Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö mun tosiaan ottaa silikonirinnat??? :(

Vierailija
25.08.2015 |

Moi! Mä olen 17v tyttö, ja mulla olisi edessä noin 20kg laihdutus. Olen lievästi ylipainoinen, en siis mikään tosi läski. Olen siroluinen ja aika lihakseton. Mun suurin huoli on kuitenkin se että rinnat ovat ihan täynnä raskausarpia, jotka tulivat joskus 2-3v sitten. Ne ovat kyllä vaalenneet aika hyvin, mutta iho on kuitenkin ohkaisempaa kun muualla. Pelkään, että iho ei palaudu rinnoista, ja että minulla on jo sitten laihdutuksen jälkeen roikkuvat nahkapussit.... En TODELLAKAAN haluaisi ottaa mitään silikoneja, vaan haluaisin vaan pienet nuoren naisen luomurinnat. Miueluummin kuiteski ne silikonit kun roikkupussit. /:

Mulla on muutenkin keho suht täynnäiitä arpia, mutta elän siinä toivossa, että ne kyllä häviävät/vaalenevat ajan ja kiinteytymisen/laihdutuksen kanssa. Rasvailen ja ihoa yleensä kahdesti päivässä, ja tietenkin laihdutukseen kuuluu paljon liikuntaa.

Äitini sanoi mulle, että kyllä se iho palautuu, mutta kuitenkin mua huolettaa tämä asia ihan hirveästi. Äitini on siis ollut 4 kertaa raskaana, ja hänellä on kyllä kanssa niitä arpia, mutta iho ei kyllä roiku mistäkään (esim. vatsa siis ihan kiinteä, vaikkei hirveästi edes harrasta liikuntaa). Äitini myö sanoi että hänellä pieneni arvet laihduttamalla.

Luuletteko, että mulla olisi mitään toivoa saada ok:n näköiset rinnat laihdutuksen jälkeen (terveellinen ruokavalio&liikunta +rasvailu)? Vai joudunko tosiaan ottamaan vielä ne pienet silikonit? En haluaisi, mutta olisi niin kivaa jos vielä joskus kehtaisi mennä uimahalliin...En siis todellakaan ihannoi isoja silikonirintoja, päin vastoi!

Olen niin kateellinen arvettomille ihmisille (=kaikki mun kaverit). Teitä varmaan nauratta, kun tää on niin pinnallinen juttu, mutta enpä usko että kukaan nuori haluaisi roikkurintoja ja arpista vartaloa. Onko mulla toivoa ilman jotain plastiikkakirurgiaa??? :/

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:05"]

Kantsii kiinteyttää jo nyt. Eikä mummona. Oot varmaan 60 kg ja haluut olla 49 kg??? Tyhmää

[/quote]

En vaan 80kg joka haluaa olla 60kg!

[/quote]

ja olen 170cm pitkä. ap

Vierailija
22/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahiksia ihon palautumiseen on, koska olet vielä niin nuori! Ja kyllä sinne rintoihin saattaa rasvaa jäädä laihdutuksen jälkeenkin, ettei ihan tyhjiin vedä. Olen varma, että laihdutuksen jälkeen olet niin onnellinen koko vartalosta, ettei rintoja enää juuri ajattelekaan!

Itse olen jo 30v ja useampi lapsi. Olen laihduttanut jonkun kilon vuoden sisään ja rintani ovat ihan aidosti tyhjät pussit imetysten ja raskauksien myötä. Olen kuitenkin niin ylpeä kauniista, timmistä vartalosta, ettei rinnat haittaa mitään! Ja vientiä on ollut, että miehillekin kelpaa tämä kokonaisuus. Nykyinen mieskin useamman vuoden nuorempi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvet vaalenee kyllä. Mulle tuli yläaste-lukioiässä tissit ihan järkyttävän siniraidallisiksi kun tuli vähän tuota kuppikokoa... En enää muista tarkkaan, mutta olen aika varma että 25-vuotiaana ei arvista näkynyt enää mitään.

Vierailija
24/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:21"]

Arvet vaalenee kyllä. Mulle tuli yläaste-lukioiässä tissit ihan järkyttävän siniraidallisiksi kun tuli vähän tuota kuppikokoa... En enää muista tarkkaan, mutta olen aika varma että 25-vuotiaana ei arvista näkynyt enää mitään.

[/quote]

Kiitos tästä! Toivon niin että omanikin vaalenisi. Niitä kun on aika paljon. Rintojen lisäksi vatsassa, kyljissä, ja jaloissa. Tosin onneksi nämä eivät ole niin isoja kun raskaudesta tulevat. Jaloissa olevat ovat ihan semmoisia pieniä viiruja joita ei tunne. Uskon että ne lähtee laihduttamalla/kiinteyttämällä :)

Vierailija
25/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:09"]Laiha vartalo ja silikonit kyllä kelpaavat joillekin miehille, joten ei hätää. Koita vaikka lisäksi kiinteyttää pepustasi mukavan pyöreä. :) m42
[/quote] Hyi. Inhottava kommentti inhottavalta ukolta.

Vierailija
26/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:09"]Laiha vartalo ja silikonit kyllä kelpaavat joillekin miehille, joten ei hätää. Koita vaikka lisäksi kiinteyttää pepustasi mukavan pyöreä. :) m42 [/quote] Hyi. Inhottava kommentti inhottavalta ukolta.

[/quote]

Totuus on usein inhottavaa. Mammat kyllä "lohduttavat", vaikka tietävät totuuden. -Ohis