Epäilen, että mieheni pettää minua.
Etsin todisteita täältä AV:lta. Raportoin aina kun löydän jotain.
Kommentit (10)
Tarkoitatko, että miehesi tai se toinen nainen palstailee täällä?
Vai miten täältä löytää todisteita? Me vinkataan tarkistamaan plussakortin käyttöpaikat?
Googletin "Petän vaimoani", ja löysin viiden vuoden takaisen keskustelun seksipalstalta. Pistän aloituksen tähän.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2010 klo 23:34"]En käsitä, miksi jotkut pitävät pettämistä vääränä. Minunkin vaimoni on niin ruma, että melkein oksennus nousee kurkkuun häntä katsellessa. Siksi minun täytyykin tyydyttää tarpeeni muualla. Minulla on huomenna "illallinen" erään rakastajattareni kanssa. ;) Mitä mieltä olette, ja voin toki kertoa myös mitä makuuhuoneessa yleensä tapahtuu. ♥
[/quote]
Näettekö? Tiedän olevani erittäin ruma, eli tämä voi olla hyvinkin mieheni kirjoittama. En voi kuitenkaan olla varma, mutta epäilykseni vahvistuivat huomattavasti.
-ap
Se voin olla myös minä! Olen myös ruma :(
No, missä miehesi oli 20.3.2010?
Minä tiedän olleeni mieheni kanssa juuri tuona päivänä matkoilla, joten minun mieheni ei ole voinut kirjoittaa tuota enkä minä petä sinua miehesi kanssa.
Voi juku. Arvaa mitä ap? Mäkin olen ruma. Tässä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin se, että miehesi/mieheni/miehemme elää kaksoiselämää. Kaksi rumaa vaimoa ja yksi kaunis rakastajatar :'(
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:07"]No, missä miehesi oli 20.3.2010?
Minä tiedän olleeni mieheni kanssa juuri tuona päivänä matkoilla, joten minun mieheni ei ole voinut kirjoittaa tuota enkä minä petä sinua miehesi kanssa.
[/quote]En tiedä, missä mieheni oli, koska olin sairaalassa murtuneen nilkan takia.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:07"]No, missä miehesi oli 20.3.2010?
[/quote]En tiedä, missä mieheni oli, koska olin sairaalassa murtuneen nilkan takia.
[/quote]-ap
Olet huono sängyssä siis.