Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lekmer tilaus

Vierailija
25.08.2015 |

tilasin viime viikolla Lekmeriltä, kun alessa legoja. Oli viesti, että toimitus voi viivästyä, kun suuri kampanja. Kuitenkin sain jo torstaina postin seurantakoodin, jonka mukaan vain ennakkoilmoitusta paketista tullut. Eikö se kuitenkin tarkoita sitä, että tilaus on jo pakattu? Miksi se siellä varastossa seisoo :( kellään vastaavia ongelmia? Asia ei tietenkään vastaa, ruuhkautunut sekin. Viimeksi jo vannoin etten ikinä sieltä tilaa mitään, kun ryssivät tilaukseni enkä loppujen lopuksi saanut yhtään maksamani tuotetta ja rahojen palautus kesti kuukauden. Ehkä nyt otan jo opikseni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspa ei siis vastaa, pahoittelut muistakin kirjoitusvirheistä.

ap

Vierailija
2/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyskoodin aika moni verkkokauppa antaa etukäteen ja onko siinä postin seurannassa tilassa "ennakkoilmoitus saapunut" tjs. Mutta se ei takaa vielä mitään. Lähetyskoodin saannin jälkeen olen saanut joskus  puhelun, että tuote on loppunut maahantuojalta. Eli koodi on annettu ennen kuin kauppa on tuotteen edes saanut... Lekmeriltä tosiaan ei kannata kiireessä tilata, niilläkin lähetyskoodin saa kauan ennen kuin tuote lähtee liikkeelle. Sieltä mulle ei kyllä ole lähetyskoodia tullut jos tuotetta ei ole ollut varastossa vaan viivästymisilmoituksen, jonka jälkeen menee viikkoja ennen ilmoitusta ettei tuotetta ole. Luottokortille ovat rahat palauttaneet kohtuuajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kirjoittaa suoraan Facebookin tai instagram seinälle asiasta.

Vierailija
4/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:45"]

Kannattaa kirjoittaa suoraan Facebookin tai instagram seinälle asiasta.

[/quote]

kävi kyllä mielessä, mutta en halua ruikuttaa julkisesti kun kuitenkin ovat asiallisesti ilmoittaneet että lähetyksessä saattaa kestää. Kaikissa aiemmissa nettikaupoissa vaan tuo ennakkoilmoitusta on tarkoittanut sitä, että paketti on ollut jo valmiina, odottamassa vain kuljetusta varastolta postiin. Oon vaan kärsimätön kun osa legoista oli pienemmälle lapselle synttärilahjaksi, synttärit jo loppuviikosta. Lapsi tosin niin pieni ettei vielä synttäreitä ymmärrä, mutta äitinä toki se tietty päivä merkitsee. Loput duplot noille joululahjaksi, joten niillä ei niin kiire :D

ap

Vierailija
5/5 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lekmerillä on ollut nyt hirveästi toimitusongelmia ja laskutusongelmia. Kannattaa ottaa yhteyttä heihin facebookin kautta yksityisviestillä, niin saat nopeampaa palvelua... vaikka kohta on kait ruuhkautunut sekin, kun yhä enemmän on yhteydenottajia. Netistä luettuna jotkut ovat yli viikonkin joutuneet odottelemaan aspan vastausta, facessa ovat minulle vastanneet saman päivän aikana.

Itse olen kohta kaksi kuukautta odotellut että saisivat työnsä tehtyä. Kuukauden odottelin tuotteiden toimitusta ja nyt olen useasta yhteydenotosta ja lupauksesta huolimatta joutunut odottamaan oikean suuruista laskua toisen kuukauden, eräpäiväkin on jo kahdesti siirretty eteenpäin mutta niin vain eivät saa tietoa aspasta laskutukseen ja laskutuksesta Qliroon kulkemaan. Huomenna laitan kahdeksannen viestin asiasta menemään ja alan laittamaan aspalle tunnin välein copy-pastella saman viestin niin kauan, että kyllästyvät ja hoitavat asian oikein. Harmi vaan, että jo entisestään ruuhkautunut palvelu ruuhkautuu entistä pahemmin kun yhä useampi joutuu ottamaan toistuvasti yhteyttä.

Toisilla kyllä on toimitukset ja laskutukset onnistunut ihan ongelmitta, outoa että joitakin tilauksia eivät sitten millään saa onnistumaan oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi