En tiedä mitä mies haluaa minusta
Olen seurustellut kolme vuotta miehen kanssa kaukosuhteessa (välimatkaa 200km).
Olen puhunut, että muuttaisin samalle paikkakunnalle, kun valmistun talvella opiskeluista. Mies on asiasta myös tyytyväinen, mutta ei halua asua saman katon alla, koska hänellä on joka toinen viikonloppu lapset hoidossa.
Olen myös seurustelumme aikana tullut ehkäisystä huolimatta raskaaksi, ja tehnyt keskeytyksen miehen toiveen mukaan.
Hän on sanonut, että ei enään halua lapsia, ja minun keskeytyksen jälkeen meni sterilisaatioon.
Tuntuu pahalta, kun tuntuu että mies ei halua sellaista suhdetta mitä minä toivon.
Olemme joka toinen viikonloppu yhdessä, ja mies sanoo, että haluaa olla loppuelämän yhdessä minun kanssani, mutta tämä tuntuu minusta väärältä.
Kommentit (258)
Minusta kerrankin järkevänoloinen eronnut ihminen. Ei halua perustaa uusperhettä ja muuttaa yhteen kiireellä vaan ajattelee lapsiaan eikä myöskään heti ole vääntämässä uutta rakkausmukulaa uuden naisen kanssa. Sterilisaatiosta myös iso peukku.
Olen kyllä miehen lapsien kanssa tekemisissä, ja vietän usein esim. Lomalla aikaa heidän kanssa
Unohda vanha pieru ja etsi omanikäistäsi seuraa.
Kerro hyviä piirteitä miehestä, tai minkä takia sulla on kiva olla sen kanssa? :)
Onhan se nyt aika iso juttu että toinen haluaisi joskus ehkä lapsia ja toinen vetää samantien piuhat poikki ja sanoo ettei käy. Toki jos pystyt elämään elämäsi ilman niitä lapsia niin se on toki sinun päätöksesi mutta voi olla että myöhemmin kaduttaa.
Ja tuo, ettei hän halua edes asua yhdessä kanssasi kuulostaa siltä, että olet miehelle pelkkä leikkikalu, mikä otetaan kaapista esiin sillon kun tekee mieli leikkiä. Ei se parisuhde ihan niin toimi. Hänellä on omat tarpeet mielessä, ihan sama mitä sinä haluaisit. Juokse ja äkkiä! Etsi joku omanikäisesi jolla on samoja haaveita.
Meillä on oikeasti todella hauskaa yhdessä, vaikka ikäeroa onkin, matkustelemme usein, huumorintajuinen jne. Paljon on hyviä piirteitäkin.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:00"]Meillä on oikeasti todella hauskaa yhdessä, vaikka ikäeroa onkin, matkustelemme usein, huumorintajuinen jne. Paljon on hyviä piirteitäkin.
[/quote]
No mitä sinä täällä jauhat? Ensin valitat kuinka mies tekee sitä ja tätä yhyy. Sitten kun ihmiset antavat neuvoja ja sanovat että ansaitset parempaa, niin alat vakuuttelemaan että "kyllä meillä on ihan kivaakin", ei luoja :D joko lähdet tai tyydyt osaasi.
Rakas hyvä, ajattele sitä mitä hän on tehnyt ja sanonut ( abortti), ei halua lapsia tai edes asua yhdessä ikinä. Et varmaankaan ansaitse sellaista. Eikä kenenkään naisen kuulu sietää tollaista käytöstä.
Seuraavan kerran kun juttelette, ole tiukka äläkä lepsu yhtään! Jos mies ei siitä ryhdistäydy, niin se ei välitä susta.
En ymmärrä miksi ihmisten pitää sanoa heti, että kerää tavarat ja lähde. Jos on tunteita, niin ei siitä niin kovin helppo ole lähteä.
Mulla oli samanlainen tilanne, tosin mies kohteli muuten väärin ja henkisesti oli huono olo.
Vuosi kesti, kunnes keräsin kaikki rohkeudet häipyä suhteesta.
Mies jätti isot arvet. Tsemppiä sulle!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:11"]Oho, onpas tänne tullut paljon viestejä :) Kyllä, mies on yrittänyt soittaa kolme kertaa tunnin sisään ja laittoi viestin, että mun pitää ymmärtää sen elämäntilanne. Olen ymmärtänyt kolme vuotta. Olen suunnitellut ja joutunut perumaan omia menojani, jotta sopii nähdä. Hänelle ei ikinä käy ne päivät mitkä mulle sopisi.
[/quote]
Huomaatko että mies keskittyy edelleen vain itseensä eikä ota sinua huomioon yhtään? Jätä se sika lopullisesti. Älä vastaa. Puhelimessa saa suodatuksen puheluille ja viesteille. Mies voi yrittää vielä saada sinut takaisin, , mutta mikään ei tule muuttumaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:49"]
Ikäeroa meillä on. Olen itse 24vuotias ja mies on 42vuotias. Ikäeroa ei huomaa oikeastaan millään muulla tavalla kuin, että mies ollut naimisissa ja kolme lasta.
[/quote]
Kertoo aika paljon miehestä :D
Tekisi mieli ravistella miestä ja huutaa miksi se ei voi ymmärtää miltä musta tuntuu! Mutta tuskin se hyödyttää mitään.
En ole siis vastannut soittoihin, ja äsken tuli uusi viesti " olen yrittänyt soitella. Ehkä pitää pitää enemmän yhteyttä"
Uskomatonta. Ihan kuin yhteydenpito on nyt se ongelma, kyllä tässä on vähän isommat asiat kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:08"]
Ihmettelen vain, kun mies keskustelee meidän suhteesta, niin hän sanoo että haluaa olla loppuelämän minun kanssa, muita naisia ei halua katsoa. Mutta siltikään ei halua mitään sen vakavempaa. Olen myös jotenkin katkeroitunut miehen entisestä liitosta. Kaikki miehen sukujuhlat hänen ex tulee mukaan kylläkin, mutta minua ei edes kutsuta mihinkään. Eilen oli miehen kummitytön konfirmaatio ja kysyin tuleeko myös ex-rouva ja hän sanoi ettei tule, mutta olivat menneet ilmeisesti yhdessä juhliin lasten kanssa. Se on ihan ok, mutta ollaan kolme vuotta seurusteltu ja mies ottaa mukaan mielummin exän mukaan.
[/quote]
"Ihmettelen vain, kun mies keskustelee meidän suhteesta, niin hän sanoo että haluaa olla loppuelämän minun kanssa, muita naisia ei halua katsoa. Mutta siltikään ei halua mitään sen vakavempaa." Ymmärrätkö nyt, sä itse kirjoitit tähän millainen suhteenne on. Mies EI HALUA SINUSTA MITÄÄN MUUTA KUIN MIKÄ TILANNE NYT ON, ei tarvitse tilallesi toista höplästä vedettävää, eikä halua varsinkaan muuta vakavaa suhdetta.
Voi tampio, millaisia ihmisiä sitä onkaan. Sinä kun et tätä tajua ja mies, kun ei tajua vedättävänsä sinua tai ei välitä.
Isälläni oli juuri kaltaisesi hempukka erottuaan, tosin saman ikäinen, ihan vaan ajanvietettä se oli, erosi silmänräpäyksessä kun tulikin vastaan yksi vanha (myös eronnut) heila. Tuo mies tekee täsmälleen samoin, eli mitä häntä itseään huvittaa.
Nyt erehdyin vastaamaan soittoon, ja se on nyt lopullisesti tässä. Mies sanoi, että jos ihmiset rakastaa niin ei tarvitse asua yhdessä ( koska hän ei siis halua) ja ihmiset ketkä ei rakasta toisia, niin ne asuvat yhdessä.
Minä kun luulin, että asia on just toisinpäin
Ja sitä se vakuutteli, että on vakava suhde tämä, ja haluaa olla koko loppuelämän yhdessä. Mulla menee niin hermo tuohon mieheen!!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:22"]
Nyt erehdyin vastaamaan soittoon, ja se on nyt lopullisesti tässä. Mies sanoi, että jos ihmiset rakastaa niin ei tarvitse asua yhdessä ( koska hän ei siis halua) ja ihmiset ketkä ei rakasta toisia, niin ne asuvat yhdessä. Minä kun luulin, että asia on just toisinpäin Ja sitä se vakuutteli, että on vakava suhde tämä, ja haluaa olla koko loppuelämän yhdessä. Mulla menee niin hermo tuohon mieheen!!
[/quote]
Mies on todella, todella tyhmä, jos tosissaan tuollaisia puhelee.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:56"]Tekisi mieli ravistella miestä ja huutaa miksi se ei voi ymmärtää miltä musta tuntuu! Mutta tuskin se hyödyttää mitään.
En ole siis vastannut soittoihin, ja äsken tuli uusi viesti " olen yrittänyt soitella. Ehkä pitää pitää enemmän yhteyttä"
Uskomatonta. Ihan kuin yhteydenpito on nyt se ongelma, kyllä tässä on vähän isommat asiat kyseessä.
[/quote]
Edelleenkin Ap, kyllä se mies ymmärtää miltä sinusta tuntuu mutta se ei välitä. Älä vastaa enää. Nuo asiat ei enää puhumalla kummene.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:22"]
Nyt erehdyin vastaamaan soittoon, ja se on nyt lopullisesti tässä. Mies sanoi, että jos ihmiset rakastaa niin ei tarvitse asua yhdessä ( koska hän ei siis halua) ja ihmiset ketkä ei rakasta toisia, niin ne asuvat yhdessä. Minä kun luulin, että asia on just toisinpäin Ja sitä se vakuutteli, että on vakava suhde tämä, ja haluaa olla koko loppuelämän yhdessä. Mulla menee niin hermo tuohon mieheen!!
[/quote]
Mies on todella, todella tyhmä, jos tosissaan tuollaisia puhelee.
[/quote]
Mies paneskelee ympäriinsä ja pitää apta varalla. Siksi ei halua yhdessä asua. Minäkin kuuntelin omalta eksältäni ihan uskomatonta paskaa. Perui tapaamisia ja välillä lirkutteli kaikkea epämääräistä. En olisi uskonut että sillä riittää energiaa muihin kun oli muka niin kiire ja stressiä, mutta siitä se varmaan johtui. Päästä irti. Teillä ei ole enää puhuttavaa, pahoitat vaan mielesi. Hae keskusteluapua muualta niin voit aloittaa itsenäistymisen.
Hyvä ap! Ei mene kauaa, niin sua alkaa kuvottaa koko vanha, ryppyinen kurppa ja ihmettelet, mitä siinä oikein näit! Todella oksettava tyyppi, kehtaakin vielä selitellä tollasta p...aaa! Yrittää vieläkin manipuloida sua pysymään "silloin kun mulle sopii"-leikkikalunaan. Voi yök mikä tyyppi!
En tiennytkään, kun olen asunut mieheni kanssa 5v yhdessä, että olen onneton.
T. Super onnellinen ;)
Se sydän tulee kyllä perässä, kun tajuat selvästi, mitä tuo mies on jo tehnyt sinulle ja mietit, millainen ihminen kohtelee toista noin. Mies painosti sinut vastentahtoiseen aborttiin. Hän valehteli isosta ja tärkeästä asiasta, yhteenmuuttamisesta. Jokatoinen viikonloppu ei ole tosiaankaan niin suuri viipale elämästä, hän ei vain halua esitellä sinua lapsilleen ja suvulleen, oletan siis, ettet ole edes tavannut heitä, eikä varsinaisesti asua kanssasi. Hän kohtelee sinua hyvin eriarvoisesti verrattuna muihin ihmissuhteisiinsa. Hän ei välitä lainkaan sinun tulevaisuudenhaaveistasi, eivätkä ne kiinnosta häntä. Kolme vuotta voi tuntua sinusta pitkältä suhteelta, mutta tuolle vanhemmalle ihmiselle se on lyhyt aika. Tietenkin mies välttelee suhteenne tilasta puhumista, koska teillä on niin erilaiset tavoitteet ja toiveet. Sinä olet se avoin, ystävällinen kiltti ihminen, mutta hän ei ole. Luultavasti tuollainen määrätietoinen vanhempi ihminen mielessään kokee suhteellanne olevan jonkin välineellisen arvon, annostelee sinun seuraasi täyttääkseen kätevästi joitain tarpeitaan. Luultavasti, kun lisää yksityiskohtia tihkuu tietoisuuteesi, ne eivät tule olemaan miellyttäviä.