En tiedä mitä mies haluaa minusta
Olen seurustellut kolme vuotta miehen kanssa kaukosuhteessa (välimatkaa 200km).
Olen puhunut, että muuttaisin samalle paikkakunnalle, kun valmistun talvella opiskeluista. Mies on asiasta myös tyytyväinen, mutta ei halua asua saman katon alla, koska hänellä on joka toinen viikonloppu lapset hoidossa.
Olen myös seurustelumme aikana tullut ehkäisystä huolimatta raskaaksi, ja tehnyt keskeytyksen miehen toiveen mukaan.
Hän on sanonut, että ei enään halua lapsia, ja minun keskeytyksen jälkeen meni sterilisaatioon.
Tuntuu pahalta, kun tuntuu että mies ei halua sellaista suhdetta mitä minä toivon.
Olemme joka toinen viikonloppu yhdessä, ja mies sanoo, että haluaa olla loppuelämän yhdessä minun kanssani, mutta tämä tuntuu minusta väärältä.
Kommentit (258)
Jotenkin minusta tuntuu, että minä olen vääränlainen nainen, jonka kanssa mies haluaa asua yhdessä.
En itse olisi jäänyt tuollaiseen suhteeseen, koska halusin perheen ja lapsia.
Minkälainen olet? Mitä työtä teet tai opiskelet? Mitä mies tekee? Jne
Sun mies ei halua susta muuta kuin panoseuraa. Unohda onnellinen elämä tämän ukon kanssa ja etsi toinen mies.
Opiskelen ammattikorkeassa. Kauniiksi kehuttu pitkä ja hoikka. En usko että ulkonäössä on mitään vikaa. Luonteelta olen avoin, ystävällinen ja ehkä liian kiltti.
Mies on johtavassa asemassa töissä ja tekee töitä todella paljon. On määrätietoinen.
Hänen ex-vaimo on myös johtaja jossain firmassa, joten tuntuu, että ehkä mies halusi vaan ja ainoastaan sen kanssa tehdä lapsia.
Luonteeltani olen täysin erilainen ja töitä mitä teen, kuin hänen ex
Miksi erosi vaimostaan? Oletko korvike, jättikö vaimo vai mies? Ja millä syyllä?
Mies ei ole innokas keskustelemaan edellisestä suhteesta mitään, mutta olen saanut käsityksen että nainen erosi miehen kiireisen työn takia
En ymmärrä, miksi olet yhdessä jos haluat lapsia ja asua yhdessä? Rahan takia?
Ei minun tarvitse seurustella miehen kanssa rahan takia. Olen tyytyväinen omaan pieneen talouteeni :D
Olemme kolme vuotta seurustelleet, joten kyllä minä siitä aidosti välitän
Elätte täysin eri elämänvaihetta, miehellä on jo se takana mikä sinulla pitäisi olla vielä edessä; yhteisen elämän rakentaminen. Sinänsä miehet toiveet ovat ymmärrettäviä, hänhän on jo lapset ja avioliiton kokenut eikä halua niiden osalta ottaa uusintakierrosta, nyt riittää kevyt tapailu joka ei johda sen kummempaan sitoutumiseen. Sinulle tässä diilissä ei ole mitään hyvää, pahimillaan roikut miehessä parhaimmat vuotesi ja sitten kun tajuat, että hitto, ihan oikeasti haluat perheen niin voi olla jo liian myöhäistä. Vaikka olisi miten tunneihminen niin nyt kannattaa otaa järki käteen ja miettiä tätä asiaa ihan kunnolla.
Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Pelkäätkö eroamista?
Mieti asiaa, minkälainen elämä sinulla voi olla esim. Vuoden päästä, jos eroat miehestä.
Sinulla saattaa olla unelmien mies, joka haluaa samoja asioita kuin sinä.
Vaikutat hyvältä ihmiseltä, joten älä ole huonossa suhteessa ja tuhlaa elämääsi!
Huoh, ehkä luovutan tämän suhteen. En jaksa todellakaan enään roikkkua.
Nähtiin nyt viime viikonloppuna ja mies sanoi, että puhutaan suhteesta, kun oli riitaa viikolla. Mies ei puhunut sanallakaan mitään tai vastannut, vaikka yritin keskustella.
Tämä on henkisesti mulle kamalaa, kun nähdään harvoin ja mietin yksin ollessa mitä kannattaa tehdä.
Toisaalta en halua erota, koska meillä on mukavaa yhdessä, mutta tilanne ahdistaa paljon
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:50"]
Huoh, ehkä luovutan tämän suhteen. En jaksa todellakaan enään roikkkua. Nähtiin nyt viime viikonloppuna ja mies sanoi, että puhutaan suhteesta, kun oli riitaa viikolla. Mies ei puhunut sanallakaan mitään tai vastannut, vaikka yritin keskustella. Tämä on henkisesti mulle kamalaa, kun nähdään harvoin ja mietin yksin ollessa mitä kannattaa tehdä. Toisaalta en halua erota, koska meillä on mukavaa yhdessä, mutta tilanne ahdistaa paljon
[/quote]
Ikävä sanoa näin, mutta tämän ketjun ja tämän perusteella luulen, että haluaa sinusta sellasen kivan naisen jonka kanssa vain "hengailla". Eli ei mitään vakavaa, satunnaista läheisyyttä ja seuraa, mutta muuten asuu mielellään yksin ja elää omaa elämäänsä.
Tätä sinä et taida haluta. Ei kukaan mies ole sen arvoinen, että voisi omat halunsa tulevaisuutta ajatellen haudata (esim. lapsi). Suomessa on paljon ihania miehiä, jotka haluaa ihan samaa kun sinäkin. Tämä mies ei vaan kertomasi perusteella halua yhtään samaa kanssasi.
Valehdellut sulle isoista asioista, kuten siitä että muutatte yhteen jos teet abortin. Tuskin oli alunperinkään tarkoitus, halusi vain lapsesta eroon. Kertoi että juttelisitte suhteesta, jotta saa sut rauhottumaan. Mutta ei halunnut jutella kun olit jo rauhottunut....
Ihmettelen vain, kun mies keskustelee meidän suhteesta, niin hän sanoo että haluaa olla loppuelämän minun kanssa, muita naisia ei halua katsoa. Mutta siltikään ei halua mitään sen vakavempaa.
Olen myös jotenkin katkeroitunut miehen entisestä liitosta. Kaikki miehen sukujuhlat hänen ex tulee mukaan kylläkin, mutta minua ei edes kutsuta mihinkään.
Eilen oli miehen kummitytön konfirmaatio ja kysyin tuleeko myös ex-rouva ja hän sanoi ettei tule, mutta olivat menneet ilmeisesti yhdessä juhliin lasten kanssa. Se on ihan ok, mutta ollaan kolme vuotta seurusteltu ja mies ottaa mukaan mielummin exän mukaan.
Tottakai ottaa mukaan. Miehen lasten äiti on tärkeämpi ihminen hänen elämässä. Koita hyväksyä ja ymmärtää asia
Voi herranjestas. Mies ei voi asua yhdessä, koska hänellä on lapset joka toinen viikonloppu? Hörön lörö.
Se estä mies ottaa ex vaimonsa mukaan sukujuhliin kertoo minusta jostain.. Onko suku edes tietoinen erosta vai ollaanko eroa selotelty 'katsotaan nyt'
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 08:50"]Vaikutat vähän naiivilta ja sinisilmäiseltä. Mies on huomannut sen, ja kohtelee sua senmukaisesti. Sano tiukasti asia miehelle, että haluat asua yhdessä ja lapsia.
[/quote]
No voi tsiisus. Pakottamalla ei ikinä saa mitään hyvää. Mies ja nainen ovat niin eri vaiheessa ja odotuksin liikkeellä, että yhtään järkeä käyttämällä suosittelisi naisen hakemaan muuta seuraa.