Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat ruskettumisvinkit tänne!

Vierailija
25.08.2015 |

Eli kun helle taas päättyy, miten pidätte yllä vaivalla hankittua rusketusta?

Itse otan aurinkoa niin kauan kuin mahdollista, sitten hyvät itseruskettavat käyttöön (St Tropez on mun suosikki) ja maltillisesti solariumia syksyn aikana. Viikon aurinkoloma lokakuu-marraskuussa jos ehtii :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellistä...

Vierailija
2/7 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:29"]Terveellistä...
[/quote]
Kiitos kontribuutiostasi aiheeseen! T Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota enää aurinkoa, koska en halua ottaa ihosyövän riskiä enää yhtään enempää. Ikää 25 vuotta. Itseruskettavilla mennään jos haluan kevyttä päivetystä iholle. Jos haluat myös ennenaikaisen rypistymisen niin kannattaa jatkaa auringossa makailua..

Vierailija
4/7 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:29"]Terveellistä...
[/quote]
Kiitos kontribuutiostasi aiheeseen! T Ap
[/quote]

Ole hyvä.

-2

Vierailija
5/7 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:32"]En ota enää aurinkoa, koska en halua ottaa ihosyövän riskiä enää yhtään enempää. Ikää 25 vuotta. Itseruskettavilla mennään jos haluan kevyttä päivetystä iholle. Jos haluat myös ennenaikaisen rypistymisen niin kannattaa jatkaa auringossa makailua..
[/quote]
Mulle ei vaan pelkät itseruskettavat riitä vaikka hyviä nykyään ovstkin! Tahdon auringon lämpöä ja D-vitamiinia! Ap

Vierailija
6/7 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:32"]En ota enää aurinkoa, koska en halua ottaa ihosyövän riskiä enää yhtään enempää. Ikää 25 vuotta. Itseruskettavilla mennään jos haluan kevyttä päivetystä iholle. Jos haluat myös ennenaikaisen rypistymisen niin kannattaa jatkaa auringossa makailua..
[/quote]
Mulle ei vaan pelkät itseruskettavat riitä vaikka hyviä nykyään ovstkin! Tahdon auringon lämpöä ja D-vitamiinia! Ap
[/quote]

"Tahdon auringon lämpöä ja ihosyövän! "

Sama toisin sanoin.

Vierailija
7/7 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vanhemmista naisihmisistä tunnistaa samantien kuka on grillannut itseään vähän liikaa. Iho paksu ku norsunnahka ja naama ku rusina hyhhyh.