Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä mies haluaa minusta

Vierailija
24.08.2015 |

Olen seurustellut kolme vuotta miehen kanssa kaukosuhteessa (välimatkaa 200km).

Olen puhunut, että muuttaisin samalle paikkakunnalle, kun valmistun talvella opiskeluista. Mies on asiasta myös tyytyväinen, mutta ei halua asua saman katon alla, koska hänellä on joka toinen viikonloppu lapset hoidossa.

Olen myös seurustelumme aikana tullut ehkäisystä huolimatta raskaaksi, ja tehnyt keskeytyksen miehen toiveen mukaan.
Hän on sanonut, että ei enään halua lapsia, ja minun keskeytyksen jälkeen meni sterilisaatioon.

Tuntuu pahalta, kun tuntuu että mies ei halua sellaista suhdetta mitä minä toivon.

Olemme joka toinen viikonloppu yhdessä, ja mies sanoo, että haluaa olla loppuelämän yhdessä minun kanssani, mutta tämä tuntuu minusta väärältä.

Kommentit (258)

Vierailija
181/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aivan totta. Mies osaa olla, kun nähdään aivan ihana, karismaattinen, huomioonottava.

Sitten kun puhun tästä tilanteesta miten on väärin, ja se ei kunnioita, niin se huutaa ja yhtäkkiä se on mun vika, että olen liian takertuvainen ( en ikinä soita sille ja viestejä laitan kolme/neljä päivässä) ja mun pitää opiskella ankarasti, koska sen elämään ei kuulu muu kuin työ.

Kavereille olen puhunut, ilmeisesti liikaa, koska ne sanoo myös jättämisestä. Varmaan ei kohta nekään jaksa kuunnella mun valituksia :)

Vierailija
182/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään et vastaa sen soittoihin tai viesteihin! Antaa miehen ihmetellä, kun et olekaan heti tavoitettavissa, kun herra itse haluaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:52"]Tänään et vastaa sen soittoihin tai viesteihin! Antaa miehen ihmetellä, kun et olekaan heti tavoitettavissa, kun herra itse haluaa
[/quote]

Muuten hyvä mutta parempi kun et enää koskaan vastaa mihinkään mitään. Tuo mies kuulostaa ihan hirviöltä.

Vierailija
184/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies muuta sinun kanssa yhteen. Eilen, kun sanoit sille, että tämä on tässä ja olet uupunut jne. Niin hän varmaan säikähti, että aiotko tosissaan jättää sen.

Sitten alkoi tulla, että "ehkä myöhemmin muutetaan yhteen". Eli suomeksi = Ette muuta yhteen Ikinä.

Vierailija
185/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:40"]

Tämä on aivan totta. Mies osaa olla, kun nähdään aivan ihana, karismaattinen, huomioonottava. Sitten kun puhun tästä tilanteesta miten on väärin, ja se ei kunnioita, niin se huutaa ja yhtäkkiä se on mun vika, että olen liian takertuvainen ( en ikinä soita sille ja viestejä laitan kolme/neljä päivässä) ja mun pitää opiskella ankarasti, koska sen elämään ei kuulu muu kuin työ. Kavereille olen puhunut, ilmeisesti liikaa, koska ne sanoo myös jättämisestä. Varmaan ei kohta nekään jaksa kuunnella mun valituksia :)

[/quote]Miksi et soita sille? Onko hän kieltänyt sinua soittamasta? Olette siis olleet suhteessa 3 vuotta, ja sinä et saa soitella miehelle???No nythän se selvisi; narsisti se on. Juokse ja lujaa! Jos toinen ihminen määräilee sinua jopa toiselta paikkakunnalta, että sinä etä saa häiritä häntä ja soitella, ja voitte tavata vain hänen vapaa-viikonloppuinaan, niin HERRAN JUMALA AVAA NYT SILMÄSI NUORI TYTTÖ! Tuo mieshän on kammotus. Äkkiä pakoon ja ota joku uusi hoito, jotta pääset äkkiä eroon tästä miehestä. 

Vierailija
186/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikinä vastaa, kun soitan. Sanoin vähän aikaa sitten, että sen pitäisi pitää enemmän yhteyttä, koska muutenkin kun ollaan kaukosuhteessa niin eikö yhteydenpito kuulu asiaan.

Jos soitan ja se vastaa, niin yleensä se sanoo " mulla on minuutti aikaa puhua, mitä asiaa" Tosi kiva kertoa siinä sitten miten päivä on mennyt.

Sitten kun se soittaa kerran päivässä, kun hänelle sopii n. 3min puhelun, niin mun pitäisi olla todella tyytyväinen suhteeseen ja antaa pisteitä sille, kun hän kuitenkin soittaa mulle

Vierailija
187/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:42"]Ei se ikinä vastaa, kun soitan. Sanoin vähän aikaa sitten, että sen pitäisi pitää enemmän yhteyttä, koska muutenkin kun ollaan kaukosuhteessa niin eikö yhteydenpito kuulu asiaan.

Jos soitan ja se vastaa, niin yleensä se sanoo " mulla on minuutti aikaa puhua, mitä asiaa" Tosi kiva kertoa siinä sitten miten päivä on mennyt.

Sitten kun se soittaa kerran päivässä, kun hänelle sopii n. 3min puhelun, niin mun pitäisi olla todella tyytyväinen suhteeseen ja antaa pisteitä sille, kun hän kuitenkin soittaa mulle

[/quote]

Eiköhän tuo ollut nyt tuossa? Mieti nyt ihan tosissaan, tuollaista elämääkö haluat viettää? On todennäköistä että miehellä on muitakin naisia samalla. Sinä vaan taidat olla ainoa joka on pidempään antanut kohdella itseäsi noin sikamaisesti.

Vierailija
188/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh! Erehdyin vastaamaan miehen puheluun...puhuttiin 50minuuttis....

Ajatukset aivan sekaisin

Vierailija
189/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se selitteli?

Vierailija
190/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:14"]Argh! Erehdyin vastaamaan miehen puheluun...puhuttiin 50minuuttis....

Ajatukset aivan sekaisin
[/quote]

Voisitko nyt noudattaa täällä saamiasi neuvoja? On aika huolestuttavaa kun et itse koe voivasi hallita omaa käytöstäsi. Tuo ei muutenkaan ole mikään normaali kuvio.

Vierailija
191/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi sitä samaa. Eli haluaa olla mun kanssa loppuelämän yhdessä, ja haluaa asua yhdessä, mutta lapset ovat välillä. Joten se ei sen mielestä käy ollenkaan.

Kihloihin voidaan mennä, jos haluan....en oikeesti tajua, miten joku voi Sanoa noin. Ihan kuin olen joku säälittävä ihminen, kenen kanssa säälistä mennään kihloihin.

Yhteenasuminen ei siis sen mielestä tärkeää, vaan se mitä tuntee toista kohtaan.

Vittu, mä oon niin heikko ihminen, että ihan suututtaa myös mua oma käytös.

Ja menen keskustelemaan terapeutin kanssa, jospa se helpottaa.

Vierailija
192/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:44"]Sanoi sitä samaa. Eli haluaa olla mun kanssa loppuelämän yhdessä, ja haluaa asua yhdessä, mutta lapset ovat välillä. Joten se ei sen mielestä käy ollenkaan.

Kihloihin voidaan mennä, jos haluan....en oikeesti tajua, miten joku voi Sanoa noin. Ihan kuin olen joku säälittävä ihminen, kenen kanssa säälistä mennään kihloihin.

Yhteenasuminen ei siis sen mielestä tärkeää, vaan se mitä tuntee toista kohtaan.

[/quote]

Hyvä! Tosi hyvä! Soita heti huomenna ja varaa aika. Muistaakseni ei maksakaan mitään. Psykiatrinen sairaanhoitaja on myös ihan ok, tai mitä ne tarjoaakin. Pääasia että pääset erittelemään ajatuksiasi jollekin ulkopuoliselle jolla on tietoa elämän kriisitilanteista. Ap, tuo mies ei ole hyväksi sinulle eikä välitä miten sekaisin menet. Et voi jäädä yksin sen armoille. Paljon voimia sulle ja tiedä että sinulla on paljon tukijoita! Ja puhu avoimesti myös läheisillesi. Auttaa sua itseäkin kun kohtaat tilanteen.

Vierailija
193/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella vahva ihminen kun olet nyt ottanut ensimmäisen askeleen ja alkanut tarkastella tilannetta kriittisesti. Jotkut elää kymmeniä vuosia tuollaisissa suhteissa ja jopa kuoleekin niissä. Sinulla on suunta nyt ylöspäin vaikka et ole vielä päässyt täysin irti miehestä. Kun haet keskusteluapua, saat voimia itsenäistymiseen ja alat näkemään miehen kuoren läpi. Sinä olet nuori, täysin järkevä ja olet varmasti joskus mahtava kumppani sellaiselle miehelle jolla on samanlaiset arvot ja haaveet. Ja pärjäät taatusti yksinkin hyvin jos ei unelmien prinssiä heti löydy.

Vierailija
194/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et sinä heikko ole. Mies ei ole käyttäytynyt kuten suhteessa pitäisi, eikä varmasti ole terve muutenkaan. Olet pitkään ollut suhteessa manipuloivan ja tunnekylmän ihmisen kanssa ja yrittänyt varmasti parhaasi mukaan kohdella toista hyvin ja luottaa miehen sanomisiin, mutta nyt alat viimeistään huomata että tuon miehen kanssa se ei toimi. Oli todella huonoa tuuria saada tuollainen hirviö mieheksi, mutta eihän se heti kättelyssä näy kun rakastuu ja mies on hyvä valehtelemaan. Älä syytä itseäsi.

Vierailija
195/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:44"]

Sanoi sitä samaa. Eli haluaa olla mun kanssa loppuelämän yhdessä, ja haluaa asua yhdessä, mutta lapset ovat välillä. Joten se ei sen mielestä käy ollenkaan. Kihloihin voidaan mennä, jos haluan....en oikeesti tajua, miten joku voi Sanoa noin. Ihan kuin olen joku säälittävä ihminen, kenen kanssa säälistä mennään kihloihin. Yhteenasuminen ei siis sen mielestä tärkeää, vaan se mitä tuntee toista kohtaan. Vittu, mä oon niin heikko ihminen, että ihan suututtaa myös mua oma käytös. Ja menen keskustelemaan terapeutin kanssa, jospa se helpottaa.

[/quote]

Nyt on ehkä aika lopullisesti iratutua miehestä. Älä enää vastaa puheluihin tai lue viestejä, ihan itsesi takia. Ansaitset niin paljon parempaa! Terapeutin kanssa puhuminen on varmana hyvä ratkaisu. Nyt ukko ulos elämästä lopullisesti! 

Vierailija
196/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:44"]Sanoi sitä samaa. Eli haluaa olla mun kanssa loppuelämän yhdessä, ja haluaa asua yhdessä, mutta lapset ovat välillä. Joten se ei sen mielestä käy ollenkaan.

[/quote]

Tsemppiä ap! Sun viesteistä huomaa että näet jo miehen läpi vaikka oletkin hieman epävarma- mutta kuule, ei kenellekään tuntevalle ja ehjälle ihmiselle ole helppoa lopettaa monen vuoden suhdetta johon itse on panostanut ja uskonut. Ei se ole heikkoutta vaan inhimillisyyttä ♥ Hyvä että kuitenkin huomaat itsekin nyt että suhde ei ole hyvä, ja pyristelet irti siitä. Voimia sinulle ja lisäsi tämän selaimeen suosikkeihin jos jaksat kertoilla kuulumisia. Toivottavasti myös vastaavissa tilanteissa olevat saa sun esimerkistä voimaa ♡

Vierailija
197/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsemppaajille <3 Kiva, että me naiset pidetään yhtä!

AP

Vierailija
198/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan pitää itsestäsi huolta? Joskus, kun on paha olla ihmiset unohtavat, vaikka syödä.

Vierailija
199/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli susta ap todella positiivinen kuva. Vaikutat symppikseltä, kiltiltä ja ihmiseltä, joka haluaa hyvää. Et ansaitse ketään noin sikamaista ihmistä.

Vierailija
200/258 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tästä vikasta sivusta sellainen tunne, että ap ei tajua miten tärkeää olisi nyt heti lopettaa tuo suhde. Henkinen kidutus tulee vielä jatkumaan... Harmillista, vaikka tässä on nyt monet sua ap varoittanut. Ilmeisesti sun pitää kärsiä vielä kunnolla lisää, kunnes tajuat. Eihän tossa sun käytöksessä ole mitään tolkkua,miksi vastaat sen puheluihin ja miksi ihmeessä haluat vielä keskustella miehen kanssa joka manipuloi sua ihan kybällä? Ei ole järjen hiventä nyt tässä. Lähde vaikka reissuun, jotta unohdat tuon miehen. Pilaat muuten oman mielenterveytesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan