Ruoka-aineet jotka pitäisi kieltää lailla
Herne-maissi-paprikapakaste on saatanan keksintö. Se on liian halpaa ja siksi suomessa kaikki ääliökokkaajat sulloo sitä joka jumalan ruokaan ja pilaavat kaiken! Se pitäisi kieltää lailla ja sen keksijä polttaa noitaroviolla.
Tuleeko muita mieleen?
Kommentit (58)
Vanilja-aromi, haiseekin ihan bensalle.
Mitä vikaa on he-ma-passa? Itse käytän sitä joihinkin ruokiin muutamasti kuussa enkä mielestäni pilaa niitä. Mielummin se ku joku lihaliemikuutio tai juustokerma.
Nää vennäjauhojen ja sokerin mollaajat, ettekö itse ikinä käytä/syö muka mitään missä on valkoista sokeria tai vehnäjauhoja? Ei sillä, tiiän että ne on epäterveellisiä ja käytänkin niitä kohtuudella mutta että "lailla kieltää".
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:15"]
Tonnikalasäilykkeet, eli siis delfiinisäilykkeet. :( ja maitorahka samaan syssyyn myös.
[/quote]
Voi ei, pilasit mun ruokahalut. Tykkään tonnikalaruuista, mutta rakastan delfiinejä. :(
[/quote]
Lol ei tonnikalasäilykkeissä mitään delfiininlihaa ole :'D
Domino keksit :D Ei haittaisi jos en enää ikinä näkisi noita ällötyksiä.
Margariini, nugetit, kalapuikot, valmislihapullat, pakastepizzat, muut einesruuat, Piltti, sokeroidut jogurtit, sokeroidut murot ja myslit, mehujuomat eli kaikki mehut paitsi täysmehut, valmiiksi marinoidut lihat + kanat, kastikejauhepussit, perunamuusijauho, karkit (paitsi luonnollisista raaka-aineista tehdyt), öö.... Varmaan vielä vaikka mitä unohtui, mut nämä kuitenkin.. :)
N23
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:12"]Nää vennäjauhojen ja sokerin mollaajat, ettekö itse ikinä käytä/syö muka mitään missä on valkoista sokeria tai vehnäjauhoja? Ei sillä, tiiän että ne on epäterveellisiä ja käytänkin niitä kohtuudella mutta että "lailla kieltää".
[/quote]
Älkää alapeukuttako vaan vastatkaa kysymykseen :D?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:04"]Vuokkosten vaaleansiniset (puuvillaiset) siteet on ihan parhaita!
[/quote]
onko näissä tuoksuna puuvilla vai onko ne tehty puuvillasta? Puuvillan tuotanto on hyvin epäeettistä, sillä puuvilla vaatii paljon vettä kasvaakseen ja monet alueet jossa sitä kasvatetaan, kärsii pahasta kuivuudesta... Ei ole tuttu tuote itselle, mutta olen myös kiinnostunut löytämään vaihtoehtoja voimakkaasti hajustetuille siteille!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:19"]
Margariini, nugetit, kalapuikot, valmislihapullat, pakastepizzat, muut einesruuat, Piltti, sokeroidut jogurtit, sokeroidut murot ja myslit, mehujuomat eli kaikki mehut paitsi täysmehut, valmiiksi marinoidut lihat + kanat, kastikejauhepussit, perunamuusijauho, karkit (paitsi luonnollisista raaka-aineista tehdyt), öö.... Varmaan vielä vaikka mitä unohtui, mut nämä kuitenkin.. :) N23
[/quote]
Luettelit just ruoat ja einekset, joita en koskaan käytä. Niille löytyy kyllä siedettävä vastine :)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:19"]
Margariini, nugetit, kalapuikot, valmislihapullat, pakastepizzat, muut einesruuat, Piltti, sokeroidut jogurtit, sokeroidut murot ja myslit, mehujuomat eli kaikki mehut paitsi täysmehut, valmiiksi marinoidut lihat + kanat, kastikejauhepussit, perunamuusijauho, karkit (paitsi luonnollisista raaka-aineista tehdyt), öö.... Varmaan vielä vaikka mitä unohtui, mut nämä kuitenkin.. :) N23
[/quote]
Täysmehut eivät ole yhtään sen parempia kuin muutkaan mehut. Hyvin sut on saatu uskomaan muuta.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:19"]
[/quote]
Luettelit just ruoat ja einekset, joita en koskaan käytä. Niille löytyy kyllä siedettävä vastine :)
[/quote]
Niin, en minäkään käytä, koska osaan tehdä luonnollisemmista raaka-aineista itsekin korvikkeet.. :)
N23
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:19"]
[/quote]
Täysmehut eivät ole yhtään sen parempia kuin muutkaan mehut. Hyvin sut on saatu uskomaan muuta.
[/quote]
No voi nekin mun puolesta kieltää, kun en juo mitään mehuja kuitenkaan :D
N23
Hunajamarinoitu kana. En tule koskaan pääsemään yli siitä neljän tähden illallinen-jaksosta, missä Ristomatti Ratia teki kananuudeliwokkia hunajamarinoiduista kanasuikaleista, mamanuudeleista ja finduksen classicwok pakastepussista ja voitti koko homman. Sen kommentaattorikokin ilme, kun ei saanut sanaa suustaan oli jotain niin mieletöntä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:04"]Vuokkosten vaaleansiniset (puuvillaiset) siteet on ihan parhaita!
[/quote]
onko näissä tuoksuna puuvilla vai onko ne tehty puuvillasta? Puuvillan tuotanto on hyvin epäeettistä, sillä puuvilla vaatii paljon vettä kasvaakseen ja monet alueet jossa sitä kasvatetaan, kärsii pahasta kuivuudesta... Ei ole tuttu tuote itselle, mutta olen myös kiinnostunut löytämään vaihtoehtoja voimakkaasti hajustetuille siteille!
[/quote]
No sori, käytän myös puuvillaisia alushousuja. Herkkäihoisena mulle paras vaihtoehto, myös alapäätä ajatellen.
Kaikki veri- ja sisäelinruoat ja einekset.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:04"]Vuokkosten vaaleansiniset (puuvillaiset) siteet on ihan parhaita! [/quote] onko näissä tuoksuna puuvilla vai onko ne tehty puuvillasta? Puuvillan tuotanto on hyvin epäeettistä, sillä puuvilla vaatii paljon vettä kasvaakseen ja monet alueet jossa sitä kasvatetaan, kärsii pahasta kuivuudesta... Ei ole tuttu tuote itselle, mutta olen myös kiinnostunut löytämään vaihtoehtoja voimakkaasti hajustetuille siteille! [/quote] No sori, käytän myös puuvillaisia alushousuja. Herkkäihoisena mulle paras vaihtoehto, myös alapäätä ajatellen.
[/quote]
Menkää helkkarin menkkahorot hittoon täältä jutteleen niistä vitturäteistä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:15"]
Tonnikalasäilykkeet, eli siis delfiinisäilykkeet. :( ja maitorahka samaan syssyyn myös.
[/quote]
Voi ei, pilasit mun ruokahalut. Tykkään tonnikalaruuista, mutta rakastan delfiinejä. :(