Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
SIIS MÄ RAKASTAN RIITELYÄ JA SOLVAUKSIA! SE TEKEE TÄSTÄ KETJUSTA RATKIRIEMUKKAAN!
Jaana
Oikea mies Kallelle olisi ollut Sami tai Lari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irma ilmoittautuu mukaan taistoon uuden karahvinsa kanssa! Nyt Isketään sen Ulla-nimisen harakkamummelin kimppuun!!!!!!
Sinulle luuska käy samalla tavalla kuin sille karahville! Siis oisko voinu läpinäkyvämpää juonta olla Sepon hurmaamiseks?
Ulla
Pitääkö se sulle miljoonaa kertaa toitottaa että mulla ja Sepolla oli se yhteinen antiikkiharrastus? Siihen ei liittynyt mitään seksuaalista. Sitä paitsi kyprolaiset ikäiseni miehet ovat kuumempia kuin nuo suomalaiset kaljamahaiset makkaranmussuttajat. Ajattelevat linjojaan enemmän kuin suomalaiset miehet.
Irma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi jäteauto hakee vulgaarin tarjousprintterin pois heti paikalla!
Mummeli saa itse hakea printterinsä pois, ptyi!
Älä sinä moukka kutsu minua mummeliksi! Kuuluisit roska-auton sekajätteeseen!
Pidä seniili mummeli turpas kiinni ja palaa heti vaivaistaloon mätänemään! Et ansaitse vapautta!
Sinä se pian mätänet, kun minun Pupuliini-armeija syö sinut elävältä! Linnut nokkivat jämiäsi.
Olet jo niin dementoitunut, että palkkasit apureitani palkkalistoillesi. Sinä se tässä kuolet, yksi käsky ja olet vainaa!
Uhoilet vain kaikenlaista soopaa, mutta minä jatkan matkaani pois tästä kadunkerjäläisen suunsoitosta. Muista, pian minun mieheni pistävät sinut hiljaiseksi.
*Soittaa puhelun*: "Tuolla ois yks dementoitunut mummeli hortoilemassa kadulla. Voitte pistää limusiiniin kaasua!"
*Luulee soittavansa puhelun, mutta on aineissa*.
*Luulee keskustelevansa "vulgaarin" kanssa, mutta vaivaistalo patisti hullujen huoneelle. Keskustelee suljetussa kopissa yksin.*
*Vulgaari kuvittelee omiaan, kohta valot sammuu*.
*Dementoitunut seniili mummeli höpöttää omiaan lääketokkurassa, ja osoittaa Helenan aseella omaa ohimoaan.*
*Vulgaari kaatuu maahan ja poliisit vievät säilöön.*
*Seniili mummeliin esitys menee täydestä.* "Eiköhän pojat lopeteta tämä show!" *"Poliisit" osoittavat mummelia Helenan aseella.*
*Vulgaari näkee harhoja, kun yrittää vastustella poliiseja*.
*Seniili mummelin todellisuus on pettänyt ja pahasti. Huhuilee kopista yksin silmät punaisena. Lääkitystä pitää lisätä.*
*Vulgaari näkee harhoja hetkeä ennen kuin Dahlia kaivaa kultaisen revolverin esiin ja laittaa tämän kylmäksi. Seireeni paloittelee ja hävittää todisteet*.
*Mummeli ampui Seireenin pojan eikä tämä tajunnut paloittelevansa poikansa ruumiin. Mummeli on pahassa liemessä, kunhan Seireeni kuulee totuuden.*
*Vulgaarin harhat part 69*.
*Mummeli haluaa suuseksiä lapsen kanssa. Salme odottaa alakerrassa. Kuin kaksi marjaa.*
Jiri on aikuinen mies! Dahlia vihaa lapsia.
Sori, tuolla toisessa ketjussa on kans kamala härdelli, Maarit ja Ulla juo ja nauraa kovaan ääneen, Eva panee viimestä päivää... ja mä yritän saada selvää vastausta siihen miks Noel on vaarallinen mut ketään ei kiinnosta kertoo, laitetaan terapiaan ja käsketään laittamaan tosta poikki noin vain ilman selityksiä...
Susu
MUTTA SIIS KAIKKI PIHLAJAKATULAISET NYT OMAAN KETJUUN SEKOILEMAAN! EI KIUSATA VIATTOMIA! INKA VOI TULLA SILLON TÄLLÖN LAULAMAAN. NONI HOP HOPI JA NUKKUMAAN!
T. Susu, pätevä puheenjohtaja
Gunnar maksoi jo Irman karahvin toisessa ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irma ilmoittautuu mukaan taistoon uuden karahvinsa kanssa! Nyt Isketään sen Ulla-nimisen harakkamummelin kimppuun!!!!!!
Sinulle luuska käy samalla tavalla kuin sille karahville! Siis oisko voinu läpinäkyvämpää juonta olla Sepon hurmaamiseks?
Ulla
Pitääkö se sulle miljoonaa kertaa toitottaa että mulla ja Sepolla oli se yhteinen antiikkiharrastus? Siihen ei liittynyt mitään seksuaalista. Sitä paitsi kyprolaiset ikäiseni miehet ovat kuumempia kuin nuo suomalaiset kaljamahaiset makkaranmussuttajat. Ajattelevat linjojaan enemmän kuin suomalaiset miehet.
Irma
Minähän en sun harrastuksiis puutu kuhan hoidat ne jossain muualla! Mee sinne Kyprokselle liittoja rikkomaan!
Ulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi jäteauto hakee vulgaarin tarjousprintterin pois heti paikalla!
Mummeli saa itse hakea printterinsä pois, ptyi!
Älä sinä moukka kutsu minua mummeliksi! Kuuluisit roska-auton sekajätteeseen!
Pidä seniili mummeli turpas kiinni ja palaa heti vaivaistaloon mätänemään! Et ansaitse vapautta!
Sinä se pian mätänet, kun minun Pupuliini-armeija syö sinut elävältä! Linnut nokkivat jämiäsi.
Olet jo niin dementoitunut, että palkkasit apureitani palkkalistoillesi. Sinä se tässä kuolet, yksi käsky ja olet vainaa!
Uhoilet vain kaikenlaista soopaa, mutta minä jatkan matkaani pois tästä kadunkerjäläisen suunsoitosta. Muista, pian minun mieheni pistävät sinut hiljaiseksi.
*Soittaa puhelun*: "Tuolla ois yks dementoitunut mummeli hortoilemassa kadulla. Voitte pistää limusiiniin kaasua!"
*Luulee soittavansa puhelun, mutta on aineissa*.
*Luulee keskustelevansa "vulgaarin" kanssa, mutta vaivaistalo patisti hullujen huoneelle. Keskustelee suljetussa kopissa yksin.*
*Vulgaari kuvittelee omiaan, kohta valot sammuu*.
*Dementoitunut seniili mummeli höpöttää omiaan lääketokkurassa, ja osoittaa Helenan aseella omaa ohimoaan.*
*Vulgaari kaatuu maahan ja poliisit vievät säilöön.*
*Seniili mummeliin esitys menee täydestä.* "Eiköhän pojat lopeteta tämä show!" *"Poliisit" osoittavat mummelia Helenan aseella.*
*Vulgaari näkee harhoja, kun yrittää vastustella poliiseja*.
*Seniili mummelin todellisuus on pettänyt ja pahasti. Huhuilee kopista yksin silmät punaisena. Lääkitystä pitää lisätä.*
*Vulgaari näkee harhoja hetkeä ennen kuin Dahlia kaivaa kultaisen revolverin esiin ja laittaa tämän kylmäksi. Seireeni paloittelee ja hävittää todisteet*.
*Mummeli ampui Seireenin pojan eikä tämä tajunnut paloittelevansa poikansa ruumiin. Mummeli on pahassa liemessä, kunhan Seireeni kuulee totuuden.*
*Vulgaarin harhat part 69*.
*Mummeli haluaa suuseksiä lapsen kanssa. Salme odottaa alakerrassa. Kuin kaksi marjaa.*
Jiri on aikuinen mies! Dahlia vihaa lapsia.
Koska Dahlia vihaa lapsia, se myös satuttaa lapsia pahimmalla tavalla.
Laittaa tuomaan konjakkia väliajalla, kun touhuaa miesten kanssa.
Eiköhän sana "monistaja" jo kerro mitä tyyppi on tehnyt.
Täälläpä oli eilen kunnon sota.
Eva alkaa pääsemään kiinni perinteiseen tyyliinsä, meinaan näyttelijän maneereja kuten mm. silmien muljauttelu. Evalle ei näytä menevän millään kaaliin se, että jos se rupee itse säheltää asiassa, Nella todellakin joutuu samaan liemeen kuten Mira ja Viola. Ei vaan meinaa millään mennä Evan päähän.
Peliluola on jälleen auki. Miten hemmetissä joku Eva pääsi sinne noin vain. Ihan ensiksi. Luulisi että peliluola on auki kun muu baari on kiinni ja sinne pääsee vaan todella tutut peliasiakkaat. Toiseksi, Eva näytti olevan siellä vaan istuskelemassa eikä pelaamassa. Ja kuka hemmetti on baarin kassalla.
Pöhlöin kuvio on Salla ja Mirkku & Ismo ja Kalle. Että on raskasta ja vaikeaa. Luulisi Kallen suusta jo tulevan, isä, mun on jo aika muuttaa takas mun omaa kotiin. Mutta ei... Salla, ihmistyranni, ei jaksa sanoa enää mitään.
Kari ja Gunnar. Gunnar yrittää olla hauska mutta laukoo vaan latteuksia. Kari, Karista on tehty ihan munaton kaveri. Tossukas.
Elina. Elina taas esittää sekoilun oireita mutta kukas sieltä rapusta tulee suoraan syliin... Niimpä niin.
Vierailija kirjoitti:
Täälläpä oli eilen kunnon sota.
Vulgaarit taistelee Barbaarista.
KUKA VEI ASEENI?
T. Hullu-Hellu
Heh heh oli kyllä hauska näky kun Dahlia sai piirakasta päin pläsiä!
T. Ulla
Vierailija kirjoitti:
T. Ulla
Sinä se sait jälleen kerran kyynelkaasua ja hymysi hyytyi!
Vierailija kirjoitti:
T. Ulla
Sinä se sait jälleen kerran kyynelkaasua ja hymysi hyytyi!
Mutta lopulta minä koristin naamaas kehyksillä! Sai edes vähän paremman näköiseks tuota sun ulkomuotoas!
T. Ulla
Jaksokuvien pohjalta Sallan ja Karin häät sisältää pientä draamaa. Tuskin tulee ketään vanhojakaan ees paikalle. Miksiköhä tehdään tästä niin valtava numero?
USKALTAAKAPA ÄRSYTTÄÄ JA KIVÄÄRINI LAULAA PUM PUM PUM! SAA TA NA!
T. HULLU-HELLU
Täältä saatte karahvihyökkäyksestä! Ihme kun ei kirahvista!
Irma