Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä on siiryytty liukuvaan työaikaan.

Vierailija
23.08.2015 |

Multa kukaan ole kysynyt sopiiko se minulle. No ei sovi! Huomenna soitan liittoon. Mulle ole siitä mitään hyötyä. Lapsi pääsee hoitoon klo.7.30,eikä liukumia ole. Kivahan se olisi kerätä tunteja talteen jotain menoja varten,mutta kun en voi. Siis sydeemi on +/- kaksi tuntia päivä. Vittu sanon minä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:56"]Siis kun jotkut voi kerätä tunteja "talteen" ja sitten pitää lomaa. Minä en voi. Niitä voi siis kerätä max.40h. Siis viikon loma.ap
[/quote]

Eli jos sinä et saa,ei saa muutkaan? Kasva aikuiseksi pösilö

Vierailija
42/49 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:50"]

Mulle kun vittuilla. Hauskaa iltaa aivan kaikille.ap

[/quote]Ei ollut oikea ap. Ehkä olen ottanut turhasta stressiä(taas). Silti tahtoisin minäkin saada tunteja "pankkiin"ap

[/quote] 5min joka päivä tekee jo 1h40min kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olaa onnellisia, että teillä on työajanseuranta. Meillä kaupungilla tehdään ilmaista ylityötä lähes joka päivä. Pomo istuu iltapäivällä kellon kanssa työvuorotalukon vieressä vahtimassa merkkauksia. Harmi ettei ole paikalla näkemässä joka aamu klo 6.50 kun tulen töihin varmistamaan että saan kaikki hommat hoidettua. Mulla olis varmaan 200 tuntia plussaa. Terkut terveydenhuollosta.

Vierailija
44/49 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuman käyttöönotosta on pitänyt sopia työntekijöiden kanssa. Pyydä saada kirjallisena tiedot siitä, miten liukumaa teillä käytetään, eli esim. lisätuntien kertymien sallittu määrä, miten ne saa pitää pois, onko liukuma oikeasti "tee niin paljon kuin tykkäät" -tyyppinen liukuma, vai onko tarkoitus että jokaisen oma työaika jatkuu ja ainoastaan työhön saapumis- ja poistumisajat voivat joustaa. Jos tuntuu epäselvältä, niin pyydä että henkilökunnalle pidetään tiedotus- ja keskustelutilaisuus asiasta.

Vierailija
45/49 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on liukuma myös mielestäni juuri paras, kun on monta pientä lasta kuljetettavana päiväkotiin. Ei ole mikään kriisi aamulla, jos kaikki menee ihan pyllylleen ja on 30min myöhemmin töissä kuin normaalisti tai jos aamulla pitää käydä neuvolassa tms.

Vierailija
46/49 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän se liiton täti puhelimessa sanoo. Todennäköisesti, että liittojen ehdotus liukumasta on mennyt läpi, onnea liittoon kuulumisesta kommunisti.

Vierailija
47/49 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni liukumat niin että olin kaksi viikoa töissä ja kuukauden vapaalla. Norjassa olin kokin apulainen. Varmaan tiedätte.Öp-lautta.

Vierailija
48/49 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen lapsen äitinä olisi myös kiva joskus ehtiä käymään salilla. Tai käymään miehen kanssa ravintolassa. En silti riehu siitä, että muut ihmiset eri elämäntilanteessa voivat noita harrastaa, olen ihan itse päättänyt lapsen hankkia.

Vierailija
49/49 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita AP osoitetietosi niin lähetän sinulle tuubin liukuvaa voidetta, kun olet tuollainen hiekkapimppi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan