vajaa tunti ja tuleekin takaisin. Ihmettelen, sanon että: sä tulitkin jo takaisin? Mies vastaa kiukkuisena tähän että eikö hän saa kotona olla?!!! Pitääkö lähteä pois, kyllä hän voi olla salilla treenaamassa vaikka koko yön niin ei tartte joka ikisestä asiasta vittuilla ja valittaa. Painelee työhuoneeseen ja laittaa oven kiinni. Siinä vaiheessa mulla nousee pala kurkkuun enkä tiedä mitä tein väärin? ap
Ei todellakaan vaikuta hyvältä. Jos arvata pitäisi niin se toinen osapuoli perui tapaamisen.
Mieti nyt mitä teet. Haluatko tietää totuuden vai oletko valmis odottelemaan löyhässä hirressä että tämä mahdollisesti menee ohi. Kummassakaan tapauksessa et todennäköisesti luota enää puolisoosi ja päädyt kuitenkin eroon jossain vaiheessa. Miehelläsi on ihan selvästi nyt jotain muuta säätöä, myöntää hän sen tai ei.
Kokemuksesta voin kertoa että erostakin selviää hengissä. Sun vaan pitää ensin tietää oletko jo henkisesti valmis eroamaan. Nyt kun tilanne on akuutti, voi olla että hätäsi on niin suuri, että et ole valmis ajattelemaankaan eroa - silloin sen aika on myöhemmin.
Valmistele kuitenkin itseäsi sekä henkisesti että käytännön tasolla siihen, että ero mahdollisesti tulee. Katsele asuntoja (vaikka et aikoisikaan muuttaa), jemmaa rahaa sellaiseen paikkaan mistä miehesi ei sitä löydä, mieti miten tavarat jaetaan, mieti miten järjestät arkesi jos ero tulee, mieti mitä ihania miehiä tulet vielä tapaamaan, tarkista oletko oikeutettu joihinkin tukiin, laske valmiiksi elatusmaksut. Vaikka et tekisi vielä mitään konkreettista, niin suunnittele näitä asioita mielessäsi, jos se siirtää huomiotasi miehestäsi muualle ja helpottaa jonkin verran oloasi, ajan kanssa. Henkinen valmistautuminen ja suunnitelmat auttavat sinua tosi paljon jos ero tulee.
Kerroit että miehesi on ollut joskus tosi mustasukkainen menoistasi, sekin on yksi vihje siitä, että hän on mahdollisesti ollut uskoton ennenkin. Mieti onko ollut muita viitteitä siihen suuntaan.
Ensimmäinen mieheni oli tosi sika, petti minkä kerkesi eikä koskaan tunnustanut mitään. Eron jälkeen selvisi sitten että en ollut osannut aavistella sen sikailuista kuin murto-osan. Nyt toinen mies on ihan selkeästi ryhtynyt levottomaksi, ja sen vuoksi olen joutunut miettimään samoja asioita, taas kerran. Jos jää kiinni jostain säätämisestä niin ero tulee. Mullakin siis intuitio kertoo että jotain on meneillään.
Jos haluat vielä miehesi huomiota, niin ryhdy järjestämään itsellesi iltamenoja. Sellaisia mistä et kerro enempää kotona. Ja tulet sieltä vihellellen ja olet monta päivää hyvällä tuulella, etkä välitä miehesi kärttyilystä ollenkaan. Voit sanoa että käy sinä "salilla" ja minä käyn "tanssimassa". En tarkoita että ryhtyisit pettämään, vaan että miehesi ei enää pitäisi sinua itsestäänselvyytenä ja saattaisi lopettaa omat viilailunsa muualla. Älä silti tuudittaudu siihen, että kaikki olisi sen jälkeen hyvin. Yleensä nämä jotka pettää tekee sitä säännöllisesti, joten ajan kanssa sama tilanne on taas edessä. Mieti siis tarkkaan oletko valmis tämän perheen ja erityisesti tämän miehen vuoksi kärsimään niin paljon. Lisäksi mieti sitä, että minkälaisen mallin haluat perhe-elämästä antaa omille lapsillesi, sillä on täysin mahdollista että he tiedostamattaan kopioivat sitten omassa elämässään tätä lapsuudenkotinsa tilannetta - jos et nyt selkeästi erolla näytä että tämä ei käy. Voit siis kärsimykselläsi tuhota myös lastesi tulevaisuuden perheet. Itse erosin juurikin tästä syystä lapsieni isästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko etsivän palkkaaminen maksaa?
Tässä yksi hinta:
”Tuntiveloitus alkaen 60€ / etsivä
Hintaan lisätään matka- ja majoituskulut tarvittaessa. Pidempikestoisten toimeksiantojen hinta soviteltavissa. Yhteydenotoista ja puheluista emme ota maksua. Palvelun hinta riippuu toimeksiannosta ja sen laajuudesta.”Ei nyt mitenkään extra kallista, mutta tuohon hintaan voi itsekin käydä tsekkaamassa onko ukko salilla, kuten väittää.
Olen miettinyt monta kertaa että tähän asiaan voisi olla järkevämpikin tapa. Joku naisten oma ketju, jossa eri kaupungeista olevat naiset tekisi tätä tarkistamista toistensa puolesta silloin kun on akuutti tilanne päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Uskollisuus
2) Rehellisyys
3) Kommunikaatio
Tärkeää: Eiköhän se petturi näytä karvansa jo seurusteluvaiheessa. Jos on uskollinen silloin, on sitä myös jatkossa ja päinvastoin.
Onnellisia ja pitkiä avioliittoja on olemassa. Niissä elävillä ei aika riitä Vauva-foorumille.
Pettämiseen ei pettäjien mielestä tarvita sen kummoisempaa syytä kuin kyllästyminen omaan puolisoon ja saada vipinää omaan arkeensa, mikä ei todellakaan tule ilmi vielä seurusteluvaiheessa. Pettää voi koska tahansa, ei siihen mitään aikatauluja suhteen kestosta ole.
kyllä, mutta on pikkasen eri asia, jos pettämistä on ollut jo suhteen alusta asti kuin että vasta viidenkympin kriisin korvilla tekee tyhmän virheen.
Jotkut on luonteeltaan elämyksenhakuisempia kuin toiset. He pitkästyvät ja tympiintyvät helposti arkikuvioissa ja esim. hamuavat jatkuvasti uusia erilaisia ihmissuhdekuvioita "virkistysmielessä". He ovat pahimmillaan kuin kypsymättömiä isoja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Niin olet pitänyt asioita itsestään selvinä etkä ole nähnyt ja kuullut mitä ympärilläsi on tapahtunut.
Mies se siinä taitaa pitää itsestäänselvyytenä. Kyllä pitäisi puolisolleen vastata puheeseen. On tosi huonokäytöksinen tai sitten pettää parhaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Uskollisuus
2) Rehellisyys
3) Kommunikaatio
kyllä, mutta on pikkasen eri asia, jos pettämistä on ollut jo suhteen alusta asti kuin että vasta viidenkympin kriisin korvilla tekee tyhmän virheen.
Jotkut on luonteeltaan elämyksenhakuisempia kuin toiset. He pitkästyvät ja tympiintyvät helposti arkikuvioissa ja esim. hamuavat jatkuvasti uusia erilaisia ihmissuhdekuvioita "virkistysmielessä". He ovat pahimmillaan kuin kypsymättömiä isoja lapsia.
Miten tämä elämyksenhakuinen pettäjän teko on pahempi kuin "50 villityksestä" kärsivän pettäjän teko?
Mielestäni molemmat ovat yhtä selkärangattomia. Tuo kriiseilevä keski-ikäinen voi erota suhteestaan, jos haluaa alkaa hyppimään kukasta kukkaan vielä ennen kuin impotenssi iskee. Ei se satunnaisuus tai suunnittelemattomuus ole mielestäni mikään lieventävä asianhaara. Vanhemmalla pettäjällä luulisi ainakin olevan jo järkeä päässä ja ymmärrys tekojen mahdollisista seurauksista esim raskaus, sukupuolitaudit tai avioero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Uskollisuus
2) Rehellisyys
3) Kommunikaatio
Tuollaista elämyshakuisuutta ei naisilla pahemmin katsella. Miehiä usein holhotaan juuri yksinkertaistamalla heitä ja sehän sopii hyvin, kunhan nainen on lestissään ja ukko vastuuttomana vaoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Uskollisuus
2) Rehellisyys
3) Kommunikaatio
Jotkut on luonteeltaan elämyksenhakuisempia kuin toiset. He pitkästyvät ja tympiintyvät helposti arkikuvioissa ja esim. hamuavat jatkuvasti uusia erilaisia ihmissuhdekuvioita "virkistysmielessä". He ovat pahimmillaan kuin kypsymättömiä isoja lapsia.Miten tämä elämyksenhakuinen pettäjän teko on pahempi kuin "50 villityksestä" kärsivän pettäjän teko?
Mielestäni molemmat ovat yhtä selkärangattomia. Tuo kriiseilevä keski-ikäinen voi erota suhteestaan, jos haluaa alkaa hyppimään kukasta kukkaan vielä ennen kuin impotenssi iskee. Ei se satunnaisuus tai suunnittelemattomuus ole mielestäni mikään lieventävä asianhaara. Vanhemmalla pettäjällä luulisi ainakin olevan jo järkeä päässä ja ymmärrys tekojen mahdollisista seurauksista esim raskaus, sukupuolitaudit tai avioero.
Kumpikin on pahoja paitsi että tämän kukastakukkaan pörrääjän kyllä tunnistaa jo alkuvaiheessa ja on oma syy jos kuvittelee pystävänsä muuttamaan hänet joksikin muuksi.
perususkollisen puolison pettämäksi joutuminen on hirveä shokki.
Tosin, kun tällainen perusukko pettää, se yleensä jää yhteen kertaan, tosin se on silloin vakavampaa.
Siinä on suuria tunnemyllerryksiä ja huonoa omaatuntoa. Ei sellaista jaksa kantaa tai kokea montaa kertaa elämässään ellei ole piittaamaton narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olet pitänyt asioita itsestään selvinä etkä ole nähnyt ja kuullut mitä ympärilläsi on tapahtunut.
Mies se siinä taitaa pitää itsestäänselvyytenä. Kyllä pitäisi puolisolleen vastata puheeseen. On tosi huonokäytöksinen tai sitten pettää parhaillaan.
Tai sitten se nainen on löytänyt "selkärangan" ja päättänyt, ettei haluakkaan olla ukkomiehen salarakas.
tai sitten kumpikin ovat päättäneet, että tämä oli tässä.
tai sitten oli rakastavaisten riita, kun ukko ei suostukkaan jättämään perhettään.
15 sivua aiheesta mies käy salilla, jätä se sika.
Niin, silloin se kai on avoin suhde, eikä kyse ole pettämisestä. Silloin ei tapahdu vääryyksiä ja kaikki on hyvin.