Ihonalainen on alkanut laittaa viestiä
Ei olla nähty yli kymmeneen vuoteen, mutta pidetty jonkun verran yhteyttä (ehkä kerta vuoteen). Nyt se on laittanut enempi viestiä. Eilen kirjoitti että elämästä puuttuu kauneutta ja siksi palaa muhun. Ja nyt mä sitten kyttään raukeamatta puhelinta enkä pysty keskittymään mihinkään. Prkl kun sitä on tavallaan niin heikko. Mulla kesti melkein kymmenen vuotta päästä täysin yli siitä. Käskekää mun pitää pintani etten taas vajoa siihen satasella!
Kommentit (62)
Onko varattu?! Jos on jätä ny hyvä ihminen rauhaan.
En tajunnut, miksi kaikki on sitä mieltä että ap ei saisi vastata? Vai onko se mies joskus tehnyt jotain kauheaa? Siitä vaan, jos sinkkujakin ootte!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:30"]En tajunnut, miksi kaikki on sitä mieltä että ap ei saisi vastata? Vai onko se mies joskus tehnyt jotain kauheaa? Siitä vaan, jos sinkkujakin ootte!
[/quote] no miksi se sitten on ex?!
Älä vastaa sen viesteihin kertaakaan.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:21"]Älä vastaa sen viesteihin kertaakaan.
[/quote]Myöhäistä. ap
Ei saa olla noin heikko. Poistat jo tulleet viestit etkä enää vastaa yhteenkään jonka saat. Tajuatko, että olet vain varalla. Väliaikaratkaisu. Tietää miten sinusta saa otteen ja käyttää hyväksi. Huokaus. Ole vahva nyt.
Mulle tulee aina sanonnasta ihonalainen mieleen joku paise. Ehkä se johtuu siitä että olen sairaanhoitaja.
Anyways, ap, antaisin saman ohjeen sekä paiseen että tilanteesi suhteen. Mikäli joku mätäpää aiheuttaa sinulle tuskia, hoida se kerralla ja siististi pois päiväjärjestyksestä mahdollisimman pian ja tarvittaessa ammattiapua käyttäen. Hoida haavat kuntoon ja vält tulevaisuudessa altistusta vastaaville vaivanaiheuttajille.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:18"]
Häh? Mikä ihmeen ihonalainen?
[/quote]
Henkilö (yleensä exä), jonka perään haikaillaan. Termin on tarkoitus tehdä tuosta haikailusta hyväksyttävämpää nykyisessä parisuhteessa.
Aa ole,, mä eka luulin että se yks bloggaaja, under skin tai joku :D
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:19"]
Mulle tulee aina sanonnasta ihonalainen mieleen joku paise. Ehkä se johtuu siitä että olen sairaanhoitaja. Anyways, ap, antaisin saman ohjeen sekä paiseen että tilanteesi suhteen. Mikäli joku mätäpää aiheuttaa sinulle tuskia, hoida se kerralla ja siististi pois päiväjärjestyksestä mahdollisimman pian ja tarvittaessa ammattiapua käyttäen. Hoida haavat kuntoon ja vält tulevaisuudessa altistusta vastaaville vaivanaiheuttajille.
[/quote]
Juu, mulle tuli mieleen mun käsivarressa ihon alla lymyilevä ehkäisyimplantti. :D
Ihonalainen aka akilleen kantapää. En mä tiedä mitä tehdä. En voi olla noteeraamatta viestejä. Se tietää tasan mikä muhun uppoo. Me ollaan kumpikin sinkkuja mutten uskalla taas antaa sen tehdä tätä. Enkä mä tiedä mitä se edes meinaa. Se laittaa mulle linkkejä joihinkin biiseihin ja kirjoittaa tyyliin "kaunis, niinkuin sinäkin". Ärsyttää miten vietävissä mä olen tän miehen suhteen. ap
Mistä vetoa että ko. tyyppi on joku täys kusipää mut silti "niin ihana"? :D Meinaan tää sama juttu on nähty/kuultu enemmän ku kerran.
Puhkesiko akne 10 vuoden jälkeen?
Oletteko naiset noin helppoja? Ihonalainen?? :D Äijällä lista jonka mukaan laittaa naisille viestiä kun olo on yksinäinen.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:04"]Mistä vetoa että ko. tyyppi on joku täys kusipää mut silti "niin ihana"? :D Meinaan tää sama juttu on nähty/kuultu enemmän ku kerran.
[/quote]Ei se mikään kusipää ole. Se on aika persoonallinen tyyppi eikä kaikki varmaan ihan ymmärrä sitä tai pitää ehkä vähän liian erikoisena. Mä itse tykkään siitä että sen kanssa joka hetkellä on merkitystä. Vaikea selittää. Mikään häntäheikki se ei todellakaan ole. ap
Kannattaa vaihtaa numero ja salaiseksi, jos ei halua itselleen jojoa riesaksi. Niin mä tein kun yks jojo kuvitteli voivansa pomppia.