En tiedä mitä mies haluaa minusta
Olen seurustellut kolme vuotta miehen kanssa kaukosuhteessa (välimatkaa 200km).
Olen puhunut, että muuttaisin samalle paikkakunnalle, kun valmistun talvella opiskeluista. Mies on asiasta myös tyytyväinen, mutta ei halua asua saman katon alla, koska hänellä on joka toinen viikonloppu lapset hoidossa.
Olen myös seurustelumme aikana tullut ehkäisystä huolimatta raskaaksi, ja tehnyt keskeytyksen miehen toiveen mukaan.
Hän on sanonut, että ei enään halua lapsia, ja minun keskeytyksen jälkeen meni sterilisaatioon.
Tuntuu pahalta, kun tuntuu että mies ei halua sellaista suhdetta mitä minä toivon.
Olemme joka toinen viikonloppu yhdessä, ja mies sanoo, että haluaa olla loppuelämän yhdessä minun kanssani, mutta tämä tuntuu minusta väärältä.
Kommentit (258)
Totaalisen mulkku mies. Ja neiti hyvä, ryhdistäydy! Mies ei ole arvoisesi.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:19"]Tämä ei varsinaisesti liity aiheeseen, mutta jos mies on yli 40vuotias, ei se välttämättä ole kaljamahainen kurppa, joka käyttää pieruverkkareita.
Deittailin nuorempana myös minua vanhempaa miestä, ja mies otti huomioon todella hyvin ja potenssiongelmista ei ollut tietoakaan. ;)
Ikärasismia
[/quote]
Katsos kun ongelmapa onkin ap:n tilanteessa, ettei mies juuri ota häntä huomioon. Ei kai se vehkeen toimiminen ainoa edellytys parisuhteelle olekaan. Tässä kyseisessä tapauksessa on erilaiset tulevaisuuden haaveet.
Eikö se kysymyksen pitäisi olla "mitä MINÄ yleensä ottaen haluan parisuhteesta, ja saanko sen tästä?"...
Puhuimme äsken jopa kaksi minuuttia puhelimessa. Sanoin, etten kestä tätä tilannetta, eikä tule onnistumaan.
Kerroin kaikki patoutumat miehelle.
Mies vastasi, että hänen elämänsä on nyt tälläistä, eikä ole aikaa.
Sanoin siihen, että ei ole aikaa suhteelle, ja hän vastasi, että kyllä nähdään aina.
Voi luoja...
Ei mies susta varmaan Eroa halua, kun teillä on noin epävakaa suhde. Sillähän on kaikki loistavasti.
Näette joku viikonloppu, kivaa seuraa saa ja voi elää omaa elämää
Nyt eroat siitä miehestä! Ja rupeat nauttimaan elämästä, johan tuo viimeisetkin itsetunnon rippeet, kun toinen lyttää sun haaveet :(
Hah, nyt nainen pää pystyyn!
Sinä sanot olevasi, pitkä, hoikka, (nätti?) ja opiskelet ammattikorkeakoulussa.
Eli sinulla on varsin hyvät mahdollisuudet hieman nuorempaan mieheen jolla on asiat niin, että sinä olisit hänen elämänsä tärkeimpiä henkilöitä, ja mahdollisesti joskus vuosien päästä voisitte yhdessä rakentaa elämäänne.
Silti jäät suhteeseen jonkun (luuserin) eronneen miehen kanssa, joka käyttää sinua häikäilemättömästi hyväksi seksuaalisesti, sillä hänellä on siihen mahdollisuus.
Täytyy sanoa, että koita löytää itsearvostus jostain sieltä perseestä minne se on kadonnut ja sano tuolle luuserimiehelle BYEBYE, äläkä enää koskaan vastaa puhelimeen hänelle!
Itket ehkä viikon, kaksi?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 16:17"]Puhuimme äsken jopa kaksi minuuttia puhelimessa. Sanoin, etten kestä tätä tilannetta, eikä tule onnistumaan.
Kerroin kaikki patoutumat miehelle.
Mies vastasi, että hänen elämänsä on nyt tälläistä, eikä ole aikaa.
Sanoin siihen, että ei ole aikaa suhteelle, ja hän vastasi, että kyllä nähdään aina.
Voi luoja...
[/quote]
Ei selvästikään ota sinua tosissaan. Tee selväksi asia. Nyt itsekuria et ET SOITA ET LAITA VIESTIÄ!
Jos mies soittaa voit vastaa mutta pidä linjasi -tekstareihin älä vastaa - ainakaan heti.
Mies puhuu varmaan totta, hänen elämänsä on nyt tuollaista. Sinun elämäsi ei tarvi olla.
En todellakaan tiedä mihin mun itsekunnioitus on kadonnut...
Sitä ei äsken kiinnostanut keskustella, vaikka luulen, että tietää miten tärkeää mulle tämä asia on.
On niin kamala kiire, ja kaikista pahinta - se otti tämän asian leikillä. Nauroi ja sanoi, että ei tää niin vakavaa ole, kohta taas nähdään.
Monta kertaa oon sanonut sille, että tää on tässä ja aina erehdyn vastaamaan päivän päästö sen puheluihin ja kaikki on taas ennalleen
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 17:07"]En todellakaan tiedä mihin mun itsekunnioitus on kadonnut...
Sitä ei äsken kiinnostanut keskustella, vaikka luulen, että tietää miten tärkeää mulle tämä asia on.
On niin kamala kiire, ja kaikista pahinta - se otti tämän asian leikillä. Nauroi ja sanoi, että ei tää niin vakavaa ole, kohta taas nähdään.
Monta kertaa oon sanonut sille, että tää on tässä ja aina erehdyn vastaamaan päivän päästö sen puheluihin ja kaikki on taas ennalleen
[/quote]
Itsekkin jo sanoit miksi mies käyttäytyy noin, koska hän voi! Sua viedään kun pässiä narussa. Pidä pääsi!
Sano miehelle, vaikka viestillä, että suhde on loppu. Sen jälkeen et vasta viesteihin tai soittoihin. Katso mitä tapahtuu
Kai tajuat, että "ex" ei ole mikään ex. Sinä olet vain toinen nainen.
Miksi nykyistä miestä pitäisi kiinnostaa ylipäätänsä exä? Muuta kuin, että se on lasten äiti
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 17:07"]En todellakaan tiedä mihin mun itsekunnioitus on kadonnut...
[/quote]
Niin siis mies tajuaa kyllä miltä sinusta tuntuu, mutta sitä ei kiinnosta. Ryhdistäydy! Mene vaikka terapiaan jos et muuten osaa irtautua. Olen itse kokenut saman.
Vaikuttaa, että itsekunnioituksesi on ihan pohjassa ja mies latistaa sinua enemmän. ( ei ole kiinnostunut miltä sinusta tuntuu)
Voit paljon paremmin myöhemmin, jos eroat.
Ekaksi voi tuntua pahalta, ja haluat antaa anteeksi ja jatkaa samalla tavalla, mutta myöhemmin ajattelet sitä hyvänä asiana!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:00"]Meillä on oikeasti todella hauskaa yhdessä, vaikka ikäeroa onkin, matkustelemme usein, huumorintajuinen jne. Paljon on hyviä piirteitäkin.
[/quote]
No mitä sinä täällä jauhat? Ensin valitat kuinka mies tekee sitä ja tätä yhyy. Sitten kun ihmiset antavat neuvoja ja sanovat että ansaitset parempaa, niin alat vakuuttelemaan että "kyllä meillä on ihan kivaakin", ei luoja :D joko lähdet tai tyydyt osaasi.
[/quote]
Ap odottaa että mies tajuaa muuttua. Ei se tajua koska se ei halua! Mies on tehnyt sulle asiat selväksi, jos sulla on paha olla, lopeta suhde.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:24"]Olen seurustellut kolme vuotta miehen kanssa kaukosuhteessa (välimatkaa 200km).
Olen puhunut, että muuttaisin samalle paikkakunnalle, kun valmistun talvella opiskeluista. Mies on asiasta myös tyytyväinen, mutta ei halua asua saman katon alla, koska hänellä on joka toinen viikonloppu lapset hoidossa.
Olen myös seurustelumme aikana tullut ehkäisystä huolimatta raskaaksi, ja tehnyt keskeytyksen miehen toiveen mukaan.
Hän on sanonut, että ei enään halua lapsia, ja minun keskeytyksen jälkeen meni sterilisaatioon.
Tuntuu pahalta, kun tuntuu että mies ei halua sellaista suhdetta mitä minä toivon.
Olemme joka toinen viikonloppu yhdessä, ja mies sanoo, että haluaa olla loppuelämän yhdessä minun kanssani, mutta tämä tuntuu minusta väärältä.
[/quote]
Te haluatte eri asioita. Et voi pakottaa miestä haluamaan samoja asioita kuin sinä. Lopeta suhde!
Sanoin miehelle, että tämä juttu on tässä...musta tuntuu kamalalta.
Tsemppiä! Onko mies soittanut sulle sen jälkeen, kun kerroit?
Tämä ei varsinaisesti liity aiheeseen, mutta jos mies on yli 40vuotias, ei se välttämättä ole kaljamahainen kurppa, joka käyttää pieruverkkareita.
Deittailin nuorempana myös minua vanhempaa miestä, ja mies otti huomioon todella hyvin ja potenssiongelmista ei ollut tietoakaan. ;)
Ikärasismia