En tiedä mitä mies haluaa minusta
Olen seurustellut kolme vuotta miehen kanssa kaukosuhteessa (välimatkaa 200km).
Olen puhunut, että muuttaisin samalle paikkakunnalle, kun valmistun talvella opiskeluista. Mies on asiasta myös tyytyväinen, mutta ei halua asua saman katon alla, koska hänellä on joka toinen viikonloppu lapset hoidossa.
Olen myös seurustelumme aikana tullut ehkäisystä huolimatta raskaaksi, ja tehnyt keskeytyksen miehen toiveen mukaan.
Hän on sanonut, että ei enään halua lapsia, ja minun keskeytyksen jälkeen meni sterilisaatioon.
Tuntuu pahalta, kun tuntuu että mies ei halua sellaista suhdetta mitä minä toivon.
Olemme joka toinen viikonloppu yhdessä, ja mies sanoo, että haluaa olla loppuelämän yhdessä minun kanssani, mutta tämä tuntuu minusta väärältä.
Kommentit (258)
Jos mietit, ettet ikinä löydä kumppania jos jätät tuon tyypin, niin netistä muutkin nykyään kumppaneita tapaavat. Laitapa profiili kolmeksi kuukaudeksi ja käy treffeillä vaikka ei niin aluksi huvittaisikaan, niin hämmästyt miten mukavia ihmisiä voi tulla vastaan. Muiden ihmisten sekaan meneminen on lääke myös särkyneeseen sydämeen, ja siitä saa helpotusta yksinäisyyteen.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 21:18"]Ap, onhan kaikki ok? Älä nyt pilaa opiskeluasi ym. muuta elämääsi tuon hirviön vuoksi. Kaikki järjestyy kunhan saat pääsi selväksi :) Jos jollain on selviytymistarinoita vastaavasta niin tulkaa jakamaan! Itse olen vastaavanlaisen miehen vuoksi viikottain terapiassa mutta muuten arki rullaa ihan hyvin, on helpotus kun ei joudu enää elämään toisen oikkujen varassa. Valitettavasti joudun hakemaan lähestymiskiellon koska ex ei jätä rauhaan vieläkään, mutta en reagoi hänen viesteihin. Terapiassa tosin näytän ne saadakseni vahvistusta siihen että en jankkaa enää. Jos joku on jo päässyt oikeasti ihanan elämän makuun niin kertokaa miten se kävi! [/quote] Miestä ei ole täällä vielä elämään löytynyt, mutta eron jälkeen sain ihan ihmeellisellä tavalla uusia ystäviä ja välit esim. lapsuuden kavereihin ja omiin vanhempiin lujittuivat vahvemmaksi kuin olisin koskaan uskonut. Huonon suhteeni aikana koin toisaalta yksinäisyyttä suhteessa, mutta toisaalta luulin että mies on minulle läheisin ihminen koko maailmassa. Nyt luotuani aitoja ystävyyssuhteita huomaan eläneeni jonkinlaisssa tyhjiössä suhteen ajan. En osaa sanoa johtuiko se siitä että mies olisi sabotoinut ihmissuhteitani, vai siitä etten osannut enää suhteen aikana olla "oma itseni".
[/quote]
Vaikean etäsuhteen aikana huomaamattaan raivaa kalenterinsa tyhjäksi, jos vaikka tulisikin äkkiä tilaisuus olla yhteyksissä edes hetken. Kiirehtii kotiin, ei tartu tarjouksiin ja kutsuihin, jos vaikka ehkä voisikin tulla siihen tapaaminen. Eikä tule, ja on yksin, ja kohta kukaan ei edes kysy.
Vastaus kaikkeen oli viimeisessä lauseessasi. Lopeta tuo suhde.
No ainakin näyttää haluavan ettet saa lapsia hänen kanssaan ja että ei tarvitse asua sinun kanssa saman katon alla. Jos nuo kaksi asiaa eivät häiritse sinua niin suhteella voi olla tulevaisuutta.
Mies pomottelee sua oman tahdon mukaan, miksi kestät tuollaista käytöstä?
Onko sinulla ollenkaan ajatusta mitä sinä itse haluat? Menetkö vain miehen talutusnuorassa ja ohjeiden mukaan kyselemättä ja miettimättä? Etkö voisi katsella itsellesi jotakin vähän parempaa miestä ennen kuin muutat jonnekin missä sinua ei oikeasti tarvita ja kaivata? Kuulostat niin nuorelta, itsetunnottomalta ja ohjattavissa olevalta...
Minkälainen mies sinulla on? Ihan uteliaisuutta kyselen :D
Vaikuttaa että teillä on ikäeroa? Jos on niin paljonko?
Ikäeroa meillä on. Olen itse 24vuotias ja mies on 42vuotias. Ikäeroa ei huomaa oikeastaan millään muulla tavalla kuin, että mies ollut naimisissa ja kolme lasta.
Voi hyvänen aika, mietipä oletko itse valmis jäämään lapsettomaksi siksi, että toinen on kokenut sen kaiken jo jonkun muun ihmisen kanssa.
Mies haluaa susta viikonlopuksi kivaa seuraa. Valitettavasti tämä mies ei halua enään perheleikkejä. Tuhlaat vaan elämääsi tuohon mieheen
Mitä siinä miehessä on niin erikoista, että haluat olla yhdessä, vaikka se on rakentanut elämän muun naisen kanssa. Musta tuntuisi, että toinen nainen-lapsien äiti on parempi ihminen.
Olisitko itse halunnut pitää lapsen?
Olisin halunnut kyllä pitää lapsen. Mies painosti ja kiristi mua, enkä tajunnut siinä vaiheessa, kun olin muutenkin niin herkässä tilassa. Sanoi, jos teen abortin niin muutetaan yhteen...eipä ole se asia muuttunut. Myöhemmin kysyin keskeytyksen jälkeen, miksi hän sanoi niin vastaus oli : En ole tällähetkellä valmis asumaan yhdessä
Ota nyt joku omanikäisesi ihana mies ja heitä toi vanha kurppa allikkoon. Kohta et saa edes seksiä kun sille alkaa impotenssiongelmat.
Kokemuksesta voin sanoa, että tuo suhde on tuhoontuomittu. Jos lapset vielä pieniä, niin ex-vaimo pyörii kokoajan mukana myös.
Elätte vain liian eri elämänvaiheissa. Ei se ole väärin, että avioliiton jälkeen ei halua asua saman katon alla naisen kanssa. Jos itse olisin eronnut, niin en todennäköisesti enää haluaisi miestä taloon, vaan juuri tuollainen satunnainen tapailu sopisi paremmin.
Nyt mietit mitä haluat elämältä, jos siihen kuuluu aviomies ja lapset niin eikun lopetat tapailu ja etsit uuden miehen. Kannattaa etsiä enemmän oman ikäistä.
Vaikutat vähän naiivilta ja sinisilmäiseltä. Mies on huomannut sen, ja kohtelee sua senmukaisesti. Sano tiukasti asia miehelle, että haluat asua yhdessä ja lapsia.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:09"]
Joo, mä kyllä tiedän itsekkin että suhde on väärin ja pitää erota.
En vaan voi käsittää, kun itse jos sanon jotain niin myös tarkoitan sitä. Itseasiassa kaikki lähimmäiseni tekee niin, eikä sano mitään lupauksia, vaikka ei tarkoita.
Ehkä mies on huomannut, että oon liian herkkä tai jotain ja mua voi pompotella miten haluaa, koska yleensä olen aina tehnyt niin mitä joku toivoo, koska haluan että ihmisillä on hyvä olla. Ehkä se on väärin tehdä noin, ja pitäisi ajatella itseään, kuten tämä mies tekee.
Haluan kyllä päästää miehestä irti, mutta mulla on tunteita siihen kohtaan, en sitten tiedä mitä tunteita. Salaa toivon, että se tarkoittaa mitä se sanoo, vaikka tiedän että satutan itseäni.
Mulla on läheisiä ystäviä kenelle puhua, mutta tuntuu että olen joskus todella yksinäinen. Olen muuttanut toiselle paikkakunnalle opiskelun takia, joten täällä ystäviä on lähinnä hyvänpäivän tuttavia ja kavereita.
Kaverini ovat sanoneet, että pitää erota, mutta argggh miten tämä on vaan niin vaikeaa päästää irti?
Joko mies on tosi hyvä valehtelemaan, tai sitten se haluaa tahalleen loukata mua. Pääsen huomenna terapeutille purkamaan agressiotani.
Ap
[/quote]
Halit sinulle ap. Kun nyt kuuntelet miehen uusia lupauksia (toivon ettet kuuntelisi, muttet ilmeisesti voi itsellesi siinä mitään ) niin mieti niitä tällä tavalla:
Olenko kuullut samanlaisen lupauksen häneltä ennen? (kyllä) Toteutuiko se? (ei)
Olenko kuullut saman lupauksen toistuvasti? (kyllä) Petyinkö toistuvasti? (kyllä)
Jostain luin että hullun määritelmä on se, että tekee uudelleen ja uudelleen samaa asiaa, ja saa siitä uudelleen ja uudelleen saman tuloksen - ja kuitenkin olettaa että joku kerta tulisi eri tulos. Jos ajattelet tätä järjellä, olethan älykäs ihminen, eihän tässä ole järjen häivää, eihän? Et toimi ollenkaan järkevästi. Miten älykäs ihminen toimii noin järjettömästi, että uskoo puheet jotka aina osoittautuu valheeksi.
1. Koska se toinen on niin vakuuttava ja hurmaava valehtelija. Ei se tee hänestä yhtään vilpittömämpää, että hän valehtelee kirkkain silmin.
2. Koska itse haluaa uskoa. ITSE pettää itseään. Koska haluaisi että asiat olisivat toisin. Valitettavasti se ei niitä muuta todeksi.
Ap voimia sinulle irtautua tuosta hyväksikäyttäjästä. Älä anna tuhota ja käyttää itseäsi. Ansaitset onnen, ja saat sen kun päästät irti noista tunteista.
Se mitä tunnet ei ole rakkautta, koska tuollaisessa miehessä ei ole rakastettavaa. Rakastat haavekuvaa siitä millaisen kumppanin haluat, et miestä itseään. Kun löydät oikean miehen, tunnet nuo tunteet uudelleen, mutta sitten niistä ei tule enää paha olo, vaan hyvä olo, turvallisuus ja rauha. Siitä pahasta olosta tiedät, että kyse ei ole oikeasta rakkaudesta vaan harhasta ja toiveesta. Tuntemasi paha olo viestittää sinulle valheesta.