Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastunut seksiä itseäsi paljon (10v+) vanhemman miehen kanssa?

Vierailija
25.08.2015 |

Mitä eroa oman ikäisiin verrattuna? Minkä ikäisiä olitte? 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se oli huonoa seksiä. Ei mun mielestä seksi välttämättä ole huonoa vain ikäeron takia, mut isot ikäerot ei selkeesti ole mun juttu kuten ei lesbouskaan, molempia oon kokeillut samoin ei-eroottisin tunnelmin.. Mies oli kaverina kauhean kiva tyyppi, mut mulle henk.koht. ikäeroa on liikaa (16 v) että sain häneen tunnettua "oikeaa" eroottista vetoa. Sit oli myöskin inhottavaa, kun mies koko ajan hoki tällasta että "ihana nuori sileä iho" ja "sä oot tuhma tyttö", "ootko sä tuhma tyttö" yms. setäpervoa :D

Olin 24 kun toi tapahtu ja mies siis jo 40...joku 30 v+ vielä menis.

Vierailija
2/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mies on mua 11 vuotta vanhempi. En mä periaatteessa nää sitä edes mitenkään erikoisen suurena ikäerona, vaikkakin toki tiedostan olevani ns. eri kohdassa elämää.

Me ollaan nyt jokusen kerran ajauduttu samaan makuuhuoneeseen ja joka ikinen kerta on ollu parempi kuin edeltäjänsä. Ensimmäisellä kerralla jo tuntui siltä, että hän tietää mitä tekee. Ja siis vertailukohtana nuoremmat tai oman ikäiset miehet (26v.) sekä myös se mikä minusta itsestä tuntuu hyvältä.

Hän koskettaa jotenkin ns. kauniisti ja niin, että tunnen itseni mielettömän hyväksi ja kauniiksi. Hän käy vartaloni eri kohtia läpi suudelmin ja kosketuksin ja pitää minusta huolta olematta kuitenkaan semmonen ärsyttävä nössö-äijä, joka hokee joka käänteessä "tuntuuks tää hyvältä, teenkö oikein, ei kai sua satu" jne. Mun mielestä hän koskettaa mua ehdottomasti juuri niin kuin MIEHEN kuuluu NAISTA koskettaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 20 v, niin harrastin seksiä 30-vuotiaan kanssa. Eroa parikymppiseen oli itsevarmuus ja se, että osasi keskustella niin kuin naiset haluavat. Vaikka se minun asioistani kiinnostuneen esittäminen oli niin läpinäkyvää, se toimi silti.

Vierailija
4/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin 34 vee peräkammarinpojan kanssa ja seksi oli huonointa ikinä. Ei mitään esileikkiä ja mies meinasi työntyä vahingossa peräaukkoon, siis vahingossa tosiaan, koska sanoi aiemmin seksistä jutellessamme että anaalijutut on hänen mieleen homoja. Hän ei pystynyt katsomaan mun sukuelimiäni, koska oli niin nolona. Hän liikkui oudosti kuin mato, niin että hiki vaan virtasi ja lopulta laukesi reisilleni kortsu revenneenä. Että ikä + kokemus = ei ehkä sama asia!?

N23

Vierailija
5/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana 35-vuotiaan kanssa.. ei kyllä ollut kehumista.

-N25

Vierailija
6/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:09"]

Kun olin 20 v, niin harrastin seksiä 30-vuotiaan kanssa. Eroa parikymppiseen oli itsevarmuus ja se, että osasi keskustella niin kuin naiset haluavat. Vaikka se minun asioistani kiinnostuneen esittäminen oli niin läpinäkyvää, se toimi silti.

[/quote]

Miten keskustellaan "kuten naiset haluavat"? Mä luulen, että se mistä sä tykkäät on eri asia, kuin se mistä mä tykkään, vaikka naisia ollaan molemmat. Ensinnäkin inhoan kaikkia yleistyksiä ja toiseksi ikä tosiaan ei tuo automaattisesti itsevarmuutta tai fiksuutta tai toisten huomioimiskykyä. Vähän liikaa on tullut oman työn kautta ravintola-alalla nähtyä yli 50 vuotiaitakin moukkamaisesti käyttäytyviä miehiä...

Vierailija
7/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 19-vuotias, minulla oli kesäromanssi 51-vuotiaan miehen kanssa. Seksissä ei kehumista. Mies nukkui villasukat jalassa.

Vierailija
8/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 20-vuotiaat miehet on parempia sängyssä kuin 30 tai 40-vuotiaat. 

Vierailija
9/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:16"]

Makasin 34 vee peräkammarinpojan kanssa ja seksi oli huonointa ikinä. Ei mitään esileikkiä ja mies meinasi työntyä vahingossa peräaukkoon, siis vahingossa tosiaan, koska sanoi aiemmin seksistä jutellessamme että anaalijutut on hänen mieleen homoja. Hän ei pystynyt katsomaan mun sukuelimiäni, koska oli niin nolona. Hän liikkui oudosti kuin mato, niin että hiki vaan virtasi ja lopulta laukesi reisilleni kortsu revenneenä. Että ikä + kokemus = ei ehkä sama asia!?

N23

nauroin ääneen tälle, iso kiitos tosi huonon päivän piristyksestä 

Vierailija
10/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 20v ja seksisuhteessa15v vanhemman miehen kanssa. Olen oppinut paljon seksuaalisuudestani ja pieni setämies-viba vain kiihottaa.. Parasta seksiä ikinä

Vierailija
11/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka päivä viimeiset 1,5 vuotta, olen nyt 22. On erittäin hyvää seksiä kun mies on muutenkin rakas kumppani.

Vierailija
12/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta vanhemman. Sellainen luiseva vanhan miehen pylly sillä oli. Ei ikinä enää! Max 5 vuotta vanhempi.

Vierailija
13/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Sillä oli aika rupsahtanut peppu vaikka muuten mies oli timmissä kunnossa. mut jotenkin sen iän huomasi parhaiten siitä veltoksi valahtaneesta pyllystä.

Vierailija
14/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mies oli 17v. vanhempi, itse olin n.20v. Seksi oli taivaallista...ja olin hyyyvin rakastunut.

Vierailija
15/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse 33 vanhin oli 60+..
oli virhe.
Nyt mies ketä.tapailen on 45 .. ja ei ole ollut yks nainen elämässä, ex vaimo. siitäkin 11vuotta kun oli viimeksi naisen kanssa. Tää mies on tällänen ... peräkammarinmies ja rahaa on. Haisee hielle ja pukeutuu vähän hassusti. mut joku meitä vetää yhteen. Vähän aikaa pidän hauskaa sängyssä kun se
osaa sormettaa tajunnan tähtiin..

Vierailija
16/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää seksiä ollut vain yli 15 vuotta vanhempien miesten kanssa. Päälle parikymppisten kanssa niin toivotonta säätämistä ja koko tunne lataus jäänyt puuttumaan, ei enää kiitos. Onneksi on oma rakas +20v ja seksi taivaallista ja sponttaania, ihanan säännöllistä.

Vierailija
17/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:16"]

N23

[/quote]

Voi ei! Harmi ettei kokematon ja ujo voi oikein välttyä edes netistä opiskelemalla tai mielikuvaharjoittelulla järkyttävästä jännittämisestä johtuvista mokista.

Vierailija
18/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:08"]Hyvää seksiä ollut vain yli 15 vuotta vanhempien miesten kanssa. Päälle parikymppisten kanssa niin toivotonta säätämistä ja koko tunne lataus jäänyt puuttumaan, ei enää kiitos. Onneksi on oma rakas +20v ja seksi taivaallista ja sponttaania, ihanan säännöllistä.
[/quote]
Sama. Oma 15+

Vierailija
19/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v olin 38 vuotiaan miehen kanssa. Ei mitään kehumista, ei huonoa mutta nuorempien kanssa ollu parempaa.

Vierailija
20/48 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:02"]Kyllä. Mies oli 17v. vanhempi, itse olin n.20v. Seksi oli taivaallista...ja olin hyyyvin rakastunut.
[/quote]
Itse 22 ja mies 37. Taivaallinen kokemus. Paras ikinä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi