Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä mies haluaa minusta

Vierailija
24.08.2015 |

Olen seurustellut kolme vuotta miehen kanssa kaukosuhteessa (välimatkaa 200km).

Olen puhunut, että muuttaisin samalle paikkakunnalle, kun valmistun talvella opiskeluista. Mies on asiasta myös tyytyväinen, mutta ei halua asua saman katon alla, koska hänellä on joka toinen viikonloppu lapset hoidossa.

Olen myös seurustelumme aikana tullut ehkäisystä huolimatta raskaaksi, ja tehnyt keskeytyksen miehen toiveen mukaan.
Hän on sanonut, että ei enään halua lapsia, ja minun keskeytyksen jälkeen meni sterilisaatioon.

Tuntuu pahalta, kun tuntuu että mies ei halua sellaista suhdetta mitä minä toivon.

Olemme joka toinen viikonloppu yhdessä, ja mies sanoo, että haluaa olla loppuelämän yhdessä minun kanssani, mutta tämä tuntuu minusta väärältä.

Kommentit (258)

Vierailija
61/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:16"]Tiedätkö, olin naimisissa samanlaisen kusipää miehen kanssa avioliitossa 10 vuotta.

Mies kohteli vitun paskamaisesti entistä tyttöystävää. Joku päivä tyttö laittoi mulle viestin.

Tiesin, että joskus sellainen päivä tulee esiin.

Myös se tyttö vaikutti sympaattiselta ja kerroin laajemmin miehestä. Kuitenkin tunnen sen jo 20 vuoden takaa.

Soita tai laita viesti. Usko mua, exä tietää sinun tuskan ja saat sympatiat häneltä!
[/quote]

Usein ne eksät eivät itse ota yhteyttä, koska pelkäävät ettei heitä uskota tai että mies kostaa lasten kautta. Varmasti kertovat jotain sitten kun nyksä on valmis asioita kuulemaan. Itse kuulin myös miehen väkivaltaisuudesta, valitettavasti olin silloin jo itse joutunut siitä kärsimään. Myös järjestelmällinen pettäminen paljastui ja jouduin itku kurkussa sukupuolitautitesteihin, koska luotin mieheen ja ei käytetty kondomia. Oli tosi helpotus tietää että on terve ja miestä en aio nähdä tai kuulla enää koskaan. Jälkeenpäin ajatellen koko suhde oli muutenkin huono, elin vaan haaveillen paremmasta päivästä.

Vierailija
62/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siis ihan mahdoton ajatus, että kysyisin siltä miehestä? Vai kokeeko se asian epämiellyttävänä?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:38"]Olisiko siis ihan mahdoton ajatus, että kysyisin siltä miehestä? Vai kokeeko se asian epämiellyttävänä?

AP
[/quote]

Jos et muuten pysty päästämään irti niin kysy. Paras olisi kyllä jos nyt jättäisit sen miehen lopullisesti. Ei mitään viestejä tai puheluita. Mutta soita eksälle jos tarvitset lisää törkyä miehestä.

Vierailija
64/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI varmana ajattele mitään pahaa!! Täällä kanssa yksi, joka erosi huonosta suhteesta ja sitten suutuspäissään laitoin eksälle viestin.

Mulla oli ajatukset, että se on kamala Kotka, mutta päinvastoin. Sanoi sellaisia totuuksia miehestä....

Sanoi vielä, että voidaan mennä joku päivä lasilliselle jos on paha olla, että se ymmärtää kokemuksesta :)

Vierailija
65/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:38"]Olisiko siis ihan mahdoton ajatus, että kysyisin siltä miehestä? Vai kokeeko se asian epämiellyttävänä?

AP
[/quote]
Tsemppiä ap! Älä murehdi mistään, ajattele nyt ihan vain itseäsi ♡ Soita toki. Varmasti yymmärtää, mies kuulostaa oikeasti persoonallisuushäiriöiseltä. On varmasti raskas prosessi toipua mutta sinä selviät. Olet huippu tyyppi ja vähitellen huomaat miten antoisaa elämä on kun ei ole se toinen vierellä alistamassa. Sinulla on täysi lupa nyt vähän sekoilla jos se auttaa toipumaan.

Vierailija
66/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsemppaavista viesteistä! <3 Se mies soittaa tänään, ja vastaan viimeisen kerran sille ja kuuntelen onko sillä enään mitään sanottavaa mistään.

Vierailija
67/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, EI, älä vastaa!!!! Tiedän, että haluat vastata ja odotat, että se on muuttanut mielipiteen ja haluaa heti tehdä viisi lasta sun kanssa.

Se taas alistaa sua, ja puhuu kaikkea mitä ei tarkoita!!!!!!!

Olet kirjaimellisesti aivan sekaisin, tarvitset apua päästäksesi omille jaloillesi

Vierailija
68/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:51"]Kiitos kaikille tsemppaavista viesteistä! <3 Se mies soittaa tänään, ja vastaan viimeisen kerran sille ja kuuntelen onko sillä enään mitään sanottavaa mistään.

[/quote]

Joko katsoit valmiiksi huomista varten mielenterveyspalveluiden numeron? Etsi se ja soita heti aamusta. Lupaan että siitä on apua! Sun tilanne olisi raskas kenelle tahansa, ja ulkopuolinen keskusteluapu on todella hyvä tällaisessa tilanteessa. Kerrot vaan samat asiat kuin täällä.

Vierailija
69/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:51"]Kiitos kaikille tsemppaavista viesteistä! <3 Se mies soittaa tänään, ja vastaan viimeisen kerran sille ja kuuntelen onko sillä enään mitään sanottavaa mistään.

[/quote]

Tiedätkö, sää et kuitenkaan osaa lopettaa omin voimin tuohon. Tee nyt päätös avun hakemisesta. Jos mies on persoonallisuushäiriöinen, se ei edes kykene keskustelemaan tai ymmärtämään. Sinä et ole normaalissa suhteessa jossa voidaan keskustella asioista :(

Vierailija
70/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Pahoitat vaan taas mielesi ja pääsi menee entistä enemmän sekaisin. Tuo on loputon pahoinvoinnin lähde. Terveisin se joka oli itsemurhan partaalla

Vierailija
71/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat kuulla lisää valheita, vastaa ihmeessä.

Vierailija
72/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että tämä mies ei ole varmaankaan se oikea minulle , mutta eroaminen tuntuu tuskalliselta. Mies laittoi aamulla viestin " Huomnenta! Soitan illalla"

Ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

En tosin vastaa hänen puheluun. AP

Vierailija
73/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa susta vain vakkaripillun, ei sen enempää.

Vierailija
74/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:16"]Jos haluat kuulla lisää valheita, vastaa ihmeessä.
[/quote]

Narsistit muuten jankkaa myös epäloogisia asioita hiljentääkseen vastapuolen. Sulla menee todellakin pää sekaisin tuosta.

Vierailija
75/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väittelee idiootin kanssa, ne vetää sut omalle tasolleen ja voittaa kokemuksella...

Vierailija
76/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo vanhempi, eikä halua nuorikon kanssa enään perheleikkejä. Helppoa suhdetta mies etsii.

Vierailija
77/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun on aivan pakko vastata, älä puhu mitään! Ja varsinkaan ÄLÄ ota tosissaan MITÄÄN mitä se sanoo.

Vierailija
78/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:30"]Jos sun on aivan pakko vastata, älä puhu mitään! Ja varsinkaan ÄLÄ ota tosissaan MITÄÄN mitä se sanoo.
[/quote]

:D tulee hauska puhelu

Vierailija
79/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 07:32"]Mies laittoi eilen illalla, että sillä on lapset ja sen takia tilanne on mikä on. Ja sen mielestä on tärkeämpää tykätä toisesta, kuin se, että asuu yhdessä.

On niin petetty olo. Olen antanut omalta puoleltani suhteeseen 110%.
[/quote]

Jätä se välittömästi! Nyt suodatus puhelimeen sen numeroon ja hankit muuta tekemistä itsellesi. Nuo välittämisjutut on ihan täyttä paskaa, ei tuon miehen käytös viittaa välittämiseen ollenkaan. Kysyin tuossa aiemmin että kohtelisitko itse rakastamaasi ihmistä noin. Kohtelisitko? Sun täytyy nyt herätä todellisuuteen ja unohtaa se mitä se mies sanoo. Puhuminen on halpaa ja helppoa, ja joillekin se ei merkitse mitään.

Vierailija
80/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot niin tossun alla ja mies nauttii tilanteesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi