Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö mun tosiaan ottaa silikonirinnat??? :(

Vierailija
25.08.2015 |

Moi! Mä olen 17v tyttö, ja mulla olisi edessä noin 20kg laihdutus. Olen lievästi ylipainoinen, en siis mikään tosi läski. Olen siroluinen ja aika lihakseton. Mun suurin huoli on kuitenkin se että rinnat ovat ihan täynnä raskausarpia, jotka tulivat joskus 2-3v sitten. Ne ovat kyllä vaalenneet aika hyvin, mutta iho on kuitenkin ohkaisempaa kun muualla. Pelkään, että iho ei palaudu rinnoista, ja että minulla on jo sitten laihdutuksen jälkeen roikkuvat nahkapussit.... En TODELLAKAAN haluaisi ottaa mitään silikoneja, vaan haluaisin vaan pienet nuoren naisen luomurinnat. Miueluummin kuiteski ne silikonit kun roikkupussit. /:

Mulla on muutenkin keho suht täynnäiitä arpia, mutta elän siinä toivossa, että ne kyllä häviävät/vaalenevat ajan ja kiinteytymisen/laihdutuksen kanssa. Rasvailen ja ihoa yleensä kahdesti päivässä, ja tietenkin laihdutukseen kuuluu paljon liikuntaa.

Äitini sanoi mulle, että kyllä se iho palautuu, mutta kuitenkin mua huolettaa tämä asia ihan hirveästi. Äitini on siis ollut 4 kertaa raskaana, ja hänellä on kyllä kanssa niitä arpia, mutta iho ei kyllä roiku mistäkään (esim. vatsa siis ihan kiinteä, vaikkei hirveästi edes harrasta liikuntaa). Äitini myö sanoi että hänellä pieneni arvet laihduttamalla.

Luuletteko, että mulla olisi mitään toivoa saada ok:n näköiset rinnat laihdutuksen jälkeen (terveellinen ruokavalio&liikunta +rasvailu)? Vai joudunko tosiaan ottamaan vielä ne pienet silikonit? En haluaisi, mutta olisi niin kivaa jos vielä joskus kehtaisi mennä uimahalliin...En siis todellakaan ihannoi isoja silikonirintoja, päin vastoi!

Olen niin kateellinen arvettomille ihmisille (=kaikki mun kaverit). Teitä varmaan nauratta, kun tää on niin pinnallinen juttu, mutta enpä usko että kukaan nuori haluaisi roikkurintoja ja arpista vartaloa. Onko mulla toivoa ilman jotain plastiikkakirurgiaa??? :/

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne silikoonit on sun tapauksessa välttämättömät.

Vierailija
2/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:44"]

Kyllä ne silikoonit on sun tapauksessa välttämättömät.

[/quote]

Toivottavasti tämä oli vitsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta bio-oilia

Vierailija
4/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellän olisi mitään lohduttavia kommentteja? ap

Vierailija
5/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:49"]

Osta bio-oilia

[/quote]

Olen käyttänyt bio-oilia, kyllä se vähän auttaa, muttei se mitään ihmeitä tee. Nyt käytän argan oilia.

Vierailija
6/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheile ja hanki lihaksia tilalle

Vierailija
7/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:51"]

[/quote]

Se olisi tarkoituskin, mutta auttaako se rintojen ihoon???

ap

Vierailija
8/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään kunniotettavaa naisessa joka hankkii silikonitissit, oli syy mikä tahansa. Pitää olla tyytyväinen siihen mitä on.

Vierailija
9/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! Mä laihdutin 20kg sun ikäisenä. Jumppasin ja lenkkeilin aika paljon, eikä laihtuminen kauheasti rintoja pienentänyt. 1-2 kokoa., Ne rinnat oli ihanat, kaiholla niitä muistelen. Nyt vuosia vuosia myöhemmin, imetysten jälkeen ne on oikeasti tyhjät nahkapussit. Kunpa saisin ne rinnat takaisin, mitkä oli silloin laihdutuksen jälkeen! Älä laita silareita. Ainakaan noin nuorena.

Vierailija
10/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tissit yleensä laihduttamalla parane. Mutta suurin osa miehistä pitää kaikista tisseistä :)

Vierailija
11/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat laihduttaa noin paljon? Ole varpvainen mielenterveyden kanssa, kehon muuttuminen voi olla raskasta mielelle.

Vierailija
12/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:54"]

Ei ole! Mä laihdutin 20kg sun ikäisenä. Jumppasin ja lenkkeilin aika paljon, eikä laihtuminen kauheasti rintoja pienentänyt. 1-2 kokoa., Ne rinnat oli ihanat, kaiholla niitä muistelen. Nyt vuosia vuosia myöhemmin, imetysten jälkeen ne on oikeasti tyhjät nahkapussit. Kunpa saisin ne rinnat takaisin, mitkä oli silloin laihdutuksen jälkeen! Älä laita silareita. Ainakaan noin nuorena.

[/quote]

En todellakaan haluaisi mitään silareita. Äitini on imettänyt neljä lasta, eikä hänellä rinnat roiku yhtään, että toivon että mulla olisi sitten hyvät geenit tän ihon palautumien suhteen. Ne arvet nyt on lähinnä se ongelma...ap

Vierailija
13/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:56"]

Miksi haluat laihduttaa noin paljon? Ole varpvainen mielenterveyden kanssa, kehon muuttuminen voi olla raskasta mielelle.

[/quote]

Koska vihaan löllöä vartaloani, ja vaatteet ei näytä hyvältä. Enemmän mun mielenterveys järkkyy nyt, kun näytän rumalta. Mulla ylimääräiset kilot vaikuttaa myös tosi paljon kasvoihin=niistä tulee rumat!

ap

Vierailija
14/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:55"]Ei ne tissit yleensä laihduttamalla parane. Mutta suurin osa miehistä pitää kaikista tisseistä :)
[/quote] Ei mun rinnat -20kg laihdutuksesta kärsineet. Mutta sitten piti laihduttaa 10kg lisää lopettaen samalla urheilu ja sipsalabim sain tyhjät nahkapussit, jotka eivät koskaan palautuneet ennalleen.

Vierailija
15/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. :) Usein tuo ihon "kiinteytyminen", kimmoisuus ja palautuminen tuntuu olevan perinnöllistä joten on hyvä merkki että äitisi iho on noin hyvä. Minkä lisäksi olet nuori. Pidä varasi laihduttamisen kanssa noin niinkuin muuten vain, ja paljon tsemppiä matkalle.

Vierailija
16/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:51"]

[/quote]

Se olisi tarkoituskin, mutta auttaako se rintojen ihoon???

ap
[/quote]

Auttaa, läskitissien alla on rintalihakset

Vierailija
17/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii kiinteyttää jo nyt. Eikä mummona. Oot varmaan 60 kg ja haluut olla 49 kg??? Tyhmää

Vierailija
18/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:05"]

Kantsii kiinteyttää jo nyt. Eikä mummona. Oot varmaan 60 kg ja haluut olla 49 kg??? Tyhmää

[/quote]

En vaan 80kg joka haluaa olla 60kg!

Vierailija
19/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:02"]

Heippa. :) Usein tuo ihon "kiinteytyminen", kimmoisuus ja palautuminen tuntuu olevan perinnöllistä joten on hyvä merkki että äitisi iho on noin hyvä. Minkä lisäksi olet nuori. Pidä varasi laihduttamisen kanssa noin niinkuin muuten vain, ja paljon tsemppiä matkalle.

Kiito paljon! :) Tuli paljon parempi mieli sun kommentista.

Vierailija
20/26 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha vartalo ja silikonit kyllä kelpaavat joillekin miehille, joten ei hätää. Koita vaikka lisäksi kiinteyttää pepustasi mukavan pyöreä. :) m42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi