Milloin ruokakaupassa on vähiten ruuhkaa?
Kommentit (16)
Klo 19.30 arki-iltaisin kun Salkkarit kausi on menossa. Paitsi jos seuraava päivä on arkipyhä tai pyhä. Sillon on ruuhkaa.
Jos päiväsaikaan olet menossa, klo 13-14 on aika vähän ihmisiä liikkeellä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:00"]Olen itse todennut, että suht aikaisin aamulla. Tai no, en käy silloin niin usein että voisin varmaksi sanoa, mutta joskus jos työmatkalla poikkean aamulla (7-8 aikaan) niin ei ole juuri ketään kaupassa. Tai suht myöhään illalla, mutta silloin ei kyllä ole välttämättä tuoreita leipiäkään yms.
[/quote]
Tuoretta leipää ei ole myöskään aamulla aikaisin
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:03"]Klo 19.30 arki-iltaisin kun Salkkarit kausi on menossa. Paitsi jos seuraava päivä on arkipyhä tai pyhä. Sillon on ruuhkaa.
[/quote]
Toi on totta! Itse käyn monesti juuri tuolloin kaupassa. Saa olla rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:00"]Olen itse todennut, että suht aikaisin aamulla. Tai no, en käy silloin niin usein että voisin varmaksi sanoa, mutta joskus jos työmatkalla poikkean aamulla (7-8 aikaan) niin ei ole juuri ketään kaupassa. Tai suht myöhään illalla, mutta silloin ei kyllä ole välttämättä tuoreita leipiäkään yms. [/quote] Tuoretta leipää ei ole myöskään aamulla aikaisin
[/quote]
Tuoretta leipää ei marketista saa mihinkään aikaan.
Arkena ennen klo 14, kun ihmiset pääsevät töistä. Saa rauhassa mummojen kanssa metsäståä parhaat tarjouslihat!
Klo 20 - 21 saan rauhassa asioida ruokakaupassa.
Klo 7-8 välillä, samoin 10-11 välillä. Sen jälkeen lähes aina onkin asiakkaita.
Täällä on aina. Olen käynynt heti kaupan auettua ja silloin on mummot ja papat jonossa. Puolenpäivän aikaan on porukkaa, samoin iltapäivällä ja illalla.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:00"]Olen itse todennut, että suht aikaisin aamulla. Tai no, en käy silloin niin usein että voisin varmaksi sanoa, mutta joskus jos työmatkalla poikkean aamulla (7-8 aikaan) niin ei ole juuri ketään kaupassa. Tai suht myöhään illalla, mutta silloin ei kyllä ole välttämättä tuoreita leipiäkään yms. [/quote] Tuoretta leipää ei ole myöskään aamulla aikaisin
[/quote]
Tuoretta leipää ei marketista saa mihinkään aikaan.
[/quote]
Mihin väitteesi perustuu? Citymarketissa on usein leipomopuoli, josta saa mm. siellä leivottua ja paistettua gluteenitonta leipää. Usein vielä lämmintä kun käyn kaupassa.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:05"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:00"]Olen itse todennut, että suht aikaisin aamulla. Tai no, en käy silloin niin usein että voisin varmaksi sanoa, mutta joskus jos työmatkalla poikkean aamulla (7-8 aikaan) niin ei ole juuri ketään kaupassa. Tai suht myöhään illalla, mutta silloin ei kyllä ole välttämättä tuoreita leipiäkään yms. [/quote] Tuoretta leipää ei ole myöskään aamulla aikaisin [/quote] Tuoretta leipää ei marketista saa mihinkään aikaan. [/quote] Mihin väitteesi perustuu? Citymarketissa on usein leipomopuoli, josta saa mm. siellä leivottua ja paistettua gluteenitonta leipää. Usein vielä lämmintä kun käyn kaupassa.
[/quote]
Ei ne ole siellä leivottu. Uunissa käytetty vuodenkin vanhasta pakaste taikinasta.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:05"] [quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:00"]Olen itse todennut, että suht aikaisin aamulla. Tai no, en käy silloin niin usein että voisin varmaksi sanoa, mutta joskus jos työmatkalla poikkean aamulla (7-8 aikaan) niin ei ole juuri ketään kaupassa. Tai suht myöhään illalla, mutta silloin ei kyllä ole välttämättä tuoreita leipiäkään yms. [/quote] Tuoretta leipää ei ole myöskään aamulla aikaisin [/quote] Tuoretta leipää ei marketista saa mihinkään aikaan. [/quote] Mihin väitteesi perustuu? Citymarketissa on usein leipomopuoli, josta saa mm. siellä leivottua ja paistettua gluteenitonta leipää. Usein vielä lämmintä kun käyn kaupassa.
[/quote]
Ei ne ole siellä leivottu. Uunissa käytetty vuodenkin vanhasta pakaste taikinasta.
[/quote]
Leivät voi leipoa itsekkin jossei kelpaa.
Sillon ku avataan ei oo ruuhkaa ollenkaan. Paitsi alkon edessä.
Varmaan sillon kun kauppa on kiinni.
Olen itse todennut, että suht aikaisin aamulla. Tai no, en käy silloin niin usein että voisin varmaksi sanoa, mutta joskus jos työmatkalla poikkean aamulla (7-8 aikaan) niin ei ole juuri ketään kaupassa. Tai suht myöhään illalla, mutta silloin ei kyllä ole välttämättä tuoreita leipiäkään yms.