Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastunut seksiä itseäsi paljon (10v+) vanhemman miehen kanssa?

Vierailija
25.08.2015 |

Mitä eroa oman ikäisiin verrattuna? Minkä ikäisiä olitte? 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole, ei kiinnosta ollenkaan. Suunnilleen omanikäiset, viis vuotta suuntaan tai toiseen on sopiva. Kerran tapailin 9 v itseäni vanhempaa miestä, kun en hänen ikäänsä tiennyt, kun kuulin sen alkoi tuntumaan, että no ei nyt sentäs noin vanhaa. Olin silloin vasta 20 v ja kyllä kolmekymppinen tuntui vanhalta, ei tietenkään enää tunnu kun itsellekin ikää tullut. Eiköhän tää oo semmonen homma, että iällä ei välttis ole merkitystä, jotkut vaan osaa ja oppii helposti ja monella nuorella voi olla enemmän kokemusta kuin vanhalla. Mutta joo, ihan ajatuksena mua ei kiinnosta vanhemmat miehet, vaikka mulla ei tosiaan oo muuten mitään vanhoja miehiä vastaan.

Vierailija
42/48 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotiaana tapailin 32-vuotiasta ja muistan miten siistiä oli kun mies oli niin "vanha". =D Varmat otteet ja ajatuksena todella seksikäs, tässä sitä pannaan menemään tommosen aikuisen miehen kanssa, voi veljet... Tämän jälkeen seuraavana oli 33-vuotias poliisimies, jälleen ajatuksena (ikä + ammatti) järisyttävä, mikä toi oman lisänsä.

27-vuotiaana mulla oli jonkunlainen suhteenviritys 30 (!) vuotta vanhemman miehen kanssa, olin ennen kaikkea ihastunut hänen älyynsä ja on edelleen viisain ihminen kenet on ollut kunnia tuntea (professori, erittäin arvostettu alallaan), lisäksi keskustelutaito ja tunneäly oli ihan omaa luokkaansa. Puhuttiin ja kirjoiteltiin tunteja ja olin kuin ihastunut pikkulikka, miten joku voi olla niin fiksu. Mutta seksiin asti ei lopulta päästy hänen yrityksistään huolimatta, en vaan saattanut nähdä häntä seksikkäänä, veltto iho, vetistävät silmät, huonot hampaat... Ei ei ei.

Tämän jälkeen ollut sitten vain oman ikäisiä. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:01"]

Joo. Mies on mua 11 vuotta vanhempi. En mä periaatteessa nää sitä edes mitenkään erikoisen suurena ikäerona, vaikkakin toki tiedostan olevani ns. eri kohdassa elämää.

Me ollaan nyt jokusen kerran ajauduttu samaan makuuhuoneeseen ja joka ikinen kerta on ollu parempi kuin edeltäjänsä. Ensimmäisellä kerralla jo tuntui siltä, että hän tietää mitä tekee. Ja siis vertailukohtana nuoremmat tai oman ikäiset miehet (26v.) sekä myös se mikä minusta itsestä tuntuu hyvältä.

Hän koskettaa jotenkin ns. kauniisti ja niin, että tunnen itseni mielettömän hyväksi ja kauniiksi. Hän käy vartaloni eri kohtia läpi suudelmin ja kosketuksin ja pitää minusta huolta olematta kuitenkaan semmonen ärsyttävä nössö-äijä, joka hokee joka käänteessä "tuntuuks tää hyvältä, teenkö oikein, ei kai sua satu" jne. Mun mielestä hän koskettaa mua ehdottomasti juuri niin kuin MIEHEN kuuluu NAISTA koskettaa!

[/quote]

Voi että miten kivasti kirjoitit. Mulle tuli miehesi ikäisenä naisena jotenkin suuri ylpeydentunne ikämme miehiä kohtaan. :D

Vierailija
44/48 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:18"]

Olen, mutta en vapaaehtoisesti. Sammuin pikkujouluissa saunaan ja mua 18 vuotta vanhempi työnantaja nai ihan huoletta. Hän halusi järjestää minulle ja toiselle työntekijälle ( myös nainen ) pikkujoulut. Juotti ja syötti ja odotti, että pääsen käyttämään minua hyväksi kun olen tiedottomassa tilassa. Otin aika reippaasti viinaa, koska elämäni oli tuolloin aika vaikeaa ja halusin unohtaa kaiken hetkeksi. Menimme sitten kolmestaan seurueeseen kuuluvan naisen luo jatkoille ja siellä saunoimme. Aamulla työkaveri kertoi, että oli nähnyt meidän työnantajan naimassa mua saunassa. En olisi itse muistanut, mutta pakko oli uskoa, koska alapäästäni oli tullut aikalailla verta työkaverin valkoiselle sohvalle. Tuntui myös aralta siellä. Asia jäi meidän kolmen salaisuudeksi tai ainakin toivon niin. Mies ei ole enää työnantajani, mutta samalla työmaalla ollaan edelleen. Tekisi mieli teurastaa kyseinen kuvotus. Oli sanonut työkaverille, että halusin itse seksiä. En ikinä ole ollut kiinnostunut vanhemmista miehistä.

[/quote]

Voi helvetti mikä paskakasa, oon pahoillani sun puolesta. :(

Vierailija
45/48 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:30"]

Mitä eroa oman ikäisiin verrattuna? Minkä ikäisiä olitte? 

[/quote] Olen harrastanut monta kertaa. Olin 29v ja mies 65v. Seukattiin jopa 2-vuotta, hän osasi rakastella ja huomioida myös minun tarpeeni.

Vierailija
46/48 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus 26 ja mies 38. Aloimme seurustella, koska mies tiesi täsmälleen, miten nainen otetaan sängyssä niin, että nainen tuntee olevansa ainutlaatuinen nainen maailmassa. Nyt on rakasteltu joku tuhat kertaa lisää ja aina vaan hän saa minut tuntemaan, että minä olen sängyssä maailman ihanin nainen. Siitä en itse osaa sanoa mitään, mutta sen tiedän, että hän on maailman ihanin mies rakastelupuuhissa.

Vierailija
47/48 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenikäisistä on kokemusta, itseään nuoremmista ja vanhemmista. Ulkonäön puolesta parhaita tietysti alle 40 v, taidoiltaan 35+, mutta yli 50 v alkaa olla jo vähän väsähtänyttä. Enpä ole kuullut yhdestäkään yli 50-v miehestä, joka haluais ja kykenis ihan joka päivä tai esim. 3 kertaa peräkkäin. Siksikään eivät mulle riitä, vaikka voisivat muuten olla ihan hyviäkin. Ja onhan se tosiasia, että ei se seisokki enää yhteä pirteä ole vanhalla kuin nuorella. Nuorella kohti napaa, keski-ikäisellä vielä suht ylöspäin, siitä vanhemmalla suoraan eteenpäin, kunnes lopahtaa kokonaan. Sellaista se on, kaikki me ikäännytään, tiedän, että minäkin, ja varmasti sitten kelpaa vanhakin mies, mutta nyt nuorena nautin ikäisistäni miehistä ;). Ei pahalla, kaikkea hyvää ja ihanaa seksiä kaikille!

Vierailija
48/48 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:21"]

Kyllä 20-vuotiaat miehet on parempia sängyssä kuin 30 tai 40-vuotiaat. 

[/quote] ei todellakaan. :D ex-tyttöystäväni oli 17 kun aloitimme suhteen ja sai parasta seksiä ikinä. kyllä se vain on miesten taidoista kiinni.
suhde kariutui ihan muihin asioihin kuin seksiin. t. mies33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän