En tiedä mitä mies haluaa minusta
Olen seurustellut kolme vuotta miehen kanssa kaukosuhteessa (välimatkaa 200km).
Olen puhunut, että muuttaisin samalle paikkakunnalle, kun valmistun talvella opiskeluista. Mies on asiasta myös tyytyväinen, mutta ei halua asua saman katon alla, koska hänellä on joka toinen viikonloppu lapset hoidossa.
Olen myös seurustelumme aikana tullut ehkäisystä huolimatta raskaaksi, ja tehnyt keskeytyksen miehen toiveen mukaan.
Hän on sanonut, että ei enään halua lapsia, ja minun keskeytyksen jälkeen meni sterilisaatioon.
Tuntuu pahalta, kun tuntuu että mies ei halua sellaista suhdetta mitä minä toivon.
Olemme joka toinen viikonloppu yhdessä, ja mies sanoo, että haluaa olla loppuelämän yhdessä minun kanssani, mutta tämä tuntuu minusta väärältä.
Kommentit (258)
Ei se rakkaus, jos johonkin rakastuu katso ikää tai mitään muutakaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:05"]Ei se rakkaus, jos johonkin rakastuu katso ikää tai mitään muutakaan.
[/quote]
Mies taas ei ole rakastunut. Ja ei olisi apkaan jos tunnustaisi tosiasiat.
Teillä on liikaa ikäeroa, ja mies on ollut jo naimisissa sekä lapset. Siinä on ongelma
Minä olen 25v ja sain lapsen mieheni, joka on 41v. Olemme tosi onnellisia! Ja miehellä on aiemmasta liitosta kaksi lasta. Miehelläsi on aikamoinen kammo sitoutua. Samaa mieltä kuin kaikki muutkin, jätä Urpo!
Jos mies välittää exästä? Ja sen takia ei halua asua yhdessä
Oho, onpas tänne tullut paljon viestejä :) Kyllä, mies on yrittänyt soittaa kolme kertaa tunnin sisään ja laittoi viestin, että mun pitää ymmärtää sen elämäntilanne. Olen ymmärtänyt kolme vuotta. Olen suunnitellut ja joutunut perumaan omia menojani, jotta sopii nähdä. Hänelle ei ikinä käy ne päivät mitkä mulle sopisi.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:11"]Oho, onpas tänne tullut paljon viestejä :) Kyllä, mies on yrittänyt soittaa kolme kertaa tunnin sisään ja laittoi viestin, että mun pitää ymmärtää sen elämäntilanne. Olen ymmärtänyt kolme vuotta. Olen suunnitellut ja joutunut perumaan omia menojani, jotta sopii nähdä. Hänelle ei ikinä käy ne päivät mitkä mulle sopisi.
[/quote]
Pidä pääsi. Ja oikeasti, soita tarvittaessa mielenterveystoimistoon ja sovi joku jutteluaika! Se voi auttaa jos olet elänyt niin kiinni miehessä että voit huonosti. En sano että sinussa on vikaa, vaan tilanne voi olla niin hankala ettet pääse irti omin voimin. Mies on suoraansanottuna käyttänyt sinua hyväksi, etkä voi jatkossakaan odottaa että hän ymmärtäisi toimia toisin. Mieti: kohtelisitko itse rakastamaasi ihmistä kuten hän on kohdellut sinua? Unohda nyt ne hölötykset loppuelämästä ja keskity siihen mitä mies oikeasti on tehnyt. Terveisin, lähes saman kokenut (edelleen terapiassa)
Mies vaikuttaa epäkypsältä seurusteluun ja vaikuttaa kauhean itsekkäältä. Tsiisus
Rakas ap, kaikki eivät pelaa samoilla säännöillä tai samalla logiikalla kuin sinä. Nyt on hyvä aika opetella asettamaan rajat muille, tai on iso riski että jatkossakin joudut tuollaisiin suhteisiin. Ei auta itkeä täällä miten toinen ei ymmärrä sinua ja toimi kuten haluaisit, jos olet jo ottanut suhteessa niin paljon turpaan että on jo täysin selvää mitä voit odottaa jatkossakin. Et saa olla noin kiinni muissa! Ei maailma ole kiva ja reilu. Opettele pitämään itsestäsi huoli. Tuo kuvio on niin sairas, että se terapia olisi oikeasti hyvä idea. Sitä on ehdotettu mutta et ole kommentoinut? Soita ja kerro abortista ja suhteesta, saat varmasti ajan!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 14:40"]
Tämä on aivan totta. Mies osaa olla, kun nähdään aivan ihana, karismaattinen, huomioonottava. Sitten kun puhun tästä tilanteesta miten on väärin, ja se ei kunnioita, niin se huutaa ja yhtäkkiä se on mun vika, että olen liian takertuvainen ( en ikinä soita sille ja viestejä laitan kolme/neljä päivässä) ja mun pitää opiskella ankarasti, koska sen elämään ei kuulu muu kuin työ. Kavereille olen puhunut, ilmeisesti liikaa, koska ne sanoo myös jättämisestä. Varmaan ei kohta nekään jaksa kuunnella mun valituksia :)
[/quote]Miksi et soita sille? Onko hän kieltänyt sinua soittamasta? Olette siis olleet suhteessa 3 vuotta, ja sinä et saa soitella miehelle???No nythän se selvisi; narsisti se on. Juokse ja lujaa! Jos toinen ihminen määräilee sinua jopa toiselta paikkakunnalta, että sinä etä saa häiritä häntä ja soitella, ja voitte tavata vain hänen vapaa-viikonloppuinaan, niin HERRAN JUMALA AVAA NYT SILMÄSI NUORI TYTTÖ! Tuo mieshän on kammotus. Äkkiä pakoon ja ota joku uusi hoito, jotta pääset äkkiä eroon tästä miehestä.
[/quote]
Tässä yksi melkein samassa tilanteessa ollut. En osannut lopettaa edes siinä vaiheessa kun selvisi että mies oli monta kuukautta pitänyt lisäkseni toista naista. Hän sai jo minut lähes takaisin, kunnes luin hänen tekstiviestit ja naisia olikin useampi ja pitemmältä ajalta. Vaadin selitystä ja mies pahoinpiteli minut aika raa'asti. Ilmeisesti häntä ahdisti kun hänen pitkän aikaa virittelemänsä kuvio paljastui. Ap oikeasti, ota jalat alle! Olin jo itsetuhon partaalla kunnes tajusin sen koko homman paljastuessa että mies ei ollut kuolemisen arvoinen! Nyt olen saanut häneltä itsemurhaviestejä, ja muita uhkailuja. Hae apua että pääset siitä omasta sekopääsuhteestasi eroon. Itselläni terapia on ollut korvaamaton apu ja uskon että omalta osaltani asiat tulevat vain paranemaan kun saan keskittyä omaan elämääni sen sijaan että olen jonkun sairaan miehen armoilla.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:42"]Ei se ikinä vastaa, kun soitan. Sanoin vähän aikaa sitten, että sen pitäisi pitää enemmän yhteyttä, koska muutenkin kun ollaan kaukosuhteessa niin eikö yhteydenpito kuulu asiaan.
Jos soitan ja se vastaa, niin yleensä se sanoo " mulla on minuutti aikaa puhua, mitä asiaa" Tosi kiva kertoa siinä sitten miten päivä on mennyt.
Sitten kun se soittaa kerran päivässä, kun hänelle sopii n. 3min puhelun, niin mun pitäisi olla todella tyytyväinen suhteeseen ja antaa pisteitä sille, kun hän kuitenkin soittaa mulle
[/quote]
Ei kenelläkään ole noin kiire töiden tai lasten kanssa. Sillä on muita naisia ja ei muutenkaan ole sinusta kiinnostunut. Nyt vittu oikeesti herätys!
Oi hyvänen aika mikä julmuri Sinulla on vastapelurina. Olen itse ollut kaukosuhteessa monta vuotta - se suhde loppui toisen kerran nyt kesällä, kun hän jätti minut puhelimitse. Hänkin lopulta pompotti minua miten halusi ja omien mielitekojensa mukaan. En koskaan saanut mennä hänen luokseen vaan hän tuli aina minun luokseni - miksiköhän...?! Siksi tietysti, että eli ihan omaa elämäänsä siellä asuinpaikkakunnallaan. Tässä taitaa olla aivan sama asia. Lisäksi, että on törkeää murskata toisen tunteet noin ja vielä nauraa päälle. Kuulostaa todella narsistilta. Joten nyt nenä pystyyn ja itsekunnioitusta peliin. Rakkaudesta tuossa suhteessa ei todellakaan ole kyse. Ja tiedät itsekin, että jos toista todella rakastaa on aikaa puhua, kuunnella ja viettää aikaa toisen kanssa!
Minä kyllä jättäisin tuollaisen miehen
Voi rakas ♡ Et ole ansainnut tuollaista hyväksikäyttäjää. Tiedät mitä elämältä haluat ja sinulla on oikeus haluta niitä asioita. Jätä mies,hän tuskin tuosta muuttuu. Pahoitteluni abortista ♡ onko sinulla hyviä ystäviä/läheisiä välejä sukuusi? Tuli mieleen,että eräällä kaverillani oli joskus samanlainen tilanne ja hänellä ei ollut ketään muuta kuin mies.
Terapeutti on varmaan hyvä idea, jos ja kun tämä päättyy.
Ennen kuin rupesimme seurustelemaan, en todellakaan ollut tällainen ihminen mitä olen nyt. Olen omasta ja muiden mielestä, kuten vaikka ystävien mielestä avoin, luotettava ja ihana ystävä. Aina kuvittelin, että saan hyvän suhteen.
Tällähetkellä olen niin ahdistunut, ja tunnen olevani kahleissa. Jos sanon miehelle, että tämä on tässä, se ei usko mua! Soittelee ja on taas niin ihana ja puhuu asioita mistä pidän. On taas pari päivää mua kohtaan hyvä, ja sitten taas sama paskamyrsky alkaa.
Olen vaan tässä suhteessa ihan liian heikko, tiedän sen itsekin. Mies saa aina minkä se haluaa multa.
Esim. Mun kuukautiset oli myöhässä noin viikon verran ( en tiedä syytä), niin mies oli ostanut mulle raskaustestin! Sanoin, että en ole raskaana ja mun ei tarvitse sitä tehdä jos en halua.
Mies pakotti tekemään, ja alennuin pissaamaan tikkuun sen mieleksi. Tämä tapahtui ennen sterilisaatiota. Ja näitä tälläisia tapauksia on monta.
Lisäksi mies on varannut meille ja siis maksanut matkan talveksi Malediiveille.
Ap, onko se mies ottanut enään yhteyttä?
Vitut Malediiveistä, nyt ota itseäsi niskasta kiinni, lue ajatuksella tämän sivun viestit, ja lähde suhteesta lopullisesti. Vaihda numerosi salaiseksi jne. Tuollaisen sekopään kanssa pitää olla lujana, muuten hän manipuloi sinua vielä monta vuotta. Ja ihan tiedoksi, että se saa sinut psyykkisesti sekaisin etkä pysty pitkään aikaan luottamaan miehiin. Eli jos haluat vielä nauttia normaalista suhteesta, lähde NYT, ennen kuin olet jo hermorauniona. Usko meitä!
Mies laittoi eilen illalla, että sillä on lapset ja sen takia tilanne on mikä on. Ja sen mielestä on tärkeämpää tykätä toisesta, kuin se, että asuu yhdessä.
On niin petetty olo. Olen antanut omalta puoleltani suhteeseen 110%.
Yritä saada muuta ajateltavaa, keskity kouluun. Veikkaan, että mies ei tällähetkellä paljon ajattele sinua.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 07:49"]
Ikäeroa meillä on. Olen itse 24vuotias ja mies on 42vuotias. Ikäeroa ei huomaa oikeastaan millään muulla tavalla kuin, että mies ollut naimisissa ja kolme lasta.
[/quote] Tän on pakko olla provo? Miksi ihmeessä sitoutuisit TUON IKÄISENÄ mieheen, joka ei halua asua kanssasi, joka ei halua lapsia ja joka on TUON IKÄINEN???? Herää nyt hyvä ihminen sentään!!!