Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ei taaskaan valittu hakemaani työpaikkaa

Vierailija
17.03.2022 |

Alan oikeasti pelkäämään tulevaisuuteni puolesta. Kaikki ihmettelevät miksen jo ole saanut vakityötä. Jestas, en saa edes muutaman kk määräaikaista!

Olen ollut nyt puolen vuoden sisään useassa haastattelussa ja aina saanut hylyn. Syynä on ennen kaikkea se, että työkokemukseni on hyvin vähäinen.

En ehkä oikein osaa mainostaa itseäni tarpeeksi myöskään. Näin ajattelen, koska minut kutsuttiin erääseen haastatteluun (ei avoin haku), vaikka minulla ei ollut kokemusta yhdestä osa-alueesta yhtään. Hylky tuli juuri sen kokemattomuuden takia. Miksi edes kutsuivat haastatteluun, vaikka tiesivät jo? Tuo oli vielä unelmieni työpaikka, joten tämä surettaa kovasti. Sain kuitenkin toivoa, että olisivat yhteydessä mikäli uusia tehtäviä avautuu. Toivon todella ettei se ollut vain sanahelinää.

Aion vielä yrittää hakea töitä ja valmistautua markkinoimaan itseäni paremmin, jos se auttaisi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei pian ole mitään töitä. Great Reset on käynnissä, olet yksi vastuunkantajista

Vierailija
2/3 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä merkki, että pääsee työhaastatteluihin. Kyllä vielä tärppää. Kyllä nuori vielä löytää paikkansa. Viestisikin oli fiksusti kirjoitettu, joten taidat olla fiksu tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksa vaan vielä yrittää. Muista olla haastattelussa oma iloinen itsesi ja tosi kohtelias. Kiitä kutsusta haastatteluun ja vakuuta siitä, että olet motivoitunut ko tehtävään. Perehdy etukäteen hyvin tehtävään ja työnantajaan.