Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kuulla aika inhottavan asian. :(

Vierailija
23.08.2015 |

Kuulin, että mummoni oli vastustanut syntymistäni. Oli yrittänyt puhua äitiäni ympäri ja ottanut muutenkin uutisen nihkeästi. Jotenkin harmittaa ja suututtaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:41"]Tärkeämpää kai on, miten mummosi on kohdellut sinua sitten, kun olet ollut olemassa.
[/quote]

Juuri näin! Olen minäkin sammakoita päästäny suustani joita olen myöhemmin katunut. Eli minä itse en olisi henk koht kyllä vihainen mummolle asiasta.

Vierailija
22/28 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla aikanaan ollut ihan sama, mummo ei halunnut, että äitini synnyttäisi mua. Ei kyllä tunnu missään, ja hyvissä väleissä on mummon kanssa aina oltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus on aina mahdollista valita. Se valitaan ihan itse.
Mutta tämä juttu nyt vaikuttaa enemmänkin naurettavalta. Siihen katkeruuskin on ihan liian iso sana.
Mikset vastaa, kun kyselevät minkälaiset välit ;-)

Vierailija
24/28 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu asiasta mummosi kanssa. Kerro, että pahalta tuntuu. Ellei jo ole dementikko tms.

Vierailija
25/28 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti päätti vasta juuri ennen aborttia että jatkaakin raskautta. En nyt näe tässä mitään syytä loukkaantua ja leikkiä uhria. 

Vierailija
26/28 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:48"]En mä nyt oikeastaan ole edes vihainen eikä mummo tiedä, että minä tiedän tuosta. Mutta kyllä se silti loukkaa.
[/quote]

Loukkaako sinua vai oletko loukkaantunut äitisi puolesta? Koska eihän sinua ollut silloin vielä olemassa niin en näkisi että mummollasi olisi ollut mitään henk.koht. _sinua_ vastaan. Vaan sitä asiaa vastaan, että äitisi 20 v vailla ammattia yleensäkin saa lapsen.

Vierailija
27/28 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä oli kuulemma sama. Hän oli 22v kun synnyin, ja olin ihan toivottu lapsi. Isäni kertoi, että mummoni oli kuulemma huutanut äidilleni, että "miten sä voit tehdä tän mulle", kun kertoi olevansa raskaana, ja äitini oli tullut itkien kotiin. Kyllä mummoni vissiin kuitenkin oli iloinen sitten kun synnyin.

Vierailija
28/28 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:48"]Miten se syntymistä vastusti? Työsi takaspäin? Kielsi ponnistamisen?
[/quote] sain tästä päivän naurut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi