Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoka-aineet jotka pitäisi kieltää lailla

Vierailija
23.08.2015 |

Herne-maissi-paprikapakaste on saatanan keksintö. Se on liian halpaa ja siksi suomessa kaikki ääliökokkaajat sulloo sitä joka jumalan ruokaan ja pilaavat kaiken! Se pitäisi kieltää lailla ja sen keksijä polttaa noitaroviolla.

Tuleeko muita mieleen?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinotekoiset makeutusaineet. Ainoana makeutuksena pilaavat kaiken hyvän maun.

Vierailija
42/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:47"]Lanttulaatikko
[/quote]

Se haiseekin paskalta. Vai haiseeko paska välillä lanttulaatikolta? En tiedä kummin päin, mutta ei kyllä houkuta syömään;)

Vierailija
44/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkit. 

Vierailija
45/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapähkinävoi

Vierailija
46/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se vaan ole helpointa jättää ostamatta mitä ei halua? Ja jättää syömättä mitä ei halua.Ilman ,että siitä tekee sen suurempaa numeroa.

Vierailija
47/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liemikuutiot. Liikaa lisäaineita ja suolaa, ja saa kaiken ruuan maistumaan samalta.

Vierailija
48/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:57"]

Eikö se vaan ole helpointa jättää ostamatta mitä ei halua? Ja jättää syömättä mitä ei halua.Ilman ,että siitä tekee sen suurempaa numeroa.

[/quote]

Joskus joutuu vaan pakon edessä syömään näitä hirvityksiä, kun joku tarjoaa ruokaa, tai työmaaruokalassa on kokki keksinyt jotain.

Vierailija
49/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:57"]Eikö se vaan ole helpointa jättää ostamatta mitä ei halua? Ja jättää syömättä mitä ei halua.Ilman ,että siitä tekee sen suurempaa numeroa.

[/quote] tää ei oo ruokatarvike, mut haisevat pikkuhousunsuojat. Helpointahanhan olisi olla ostamatta haisevia ja ostaa tuoksuttomia, eli mitä haluaa. Vaan ei!!! Ei ole, kun ne perkeleet kaikki taitaa haista nykyään. Oon nyt jo pari kertaa luullut ostaneeni hajuttomia (siis eri paketteja, tavannut pitkään kaupassa). Mutta silti aina pöntölle istuessa saan nuuhkia et mistä hemmetistä tää laventeli/jasmiini / mikäliesilläkinkertaa tuoksuu. Ja parin istunnon jälkeen aina tajunnut että ei helvetti ne on mun pöksyt kun haisee!!!

Vierailija
50/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:09"] tää ei oo ruokatarvike, mut haisevat pikkuhousunsuojat. Helpointahanhan olisi olla ostamatta haisevia ja ostaa tuoksuttomia, eli mitä haluaa. Vaan ei!!! Ei ole, kun ne perkeleet kaikki taitaa haista nykyään. Oon nyt jo pari kertaa luullut ostaneeni hajuttomia (siis eri paketteja, tavannut pitkään kaupassa). Mutta silti aina pöntölle istuessa saan nuuhkia et mistä hemmetistä tää laventeli/jasmiini / mikäliesilläkinkertaa tuoksuu. Ja parin istunnon jälkeen aina tajunnut että ei helvetti ne on mun pöksyt kun haisee!!!
[/quote]
Kannattaa siirtyä Vuokkosiin, ainakin siteet on mulla pysyneet hyvin ja on ihan kiva tukea suomalaista yritystä. Phs:t saattavat olla huonompia kuin esim Alwaysin, mutta mulle se on pienempi paha kuin hajusteet. :)

Vierailija
51/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikalasäilykkeet, eli siis delfiinisäilykkeet. :( ja maitorahka samaan syssyyn myös.

Vierailija
52/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:57"]Eikö se vaan ole helpointa jättää ostamatta mitä ei halua? Ja jättää syömättä mitä ei halua.Ilman ,että siitä tekee sen suurempaa numeroa.

[/quote] tää ei oo ruokatarvike, mut haisevat pikkuhousunsuojat. Helpointahanhan olisi olla ostamatta haisevia ja ostaa tuoksuttomia, eli mitä haluaa. Vaan ei!!! Ei ole, kun ne perkeleet kaikki taitaa haista nykyään. Oon nyt jo pari kertaa luullut ostaneeni hajuttomia (siis eri paketteja, tavannut pitkään kaupassa). Mutta silti aina pöntölle istuessa saan nuuhkia et mistä hemmetistä tää laventeli/jasmiini / mikäliesilläkinkertaa tuoksuu. Ja parin istunnon jälkeen aina tajunnut että ei helvetti ne on mun pöksyt kun haisee!!!

[/quote]

Vuokkosten vaaleansininen paketti, ne ei haise :)

Vierailija
53/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt tehkö tästä mitään helkkarin menkkarättikeskustelua!

Marinoidut broilerit

Vierailija
54/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaffa-keksit, julia-karkit ja vastaavat.

Vierailija
55/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:12"]

Herne-maissi-paprikapakaste on saatanan keksintö. Se on liian halpaa ja siksi suomessa kaikki ääliökokkaajat sulloo sitä joka jumalan ruokaan ja pilaavat kaiken! Se pitäisi kieltää lailla ja sen keksijä polttaa noitaroviolla.

Tuleeko muita mieleen?

[/quote]

Karjalanpiirakat, joissa on käytetty kovetettua kasvirasvaa. Miksi kaikissa on sitä? Ostaisin kalliimmalla, jos saisin kunnollista, mutta ei piru, kun ei saa.
[/quote]
Karjalanpiirakat joita ei ole leivottu puhtaaseen ruistaikinaan eivät ole aitoja.

Vierailija
56/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokeri, vehnä ja kaikki maailman versiot glukoosisiirapista.

Vierailija
57/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehotuotettu liha.

Vierailija
58/58 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä