Oletko harrastunut seksiä itseäsi paljon (10v+) vanhemman miehen kanssa?
Mitä eroa oman ikäisiin verrattuna? Minkä ikäisiä olitte?
Kommentit (48)
Oma kumppani reilusti yli 10v vanhempi, muutama vuosi oltu yhdessä. Minä 30+. Täydellinen suhde. Kaikin tavoin ;)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:16"]21-vuotiaana 40+ miehen. Ex-urheilija. Jumalainen kroppa. Luova rakastaja. Raju. Hellä. Kestävä. Kiihkeä. Täydellinen. Urheilijat on parhaita.
[/quote]
Wow! Tahdon kanssa. Joku pikajuoksija
Olin 17 silloin. Mulla oli ollut vasta yksi seksikumppani ennen sitä ja hän oli tosi itsekäs sängyssä ja lisäksi "lännen nopein". En siis edes tiennyt millaista seksi parhaimmillaan voi olla ja voi hyvä luoja kun silmäni avautui :D Mies oli silloin 34 tai 35, en ole ihan varma. Tietysti hommaa vähän häiritsi se että oltiin molemmat tosi kännissä ja lisäksi mies kokoajan kyseli "ootko nyt ihan varma tästä? ei meidän oo pakko mitään tehdä...". Mutta kyllä mä muistan olleeni ihan ihmeissäni että tästä kaikesta olen jäänyt paitsi :D
Baarista lähdin 20-vuotiaana 35v miehen matkaan. Hyvää seksiä oli, mutta ei sen enempää.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:09"]
Kun olin 20 v, niin harrastin seksiä 30-vuotiaan kanssa. Eroa parikymppiseen oli itsevarmuus ja se, että osasi keskustella niin kuin naiset haluavat. Vaikka se minun asioistani kiinnostuneen esittäminen oli niin läpinäkyvää, se toimi silti.
[/quote]
Eli tarkoituksella nielet paskanjauhamisen? Mitä järkeä?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:07"]
itse 33 vanhin oli 60+.. oli virhe. Nyt mies ketä.tapailen on 45 .. ja ei ole ollut yks nainen elämässä, ex vaimo. siitäkin 11vuotta kun oli viimeksi naisen kanssa. Tää mies on tällänen ... peräkammarinmies ja rahaa on. Haisee hielle ja pukeutuu vähän hassusti. mut joku meitä vetää yhteen. Vähän aikaa pidän hauskaa sängyssä kun se osaa sormettaa tajunnan tähtiin..
[/quote]
Joku teitä vetää yhteen? Se että sinä olet rahan perässä menevä akka.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:24"]Olin 17 silloin. Mulla oli ollut vasta yksi seksikumppani ennen sitä ja hän oli tosi itsekäs sängyssä ja lisäksi "lännen nopein". En siis edes tiennyt millaista seksi parhaimmillaan voi olla ja voi hyvä luoja kun silmäni avautui :D Mies oli silloin 34 tai 35, en ole ihan varma. Tietysti hommaa vähän häiritsi se että oltiin molemmat tosi kännissä ja lisäksi mies kokoajan kyseli "ootko nyt ihan varma tästä? ei meidän oo pakko mitään tehdä...". Mutta kyllä mä muistan olleeni ihan ihmeissäni että tästä kaikesta olen jäänyt paitsi :D
[/quote]
Mun kaverilla oli lähes samanlainen kokemus.
Mies oli lähes 70, minä olin 36. Parasta ikinä. Harmi että jäi yhteen kertaan kun mies kuoli.
26v. Olin 42v. Kanssa.. Ihan jees seksiä
Olen. Mies 20v vanhempi. Minä 24v. Parasta seksiä ikinä. Hän tietää miten koskettaa. Eikä kovuudessa tai kestävyydessäkään mitään valittamista. Toivon että pian saan olla hänen kanssaan uudestaan.
Mä olen 45 ja mies 60. Ei ole mitään eroa. Yhtä kiihkeä kuin mun ikäiset.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:07"]
itse 33 vanhin oli 60+.. oli virhe. Nyt mies ketä.tapailen on 45 .. ja ei ole ollut yks nainen elämässä, ex vaimo. siitäkin 11vuotta kun oli viimeksi naisen kanssa. Tää mies on tällänen ... peräkammarinmies ja rahaa on. Haisee hielle ja pukeutuu vähän hassusti. mut joku meitä vetää yhteen. Vähän aikaa pidän hauskaa sängyssä kun se osaa sormettaa tajunnan tähtiin..
[/quote]
Joku teitä vetää yhteen? Se että sinä olet rahan perässä menevä akka.
[/quote]
En ole. Vaan hän on helvetin hyvä sängyssä. Kiitos vaan mutta rahaa löytyy myös ihan omalta tililtä. :D
taidat itse olls vanha pieru kun kateellisenä sielä kitiset? olet varmaan ylipainoinen yh?
Minä 23. Mies 35. Exä oli 24. Tää 35 selvästi parempi. Kaikin tavoin. Ihana saada oikeaa miestä.
Ensimmäisen kerran 17-vuotiaana olin 32-vuotiaan kanssa puolisen vuotta seksisuhteessa. Seksi ihan ok, mutta jotain siitä uupui kuitenkin. Mies ei ollut hyvä keskustelemaan ja kehittämään seksielämäämme, joten hieman mitäänsanomaton kokemus. Tästä jo 6 vuotta kohta aikaa ja vieläkin mies laittaa joskus viestiä ja ruinaa, vaikka olen jo naimisissa ja perheellinen. Toisen kerran saman ikäisenä olin 30-vuotiaan miehen kanssa kerran, meistä jäi kavereita, mutta mitään suhdetta ei siitä kerrasta syntynyt.
Kolmas itseäni vanhempi mies on nykyinen aviomieheni, joka on itseäni 12 vuotta vanhempi. Tapasin hänet, kun olin 18 (nyt siis 23v.) ja reilu vuosi sitten menimme naimisiin ja saimme esikoisemme. Hän on ainut ihminen, jonka kanssa olen harrastanut loistavaa seksiä. Toki alkuun täytyi molempien opetella, mistä toinen pitää, mutta kommunikointi pelaa, huumorista ei ole pulaa ja kokeilunhalua löytyy. Nykyään seksi on helppoa ja ihanaa, eikä pelkästään fyysisesti, vaan myös tunnepuolella. Pikkulapsiarjessa seksielämäkin on toki jäänyt hieman vähemmälle huomiolle kuin aiemmin, mutta toivon mukaan meillä on vielä vuosikymmeniä yhteistä elämää ja aikaa panostaa seksielämäänkin. :)
Olin n. 20 v. iässä 11 v. vanhemman miehen kanssa. Ihan perus yhden yön juttu, ei kiittämistä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:07"]Minä 23. Mies 35. Exä oli 24. Tää 35 selvästi parempi. Kaikin tavoin. Ihana saada oikeaa miestä.
[/quote]
Oikea mies sytyttää aina
Harrastin muutaman kerran seksiä 40-vuotiaan miehen kanssa, itse seksi ei ollut sen ihmeellisempää kun omanikäisteni kanssa (olin tuolloin 19-vuotias) mutta itsevarmuus ja keskinäinen kemia teki siitä äärimmäisen kiihottavaa!
Kerran baarista lähti myös mukaan 35-vuotias jolta sain elämäni parhainta seksiä, mies oli lihaksikas ja hänellä oli todella iso, karheat kädet ja varmat otteet!
Jestas, kun alkaa tehdä mieli vanhempaa miestä kun näitä lukee...
-N25
Vähän aikaa seurustelin itseäni 18 v vanhemman miehen kanssa. Seksi oli muuten samanlaista kuin ikäistenikin kanssa, mutta kahta kertaa mies ei jaksanut peräkkäin ja se tietynlainen kiihkeys (josta pidän) puuttui. Se oli harmi, koska tykkään saada kaksi-kolme kertaa ihan peräkkäin, tää ei taida onnistua kuin nuorten miesten kanssa. Tietysti miehen ikä näkyi kropassa ja naamassa. Pitempään en olis ollut noin vanhan kanssa, koska haluan saada lapsia muutaman vuoden kuluttua ja haluan että lapsillani on nuori isä. Ja noh, oltiinhan me nyt muutenkin ihan eri maailmoista. Nyt mulla onkin itseni ikäinen mies ja on kyllä paras rakastaja ikinä. N28
21-vuotiaana 40+ miehen. Ex-urheilija. Jumalainen kroppa. Luova rakastaja. Raju. Hellä. Kestävä. Kiihkeä. Täydellinen. Urheilijat on parhaita.