Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä mies haluaa minusta

Vierailija
24.08.2015 |

Olen seurustellut kolme vuotta miehen kanssa kaukosuhteessa (välimatkaa 200km).

Olen puhunut, että muuttaisin samalle paikkakunnalle, kun valmistun talvella opiskeluista. Mies on asiasta myös tyytyväinen, mutta ei halua asua saman katon alla, koska hänellä on joka toinen viikonloppu lapset hoidossa.

Olen myös seurustelumme aikana tullut ehkäisystä huolimatta raskaaksi, ja tehnyt keskeytyksen miehen toiveen mukaan.
Hän on sanonut, että ei enään halua lapsia, ja minun keskeytyksen jälkeen meni sterilisaatioon.

Tuntuu pahalta, kun tuntuu että mies ei halua sellaista suhdetta mitä minä toivon.

Olemme joka toinen viikonloppu yhdessä, ja mies sanoo, että haluaa olla loppuelämän yhdessä minun kanssani, mutta tämä tuntuu minusta väärältä.

Kommentit (258)

Vierailija
41/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:26"]Terapeutti on varmaan hyvä idea, jos ja kun tämä päättyy.

Ennen kuin rupesimme seurustelemaan, en todellakaan ollut tällainen ihminen mitä olen nyt. Olen omasta ja muiden mielestä, kuten vaikka ystävien mielestä avoin, luotettava ja ihana ystävä. Aina kuvittelin, että saan hyvän suhteen.

Tällähetkellä olen niin ahdistunut, ja tunnen olevani kahleissa. Jos sanon miehelle, että tämä on tässä, se ei usko mua! Soittelee ja on taas niin ihana ja puhuu asioita mistä pidän. On taas pari päivää mua kohtaan hyvä, ja sitten taas sama paskamyrsky alkaa.

Olen vaan tässä suhteessa ihan liian heikko, tiedän sen itsekin. Mies saa aina minkä se haluaa multa.

Esim. Mun kuukautiset oli myöhässä noin viikon verran ( en tiedä syytä), niin mies oli ostanut mulle raskaustestin! Sanoin, että en ole raskaana ja mun ei tarvitse sitä tehdä jos en halua.
Mies pakotti tekemään, ja alennuin pissaamaan tikkuun sen mieleksi. Tämä tapahtui ennen sterilisaatiota. Ja näitä tälläisia tapauksia on monta.

Lisäksi mies on varannut meille ja siis maksanut matkan talveksi Malediiveille.
[/quote]

Nyt ei auta edes AV, soitat heti huomenna terapia-ajan itsellesi! Etsi NYT numero valmiiksi. Ja laita heti ne estot miehen numerolle. Ja anteeksi nyt kun sanon näin, mutta lopeta tuo säälittävä ruikutus! Olet älykäs ja upea, älä anna tuon idiootin pilata elämääsi.

Vierailija
42/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kamala mies. Käyttää nuorta tyttöä häikäilemättömästi hyväkseen. Voimia! Aika parantaa haavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

V...u! Mua suututtaa niiiiiiiin paljon tollaset miehet, ketkä käyttää hyväksi ihmisiä henkisesti!

Vierailija
44/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ikinä kysynyt sinulta tulevaisuudenhaaveita mitä haluat parisuhteelta? Veikkaan, että ei ole.

Vierailija
45/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että miehen exä on mukana jutussa ja mies ei halua asua yhdessä sen takia, et mene juhliin tms.

Exät osaavat olla vittumaisia ja tehdä nykyisestä miehen suhteesta täyttä helvettiä

Vierailija
46/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi noin järkevä ja ihanan oloinen nainen, en kohtelisi ikinä noin huonosti. Löydä taas itsekunnioitus jostain minne se on kadonnut.

M30

Vierailija
47/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:23"]Jos minulla olisi noin järkevä ja ihanan oloinen nainen, en kohtelisi ikinä noin huonosti. Löydä taas itsekunnioitus jostain minne se on kadonnut.

M30
[/quote]

Siinä näet ap! Täällä on läpi ketjun huomattu että olet fiksu ja mahtava nainen. Sanoit jo itsekin että olit vielä ihanampi ennen kuin menit tuon miehen verkkoon. Hae tukea jotta pääset taas jaloillesi :) Älä reagoi siihen mieheen enää. Tuossa tilanteessa ei ole kummallakaan enää mitään sanottavaa toiselle. Se on ohi. Aistin viesteistäsi että elättelet vielä kuvitelmaa että voisit saada miehen käsittämään jotain, mutta mies on todennäköisesti persoonallisuushäiriöinen sekopää, joka ei parane suhteessa tai ehkä muutenkaan. Nyt on kyse vain sinusta ja siitä mitä voit itsesi hyväksi tehdä. Muistele aikaa ennen miestä ja mieti mitä silloin odotit elämänkumppanilta.

Vierailija
48/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen voi olla vaikeaa, mutta mieti elämääsi kymmenen vuoden päähän tämän miehen kanssa ja katso taaksesi. Ei lapsia, miehen toiveiden mukaan elämistä. Olet ollut kolme vuotta suhteessa mieheen, eikä mies kutsu sinua vieläkään viettämään viikonloppuja yhdessä lasten kanssa? Miksi jäisit tähän suhteeseen? Tullaksesi vihaiseksi, pettyneeksi? Kuullostaa, että mies ei uskalla puhua suoraan, koska tietää sinun lopettavan suhteen, joka ei toimi eikä etene lainkaan sinun ehdoillasi. Kuullostaa, että sulla leikitään. Jos haluu saada on pakko antaa ei kuitenkaan tarkoita, että vain sun on pakko antaa. Mies ei nähtävästi halua antaa sulle mitä tarvitset suhteelta. Hänelle oikea tyyppi olisi itsekin lapsensa jo hankkinut samaa ikäluokkaa oleva nainen eikä nuori nainen, kuten sinä jolla on koko elämä jo edessä, perheen perustaminen jne.

Uskon sinun saavan jotain paljon parempaa. Toivottavasti alat elämään sen mukaan miltä sun sisällä tuntuu ja kestät eron tuoman hetkellisen surun. Se menee ohi. Tapaat vielä hyvän kumppanin! Toivottavasti saat lapsia, jos niitä haluat ja näät että valinta oli oikea. Nauti elämästä, matkustele ja koe. Miehet ei ylipäätänsä sun elämää tee, nyt eikä koskaan. Sun pitää tehdä se itse. Ja sitten nauttia siitä elämästä oikean kumppanin kanssa.

Vierailija
49/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se oikeastaan kysy multa mitään meidän suhteesta.

Sanoo, että rakastaa ja ihmettelee miksi en voi olla onnellinen, kun ihmiset löytää toisensa kenestä välittää. Plääh

Haluaisin keskustella miehen kanssa, mutta miten sitä keskustelee edes, kun tilanne on mikä on.

AP

Vierailija
50/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:49"]Eipä se oikeastaan kysy multa mitään meidän suhteesta.

Sanoo, että rakastaa ja ihmettelee miksi en voi olla onnellinen, kun ihmiset löytää toisensa kenestä välittää. Plääh

Haluaisin keskustella miehen kanssa, mutta miten sitä keskustelee edes, kun tilanne on mikä on.

AP
[/quote]

Unohda nyt se mies, etsi mielenterveyspalveluiden numero ja soita heti huomenna itsellesi jutteluaika. Ymmärrän että sulla on vaikeaa, mutta nyt kun tiedät asioita niin on sinun vastuulla tehdä muutos - ei miehen! Toki voit jatkaa tuota perseilyä ja pilata elämäsi peruuttamattomasti jos hyvät neuvot ei kelpaa. Yksi vaihtoehto on myös että tongit miehen asioita kuin sekopää ja saat selville ne toiset naiset ym. Oisko sitten helpompi päästää irti? Jos haluat mennä vaikeimman kautta niin soita miehen eksälle ja töihin, ja selvitä miten asiat todellisuudessa ovat. .. sieltä nimittäin tulee paljastumaan sellainen läjä paskaa että ehkä sinäkin saat nuo laput pois silmiltä.

Vierailija
51/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:49"]Eipä se oikeastaan kysy multa mitään meidän suhteesta.

AP
[/quote]

Voi ap, sehän kertoo samat tarinat muille naisille sillä aikaa kun sinä istut kotona odottamassa miehen soittoa... Miksi et jo usko, täällähän on käynyt jo selväksi että se ei rakasta sinua! Teot puhuu, ei sanat.

Vierailija
52/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli soittanut, ja sen jälkeen kun en vastannut laittoi viestin.

Ei ymmärrä miksi möykkään ja asiat ei paremmaksi muutu, jos olen vihainen ja laitan ilkeitä viestejä? :D

Hänen mielestä pitää tehdä kompromissi, nähdään useammin ja hän joustaa.

Niin, ja mun pitää katsoa peiliin!

AP

Vierailija
53/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä äskeisen kirjoittajan kanssa, että mies ei halua ehkä puhua teidän suhteesta miten se näkee sen, koska tietää, että sulle tulee mittari täyteen ja eroat.

Sehän olisi miehelle sääli lopettaa helppo, ( hänelle hyvä suhde), nuoren naisen kanssa.

Juttelitko siis eilen vielä mitään muuta miehen kanssa ja tajusiko se nyt sun olotilan miltä susta tuntuu?

Vierailija
54/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:01"]Mies oli soittanut, ja sen jälkeen kun en vastannut laittoi viestin.

Ei ymmärrä miksi möykkään ja asiat ei paremmaksi muutu, jos olen vihainen ja laitan ilkeitä viestejä? :D

Hänen mielestä pitää tehdä kompromissi, nähdään useammin ja hän joustaa.

Niin, ja mun pitää katsoa peiliin!

AP
[/quote]

Miksi sinä vielä jankkaat sen kanssa? ???? Lopeta jo. Ei ihme että mies kohtelee sinua kuin paskaa, sinähän itse annat sille TAAS mahdollisuuden. Ei sun tarvitse saada sitä ymmärtämään mitään eikä teillä ole enää keskenänne selvitettävää. Jos et muuten usko, stalkkaa sitä äijää niin saat sen verran törkyä selville että rakkaus loppuu. On sekin parempi kuin jatkaa tuota vielä toiset kolme vuotta.

Vierailija
55/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa kerran, kun mies oli lenkillä oli pakko katsoa sen viestit.

Ei siellä muilta naisilta ollut mitään, mutta ex oli jotain kai arvostellut jostain asiasta, kun se oli saanut tietää minun keskeytyksestä.

Viestissä luki jotenkin näin " sitten kun tyttöystäväsi tajuaa minkälainen olet, niin siinä onkin sitten itsensä keräämistä"

Mietityttää mitä se tarkoitti. En tietenkään voinut sanoa miehelle, että luin sen viestit.

Vaikuttaa varmaan kaikkien mielestä sekopääsuhteelta. Ainakin kun kirjoitan tätä, niin mietin millaisessa sopassa olen

Vierailija
56/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oikein löysit tollasen miehen? Nuori, hoikka ja ilmeisesti nätti. Ammattikorkeassa.

Nyt nokka pystyyn! Älä jää vaipumaan masennukseen.

Mene opiskelijabileisiin, etsi kiva poika sieltä!

Vierailija
57/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:07"]Mies ei ole innokas keskustelemaan edellisestä suhteesta mitään, mutta olen saanut käsityksen että nainen erosi miehen kiireisen työn takia
[/quote]

Juu toki, se sama "työ" jonka vuoksi mies ei vastaa sun puheluihin eikä ole muka aikaa nähdä. Mietipä aikas kuluksi paljonko isompia kihoja kuin miehesi hoitaa parisuhdetta ja avioliittoa ja lapsia vaikka työ on vaativampaa. Haloo! Ei se työstä johdu, olet pelkkä pano muiden joukossa. Soita sille eksälle jos et usko.

Vierailija
58/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:06"]Itseasiassa kerran, kun mies oli lenkillä oli pakko katsoa sen viestit.

Ei siellä muilta naisilta ollut mitään, mutta ex oli jotain kai arvostellut jostain asiasta, kun se oli saanut tietää minun keskeytyksestä.

Viestissä luki jotenkin näin " sitten kun tyttöystäväsi tajuaa minkälainen olet, niin siinä onkin sitten itsensä keräämistä"

Mietityttää mitä se tarkoitti. En tietenkään voinut sanoa miehelle, että luin sen viestit.

Vaikuttaa varmaan kaikkien mielestä sekopääsuhteelta. Ainakin kun kirjoitan tätä, niin mietin millaisessa sopassa olen
[/quote]
No soita sille eksälle ja kysy.

Vierailija
59/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, olin naimisissa samanlaisen kusipää miehen kanssa avioliitossa 10 vuotta.

Mies kohteli vitun paskamaisesti entistä tyttöystävää. Joku päivä tyttö laittoi mulle viestin.

Tiesin, että joskus sellainen päivä tulee esiin.

Myös se tyttö vaikutti sympaattiselta ja kerroin laajemmin miehestä. Kuitenkin tunnen sen jo 20 vuoden takaa.

Soita tai laita viesti. Usko mua, exä tietää sinun tuskan ja saat sympatiat häneltä!

Vierailija
60/258 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:06"]Itseasiassa kerran, kun mies oli lenkillä oli pakko katsoa sen viestit.

[/quote]

Musta ei ole yhtään sekopäistä lukea toisen viestejä sen jälkeen kun suhde on muotoutunut tuollaiseksi. Vielä jos olisit tajunnut lukea ne miesten nimillä tallennettujen numeroiden viestit... Ei se mies niin tyhmä ole että salarakkaiden numerot olisi naisina tallennettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi