Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako neljän lapsen isä naisille?

Vierailija
25.08.2015 |

Onko vaikea löytää uutta naista eron jälkeen?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyys nyt ei kerro ihmisestä paljoakaan. Jos olet hyvä isä ja mies noin yleensäkin, varmasti kelpaa vakavaan suhteeseenkin.

Vierailija
2/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän haittais se, että lapsia on noin monta. MUTTA, jos rakastuisin, olisi tuollaiset asiat vähäpätöisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaisi ainakaan minulle.

Vierailija
4/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko ap joutuu maksamaan elareita? se on pois sitten uudelta perheeltä.

Vierailija
5/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on yksi. Sen kestän, neljä olisi liikaa. En pystyisi.

Vierailija
6/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kannattaisi valita nainen, jolla lapset ovat myös viikko-viikko -systeemillä. Joka toinen viikko vietätte kahdenkeskistä laatuaikaa ja joka toinen viikko panostatte täysillä lapsiin. Lapseton nainen olisi vain turhaan mustasukkainen lapsista ja kukaan nainen ei oikeasti halua miestä, joka ensin siementää neljä lasta, muttei kanna lapsistaan vastuuta.

Vierailija
7/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:19"]

Mua vähän haittais se, että lapsia on noin monta. MUTTA, jos rakastuisin, olisi tuollaiset asiat vähäpätöisiä.

[/quote]

Sama. Itse en halua isoa perhettä, joten sinänsä 4 lasta "pelottaisi", mutta jos tosiaan rakastuisin ja kaikki tuntuisi sujuvan hyvin niin ei se lopulta este olisi.

Vierailija
8/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:24"]Paljonko ap joutuu maksamaan elareita? se on pois sitten uudelta perheeltä.
[/quote]

Joo ja ootko lähi vai etä ja onko viikko-viikko? En kattelis joka toinen viikko neljää toisen naisen lasta saati useammin. Yksi menee siinä sivussa, mutta ei yhtään enempää. Ei kukaan halua olla kuudes pyörä jonkun toisen naisen perheessä.

Vierailija
9/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ne on vielä kahdelle naiselle? Onko tosi paha?

Vierailija
10/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkäli ne lapset olisivat täysi-ikäisiä, huolisin.

Vierailija
11/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:29"]

[/quote]

Juu, ei menis jatkoon.

Vierailija
12/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:29"]

[/quote]

Se, että lapsia on kahdelle eri naiselle on kyllä pitkä miinus. Et kai aio enää tehdä lisää lapsia uuden naisen kanssa?

Vierailija
13/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on neljä lasta kyenny toisen kanssa tekemään ni pitäis kyetä sen kanssa elämäänkin. Ei voi tajuta näitä jotka tekee monta lasta mut ei sit muka lasten toista vanhempaa enää jaksa katella :D ihme touhua.

Vierailija
14/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle et kelpaisi, sillä olen ihan erityyppinen ihminen kuin sinä (kontrolloin lisääntymistäni, en halua lapsia enkä niihin liittyvää kasvatusvastuuta, olen vastuullinen ja tiedän mitä haluan elämältä, otan ihmissuhteet vakavasti).

Vierailija
15/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei tiukkaa salityttöä ole mahdollista saada?

Vierailija
16/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt eroaisin, luultavasti meidän kolme lasta siirtyisivät nuorimmaisenkin mennessä kouluun viikko-viikko -systeemiin. Olisi ihanaa seurustella aikuisen miehen kanssa, jolle lapsiperhe-elämä on tuttua. En haluaisi muuttaa yhteen vaan kumpikin pitäisi oman asuntonsa ja tapailtaisiin kun huvittaa silloin kun lapset olisivat isällään. Joustavaa asennetta kyllä mieheltä kaipaisin eli lapset menisivät edelle. Yhtä joustavasti toimisin myös miehen suhteen ja ymmärtäisin kyllä peruuntuvat menot, pitkät välit tapailussa jne. 

Vierailija
17/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 2-11 v eli ei vauva ikäistä.

Vierailija
18/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin parisuhteeseen 5 lapsen isän kanssa. Ei huolinut mua. Sanoi että ei ole tilaa mulle. Keskittyy lapsiinsa. :(

Vierailija
19/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ei!

Vierailija
20/49 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi liian hankalaksi, jos lapset vielä kahden eri naisen kanssa. Ei kannata tehdä elämäänsä tarkoituksella hankalaksi, jos pn valinnanvaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän