Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus luullut että jok on ihastunut sinuun?

Vierailija
25.08.2015 |

Ja jonkin ajan päästä ihmettelet kuinka saatoit niin kuvitella? Kertokaa kokemuksianne :-)
Luulin että eräs mies oli kiinnostunut musta. Katseet kertoi paljon. Mutta nyt välttelee ja asiallisesti tervehtii. Kuinka saatoin luulla itsestäni että joku ihastuisi. Tyhmä olen :/

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies on ujo? Koska minäkin ujona naisena käyttäydyn juuri noin!

Vierailija
2/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kun kerran oli yks poika, joka kirjoitteli mulle messengerissä ja irc-galleriassa ja koulussa viihtyi kanssani (olimme siis yläasteella, oliko v 2005), ja ihastuin häneen. Olin ihan varma, että hänkin on ihastunut minuun, ja varmana asiasta ilmoitin hänelle tunteistani. No ei hän mitään ihastunut ollut, ja alkoi vältellä minua. Kyllä nolotti ja itketti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on varattu eikä halua itselleen ongelmia? Luulee sinun olevan varattu? Tai sitten on hyvin ujo. Yleensä kyllä katseet kertovat aika paljon...

Vierailija
4/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kerrrat.

Ap:n kannattaisi vastata miehen aloitteeseen eli tehdä selväksi että kiinnostus on molemminpuoleista. Mies on toiminut kuten pitääkin. Yrittänyt iskeä ja kun ei ole saanut vastakaikua, jättänyt rauhaan. Jos mies on ollut susta kiinnostunut, on se sitä yhä, ellet ole mennyt tekemään jotakin typerää tässä välissä (hankkinut sukupuolitautia miehen pahimmalta viholliselta).

Vierailija
5/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mieheni ja toivottavasti on vieläkin, ainakin käyttäytyy vieläkin niin.

Vierailija
7/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/18 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... työkaverinaiseen, tämä joskus vastasikin vuosi-pari sitten tällaisiin kevyisiin kaverillisiin kosketuksiin, ja katseisiin... mutta sitten se yhtäkkiä ottikin siinä takapakkia ja suorastaan nyt välttää sellaista tilannetta, eikä ainakaan enää itse koske vaikka minä hipaisisin tai koskisin kädellä hänen käteensä tai reiteensä. Ihan ystävällisesti kyllä kommunikoidaan, mutta se jossain vaiheessa ollut (jos en tulkinnut sitten väärin...) molemminpuolinen pieni kipinä ja veto on muuttunut yksipuoliseksi. Tältä ainakin tuntuu.

Jos nyt luet tämän ja tiedät kuka olet, niin toivon kyllä, että osoittaisit että haluat fyysistä kontaktia, jos sitä toivot itsekin... se piristäisi minun työpäiviäni kovasti :)

Vierailija
9/18 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/18 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 10:58"]Joo... työkaverinaiseen, tämä joskus vastasikin vuosi-pari sitten tällaisiin kevyisiin kaverillisiin kosketuksiin, ja katseisiin... mutta sitten se yhtäkkiä ottikin siinä takapakkia ja suorastaan nyt välttää sellaista tilannetta, eikä ainakaan enää itse koske vaikka minä hipaisisin tai koskisin kädellä hänen käteensä tai reiteensä. Ihan ystävällisesti kyllä kommunikoidaan, mutta se jossain vaiheessa ollut (jos en tulkinnut sitten väärin...) molemminpuolinen pieni kipinä ja veto on muuttunut yksipuoliseksi. Tältä ainakin tuntuu.

Jos nyt luet tämän ja tiedät kuka olet, niin toivon kyllä, että osoittaisit että haluat fyysistä kontaktia, jos sitä toivot itsekin... se piristäisi minun työpäiviäni kovasti :)
[/quote]oot ymmärtänyt väärin. En ole ollut sinusta kiinnostunut enkä ainakaan tietoisesti koskenut tai hipaissut. Huomasin et kiinnostuit musta, siksi peräännyin ja yritän nyt olla mahdollisimman neutraali. Meillä ei oo mun puolelta ainakaan ollut koskaan mitään kipinää!!

Vierailija
11/18 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Työpaikalla mies oli ystävällinen, mukava ym. katsoi silmiin pitkään ja minä ihastuin häneen. Kunnes paljastui homoksi. Tällainen klassinen juttu.

Vierailija
12/18 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/18 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut käyttäytyy helposti noin kun ihastuvat.

Vierailija
14/18 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo luulin mutta se mies halusi cain seksiä :D en antanut :)

Vierailija
15/18 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko joku selittää mitä "katseet kertoo"? Itse ainakin jos joku kiinnostaa niin katselen mutta katson välittömästi muualle jos katsoo minuun enkä sitten enää katsele. Sehän olisi 'stalkkaamista' jos jatkaisi katsomista. Jos nyt sitten on vastavuoroista kiinnostusta niin odotan että toinen tulee jonkun tekosyyn kanssa juttelemaan ja mitä vähemmän vaikuttaa tekosyyltä mutta onnistuen kuitenkin kysymään älykkäitä kysymyksiä niin sitä enemmän minua kiinnostaa olisin itsekin kiinnostunut muutenkin.

Nämä eivät ainakaan toimineet minuun kouluaikana:

- joku jätti lapun reppuuni että tavataan silloin ja siellä.. en tiedä kuka oli ja paikalle meno olisi ollut minusta epätoivoisen kiinnostuksen osoitus

- tuli pyytämään apua kännykän käytössä. Parempi kuin edellinen mutta a) oletti että tiedän jotain hänen kännykästä, no en tiedä (tuolloin minulla edes ollut kännykkää vielä ollutkaan) ja b) osoitti ettei tiedä kuinka omaa kännykkää käytetään - ei hyvä

- olin osoittanut kiinnostusta hieman vitsimielessä mutta tyttö halusikin välittömästi sänkyyn (oltiin kahdestaan mökillä aikuiset oli muualla), no jos haluaa minun kanssa välittömästi sänkyyn niin oletan että varmasti on muidenkin kanssa halunnut ja silloin en todellakaan halua välittömästi ja en vain pidä tuommoisesta aggressiivisesta touhusta. Tiesin myös että kova kiroilemaan, liian ailahteleva mieliala.

- lopetinkin naisetsinnät siihen kun olin todella ihastunut (eli katselin paljon mutta katsoin aina muualle jos katsoi takaisin) - menin sanomaan jotain niin tyhmää paniikkijuttua että harmitti vuosia. Harmitusta lievensi se että näin kohteen suutelemassa kuumaa kilpailijaa, tosin kilpailija jäi ulkomaille joten oli vielä teoriassa mahdollisuus yrittää mutta koska tyttö poltti ja en halunnut polttavia tai kiroilevia niin se nyt vielä hieman asiassa painoi.

Tuosta pelkästä ihastuksesta jäi parin viikon paha olo ja päätin että no enpä nyt halua pahaa oloa enää jatkossa niin katsonkin nykyään naisia niin yrmeästi että saavat olla aivan helvetin kiinnostuneita että uskaltavat lähemmäs. Jos siis tulevat silti lähelle todennäköisyys että torjuvat/dumppaavat olisi loogisesti pienempi.

Terveisin 30+v neitsyt

Vierailija
16/18 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo. Lähempi tarkastelu osoitti ettei ollutkaan. Vieläkin kyllä hieman vaivaa, että mitä se sitten oli.

Vierailija
17/18 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sinä 30+v neitsyt: kertomasi perusteella on helppo ennustaa, että saat pitää neitsyytesi ja mennä koskemattomana hautaan. Jos tämä tulevaisuuden näkymä innostaa, niin jatka toki valitsemallasi linjalla.

Vierailija
18/18 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan juuri päinvastoin - olen pitänyt kaveria vain kaverina, ja jopa kirjoittanut muistiinpanoihini jostain tyypistä, miten mukavaa on kun tämä ei yritä iskeä minua vaan voidaan viettää tosi rennosti aikaa yhdessä ja puhua kaikista asioista. Niin sitten yhtenä päivänä tämä tyyppi lyö polvilleen edessäni ja tunnustaa rakkautensa o_o