Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoka-aineet jotka pitäisi kieltää lailla

Vierailija
23.08.2015 |

Herne-maissi-paprikapakaste on saatanan keksintö. Se on liian halpaa ja siksi suomessa kaikki ääliökokkaajat sulloo sitä joka jumalan ruokaan ja pilaavat kaiken! Se pitäisi kieltää lailla ja sen keksijä polttaa noitaroviolla.

Tuleeko muita mieleen?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:15"]

Tonnikalasäilykkeet, eli siis delfiinisäilykkeet. :( ja maitorahka samaan syssyyn myös.

[/quote]

Voi ei, pilasit mun ruokahalut. Tykkään tonnikalaruuista, mutta rakastan delfiinejä.  :(

Vierailija
22/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilja-aromi, haiseekin ihan bensalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on he-ma-passa? Itse käytän sitä joihinkin ruokiin muutamasti kuussa enkä mielestäni pilaa niitä. Mielummin se ku joku lihaliemikuutio tai juustokerma.

Vierailija
24/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti alkoholi!

Vierailija
25/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää vennäjauhojen ja sokerin mollaajat, ettekö itse ikinä käytä/syö muka mitään missä on valkoista sokeria tai vehnäjauhoja? Ei sillä, tiiän että ne on epäterveellisiä ja käytänkin niitä kohtuudella mutta että "lailla kieltää".

Vierailija
26/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:15"]

Tonnikalasäilykkeet, eli siis delfiinisäilykkeet. :( ja maitorahka samaan syssyyn myös.

[/quote]

Voi ei, pilasit mun ruokahalut. Tykkään tonnikalaruuista, mutta rakastan delfiinejä.  :(
[/quote]
Lol ei tonnikalasäilykkeissä mitään delfiininlihaa ole :'D

Vierailija
27/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domino keksit :D Ei haittaisi jos en enää ikinä näkisi noita ällötyksiä.

Vierailija
28/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margariini, nugetit, kalapuikot, valmislihapullat, pakastepizzat, muut einesruuat, Piltti, sokeroidut jogurtit, sokeroidut murot ja myslit, mehujuomat eli kaikki mehut paitsi täysmehut, valmiiksi marinoidut lihat + kanat, kastikejauhepussit, perunamuusijauho, karkit (paitsi luonnollisista raaka-aineista tehdyt), öö.... Varmaan vielä vaikka mitä unohtui, mut nämä kuitenkin.. :)
N23

Vierailija
29/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:12"]Nää vennäjauhojen ja sokerin mollaajat, ettekö itse ikinä käytä/syö muka mitään missä on valkoista sokeria tai vehnäjauhoja? Ei sillä, tiiän että ne on epäterveellisiä ja käytänkin niitä kohtuudella mutta että "lailla kieltää".
[/quote]

Älkää alapeukuttako vaan vastatkaa kysymykseen :D?

Vierailija
30/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:04"]Vuokkosten vaaleansiniset (puuvillaiset) siteet on ihan parhaita!
[/quote]
onko näissä tuoksuna puuvilla vai onko ne tehty puuvillasta? Puuvillan tuotanto on hyvin epäeettistä, sillä puuvilla vaatii paljon vettä kasvaakseen ja monet alueet jossa sitä kasvatetaan, kärsii pahasta kuivuudesta... Ei ole tuttu tuote itselle, mutta olen myös kiinnostunut löytämään vaihtoehtoja voimakkaasti hajustetuille siteille!

Vierailija
31/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:19"]

Margariini, nugetit, kalapuikot, valmislihapullat, pakastepizzat, muut einesruuat, Piltti, sokeroidut jogurtit, sokeroidut murot ja myslit, mehujuomat eli kaikki mehut paitsi täysmehut, valmiiksi marinoidut lihat + kanat, kastikejauhepussit, perunamuusijauho, karkit (paitsi luonnollisista raaka-aineista tehdyt), öö.... Varmaan vielä vaikka mitä unohtui, mut nämä kuitenkin.. :) N23

[/quote]

Luettelit just ruoat ja einekset, joita en koskaan käytä. Niille löytyy kyllä siedettävä vastine :)

Vierailija
32/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:19"]

Margariini, nugetit, kalapuikot, valmislihapullat, pakastepizzat, muut einesruuat, Piltti, sokeroidut jogurtit, sokeroidut murot ja myslit, mehujuomat eli kaikki mehut paitsi täysmehut, valmiiksi marinoidut lihat + kanat, kastikejauhepussit, perunamuusijauho, karkit (paitsi luonnollisista raaka-aineista tehdyt), öö.... Varmaan vielä vaikka mitä unohtui, mut nämä kuitenkin.. :) N23

[/quote]

Täysmehut eivät ole yhtään sen parempia kuin muutkaan mehut. Hyvin sut on saatu uskomaan muuta. 

Vierailija
33/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:19"]

[/quote]

Luettelit just ruoat ja einekset, joita en koskaan käytä. Niille löytyy kyllä siedettävä vastine :)
[/quote]

Niin, en minäkään käytä, koska osaan tehdä luonnollisemmista raaka-aineista itsekin korvikkeet.. :)

N23

Vierailija
34/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:19"]

[/quote]

Täysmehut eivät ole yhtään sen parempia kuin muutkaan mehut. Hyvin sut on saatu uskomaan muuta. 
[/quote]

No voi nekin mun puolesta kieltää, kun en juo mitään mehuja kuitenkaan :D

N23

Vierailija
35/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOKERI !!!

Vierailija
36/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajamarinoitu kana. En tule koskaan pääsemään yli siitä neljän tähden illallinen-jaksosta, missä Ristomatti Ratia teki kananuudeliwokkia hunajamarinoiduista kanasuikaleista, mamanuudeleista ja finduksen classicwok pakastepussista ja voitti koko homman. Sen kommentaattorikokin ilme, kun ei saanut sanaa suustaan oli jotain niin mieletöntä.

Vierailija
37/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:04"]Vuokkosten vaaleansiniset (puuvillaiset) siteet on ihan parhaita!
[/quote]
onko näissä tuoksuna puuvilla vai onko ne tehty puuvillasta? Puuvillan tuotanto on hyvin epäeettistä, sillä puuvilla vaatii paljon vettä kasvaakseen ja monet alueet jossa sitä kasvatetaan, kärsii pahasta kuivuudesta... Ei ole tuttu tuote itselle, mutta olen myös kiinnostunut löytämään vaihtoehtoja voimakkaasti hajustetuille siteille!
[/quote]
No sori, käytän myös puuvillaisia alushousuja. Herkkäihoisena mulle paras vaihtoehto, myös alapäätä ajatellen.

Vierailija
38/58 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki veri- ja sisäelinruoat ja einekset.

Vierailija
39/58 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kala. Hyi helvetti!

Vierailija
40/58 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:04"]Vuokkosten vaaleansiniset (puuvillaiset) siteet on ihan parhaita! [/quote] onko näissä tuoksuna puuvilla vai onko ne tehty puuvillasta? Puuvillan tuotanto on hyvin epäeettistä, sillä puuvilla vaatii paljon vettä kasvaakseen ja monet alueet jossa sitä kasvatetaan, kärsii pahasta kuivuudesta... Ei ole tuttu tuote itselle, mutta olen myös kiinnostunut löytämään vaihtoehtoja voimakkaasti hajustetuille siteille! [/quote] No sori, käytän myös puuvillaisia alushousuja. Herkkäihoisena mulle paras vaihtoehto, myös alapäätä ajatellen.

[/quote]

Menkää helkkarin menkkahorot hittoon täältä jutteleen niistä vitturäteistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi