Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajuatteko että polkupyöriä tai sähköpyöriä EI SAA säilyttää parvekkeilla tai häkkivarastoissa???

Vierailija
17.03.2022 |

Mikä siinä on vaikeaa tajuta, polkupyöriä ei raahata rappukäytävässä huoneiston parvekkeelle ja takaisin päivittäin eikä häkkivarastokaan ole oikea paikka säilyttää pyörää jos kerta talossa on erikseen polkupyörävarasto! Se polkupyörävaraston nimikin sen jo kertoo, että siellä niitä säilytetään!

Kommentit (201)

Vierailija
41/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei seisota sitä romuaan porraskäytävässä. Parvekkeella tukkii vain oman hätäpoistumistiensä.

Vierailija
42/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja sen huolenaiheet vaikuttaa ihan tylsältä kummeli hahmolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joku raahannut fatbikea pitkin portaikkoa ylimpään kerrokseen. Kuraa ja hiekkaa oli ympäriinsä.

Vierailija
44/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako häkkivarastossa säilyttää vaan häkkejä?

Vierailija
45/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa säilyttää kummassakin, häkkivarastossa sekä parvekkeella. Sähköpyörän tosin voi kieltää häkkivarastosäilytyksestä paloturvallisuus syistä (akku), mutta jos akku on pyörästä irti ja muuten häkkivarastossa säilössä, ei ole todellakaan kiellettyä. Parveke on asukkaan/osakkaan hallinta-aluetta yhtälailla kun asuntokin, joten siihen eivät naapurit voi vaikuttaa mitä siellä säilötään ellei kyse ole paloturvallisuusriskistä (nestekaasut yms) tai jos tehdään kiinteä asennus jolloin voidaan vaatia kaupungilta kanta kokeeko kaupunki ko.asennuksen vaikuttavan merkittävästi rakennuksen julkisivuun ja mikäli taloyhtiö saa kaupungin taakseen voi yhtiö vaatia kiinteän asennuksen purkua.

Mutta tosiaan pyörä ei ole kiinteä asennus ja todellakin saa säilyttää omalla parvekkeellaan.

T.Isännöitsijä

Vierailija
46/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko että ne pyörät pöllitään narkkisten toimesta muualla tiloissa!!!

Ei pöllitä kun hankkii kunnon lukon millä pyörän laittaa rungosta kiinni telineeseen!

kunnon paksu ketju ja abloyn 50mm riippulukko niin että ei voi katkaista pulttisaksilla maksaa yleensä enemmän kuin se pyörä.

No sitten sun polkupyörä maksoi alle 20€. Mun kunnon lukko mitä ei saa sahattua eikä leikattua eikä tiirikoitua maksoi sen verran.

Vierailija
47/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs parvekkeella säilönnän kieltää?

Laki ja järjestyssäännöt

Mistä sen lain löytää? Kiinnostaisi?

Vierailija
48/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, kannattaa muuttaa omakotitaloon

Vierailija
49/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyöriä säilytetään niille varatussa, nimetyssä paikassa, eikä niitä saa kuljettaa rappukäytävässä melun ja sotkun takia, eikä niitä saa kuljettaa hississä koska se aiheuttaa kiilautumisvaaran. T: isännöitsijä.

Vierailija
50/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli joku raahannut fatbikea pitkin portaikkoa ylimpään kerrokseen. Kuraa ja hiekkaa oli ympäriinsä.

ei pyöriä tarvitse raahata kerroksiin: niissä on pyörät ja suhteellisen suuret, joten menee oikein näppärästi ihan vain työntämällä. Kuraa ja hiekkaa voi tulla, mutta niinpä kengistäkin tulee.

Vierailija
51/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiöhullu aktivoitui taas.

Etkö saanut "väestönsuojaan ei koiria"- huutelullesi myötätuntoa?

Vierailija
52/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiöhullu aktivoitui taas.

Etkö saanut "väestönsuojaan ei koiria"- huutelullesi myötätuntoa?

No on sullakin harhat. En ole muuta aloitusta tehnyt.

Vierailija
53/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko että ne pyörät pöllitään narkkisten toimesta muualla tiloissa!!!

Ei pöllitä kun hankkii kunnon lukon millä pyörän laittaa rungosta kiinni telineeseen!

kunnon paksu ketju ja abloyn 50mm riippulukko niin että ei voi katkaista pulttisaksilla maksaa yleensä enemmän kuin se pyörä.

No sitten sun polkupyörä maksoi alle 20€. Mun kunnon lukko mitä ei saa sahattua eikä leikattua eikä tiirikoitua maksoi sen verran.

laitappa linkkiä lukostasi.

Vierailija
54/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, kannattaa muuttaa omakotitaloon

omakotitalossa on se huono puoli että sieltäkin voi nähdä toisten kerrostalo parvekkeelle.

Vierailija
55/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei seisota sitä romuaan porraskäytävässä. Parvekkeella tukkii vain oman hätäpoistumistiensä.

aika vähän näkee ranskalaisilla parvekkeilla polkupyöriä.

Vierailija
56/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs parvekkeella säilönnän kieltää?

Laki ja järjestyssäännöt

Ai, ne sinun laatimat.

Vierailija
57/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taloyhtiössä on lukollinen pyörävarasto itse kerrostalossa ja vielä ulkovarasto erikseen. Pyörän kuljettamista parvekkeelle ei ole myöskään säännöissä kielletty. Meillä on myös lähes jokaisella asukkaalla parvekkeillaan sälekaihtimet, joten ei tarvitse häiriintyä kenenkään "romuista". 

Vierailija
58/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi: - Kallis pyörä kannattaa kantaa säilytettäväksi omalle parvekkeelle/asuntoon, jos mahdollista.

Missään ei myöskään mainita, ettei pyörää saisi säilyttää parvekkeella. 

Vierailija
59/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä säilytän mun pyörää jo kymmenettä vuotta mun häkkivarastossa kun hukkasin avaimen, mutta hyvin se pärjää, tosin renkaat on tyhjät. Juttelen sille viikoittain.

Vierailija
60/201 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pyörä on makuuhuoneessa, mitäs siihen sanoo ap?