Kauanko olisit suihkussa kerralla jos mikään ei estäisi?
Minä olisin varmaan tunnin. Nyt jo puoli tuntia menee ihan kepeästi. Syynä on myös hankalat hiukset mutta myös se että rakastan istua virtaavan veden alla ja nauttia. Omakotitalossa asuessamme lämmin vesi loppui säännöllisesti minun suihkujeni jälkeen XD
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:19"]Olisin edelleen aamusuihkussa.
[/quote]
xd
5-10 minuuttia. En tykkää käydä suihkussa.
Joo mullakin on parempaa tekemistä niin suihku kestää max 10 min
Illalla 30min ja aamulla 15min. Nyt illalla 10min ja aamulla 10min
mä voisin varmaan olla myös sen tunnin. Ennen kuin olin kiinnostunut luonnonsuojelusta tai jouduin maksamaan omia vesilaskujani niin minäkin saatoin olla sen puoli tuntia helposti suihkussa :) Vanhempani tosin aina valittivat siitä :D Nykyään vaikka meillä ei ole vesimittaria eikä lämmintä vettäkään mitata, eli maksan siis saman summan olin sitten käymättä suihkussa tai valutinpa kuumaa vettä kokopäivän, koitan käydä mahdollisimman reippaasti suihkussa ja sammutan tietysti suihkun aina kun esim saippuoin itseäni/laitan shamppota tai hoitoainetta. Ennen mulla valu aina kuuma vesi selkää pitkän samalla kun pesin hiuksia. Ah se oli kyllä ihanaa mutta nykyään omatunto vaivaa :S
Tunti menee, jos ei ole kiire mihinkään.
En maksa itse vesimaksua.
Viisi minuuttia eli sen mitä menee nytkin.
Mikään ei estä mun suihkussakäyntiä ja oon suunnilleen 10-20min :) vesilasku aina sama ja asun yksin.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:25"]Siis mikä estää?
[/quote] Arvatenkin kiinteä vesimaksu.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:25"]Tunti menee, jos ei ole kiire mihinkään.
En maksa itse vesimaksua.
[/quote]
Korjaan, vesimaksu on kiinteä.
sama kuin nykyisin, 10-20 min, poikkeustapauksissa olen ollut pidempään.
Itsellä menee aamuisin 4-10min suihkussa. Pitkän kaavan mukaan menisi varmaan 20-30min, mutta yritän säästää vesilaskussa!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:22"]5-10 minuuttia. En tykkää käydä suihkussa.
[/quote][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:25"]Siis mikä estää?
[/quote]
Siis täh? Miksi kiinteä vesimaksu estäisi?? ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:25"]Siis mikä estää?
[/quote]
Tiedätkö mikä on vesimittari?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:22"]5-10 minuuttia. En tykkää käydä suihkussa.
[/quote][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:25"]Siis mikä estää?
[/quote]
Siis täh? Miksi kiinteä vesimaksu estäisi?? ap
[/quote] Siis arvatenkin kommentoijalla kiinteä vesimaksu...
Meillä on kiinteä vesimaksu, mutta säästelen silti. Ristiriitaisesti hotelleissa käytän hirveästi vettä.
Suihkussa viihtyisin varmasti niin pitkään kuin jaksaisin seistä paikoillani. Nälkäkin ehkä tulisi jossain vaiheessa.
ennemin lillun saunassa ellei sähköasku pyöris tai puut loppuis
Olisin edelleen aamusuihkussa.