Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin tupakoinnin... Kamalat ilmavaivat?!

Vierailija
25.08.2015 |

Kuuluuko tää nyt jotenkin asiaan, että ilmaa pukkaa perseestä jatkuvalla syötöllä? Ummettaakin hulluna. 4 päivää polttamatta, millon tää helpottaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :(

Vierailija
2/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mul ainakin rööki pistää hirveen paskahädän päälle ja kama tulee juoksien pois. Ja ummetukses pierettää. Voisin päätellä et kuuluu asiaan, mut paranee ajan myötä. Jugurttia, piimää tai maito lisää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei liity asiaan millään tavoin.

Vierailija
4/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon Ap!! Minäkin lopetin viime viikolla tupakoinnin. Edellispäivänä sorruin polttamaan. Mut nyt taas ilman ja aion todella lopettaa. Minulla tupakointi myös vilkastuttaa suolen toimintaa. Muista ap juoda se 3 litraa vettä päivässä ja harrasta liikuntaa. Syö terveellisesti. Kyllä se suoli siitä alkaa toimimaan.

Vierailija
5/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Lisäksi sormet turpos, varmaan johtui verenkierron paranemisesta ja nesteen kertymisestä. Niin ja ainakun oon yrittänyt lopettaa tupakointia, niin iskee flunssat ja virukset ja poskiontelotulehukset ja kaikki mahdollinen joko erikseen tai kerrallaan. Nyt aloitin uudelleen tupakkalakon, flunssaa odotellessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan