Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittaa kaikkiin tekemiini kasvisruokiin aromisuolaa ja se loukkaa minua

Vierailija
17.03.2022 |

Näön vuoksi maistaa ensin hieman ennen kuin keltainen purkki aukeaa. Miten tuon voisi opettaa syömään terveellisemmin ja fiksummin?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aromisuolassa taitaa olla natriumglutamaattia. Olisi hyvä hankkia joku muu vastaava sen tilalle. Miehesi on ilmeisesti tottunut suolaisempaan makuun ruoassa.

On joo MSG:tä. Mikä olisi "joku vastaava"? Tarkoitatko jotain natriumglutamaattivalmistetta jossa ei ole suolaa niin paljoa, vai jotain maustetta jossa ei ole natriumglutamaattia?

Ja miksi sellainen olisi hyvä hankkia tilalle? Natriumglutamaatti on ihan turvallista käyttää. Tietysti jos lisää kaikkeen suolaa niin sen suolan määrä voi kasvaa suureksi.

Mulle tulee natriumglutamaatista migreeni enkä kyllä antaisi lasten syödä aromisuolaa. Miksi mies ei lisää sitä vain omaan annokseensa, pitääkö pilata muidenkin ruoka?

Mulle tulee pähkinöistä anafylaktinen šokki mut annan kyllä lasteni syödä niitä.

Vierailija
42/54 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltata miehelläsi stydit paukut ennen ruokailua niin kehuu kyllä vaikka keitinperunat maasta taivaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että loukkaa, tein kerran deitille illalliseksi pastaa ja oli viiniä ja kiva tunnelma. Kunnes urpo kysyi onko sulla ketsuppia? Teki mieli hieroa pastat sen naamaan!

Vierailija
44/54 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että loukkaa, tein kerran deitille illalliseksi pastaa ja oli viiniä ja kiva tunnelma. Kunnes urpo kysyi onko sulla ketsuppia? Teki mieli hieroa pastat sen naamaan!

No onneksi kysyi sentään ketsuppia joka sentään on mauste. Sinappi sen sijaan on homoille.

Vierailija
45/54 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poltata miehelläsi stydit paukut ennen ruokailua niin kehuu kyllä vaikka keitinperunat maasta taivaisiin.

Mulla oli ennen aina tapana polttaa hitit ennen kuin menin mummolle syömään. Mummo oli ihan OK kokki, mutta kun sinne meni kauheissa mässyissä ja aina halusi santsata... Mikään ei tee mummoa onnellisemmaksi kuin lapsenlapsi jolle maistuu ruoka.

Vierailija
46/54 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ennen aina tapana polttaa hitit ennen kuin menin mummolle syömään. Mummo oli ihan OK kokki, mutta kun sinne meni kauheissa mässyissä ja aina halusi santsata... Mikään ei tee mummoa onnellisemmaksi kuin lapsenlapsi jolle maistuu ruoka.

Ihana tarina. Ikävä mummoa, taidan polttaa hatsit.

Vierailija
47/54 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana tarina. Ikävä mummoa, taidan polttaa hatsit.

Mä hiisaasin just kans. Onneksi mummo ei ole näkemässä.

Vierailija
48/54 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaannutko enemmän jos mietit että miehesi syö ruokaa jota haluaisi maustaa erilailla vain sinun takia?

Ja kyllä vaihtoehto millintarkalle vege-puolisolle on vaihtoehto että siellä poikamiesboxissa saa mättää häränlihaa ranskiksilla oluttölkit suhahdellen.

Vierailija
49/54 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aromat haisee ihan peräreiän ympärykselle.

Vierailija
50/54 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, opettele maustamaan ruokaa.

Vierailija
51/54 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aromisuola on yli 50% suolaa ja sisältää myös MSGtä. Mausta ruokasi itse paremmin, niin miehen ei tarvitse lisätä.

Vierailija
52/54 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero ja anna miehellesi mahdollisuus löytää kumppani joka osaa tehdä hyvää ruokaa.

Vierailija
53/54 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aromisuolassa taitaa olla natriumglutamaattia. Olisi hyvä hankkia joku muu vastaava sen tilalle. Miehesi on ilmeisesti tottunut suolaisempaan makuun ruoassa.

On joo MSG:tä. Mikä olisi "joku vastaava"? Tarkoitatko jotain natriumglutamaattivalmistetta jossa ei ole suolaa niin paljoa, vai jotain maustetta jossa ei ole natriumglutamaattia?

Ja miksi sellainen olisi hyvä hankkia tilalle? Natriumglutamaatti on ihan turvallista käyttää. Tietysti jos lisää kaikkeen suolaa niin sen suolan määrä voi kasvaa suureksi.

Kaikkea muuta kuin turvallinen käyttää. Jos nyt unohdetaan migreenit ja viattomammat päänsäryt sekä pahoinvoinnit mitä tuo mauste joillekin aiheuttaa, niin natriumglutamaatti mm voi laukaista Alzheimerin tautia juurikin jatkuvasti käytettynä. Löytyy paljon tutkimuksia myös muista sairauksista joita tuon uskotaan aiheuttavan.

Aromisuola eli aromaatti on lähes pelkkää natriumglutamaattia.

Vierailija
54/54 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miehen tehdä ruoka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi