Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos huomaat että joku on ihastunut suhun, alatko ruokkia toisen ihastusta tahallasi?

Vierailija
17.03.2022 |

Olen ihastunut ja varmaankin ihastus on yksipuolista. Näkyy selvästi läpi.

Ihastuksen kohteeni on alkanut flirttailla. Se olisi muuten kivaa mutta tuntuu kurjalta, jos se on "kiusaamista".

Voitteko ystävällisesti lopettaa toisten tunteilla leikkimisen?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että jos joku on minuun ihastunut niin on parasta katkaista kaikki välit kokonaan eikä olla missään tekemisissä, koska sama mitä teen niin ruokkii sitä ihastusta. Eräällekin ihan suoraan sanoin että ei nyt onnaa mitkään sutinat mutku eeeei aina vaan ihastunut ja vonkailee.

Vierailija
2/31 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala ruokkia tahallaan. Jos olemme enemmän tekemisissä, voin tuntea henkilön läheisemmäksi. Silloin juttelu voi lisääntyä. Riippuu onko mukavaa viettää aikaa yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä että kuka on ihastunu mutta juu muhun ihastuu aina kaikki ja joskus siitä on hyötyä. Jos saan alennuksen kännykkäkaupassa sillä että kevyesti flirttaan niin toki niin teen. Mutta jos joku on vakavasti ihastunut ja tiedän sen niin istutan tyypin kyllä alas ja sanon suoraan, että kiitos mutta ei kiitos.

Vierailija
4/31 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitoutunut parisuhteeseeni, mutta koen luonnollisesti ihastumisia. En ruoki niitä mitenkään vaan annan ajatuksen mennä ajan kanssa ohi. Tiedostan, että olen ihastunut omaan mielikuvaani toisesta ihmisestä, joka harvoin on todellinen. Mulla on kuitenkin todella tasapainoinen parisuhde, jossa on edelleen paljon yhdessä nauramista ja pelleilyä. Olen joskus miettinyt, että enkö antaisi periksi liian helpolla, jos lähtisin pelkän tunteen ja oman mielikuvan perusteella uuden ihmisen matkaan?

Toisaalta myös ihan hirveä säätäminen olisi useamman ihmisen kanssa. Nyt jää aikaa kaikkeen muuhunkin merkitykselliseen kuin miettiä ylimääräisiä ihmissuhdekiemuroita.

Mutta joo, olen ollut parisuhteeni aikana ihastunut toiseen henkilöön. Yleensä aika on muuttanut näitä toisen ihmisen arvostamiseksi, koska kumpikaan ei ole tehnyt mitään ihastumiselle. Sellaista osaa arvostaa, kun ihminen ei ole tuulessa huojuva. Häneen luottaa eri tavalla kuin ihmiseen, joka ei osaa kyseenalaistaa omia ajatuksiaan.

Vierailija
5/31 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan flirttailisi kenenkään kiusaksi.

Vierailija
6/31 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen hankaluus voi joskus olla, että ei tiedä siitä ihastuksesta, vaan luulee harmittomaksi flirtiksi itsekin. Olen aika kova flirttailemaan ja sikäli vahinkojakin on sattunut matkan varrella. Ei koskaan tahallaan, mutta ihmisillä on hyvin erilaiset rajat keskenään. Toisaalta jotkut kuvittelevat tavallisen ystävällisyyden flirtiksi ja silloin sille ei voi mitään. Vastuuta on molemmin puolin.

Vierailija
7/31 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun ei kukaan ihastu. Koskaan.

Vierailija
8/31 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa, jos joku on minuun ihastunut.

- Mies, tyypillinen

Vierailija
9/31 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhun ei kukaan ihastu. Koskaan.

Jos olet nainen, niin taatusti on ihastunut. Miehet ovat vain peittäneet sen hyvin.

Vierailija
10/31 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti mies, koska kukaan nainen ei ruoki epätoivottua ihastusta. Miehet ovat riesa.

Todennäköisesti huurupäissäsi tulkitset normaalin kohteliaisuuden flirtiksi.

Vierailija
11/31 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva pystyy flirttailemaan kiusallaan ihmisen kanssa, josta ei ollenkaan pidä.

Vierailija
12/31 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole oikeatsaan koskaan ennen ollut ihastunut toki lasten isään, mutta nyt olen. En usko että koskaan kukaan olisi ollut ihatunut oikeasti minuun t. minulla olisi maahdollisuutta tähän ihatukseen. Minä toivon samaa älkää leikkikö toisen tunteilla vaan uskokaa toisen välittäminen aidoksi.

Vierailija
13/31 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D no ei tosiaankaan ole tuommoista ongelmaa koskaan ollut.

Oon ollut se sekopäinen ihastuja ja aiheuttanut elämäni aikana parille miehelle noloutta ja ahdistusta.

Vierailija
14/31 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä. Joskus ylä-aste ikäisenä ysärillä. Aikuisena ihmisenä EN

Vierailija
15/31 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tuo on? Miksi joku tekisi noin?

Vierailija
16/31 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala, ellen itse ole kiinnostunut. Jos itse olen ihastunut niin sitten tietysti yritän ruokkia. Jos en ole kiinnostunut, välttelen mahdollisuuksien mukaan ja jos välttely ei onnistu, olen korostuneen asiallinen.

Vierailija
17/31 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä, miten voisin ruokkia sitä. Lähinnä ihmettelen, mitkä ovat minussa ne ominaisuudet, jotka sitä henkilöä viehättävät.

Vierailija
18/31 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tuo on? Miksi joku tekisi noin?

Valitettavasti tunnistan itsessäni saman. Tosin tein tätä vain kerran pari. Jossain limudiskossa räpsyttelin ripsiäni ja kun sain pojan kiinnostumaan, häivyin paikalta. Kyse oli varmaan oman viehätysvoiman testaamisesta, se kun oli uusi juttu siinä murrosiässä. Olin lapsi eli kypsymätön ja empatiarajoitteinen. Tietenkään en enää murrosiän jälkeen ole noin idioottimaisesti käyttäytynyt. Kukaan kypsä, normaali aikuinen ei kiusaa toista tuolla tavalla.

Eri

Vierailija
19/31 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä huomaa jos joku muhun on ihastunut ellei tee sitä hyvin selväksi mulle.

m36

Vierailija
20/31 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä 10-15 vuotta vanhempi ukko on varmaan ihastunut ja se ahdistaa ja ällöttää. En kehtaa suoraan sanoa että mitä helvettiä pappa kuvittelet, koska vaikuttaa sellaiselta tyypiltä josta tulee maanvaiva jos hänen egoaan loukataan. Yritän siis vaan vältellä, pukeutua mahdollisimman epäseksikkäästi ja käyttäytyä mahdollisimman neutraalisti. Missään nimessä ei tulisi mieleenkään ruokkia ihastusta koska joudun olemaan tekemisissä lähes päivittäin.