Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuntosalilla kävijät, mistä ohjelmanne?

Vierailija
25.08.2015 |

Olen nyt pari kuukautta käynyt salilla ja tehnyt melko monipuolisesti liikkeitä eri laitteissa. Nyt alkaa pikkuhiljaa tuntua, että ohjelmaani voisi vaihtaa. Mistä te muut salilla kävijät olette löytäneet omat ohjelmanne? Onko monellakin ollut personal trainer? Vinkkejä, kiitos. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen juoksutrikoiden läpi näkyviä stringi-peppuja ja olen tekeväni jotain liikettä siinä samalla...

M29 Esport Areenalta

Vierailija
2/8 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vuoden jäsenyyden ja siihen kuuluu ohjelmien laatiminen ja ohjaus, että ne tosiaan tulee tehtyä oikein. Pikkuista viilausta, että liike menee siihen lihakseen kuin on tarkoituskin. Todellakin tarvitsin sen ohjauksen, vaikka luulin jo "osaavani jotakin", koska harrastin viimeksi 5 vuotta sitten. Pah, olen unohtanut paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa kolme kertaa vuodessa uusia. Mulla tosin jo se ensimmäinen ohjelma sisälsi kaksi erilaista variaatiota. Itse olen käynyt bodypumpissa ja soveltanut sieltä liikkeitä salille. 

Vierailija
4/8 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:18"]Olen nyt pari kuukautta käynyt salilla ja tehnyt melko monipuolisesti liikkeitä eri laitteissa.
[/quote]

Eri laitteissa.. Ei kuulosta hyvälle. Tarkoitan että tuloksien saavuttaminen istunalla hilavitkuttimissa on haastavaa.
Tee sarjoja vapailla painoilla. Netissä löytyy paljon materiaalia. Ymmärrän että hankala itse mitään tietää jos ei ole kokemusta.

Itselläni oli mahdollisuus käyttää personal traineria ilmaiseksi "suhteen avulla".. Tarkoitukseni oli kasvattaa lihasmassaa mahdollisimman nopeasti ja pt'n avulla kolmessa kuulaudessa sain lihasta 1kg. Todella hyvä tahti siis ja alussa tietenkin nopeaa. Mutta suosittelen ammattilaista rinnallesi, jos haluat tuloksia. :)

Vierailija
5/8 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Starting strength alkuun ja sitten siirryin 5/3/1.

Vierailija
6/8 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pt:ltä.

Vierailija
7/8 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Foreverilla ja sieltä sain ohjelman. Netistä löytyy myös hyviä ohjelmia aloittelijoille.

Vierailija
8/8 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinteää ohjelmaa. Teen kyykkyä ja maastavetoa siten, että niiden välissä ainakin 1 lepopäivä. Muita lihasryhmiä vähän vaihdellen. Huolehdin että koko kroppa saa treeniä, enkä treenaa lihasta joka ei ole saanut palautua.