Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten törkeydestä

Vierailija
25.08.2015 |

Olen nainen joka haluan seksiä vasta parisuhteessa. Mutta tajuavatko miehet tämän? Eivät tajua. Täysin törkeästi tulee ehdotuksia sekssin, vaikka emme edes seurustele! Siis jo tutustumisvaiheessa. Enhän voi millään tietää, haluaako mies minusta mitään muuta. Sori vaan miehet, mutta minulta menee maku teihin kokonaan, jotka ehdotatte seksiä ennen kuin olette kunnolla sitoutuneessa parisuhteessa kanssani. Sellaisia miehiä, jotka haluavat ensin parisuhteen on ehkä 1/1000. Siis parisuhteen ennen edes ehdotustakaan seksistä. 

Kommentit (160)

Vierailija
41/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:53"]

"Miten muuten mies voisi tajuta sen kuin ehdotamalla seksiä?" 

Ööö...oletko koskaan havainnoinut naisen käyttäytymistä, jos hän haluaa seksiä?

En ole. Valitettavasti en ole niitä miehiä, joilta naiset haluamalla haluavat seksiä. Mutta silti joku on suostunut seksiin ja yksi elämänkumppaniksikin (johon kuului säännöllinen seksielämä ennen kuin päätimme, että olemme parisuhteessa).

Minua ahdistaa mies, joka hankkii minut itsensä tyydyttäjäksi. ("seksi kanssasi ei olekaan sitä mitä mies haluaa?")

Miten olisi jonkinlainen seksiterapia? Ajattelen ihan sitä, että haluat selvästikin parisuhteen ja seksielämän, mutta et ahdistuksiltasi ja peloiltasi pääse alun tutustumisvaiheen yli. Et tietenkään voi muuttaa miesten rooleja kulttuurissamme, vaikka se olisi sinusta kuinka ahdistavaa ja väärää, mutta ehkä oppisit jonkun tavan käsitellä omia tunteitasi ja parantaa pariutumismahdollisuuksiasi sitä kautta.

Vierailija
42/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:42"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:39"]

Ei kukaan normaali mies halua "ostaa sikaa säkissä". Ei nyt eletä missään 50-luvulla...

[/quote]

Miten niin sikaa säkissä? Ethän sä edes tiedä, millainen olen parisuhteessa, jos syöksyt seksiin ensin. Mä haluan tietää ensin sen, ja jos syntyy ja haluan parisuhteen, eli oletettavasti välitän ihmisestä, niin seksikin tuntuu paljon paremmalta, eikä vaadi mitään suorituskeskeisyyttä.

ap

[/quote]Ei se seksi tuntemattomien ihmisten kanssa mitään suorituskeisyyttä vaadi. Siinähän sitä tutustuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka jaksaa panostaa suhteesee jos ei edes tiedä että seksi pelaa? kaikil ei klikkaa sängys vaikka muuten ehk asiat ois ok.

Vierailija
44/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:54"]99÷ miehistä haluaa seksiä. Piste. [/quote] Tottakai haluaa, mutta pitäisi olla vähemmän elukka ja ajatella, että jos nainen kiinnostaa, niin tutustutaan rauhassa ensin. Jos mä menisin vaikka neljänsillä treffeillä sänkyyn ja kymmenensillä huomattaisiin, että ei toinen ookaan "se oikea", niin kyllä vituttaisi kun ihan turhaa aukoi jalkansa jollekin tyypille, jonka kanssa ei luultavasti olisi enää koskaan tekemisissä.

[/quote]

Jos sä olisit ensin tutustunut mieheen puoli vuotta, tavannut hänen perheensä, ihastunut kunnolla, tehnyt ehkä tulevaisuuden suunnitelmiakin.. ja sitten menisit sänkyyn ja huomaisitte että ette ole ollenkaan seksuaalisesti yhteensopivia, niin sittenkö harmittaisi vähemmän :o? Jos mies vaikka haluaisikin kumipukuleikkejä ja pissaa päälleen, ja sua ei se kiihottaisi yhtään, niin loppuikäsi hammastakiristellen sitten pissailisit kumipuvussa ja jäisit ilman jotain jota itse haluaisit? Kun "eihän sillä niin väliä, jos on muuten oikea tyyppi", eikö niin?

Toisaalta "aukoa jalkansa" kertoo aika paljon siitä mitä ajattelet seksistä. Mulle kun se on molemminpuolista miehihyvää, jossa todellakaan toinen ei vaan "auo jalkojaan"... 

Vierailija
45/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:48"]

Ei kukaan normaali mies halua "ostaa sikaa säkissä". Ei nyt eletä missään 50-luvulla...

[/quote]

ei varmaan nainenkaan.. miksi ap siis odottaa? miehellähän voi olla pieni muna ja ei lainkaan taitoja

[/quote]

Erittäin epätodennäköistä, että se häiritsee, jos mies on muuten oikea. Varsinkaan tuo "ei taitoja". Mitenköhän se sitten korjautuu..? ;)  Eikä munan tartte olla mikään mela.

ap

[/quote]

Huomaa että olet todella kokematon. On kuule olemassa miehiä (ja naisiakin ihan varmasti, mutta en ole kokeillut) joilla todellakaan ei ole taitoja eikä myöskään intoa niiden oppimiseen. On miehiä jotka makaavat vain lahnana, on miehiä jotka ei haluakaan koskea naisen sukupuolielimiiin, on miehiä joilla on niin pieni vehje ettei sitä pikkurillistä erota ja sitten niitä joilla on käyttökelvottoman iso. On todellakin miehiä, joiden kanssa ei ole ollenkaan seksuaalisesti yhteensopiva ja joista ei edes kouluttamalla voi saada itselleen yhteensopivaa, joten totta hemmetissä se yhteensopivuus pitää testata!

Toki jos sulle se yhteensopivuus on "ihan sama, ei häiritse jos ei sovikaan", niin se kertonee siitä ettet ylipäätään juuri arvosta seksiä kovin korkealle - jolloin taas on juuri oikein, että et ala mihinkään miesten kanssa joille se seksi ON tärkeää. Kuten sanottu - etsi aseksuaalinen kumppani. Muuten jossain vaiheessa sun seksikielteisyys/-välinpitämättömyys alkaa varmasti näkyä ja aiheuttaa miehelle ongelmia.

[/quote]

No on varmaan joo, mutta onhan parisuhteen kaatumisen mahdollisuus muistakin syistä olemassa. Voihan se sitten tosiaan olla niinkin, että seksi on niin huonoa, että on pakko päättää seurustelu, mutta paljon epätodennäköisempää, että niin käy, jos on paljon tunteita toista kohtaan ja tsekannut, että sovitaan luonteiden puolesta hyvin yhteen. Ja itse ainakin tunnen itseni vain halvaksi, jos mies sitten ei haluakaan parisuhdetta, (vaikka itse haluaisin) mutta seksi kyllä kelpaa. Kellekään täällä ikinä käynyt niin? Et sitten siitä ajatellut ketään varoittaa tai valistaa? Kumpikohan tuntuisi muuten itsestä pahemmalta? 

ap

Vierailija
46/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:02"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:54"]

Miten voisi "sitoutua" seurusteluun, jos ei ole edes seksiä vielä harrastanut :o? Se kuitenkin on todella iso osa parisuhdetta, niin olisi järjetöntä alkaa parisuhteeseen ennen kuin on edes kokeiltu toimiiko seksi. Melkein sama kuin jos ei keskustelisi toisen kanssa sanaakaan, ennen kuin pitäisi jo päättää että seurustellaanko vai ei... Tuskin ap sitäkään arvostaisi, että toinen "sitoutuisi" seurustelemaan kanssasi, mutta päättäisi suhteen ekan seksikerran jälkeen kun se ei ollutkaan toimivaa? Sun kannattanee etsiä aseksuaalista seuraa, sillä ns. normaalille miehelle seksi on kyllä tärkeä osa suhdetta.

T. Nainen, joka todellakaan ei alkaisi suhteeseen jonkun kanssa, jonka kanssa ei ole harrastanut seksiä

[/quote]

Vaikutat aika epäkypsältä.

[/quote]

Perustelusi? Arvostaa hyvää seksiä = epäkypsä?

[/quote]

Ajatuksesi hyvästä seksistä vaikuttaa perustuvan lähinnä seksitekniikoihin, ei kahden ihmisen väliseen läheisyyteen ja välittämiseen.

Vierailija
47/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:04"]kuka jaksaa panostaa suhteesee jos ei edes tiedä että seksi pelaa? kaikil ei klikkaa sängys vaikka muuten ehk asiat ois ok.
[/quote]

Edelleen: kaikille seksi ei ole tärkeintä, itse voisin elää kokonaan ilman. Kompromissi kuitenkin löytynyt: kerran viikossa (tosin tämä on kompromissi vain minun puoleltani, mies ei useammin haluaisikaan).

Vierailija
48/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aloitus lähti oikeastaan siitä, kun mua naurattaa, kun miehet nykyään valittaa (ja tuomaroi naisia), että NAISET ANTAA LIIAN HELPOSTI! 

[/quote]

Missä ihmeessä olet moisiin "miehiin" törmännyt? Yleistätkö nyt jotkut muutamat mielenterveysongelmaiset nettitrollit (joiden mielestä "kaikki ei-neitsyet naiset on huoria") kaikkiin miehiin?

Vierailija
49/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jäi nyt vaivaamaan se, että ihanko ensi tapaamisella miehet kinuavat sinulta seksiä? Vai missä vaiheessa? Jos eka tapaamisella, niin silloin vaihda miestä, koska fiksu mies ei koskaan eka treffeillä kinua ääneen seksiä.  Mutta jos kyse on siitä että olette jo useamman kerran tavanneet ja mies alkaa tehdä aloitteita, niin miksi ihmeessä et kerro jo heti ensi treffeillä, että annat seksiä kuin vasta parisuhteessa? Eikö tuo asia kannattaisi tehdä heti selväksi?

Vierailija
50/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:53"]

"Miten muuten mies voisi tajuta sen kuin ehdotamalla seksiä?" 

Ööö...oletko koskaan havainnoinut naisen käyttäytymistä, jos hän haluaa seksiä?

En ole. Valitettavasti en ole niitä miehiä, joilta naiset haluamalla haluavat seksiä. Mutta silti joku on suostunut seksiin ja yksi elämänkumppaniksikin (johon kuului säännöllinen seksielämä ennen kuin päätimme, että olemme parisuhteessa).

Minua ahdistaa mies, joka hankkii minut itsensä tyydyttäjäksi. ("seksi kanssasi ei olekaan sitä mitä mies haluaa?")

Miten olisi jonkinlainen seksiterapia? Ajattelen ihan sitä, että haluat selvästikin parisuhteen ja seksielämän, mutta et ahdistuksiltasi ja peloiltasi pääse alun tutustumisvaiheen yli. Et tietenkään voi muuttaa miesten rooleja kulttuurissamme, vaikka se olisi sinusta kuinka ahdistavaa ja väärää, mutta ehkä oppisit jonkun tavan käsitellä omia tunteitasi ja parantaa pariutumismahdollisuuksiasi sitä kautta.

Haista sä nyt paska terapiaehdotteluihisi. Olen kahden lapsen äiti ja parisuhteessa, mutta miksiköhän mietin näitä? Nii-in? Elämä on jatkuvaa kasvua.

ap

Vierailija
51/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:58"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:54"]99÷ miehistä haluaa seksiä. Piste. [/quote] Tottakai haluaa, mutta pitäisi olla vähemmän elukka ja ajatella, että jos nainen kiinnostaa, niin tutustutaan rauhassa ensin. Jos mä menisin vaikka neljänsillä treffeillä sänkyyn ja kymmenensillä huomattaisiin, että ei toinen ookaan "se oikea", niin kyllä vituttaisi kun ihan turhaa aukoi jalkansa jollekin tyypille, jonka kanssa ei luultavasti olisi enää koskaan tekemisissä.

[/quote]

Jos sä olisit ensin tutustunut mieheen puoli vuotta, tavannut hänen perheensä, ihastunut kunnolla, tehnyt ehkä tulevaisuuden suunnitelmiakin.. ja sitten menisit sänkyyn ja huomaisitte että ette ole ollenkaan seksuaalisesti yhteensopivia, niin sittenkö harmittaisi vähemmän :o? Jos mies vaikka haluaisikin kumipukuleikkejä ja pissaa päälleen, ja sua ei se kiihottaisi yhtään, niin loppuikäsi hammastakiristellen sitten pissailisit kumipuvussa ja jäisit ilman jotain jota itse haluaisit? Kun "eihän sillä niin väliä, jos on muuten oikea tyyppi", eikö niin?

Toisaalta "aukoa jalkansa" kertoo aika paljon siitä mitä ajattelet seksistä. Mulle kun se on molemminpuolista miehihyvää, jossa todellakaan toinen ei vaan "auo jalkojaan"... 
[/quote]

No ei nyt ihan noin kauan tarvitse ensin tuntea :D toisekseen vaikka mentäiskin sänkyyn heti, niin ei tuollaisiin fantasioihin tarvitse suostua ja parisuhde pelaa silti.

Vierailija
52/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:06"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:58"]

[/quote]

[/quote]

Minä olen sellainen ihminen joka tykkää avata suunsa ja puhua. Samoin pidän ihmisistä jotka myös tekee näin. Niistä seksuaalimieltymiksistä voi ihan puhuakin ilman että mennään heti sänkyyn kokeilemaan (ja pettymään mikä on ehkä ahdistavaa sitten kummallekin). En minä kaikkia deittejä ryhdy kysymättä vaikkapa ruoskimaan, jos sadismista pitäisin, ilman että edes kysyisin. Ja mitä lihavoituun kohtaan tulee, niin ihmiset on minusta kokonaisuuksia. Jos henkisellä puolella naftaa niin fyysinen tulee usein perässä. En minä tuota termiä muuten ymmärrä.

Vierailija
53/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et sano miehelle heti, että sinä harrastat seksiä vasta parisuhteessa? Mistä ihmeestä se mies tuon voi tietää, jos et sinä ääneen hänelle kerro? Eikös se vaan olisi hyvä asia, jos mies lähtisi lätkimään heti tuon kuultuaan, niin ei sitten menisi kenenkään aikaa hukkaa? Tai jos mies sanoisikin, että hän ajattelee samoin, niin sehän olisi sulle lottovoitto.

Vierailija
54/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:09"]

Koko aloitus lähti oikeastaan siitä, kun mua naurattaa, kun miehet nykyään valittaa (ja tuomaroi naisia), että NAISET ANTAA LIIAN HELPOSTI! 

[/quote]

Missä ihmeessä olet moisiin "miehiin" törmännyt? Yleistätkö nyt jotkut muutamat mielenterveysongelmaiset nettitrollit (joiden mielestä "kaikki ei-neitsyet naiset on huoria") kaikkiin miehiin?

[/quote]

Ihan täällä av:llä, eikä ne ole olleet mitään mt-ongelmaisia nettitrolleja vaan aivan normaalin oloisia miehiä, jotka täällä ikään kuin "paljastavat" selvästi pettyneinä sen, että naisilta saa heistä liian helposti. Ja sivulauseessa sitten kyllä haukuvatkin naisia. 

Aika ihmeellistä KENENKÄÄN MIEHEN valittaa tuollaista, koska silloinhan on itse ollut pakko kysyä. ;)  Ei naisetkaan nyt niiiin selkeästi aina päälle käy ja jos sellaisiin naisiin olisi törmännytkin ja se harmittaa, niin miksei sanonut itse ei. Vaan piti mennä niitäkin panemaan ja sitten surra, kun naisilla ei ole moraalia. Mutta etenkin pidän törkeinä näitä, jotka sanoo, että kun kysyy, niin nainen lähtee ja sitten analyysinsä on, että naisten moraali on liian löysä. Mä väitän, että miesten on.

ap

Vierailija
55/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:10"]

toisekseen vaikka mentäiskin sänkyyn heti, niin ei tuollaisiin fantasioihin tarvitse suostua ja parisuhde pelaa silti.

[/quote]Varmaan näin onkin sen mielestä, jolla ei ole tuollaista kinkkiä. Sen toisen osapuolen mielestä parisuhde ei pelaa, jos ei saa toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan, niin kuin on luonnollista. Toki sitä voi parisuhteen ulkopuolellakin toteuttaa, mutta ihanteellista olisi, että kumppani olisi kinkissä mukana.

Vierailija
56/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:06"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:48"]

[/quote]

ei varmaan nainenkaan.. miksi ap siis odottaa? miehellähän voi olla pieni muna ja ei lainkaan taitoja

[/quote]

Erittäin epätodennäköistä, että se häiritsee, jos mies on muuten oikea. Varsinkaan tuo "ei taitoja". Mitenköhän se sitten korjautuu..? ;)  Eikä munan tartte olla mikään mela.

ap

[/quote]

Huomaa että olet todella kokematon. On kuule olemassa miehiä (ja naisiakin ihan varmasti, mutta en ole kokeillut) joilla todellakaan ei ole taitoja eikä myöskään intoa niiden oppimiseen. On miehiä jotka makaavat vain lahnana, on miehiä jotka ei haluakaan koskea naisen sukupuolielimiiin, on miehiä joilla on niin pieni vehje ettei sitä pikkurillistä erota ja sitten niitä joilla on käyttökelvottoman iso. On todellakin miehiä, joiden kanssa ei ole ollenkaan seksuaalisesti yhteensopiva ja joista ei edes kouluttamalla voi saada itselleen yhteensopivaa, joten totta hemmetissä se yhteensopivuus pitää testata!

Toki jos sulle se yhteensopivuus on "ihan sama, ei häiritse jos ei sovikaan", niin se kertonee siitä ettet ylipäätään juuri arvosta seksiä kovin korkealle - jolloin taas on juuri oikein, että et ala mihinkään miesten kanssa joille se seksi ON tärkeää. Kuten sanottu - etsi aseksuaalinen kumppani. Muuten jossain vaiheessa sun seksikielteisyys/-välinpitämättömyys alkaa varmasti näkyä ja aiheuttaa miehelle ongelmia.

[/quote]

No on varmaan joo, mutta onhan parisuhteen kaatumisen mahdollisuus muistakin syistä olemassa. Voihan se sitten tosiaan olla niinkin, että seksi on niin huonoa, että on pakko päättää seurustelu, mutta paljon epätodennäköisempää, että niin käy, jos on paljon tunteita toista kohtaan ja tsekannut, että sovitaan luonteiden puolesta hyvin yhteen. Ja itse ainakin tunnen itseni vain halvaksi, jos mies sitten ei haluakaan parisuhdetta, (vaikka itse haluaisin) mutta seksi kyllä kelpaa. Kellekään täällä ikinä käynyt niin? Et sitten siitä ajatellut ketään varoittaa tai valistaa? Kumpikohan tuntuisi muuten itsestä pahemmalta? 

ap

[/quote]Mitä varoittamista siinä on? Jos oletetaan että kaksi aikuista haluaa harrastaa seksiä, ja sen jälkeen jossain pisteessä toinen näistä aikuisista huomaa että ei haluakaan parisuhdetta, niin mitä se toinen on hävinnyt? Hän on halunnut seksiä ja saanut sitä, toinenkin on halunnut seksiä ja saanut sitä. Toinen olisi halunnut parisuhteenkin mutta jäi sitä ilman - mutta eihän se mitenkään "mitätöi" sitä, että aiemmin tämäkin ihminen halusi seksiä. Sama kuin jos kaksi ihmistä haluaisi pelata biljardia, ja molemmat tykkäisi sen pelaamisesta. Sitten toinen ei haluaisikaan lähteä enää biljardin jälkeen kahville, niin vituttaisiko sitä (ihan mielellään biljardia pelannutta) että miksi meninkään ton kanssa pelaamaan kun en saanutkaan kahvia? Hell no, eiköhän se olisi päinvastoin iloinen että sai sentään kivan pelituokion vaikka jäisikin ilman kahvittelua!

Jotenkin ilmeisesti ajattelet että tämä suhdetta haluava suostui seksiin toisen mieliksi saadakseen parisuhteen, ja on nyt jotenkin "petetty" kun ei uhrauksestaan huolimatta saanutkaan suhdetta. Tämä on kuitenkin ihan väärä lähtökohta, sillä kenenkään ei pidä harrastaa seksiä jos ei itse halua - ja jos on ihminen joka ei juurikaan halua seksiä, niin silloin pitää etsiä kumppaniksi toinen joka ei juurikaan halua seksiä. Ja siksi olenkin ehdottanut sitä aseksuaalisen kumppanin etsimistä. 

Eli rautalangasta: kun seksiä harrastetaan molempien tahdosta ja halusta, ei se tee seksistä huonoa tai virhettä tapahtui sen jälkeen mitä tahansa. 

Ps: todellakin seksi voi olla huonoa vaikka henkisesti sopisi todella hyvin yhteen! Ikävä kyllä kokemuksen syvä rintaääni tässä puhuu, enkä todellakaan tarkoita mitään "tekniikkaa" vaan ihan vaikka juuri sitä että toinen tykkää päinvastaisista asioista kuin sinä, tai häntä ei innosta seksi ollenkaan, jne jne jne. Ei tällaisia asioita voi henkisestä yhteensopivuudesta juurikaan päätellä.

Vierailija
57/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:14"]

Miksi ihmeessä et sano miehelle heti, että sinä harrastat seksiä vasta parisuhteessa? Mistä ihmeestä se mies tuon voi tietää, jos et sinä ääneen hänelle kerro? Eikös se vaan olisi hyvä asia, jos mies lähtisi lätkimään heti tuon kuultuaan, niin ei sitten menisi kenenkään aikaa hukkaa? Tai jos mies sanoisikin, että hän ajattelee samoin, niin sehän olisi sulle lottovoitto.

[/quote]

Mun pointti oli se, että mulla menee maku mieheen, joka ei itse ymmärrä tällaista asiaa sen enempää arvostaa. Se antaa vaikutelman, että kyseinen mies panee ketä vaan missä vaan milloin vaan. 

Mutta jos lähtisin tästä vielä seuraa etsimään, niin ehkä pitää sanoa. Mutta antaako sekin nyt sitten vähän pöhkön vaikutelman, että ennen kuin seksi on tullut edes puheeksi mä itse sanon, että en halua sitä ennen kuin parisuhteessa. Kyllä vituttais tehdä miehelle sekin selväksi, ei, kun MÄ TOIVON SITÄ SAMAA MIEHELTÄ. Eihän se ole sama, jos mies itse kuitenkin asennoituu toisin ja vain minun mielikseni sitten pihtaa. Menköön tosiaan muualle naimaan naisia joilla on asian suhteen kiire.

ap

Vierailija
58/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:09"]

[/quote]

[/quote]

Ihan täällä av:llä, eikä ne ole olleet mitään mt-ongelmaisia nettitrolleja vaan aivan normaalin oloisia miehiä, jotka täällä ikään kuin "paljastavat" selvästi pettyneinä sen, että naisilta saa heistä liian helposti. Ja sivulauseessa sitten kyllä haukuvatkin naisia. 

Aika ihmeellistä KENENKÄÄN MIEHEN valittaa tuollaista, koska silloinhan on itse ollut pakko kysyä. ;)  Ei naisetkaan nyt niiiin selkeästi aina päälle käy ja jos sellaisiin naisiin olisi törmännytkin ja se harmittaa, niin miksei sanonut itse ei. Vaan piti mennä niitäkin panemaan ja sitten surra, kun naisilla ei ole moraalia. Mutta etenkin pidän törkeinä näitä, jotka sanoo, että kun kysyy, niin nainen lähtee ja sitten analyysinsä on, että naisten moraali on liian löysä. Mä väitän, että miesten on.

ap

[/quote]

Miksi pitäisi vaivata omaa päätään tuollaisten asioiden pohtimisella? Jokainen aikuinen ihminen muodostaa oman käsityksensä siitä, minkälainen ja missä vaiheessa tapahtuva seksi on hänelle ok. Ja sen jälkeen 'on ihan sama', mitä joku AV-palstalle kirjoittava siitä on mieltä. Joku haluaa seksiä heti, toinen vasta avioliitossa. Mitä väliä sillä on, kunhan itse on itseensä tyytyväinen? Aivan varmasti löytyy puoliso kumnallekin, kunhan jaksaa sopivaa etsiä.

Vierailija
59/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kysymys: Ap, mitä käytännössä tarkoittaa, ettet halua seksiä kuin vasta parisuhteessa. Mistä se parisuhde alkaa? Kolmansilta treffeiltä? Kun on oltu pari kuukautta yhdessä? Kun muutetaan yhteen?

Sitten huomautus: Suomalaisessa kulttuurissa on tavallista tehdä seksiin aloite jo tapailuvaiheessa, jos toinen vaikuttaa kivalta. Jos ei halua seksiehdotuksia kuulla, kannattaa asiasta mainita ensimmäisillä treffeillä. Muuten ei ehkä kannata loukkaantua asiasta, joka on täysin normaalia käyttäytymistä.

Vierailija
60/160 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 09:54"]

Miten voisi "sitoutua" seurusteluun, jos ei ole edes seksiä vielä harrastanut :o? Se kuitenkin on todella iso osa parisuhdetta, niin olisi järjetöntä alkaa parisuhteeseen ennen kuin on edes kokeiltu toimiiko seksi. Melkein sama kuin jos ei keskustelisi toisen kanssa sanaakaan, ennen kuin pitäisi jo päättää että seurustellaanko vai ei... Tuskin ap sitäkään arvostaisi, että toinen "sitoutuisi" seurustelemaan kanssasi, mutta päättäisi suhteen ekan seksikerran jälkeen kun se ei ollutkaan toimivaa? Sun kannattanee etsiä aseksuaalista seuraa, sillä ns. normaalille miehelle seksi on kyllä tärkeä osa suhdetta.

T. Nainen, joka todellakaan ei alkaisi suhteeseen jonkun kanssa, jonka kanssa ei ole harrastanut seksiä

[/quote]

Vaikutat aika epäkypsältä.

[/quote]

Perustelusi? Arvostaa hyvää seksiä = epäkypsä?

[/quote]

Ajatuksesi hyvästä seksistä vaikuttaa perustuvan lähinnä seksitekniikoihin, ei kahden ihmisen väliseen läheisyyteen ja välittämiseen.

[/quote]

Mistä ihmeestä sen tekniikan vetäisit? Tekniikkaa voi aina opettaa ja opetella, mutta yhteensopivuutta ei. 

Siinä olet kyllä oikeassa, että mun mielestä "läheisyydellä ja välittämisellä" ei ole juurikaan tekemistä seksin tyydyttävyyden kanssa. Paljon enemmän merkitsee se kliseinen kemia ja se, että minä tykkään siitä miten toinen luontaisesti toimii ja toisinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä