Suloisia 40 vuotta täyttäneitä julkkisnaisia
Kuka 40 vuotta täyttänyt julkkisnainen (mieluiten leikkelemätön) on mielestäsi suloinen?
Minun mielestäni ainakin Matleena Kuusniemi on tyttömäisen suloinen 41-vuotiaanakin:
Kommentit (130)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:20"]
Olen itse nelikymppinen nainen. Jotenkin mun on vaikea mieltää, että kukaan itseään kunnioittava tämän ikäinen haluaisi olla "suloinen". Sitä säälittävämpää olisi ehkä vain "söpö".
[/quote]
Ai miksi? Mä ainakin haluaisin olla tyttömäinen 40v ennemmin kuin tätimäinen, koska ne minusta on ne vaihtoehdot. Itse miellän sen hyvin säilyneeksi, ikäistään nuoremmannäköiseksi, suloiseksi, mutta seksikkääksi naiseksi.
Olen itse nelikymppinen nainen. Jotenkin mun on vaikea mieltää, että kukaan itseään kunnioittava tämän ikäinen haluaisi olla "suloinen". Sitä säälittävämpää olisi ehkä vain "söpö".
[/quote]
Minkälainen haluaisit sitten olla?
Häh? Mä oikeasti luulin Vartiaisen olevan yli nelikymppinen, en vissiin seuraa tarpeeksi medioita ja oon nähnyt vaan jossain ohjelmassa lärvin.
[/quote]
minä haluan olla suloinen ja söpö vielä 100-vuotiaanakin. En ole ylimielinen ja omahyväinen kuten sinä, te olette niitä jotka ette pysy söpöinä vaikka haluaisitte. N32
MTV3 Sport Ravit juontaja/toimittaja Laura Ruohola (45v) on kaunis yli 40v täyttänyt julkkisnainen. Kauniit kasvot ja todella osaava toimittaja.
Cate Blanchett on upea 46-vuotias kaunotar, jolla on suloinen hymy:
Minttu Mustakallio: http://www.kainuunsanomat.fi/kainuun-sanomat/kulttuuri/hauskan-likan-maineessa/