Täytyykö abortista kertoa satunnaiselle seksikumppanille?
Ja ehkäisy oli kyllä käytössä, mutta ilmeisesti pettänyt. En halua kertoa, mutta kaveri väittää että moraalisesti olisi oikein infota.
Kommentit (56)
Satunnaiselle ? No mistä tiedät kelle kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Satunnaiselle ? No mistä tiedät kelle kertoa.
Yksi seksikumppani jota tapaa satunnaisesti. Siitä varmaan.
No ei mun mielestä. Enkä haluaisi itse edes tietää.
Ei tarvitse periaatteessa, mutta voi olla hyvä selittää, että olet kiinnostunut jatkamaan, mutta voi tulla jopa kahden kuukauden tauko seksiin abortin takia..
Se ei kuulu satunnaiselle panolle. Parisuhteessa voi kertoa jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse periaatteessa, mutta voi olla hyvä selittää, että olet kiinnostunut jatkamaan, mutta voi tulla jopa kahden kuukauden tauko seksiin abortin takia..
Miksi siitä tuollainen tauko tulisi?
Kyllä. Tämähän kuuluu jo alkeissivistykseen. Sivistynyttä tosin olisi olla terminoimatta toisen jälkeläistä mutta millonkas mikään teitiä naisia olisi estänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vuosin verta 2 kk abortin jälkeen.
Ei tarvotse kertoa, se ei hyödytä ketään. Itse olen tehnyt abortin, enkä kertonut ex-kumppanille. Olin ehtinyt jo jättää hänet, kun huomasin raskauden. Ihan turhaa draamaa olisi vain kertomisesta syntynyt.
Oliko miehellä kookas, missä asennossa olitte, tulitko ja onko vähintään toinen teistä varattu?
Jos et pidä lasta, asia ei kuulu siittäjälle. Mikäli pidät, tulee sinun kertoa.
minkä takia... ei tarvitse kertoa yhtään kellekään ELLET JUURI SINÄ HALUA KERTOA. ...ET OLE VELVOLLINEN MITÄÄN KERTOMAAN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vuosin verta 2 kk abortin jälkeen.
Verenvuodattamisella on hintansa.
En kertoisi. Saattaa äijä alkaa ilkeeks
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvotse kertoa, se ei hyödytä ketään. Itse olen tehnyt abortin, enkä kertonut ex-kumppanille. Olin ehtinyt jo jättää hänet, kun huomasin raskauden. Ihan turhaa draamaa olisi vain kertomisesta syntynyt.
Jättäjä ja tappaja samassa paketissa.
Olisiko Teillä hetki aikaa keskustella ehkäisystä? Jumalan tähden käyttäkää sitä! Kivahan se on nussia ilman kumia ymmärrän, mutta kupat tippurit ja raskaus ei houkuttele.
Ei abortteja eikä satunnaisia seksikumppaneita.
Ei ongelmaa.
Jaahas, antiaborttihihhulit taas vauhdissa
Vierailija kirjoitti:
Olisiko Teillä hetki aikaa keskustella ehkäisystä? Jumalan tähden käyttäkää sitä! Kivahan se on nussia ilman kumia ymmärrän, mutta kupat tippurit ja raskaus ei houkuttele.
Luitko aloitusta. Siinä kerrottiin että ehkäisy oli käytössä
Jos kunnioitat sitä toista niin kerrot. Mikäli haluut vaan paneskella niin jätä kertomatta.