Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen loukkaantuu siitä jos mies kehuu?

Vierailija
23.08.2015 |

Esim. Kauniit rinnat, nätti peppu yms. Itse otan ainakin kohteliaisuutena. Miksi ihmeessä tuollaisesta täytyy antaa avaria naamaan tai potkaista munille?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:34"]

Älä sano naisille asioita, joita et sanoisi toiselle miehelle, ellette ole jonkinlaisessa seksuaalisessa suhteessa tai oikeasti tiedät, että se on ok kyseisen naisen mielestä. Älä esitä kommentteja, jotka häiritsisivät, jos toinen mies sanoisi sulle niin. Muu voidaan helposti tulkita esineellistämiseksi, mihin liittyy valta-astelmia, joita ei tajua, jos on elänyt etuoikeutetussa asemassa niiden suhteen.

[/quote]Femakkotutka hälyttää :)

Vierailija
22/26 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan arvosta, kun joku ventovieras tulee sanoo "sullon hyvät tissit".
Mitä se kellekkään kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:34"]Älä sano naisille asioita, joita et sanoisi toiselle miehelle, ellette ole jonkinlaisessa seksuaalisessa suhteessa tai oikeasti tiedät, että se on ok kyseisen naisen mielestä. Älä esitä kommentteja, jotka häiritsisivät, jos toinen mies sanoisi sulle niin. Muu voidaan helposti tulkita esineellistämiseksi, mihin liittyy valta-astelmia, joita ei tajua, jos on elänyt etuoikeutetussa asemassa niiden suhteen. [/quote] Sori, kännissä jotenkin ajattelin, että ap on mies, joka laukoo näitä juttuja naisille. Mutta sama pätee. Ja koskaan ei tiedä, jos toinen on vaikka muunsukupuolinen tai trans. Silloin tissien kehuminen vasta pahalta tuntuukin.

[/quote]

Mä oon ihan selvinpäin ja täysin varma siitä, että ap on mies, joka haluaa vaan provota täällä taas tällä kertaa tällaisella. Vähän liian läpinäkyvää.

Mutta olen tuon ensimmäiseksi lainatun kommentoijan kanssa ihan samaa mieltä. Älä sano sellaista, mitä et sanoisi myös oman sukupuolesi edustajalle tai mitä et itse haluaisi kuulla ison karvaisen homon suusta.

Vierailija
24/26 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:34"]

Älä sano naisille asioita, joita et sanoisi toiselle miehelle, ellette ole jonkinlaisessa seksuaalisessa suhteessa tai oikeasti tiedät, että se on ok kyseisen naisen mielestä. Älä esitä kommentteja, jotka häiritsisivät, jos toinen mies sanoisi sulle niin. Muu voidaan helposti tulkita esineellistämiseksi, mihin liittyy valta-astelmia, joita ei tajua, jos on elänyt etuoikeutetussa asemassa niiden suhteen.

[/quote]Femakkotutka hälyttää :)
[/quote]

Mä olenkin ihan kunnon miesfemakkosateenkaarihomo ja harrastan öljyvärimaalausta. Aamen.

Vierailija
25/26 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella asiatonta tulla kehumaan jonkun tissejä tai perää. Ootko oikeasti noin urpo,että edes kyselet tuollaista. Ei miehillä ole mitään oikeutta tulla höpöttämääm vieraille ihmisille niiden vartalon muodoista. Mistä jotkut ääliöt on saaneet päähänsä,että naiset kaipaa kommentteja ulkoisesta olemuksestaan ventovierailta ihmisiltä? Eivät kaipaa,se on todella moukkamaista. 

Vierailija
26/26 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyään ei tarvitse selitellä miksi tuo ei ole OK. Voi vain tehdä rikosilmoituksen seksuaalisesta häirinnästä. Kyllä se opettaa pahimmatkin juntit tavoille - jossakin vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi