Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä mies haluaa minusta

Vierailija
24.08.2015 |

Olen seurustellut kolme vuotta miehen kanssa kaukosuhteessa (välimatkaa 200km).

Olen puhunut, että muuttaisin samalle paikkakunnalle, kun valmistun talvella opiskeluista. Mies on asiasta myös tyytyväinen, mutta ei halua asua saman katon alla, koska hänellä on joka toinen viikonloppu lapset hoidossa.

Olen myös seurustelumme aikana tullut ehkäisystä huolimatta raskaaksi, ja tehnyt keskeytyksen miehen toiveen mukaan.
Hän on sanonut, että ei enään halua lapsia, ja minun keskeytyksen jälkeen meni sterilisaatioon.

Tuntuu pahalta, kun tuntuu että mies ei halua sellaista suhdetta mitä minä toivon.

Olemme joka toinen viikonloppu yhdessä, ja mies sanoo, että haluaa olla loppuelämän yhdessä minun kanssani, mutta tämä tuntuu minusta väärältä.

Kommentit (258)

Vierailija
81/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kohtelisi niin! Tuntuu mahdottomalta ajatukselta, kun mies sanoo että rakastaa ja välittää. Ei kai normaali ihminen vaan sano niin?

Se sanoi eilen, kun puhuin että en ehkä nyt tällähetkellä lapsia halua, mutta jos muutan samalle paikkakunnalle töiden perään ( enemmän mahdollisuuksia kuin tuppukylässäni) niin haluaisin asua yhdessä.

En edes kuullut mitä mies mumisi...lapsista jotain. Ja sanoi, että myöhemmin ehkä. Eli siis tarkoittaa ilmeisesti ei?

Olen kai tosiaan todella kieroutunut ja uskon kaiken mitä se mulle sanoo. En pysty keskittymään kouluunkaan, kun mietin mitä se ajattelee tästä. Ei varmaankaan mitään

Vierailija
82/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mää en ole abortin vastustaja, mutta se mies on saanut sinut tappamaan yhteisen lapsenne lupauksella yhteenmuutosta. Olette jo molemmat aika kamalia. Yritä nyt herätä todellisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:44"]Ap. Mää en ole abortin vastustaja, mutta se mies on saanut sinut tappamaan yhteisen lapsenne lupauksella yhteenmuutosta. Olette jo molemmat aika kamalia. Yritä nyt herätä todellisuuteen.
[/quote]

Siis toisaalta hyvä ettei teillä ole tässä tilanteessa yhteistä lasta, ja abortti on ok, mutta sää olet toiminut nyt omien arvojesi vastaan vain pitämättömän lupauksen vuoksi ja minusta tuo kuulostaa tosi pahalta.

Vierailija
84/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää pahvi! Ei millään pahalla. Jätä toi urpo, ei se mies muutu.

Sillä on lapset ja exä pyörimässä toisessa lahkeessa kiinni.

Etsi mies, joka on vapaa sinulle.

Vierailija
85/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:17"]En todellakaan kohtelisi niin! Tuntuu mahdottomalta ajatukselta, kun mies sanoo että rakastaa ja välittää. Ei kai normaali ihminen vaan sano niin?

Se sanoi eilen, kun puhuin että en ehkä nyt tällähetkellä lapsia halua, mutta jos muutan samalle paikkakunnalle töiden perään ( enemmän mahdollisuuksia kuin tuppukylässäni) niin haluaisin asua yhdessä.

En edes kuullut mitä mies mumisi...lapsista jotain. Ja sanoi, että myöhemmin ehkä. Eli siis tarkoittaa ilmeisesti ei?

Olen kai tosiaan todella kieroutunut ja uskon kaiken mitä se mulle sanoo. En pysty keskittymään kouluunkaan, kun mietin mitä se ajattelee tästä. Ei varmaankaan mitään
[/quote]

Soita terapiakeskukseen tms ja hae apua. Et sinä tuota miestä rakasta, vaan kaipaat rakkautta yleensä ja kuvittelet jossain vaiheessa saavasi sitä mieheltä. Mutta tuolta mieheltä et! Ei kuulosta terveeltä tuo touhu. Itse olin vähän samassa tilanteessa ja hyvin lähellä itsemurhaa kun tilanne jatkui liian kauan. Ja kyllä, on paljon ihmisiä joille ei merkitse mitään se mitä he sanovat. Voi olla että tuo mies luulee välittävänsä sinusta, tai uskottelee itsellensä niin, mutta selvästi sinulla ei ole hänelle mitään merkitystä. Sanoin jo, että älä kuuntele sitä enää. Tässä vaiheessa elämää on hyvä oppia ettei kaikki ihmiset tarkoita sitä mitä sanovat kuten sinä, vaan osa puhuu lämpimikseen. Sun on turha tavoitella rakkautta tuolla tavoin.

Vierailija
86/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:51"]Kiitos kaikille tsemppaavista viesteistä! <3 Se mies soittaa tänään, ja vastaan viimeisen kerran sille ja kuuntelen onko sillä enään mitään sanottavaa mistään.

[/quote]

Ap, joko se soitti? Et ole vielä kertonut löysitkö terapiakeskukseen numeroa huomista varten. .. tuntuu siltä ettet itse ymmärrä tilannetta täysin. Mutta miljoonasti tsemppiä ja hyvä kun olet herännyt pohtimaan asioita.

Vierailija
87/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään sulla on ollut paha olla suhteessa? Uskalla päästää irti.

T. Saman kokenut nainen

Vierailija
88/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mies sanoi, kun kerroit että olet raskaana? Veti hiuksista lääkäriin vaatimaan keskeytystä?

Vierailija
89/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppo ihmisen sanoa, että eroa heti. Toivon, että itse tajuat erota.

Mies on häikäilemätön. Jos pystyy naiselle sanomaan, kun on raskaana kaikkea liibalaaba asioita ilman että tarkoittaa, niin mieti haluaako se susta mitään.
Se vaan halusi pelastaa oman nahkan

Vierailija
90/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:42"]Se on helppo ihmisen sanoa, että eroa heti. Toivon, että itse tajuat erota.

Mies on häikäilemätön. Jos pystyy naiselle sanomaan, kun on raskaana kaikkea liibalaaba asioita ilman että tarkoittaa, niin mieti haluaako se susta mitään.
Se vaan halusi pelastaa oman nahkan
[/quote]
Täällä on moni sellainen vastannut, joka on itse joutunut eroamaan ikävästä suhteesta ja tietää miten vaikeaa se on. Koska se on vaikeaa, kannattaa todella hakea apua tilanteeseen. Ap on fiksu ja ihana, mutta on myös omalla käytöksellään mahdollistanut miehen toimintaa ja hänen olisi hyvä miettiä mitä voisi itse nyt tehdä. Rakkautta ei kannata tavoitella hinnalla millä hyvänsä vääristä paikoista. Moni on pilannut elämänsä tuolla tavalla, ja se on myös omaa syytä. Tuonkin miehen toiminnassa näkyy selvästi että Ap ei merkitse hänelle mitään, mutta Ap on rakkauden kaipuussaan takertunut miehen epämääräisiin lupauksiin eikä ainakaan aiemmin suostunut näkemään miten asiat todellisuudessa ovat.

Vierailija
91/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä se heti oli lääkäriä varaamassa kun kerroin raskaudesta. Sanoin, että haluan pitää lapsen. Mies sanoi, että meidän suhde kärsii jos pidän.

Siinä vaiheessa olin edelleen pitämässä, mutta sitten tuli tämä yhteenmuutto ja jopa, että mennään naimisiin ja ollaan onnellisia. Minä pöhkö tietysti uskoin.

Ja siitä lähtien mulla on ollut kurja olo. Lupauksia tulee kyllä, mutta mitään ei tapahdu. Nähdään aina viikonloppuna, kun sillä ei ole lapsia.

Ei suinkaan kysy haluanko tulla viikonloppuna viettämään niitten kanssa aikaa...olen joskus itse ehdottanut, ja mies sanoi, että voidaan käydä syömässä, mutta nukkuminen on hankalaa.? On kuulemma ahdasta.
Miehellä on kuitenkin 4 huonetta ja olohuone, sekä hän on asunut lapsien ja exän kanssa samassa asunnossa, että silloin on kyllä hyvin mahtunut koko poppoo. AP

Vierailija
92/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kamalaa että olet joutunut kokemaan tuollaista! Jaksamisia ja voimia selviämiseen <3 kun irtaudut miehestä, huomaat pian että tavallaan myös helpottaa kun ei tarvitse laskea elämäänsä ja arkeaan toisen katteettomien lupausten varaan.

Vierailija
93/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin eilen miehelle, että voi unohtaa minut ja tämä on tässä, ei tarvitse soittaa.

Mies ei ottanut kai tosissaan, koska sanoi aamulla, että soittaa illalla.

Miten voin sanoa, että se tajuaa mulle riitti.

Vierailija
94/258 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 10:09"]

Laitoin eilen illalla eston päälle sen numeroon. Poistin vähäksi aikaa sen eston äsken, ja katsoin onko se laittanut mitään viestiä.

Kuusi viestiä tullut aamun aikana. Sanoi että ymmärtää mun pahan olon yrittää parantaa tapojaan, soittaa illalla ( vaikka kielsin soittamasta), suhteet eivät ole helppoja ja asiat ei heti tapahdu, rakastaa mua, on mokannut jne jne.

Mulla on myös puolet mun vaatteista miehen luona, mitenköhän koskaan saan ne itselleni...

[/quote] älä♦vaan♦usko♦tuota♦paskaa♦pliis :(

Vierailija
95/258 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkeä jatkaa suhdetta jos haluatte miehen kanssa ihan eri asioita. Olet antanut liikaa periksi sun omien halujen ja toiveiden suhteen kuvitellen, että mies muuttaisi omiaan (ei muuta). Rohkeasti vain uusia seikkailuja kohti! Varmasti tapaat vielä miehen, joka haluaa jakaa sun kanssa yhteisen tulevaisuuden, sen perheen ja kaiken mistä itse haaveilet!

Vierailija
96/258 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyypillinen nuori tyttö, joka haluaa vanhemman miehen ja rahaa.

Haluat muuttaa yhteen miehen tod.näköisesti kivaan asuntoon ja saada lapsia, sitten itket kun mies tajuaa aikeesi.

Terv rikkaan miehen VAIMO

Vierailija
97/258 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:08"]

Ihmettelen vain, kun mies keskustelee meidän suhteesta, niin hän sanoo että haluaa olla loppuelämän minun kanssa, muita naisia ei halua katsoa. Mutta siltikään ei halua mitään sen vakavempaa. Olen myös jotenkin katkeroitunut miehen entisestä liitosta. Kaikki miehen sukujuhlat hänen ex tulee mukaan kylläkin, mutta minua ei edes kutsuta mihinkään. Eilen oli miehen kummitytön konfirmaatio ja kysyin tuleeko myös ex-rouva ja hän sanoi ettei tule, mutta olivat menneet ilmeisesti yhdessä juhliin lasten kanssa. Se on ihan ok, mutta ollaan kolme vuotta seurusteltu ja mies ottaa mukaan mielummin exän mukaan.

[/quote]

Ei ne sanat vaan TEOT jotka merkitsevät. Jokainen voi puhua ihan lämpimikseen mitä vain...

Vierailija
98/258 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 10:28"]

En ymmärrä tuota, että "suhteet ei ole helppoja, ja asiat ei heti tapahdu". Miten niin heti, tehän olette olleet jo kolme vuotta yhdessä? Minun 40+ miesystävä tiesi haluavansa vain minut jo kolmansilla treffeillä, ja olisi muuttanut yhteen vaikka heti. Hän on eronnut ja hänellä on lapset joka toinen viikonloppu, eikä se estänyt meitä muuttamasta yhteen puolen vuoden sisällä.

Pidä pintasi ap. Löydät todellisen onnen, kun heität nyt tuon hyväksikäyttäjän yli laidan. Pidä esto, älä vastaa sille mitään. Ei kannata avata ovea kun yrittää tulla luoksesi. Jos tiedät että on tulossa, lähde vaikka kavereille tai vanhemmille, äläkä kerro missä olet.

Vaatteita saa lisää, ei kannata riskeerata joutumista takaisin hänen verkkoonsa.

[/quote]

Minunkin avomies teki heti kuukauden sisällä selväksi että ei häntä haittaa vaikka muuttaisin hänen vuokrakämppäänsä vaikka heti. Yhteen muutettiin vuoden päästä tapaamisesta. Turha tyytyä tollaseen jämäukkoon! Tajuat sen myöhemmin kun eroatte.  

Vierailija
99/258 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen nämä kirjoitukset - sekä alkuperäinen, että sen vastine, sekä tilastot. 

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/hedelmallisyys/puheenvuoroja-hedelmallisyydesta/?x4380153=4392655

Älä toivo, että toinen muuttuu, voit muuttaa vain itseäsi. Mikäli toinen on selvästi ilmaissut, että hän ei enää lapsia halua. Selvitä itsellesi oma kantasi lapsenhankintaan: haluatko lapsia tulevaisuudessa, näetkö itsesi äitinä vai lapsettomana, mihin vaiheeseen lapset tulisivat, jos niitä toivot, haluatko ydinperheen vai voitko kuvitella tekeväsi lapsen myös itseksesi...mieti, miten parisuhteesi vastaa omiin toiveisiisi ja tarpeisiisi. Lapsettomuus on iso asia, etenkin jos se hiipii osaksi elämää tavalla, jota ei ole valinnut tai ajatellut. Jotta sen kanssa voi olla sinut pidemmällä aikavälillä, sen on oltava tietoinen päätös ja mikäli lapsettomuus on tahdosta riippumatonta (elimelliset/fyysiset ongelmat) sen kanssa täytyy todella opetella elämään. Älä unohda lasta - vaikka lasta ei olekaan. 

Vierailija
100/258 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas laittanut viestejä. Huoh, tekisi mieli vastata, että lopettais jo.

Laittoi, että voidaan MAHDOLLISESTI muuttaa yhteen n vuoden tai kahden vuoden päästä, kun lapset ovat isompia. ( vanhin on 8.luokalla ja nuorin 5.luokalla)

Etsii mulle siksi ajaksi kivan vuokra-asunnon läheltä, jotta voidaan nähdä useammin.

Voidaan mennä kihloihin, JOS MINÄ HALUAN ja on tärkeää. Ei se sanonut, että se haluaa myös.

Ja lopuksi laittoi, että pahennan tilannetta, kun en puhu

T. tympääntynyt ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä