Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi naiseni ei kestä yhteydenpitoani exiini --- mistä mustankipeys johtuu?

Vierailija
01.12.2023 |

Olen sanonut hänelle, että nyt seurustelen sinun kanssasi ja harrastan siis seksiä vain sinun kanssasi. Kuitenkin hän loukkaantuu, kun joku eksä snappailee minulle ja vastaan takaisin. Ei tämä ole normaalia. Olen ehdottanut hänelle terapiaa, mutta ei suostu menemään vaan vaatii minua katkaisemaan kaikki yhteydet exiin. Mitä ihmettä? Mistä tämä mustankipeys johtuu?

M26

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapian ehdottaminen on mautonta, mutta ei tuosta joka tapauksessa tule mitään. Uusi nainen tarpeen. 

Vierailija
2/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen ei ole tekemisissä exien kanssa vaikka olisi erottu sovussa. Jäikö jotain kenties kesken jos vieläkin palaat exiin ja vielä monikossa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni ei ole normaalia viestitellä exien kanssa jatkuvasti. En mäkään katsoisi moista vaan sanoisin että jatkapa rauhassa yhteydenpitoa mutta mä poistun takavasemmalle. Olet 26, niin tuskin kyse on edes ihmisistä tai ihmisestä joiden kanssa sinulla on lapsia. 

Vierailija
4/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tietysti sallit/sallisit naisesi yhteydenpidon omiin exiinsä, ilman että olisi mitään mustankipeyttä, eikö? 

Vierailija
5/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöllö mies

Vierailija
6/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia on moikata exää jos kävelee kadulla vastaan. Ei muuta.

Vierailija
7/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteessa viestittelet eksille ? Keskeytäykö romanttisen tai intiimin hetken lukeaksesi heti mitä eksä kirjoitti ? Voisiko puhelimen laittaa välillä vaikka äänettömälle ja pois että voit keskittyä uuteen suhteeseen ? 

Vierailija
8/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä. On. Valintoja.

Vierailija
9/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oikein snappailee

Vierailija
10/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksät ovat syystä exiä, taakse jäänyttä elämää. Eri asia jos yhteisten alaikäisten lasten asioita hoidetaan, mutta muuten ei kuuluisi olla viestiteltävää.

Janottaako vanha suola?

Toivottavasti naisesi ymmärtää heivata moinen pelimies elämästään.

Vierailija
11/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyseessä välttämättä ole mustasukkaisuus. Mieheni auttoi exäänsä esim. remonteissa, kuskauksissa yms. vielä kun me jo seurustelimme ja viestitteli usein. Minäkin tapasin tämän exän enkä ole hetkeäkään pelännyt, että vanha suola janottaisi. Ongelmia tuli, kun esim. mies ei voinut tulla luokseni yöksi, koska oli luvannut kuskata exää aamulla. Asuivat lähekkäin, minä taas asuin ihan eri puolella kaupunkia. Toisen kerran taas mies vastasi exän puheluun kesken romanttisen illallisen. Ei yksi tai kaksi tällaista tapausta haittaa, mutta kun alkoi toistumaan, koin että exän tarpeet menevät liian usein omieni edelle. Mies kyseli, että eikö exän kanssa saa olla läheinen ystävä. Sanoin, että toki saa, mutta minäkin saan määritellä rajani parisuhteessa ja en halua olla suhteessa, jossa joku tai jokin muu on näin suuressa roolissa. Se muu voisi ihan yhtä hyvin olla videopelit tai liian usein toistuvat kaveriporukan reissut. Ex tietty suuttui minulle ja syytti mustasukkaisuudesta. No monesti ihmiset suuttuvat rajojen asettamisesta, jos se on heiltä pois. Eli ongelma oli miehen huomion ja ajankäyttö, ei varsinaisesti se ex. 

Vierailija
12/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä vastauksia. Pitäisikö muka exät unohtaa ikään kuin heitä ei olisikaan? Eikö saa Instassa laikata heidän matkakuviaan? Nämä ihmiset ovat kuitenkin olleet osa elämääni, olen harrastanut intiimejä asioita heidän kanssaan. Eikö ole luonnollista, että voidaan vaihtaa kuulumisia silloin tällöin? 

Nyxäni ei pidä yhteyttä exäänsä, koska heidän suhteensa ei päättynyt hyvin. En ehkä tykkäisi, jos hän pitäisi yhteyttä siten, että se vie aikaa meiltä. Itse vain nopeasti kommentoin ja laikkaan.

AP

Vierailija
13/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistäsin tommosen ihmisen eteenpäin. minä tai exät. valitse tai katoa

olit mies tai nainen sukupuoleltasi

Vierailija
14/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 on uusi 16 🙄

Vierailija
15/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen ei ole tekemisissä exien kanssa vaikka olisi erottu sovussa. Jäikö jotain kenties kesken jos vieläkin palaat exiin ja vielä monikossa? 

Minä ainakin olen tekemisissä eksieni kanssa, hehän ovat ihmisiä, jotka tuntevat minut parhaiten. En kaikkien kanssa erityisen tiiviisti, mutta esimerkiksi eksäni on myös lasteni isä.

Jos on oikeasti noin mustasukkainen, ettei kumppani saa olla tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa ollenkaan, on minusta ihan oikeasti terapian tarpeessa.

Myös omituista alkaa seurustelemaan jonkun kanssa ja sitten määräillä, keihin tämä saa pitää yhteyttä.

Pettäminen on sitten eri asia. 

Vierailija
16/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla varsinainen mammanpoika. 

Vierailija
17/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat nähdä unta naisesta? Kuka nainen vitsii olla henkilön kanssa joka elä täällä?

Vierailija
18/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriasia jos on exän kanssa yhteisiä lapsia. Muuten en näe mutään järkeä olla exän kanssa tekemisissä. 

Vierailija
19/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostaa turhaa kierroksia tommonen.

normaalilla ihmisellä on sen verran tilannetajua että

ymmärtää kyllä mikä on soveliasta ja mikä ei.

tuo ei enää iästäkään voi riippua

Vierailija
20/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisiä vastauksia. Pitäisikö muka exät unohtaa ikään kuin heitä ei olisikaan? Eikö saa Instassa laikata heidän matkakuviaan? Nämä ihmiset ovat kuitenkin olleet osa elämääni, olen harrastanut intiimejä asioita heidän kanssaan. Eikö ole luonnollista, että voidaan vaihtaa kuulumisia silloin tällöin? 

Nyxäni ei pidä yhteyttä exäänsä, koska heidän suhteensa ei päättynyt hyvin. En ehkä tykkäisi, jos hän pitäisi yhteyttä siten, että se vie aikaa meiltä. Itse vain nopeasti kommentoin ja laikkaan.

AP

En mä tykkäisi että mun mies olisi tekemisissä exiensä kanssa. Tosi outoo että nussinu toisiaan esim kolme vuotta ja tehny ties mitä ja sitten pitäis kaveerata :DD