Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet syönyt tänään? Oletko harrastanut liikuntaa? Mittasi?

Vierailija
25.08.2015 |

Aamupala: vadelma-kauralese-avokadosmoothie ja espresso

Lounas: vuohenjuustosalaattia (sis. vuohenjuusto, kurkku, salaatti, tomaatti, rucola ja basilika), paholaisenhilloa ja oliiviöljykastiketta, lasi vettä, vitamiinilisä

Välipala: kasvismunakas, proteiinijuoma ja lasi vettä

Päivällinen: paahdettua lammasta, valkosipuliperunoita, höyrytettyjä kasviksia ja kaksi lasia kuohuviiniä, jälkkäriksi latte ja 2 Agter Eight -suklaapalaa.

Iltapalaksi syön kourallisen pähkinöitä ja luonnonjogurttia mansikoilla.

Tein 60 minuutin salitreenin ja kävelin 4 kilometriä. Seitsemältä minulla on 2 tunnin estevalmennus hevoseni kanssa. Juomatauolla syön varmaan laukustani pyörivän pienen suklaapatukan.
Mitat: 172cm ja 53kg

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaiseksi puuroa, raejuustoa ja mustikoita. Lounaaksi kasvispihvejä, höyrytettyjä vihanneksia, salaattivuori, oliiviöljyä, siemeniä ja salaattikastiketta.
Välipalaksi leipää ja itse tehtyä basilika-aiolia.
Nyt on mozzarella-tomaattipiirakka uunissa. Lisäksi rucolaa.
Muutaman kupin maitokahviakin join.

Vierailija
42/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:19"]Aamiaiseksi puuroa, raejuustoa ja mustikoita. Lounaaksi kasvispihvejä, höyrytettyjä vihanneksia, salaattivuori, oliiviöljyä, siemeniä ja salaattikastiketta.
Välipalaksi leipää ja itse tehtyä basilika-aiolia.
Nyt on mozzarella-tomaattipiirakka uunissa. Lisäksi rucolaa.
Muutaman kupin maitokahviakin join.
[/quote]

Karkasi.

Niin ja lenkitin koirat eli noin 5 km ja kävelin bussipysäkille yhteensä noin 1 km. Mitat 159/47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välipala: viilis, lihapasteija, kahvia ja mars- patukka
Illemmalla: twix- patukka, toinen lihapasteija, ruisleipä- pala ja kahvia
Ja kohta ois tarkotus syödä jotain lämmintä..

Ei varsinaista liikuntaa. Hyötyliikuntana kävelin koululle ja takaisin. Siinäpä tuo. Max. kilometrin matka yhteensä.

156cm/58kg

Vierailija
44/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla puuroa, Lounaaksi broilerivoileipä, välipalaksi banaania, päivälliseksi juustopastaa ja iltapalaksi omenapiirakkaa. Kävellyt 10km. 160/80. Joo ruokavaliomuutos pitäis tehdä kun vaan sais tarpeeksi kipinää.

Vierailija
45/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipä + kananmuna ja kahvia

Kasvissosekeitto 

Elovena-hedelmäpirtelö

Ruisleipää jonka välissä paahdettua vuohenjuustoa ja artisokansydämiä

Riisifrutti XL

Omena

Alpro suklaa soijajuoma

21 v 177cm 73kg

Vierailija
46/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä kovin tarkkaan muista! Mutta suunnilleen.

Aamu: 2 viipaletta kaurapaahtoleipää, päällä juustoa, voita ja kurkkua, 2 kuppia teetä ja pakastemarjoja.

Lounas: pakastepitsaa (suunnilleen 2/3 pitsasta), jälkkäriksi maitokahvia ja 2 riviä suklaata.

Välipala: söin 1-vuotiaan kanssa sama, eli napostelin Talk-muruja, jäisiä pakastemustikoita ja rusinoita. Kohta tuli hirveä heikotus ja söin puolikkaan banaanin.

Iltaruoka: pastaa, kesäkurpitsakastiketta (sis. kaurakermaa) ja parmesania. Söin tuon päälle vielä leipäjuustoa ja hilloa, koska oli nälkä.

Mä tein ruokaa laittaessani vähän kahvakuulalla, kyykkyjä ja muuta. Siinä oli liikunnat. En jaksa laittaa kunnolla ruokaa tai liikkua, kun nuorempi lapsi tekee hampaita sarjatuotantona ja päivät on paljolti huutoa. Mä oon suunnilleen 168/67.

Vierailija
47/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla rasvaton marjasmoothie ja maitokahvi. Lounas 1/2 banaani ja 1/2 prk rahkaa sekä tilkka mehukeittoa. Päivällinen makkarasoppaa ja 2 näkkäriä. Illalla kahvin kanssa 4x4cm Brownie, kahvia ja jäätelöä. Hyötyliikuntaa: marjojen poimimista ja uima-altaan pesua.

Vierailija
48/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:28"]

Ruisleipä + kananmuna ja kahvia

Kasvissosekeitto 

Elovena-hedelmäpirtelö

Ruisleipää jonka välissä paahdettua vuohenjuustoa ja artisokansydämiä

Riisifrutti XL

Omena

Alpro suklaa soijajuoma

21 v 177cm 73kg

[/quote]

Unohdin sanoa, että liikuntana ainoastaan töihin ja kotiin kävely. Töissä seisomista ja hieman siivosin (asiakaspalvelu)

Vierailija
49/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:29"]Aamulla rasvaton marjasmoothie ja maitokahvi. Lounas 1/2 banaani ja 1/2 prk rahkaa sekä tilkka mehukeittoa. Päivällinen makkarasoppaa ja 2 näkkäriä. Illalla kahvin kanssa 4x4cm Brownie, kahvia ja jäätelöä. Hyötyliikuntaa: marjojen poimimista ja uima-altaan pesua.
[/quote]

Ja 164/62 mitat

Vierailija
50/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: kahvia ja 2 nektariinia

Välipala: teetä

Lounas: makaronilaatikkoa

Päivällinen: katkarapukeittoa ja paahtoleipää

Liikunta: 2,5 km kävelyä ja sama matka pyöräilyä (hain pyörän muualta).

Iltapalaksi aion syödä vielä kaakaota ja ruisleipää, ja ehkä jäätelön.

Vierailija
51/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti miten säälittävä aloitus :D "Minä ja minun täydellinen elämäni, mites te muut????" 

Juu, en ole kateellinen, mitat: 164 ja 50kg. Ihana päivä mullakin ollut ja hyvää olutta juonut ja iiiihanaa gourmet-ruokaa syönyt koko päivän! :) pus pus

Vierailija
52/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala: eila lohkeileva mustikkajugurtti
lounas: 2 ulkofilepihviä, 1,5 perunaa oaljon salaattia (jäävuori, kurkku, paprika)
välipala: green apple light siideri +vanilja-suklaatuutti
Päivällinen: Ranskalaiset ja nakit (15 ranskalaista+3 nakkia) salaatti
Iltapala: mustikka-vadelma-mieto rahka-kaurahiutale smootie

Vierailija
53/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:35"]

Helvetti miten säälittävä aloitus :D "Minä ja minun täydellinen elämäni, mites te muut????" 

[/quote]

Mä en edes lukenut avausta :D

Vierailija
54/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on kyllä pakko kysyä että miten te 5krt päivässä suht paljon syövät pystytte? :D Ja miten teillä riittää aika jne? Lihotteko?
Ei siis mikään dissauskysymys vaan ite tuntuu että halkeaisin.
Itse aamulla vihreää teetä
Päivällä tomaattikeitto ja tonnikalapurkki
Nyt illalla riisifrutti
Hyötyliikuntaa ja kohta 5km juoksua
N162/52

Vierailija
55/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jumpannut tunnin ja syönyt jauhelihaa, tomaatteja ja 4 leipää. 62kg ja 163cm.

Vierailija
56/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:41"]

Mun on kyllä pakko kysyä että miten te 5krt päivässä suht paljon syövät pystytte? :D Ja miten teillä riittää aika jne? Lihotteko? Ei siis mikään dissauskysymys vaan ite tuntuu että halkeaisin. Itse aamulla vihreää teetä Päivällä tomaattikeitto ja tonnikalapurkki Nyt illalla riisifrutti Hyötyliikuntaa ja kohta 5km juoksua N162/52

[/quote]

Mä teen ruokaa useammaksi päiväksi kerrallaan. Salaatin tekemiseen tai kasvisten paistamiseen nyt ei kauaa mene! Parempi se on syödä tasaisen väliajoin kuin ahtaa kerran päivässä maha täyteen. Niin, ja mä muuten laihdutan!

Vierailija
57/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: kaurapuuroa, mustikoita, mehukeittoa, kananmuna, tomaatti, iso lasillinen vettä

Välipala: itsetehty täysjyvä sämpylä (päällä margariinia ja juustoa ja kurkkua), kiiwi, kananmuna, mukillinen mustaa kahvia

Lounas: itsetehtyä jauhelihakastiketta+ täysjyväspagettia, tomaattia, kurkkua, vettä juomaksi

Välipala: mansikoita, banaani, viili, nektariini, vettä juomaksi

Illallinen: itsetehtyä kana-kasviskeittoa + itsetehty sämpylä juustolla ja margariinilla, vettä juomaksi

Iltapala: meloonia ja juomaksi vettä

Liikunta: lenkki koiran kanssa ja 1 h jumppatunti.

Olen raskaana. Mitat 166 cm, paino 89 kg 

Vierailija
58/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla söin yhden tortillan jonka sisään laitoin juustoa, fetaa, tomaattia, salaattia, sipulia ja ruokalusikallisen jauhelihaa. Myöhemmin kahvia ja pienen siivun jotain mansikkatorttua mitä kaveri oli leiponut. Ruokalassa söin pari jauhemaksapihviä, kaksi pientä perunaa, salaattia ja vähän ruskeakastiketta. Kohta syön iltapalan. Varmaan mustikoita ja turkkilaista jogurttia. Päivän mittaan olen juonut runsaasti vettä.
Liikuntana koiran ulkoiluttamiset ja muutamia kilometrejä pyöräilyä vaihtelevassa maastossa (en tiedä kilometrejä mutta noin 40 minuuttia varmaan reippaasti polkien).
Pituutta on 164 cm mutta painosta en oo varma. Yritän vähän keventää niin on saattanut tippua viime punnitsemisesta jolloin painoin 76 kg.

Vierailija
59/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-  aamulla ennen töitä (n. klo 10) pari dumle-karkkia

- töissä ruokatauolla  (klo 14) riisi-kasvispaistosta, grillattua ananasta ja paistettuja kasviksia

- kotiin tullessa (n. klo 17) tomaattista linssimuhennosta & raejuustoa

nyt menen vielä salille (juoksen salille ja sieltä pois, yhteensä juoksua n. puoli tuntia + n. tunnin sali) ja illalla luultavasti syön vielä hedelmä-marjasekoitusta (mansikkaa, ananasta ja mustikkaa) jonka sekaan laitan soijarouhetta. mitat 160/56

Vierailija
60/104 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi mysliä maidolla, kahvi.

Lounaaksi linssikeittoa ja sämpylä.

Päivälliseksi uunipastaa, salaattia ja raejuustoa.

Iltapalaa tekisi mieli mutta en taida jaksaa.

Ei ollut salipäivä joten olen vain kävellyt n. 6km tuolla helteessä.

177cm ja 100kg.