Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 4v ei voi tehdä mitään toiveeni mukaisesti (arkiaskareita)?

Vierailija
01.10.2006 |

En enää tiedä mitä konstia seuraavaksi kokeilisin!! Aamut on hankalia; venkoillaan ja temppuillaan ja aamutoimia ei tehtäisi millään, aamupalapöydässä mikään ei oikein kelpaa (tyyliin leivän päältä syödään makkarat ja itse leipä jätetään syömättä), puuro ei kelpaa, yövaatteitten vaihto aamuvaatteisiin on työn ja tuskan takana, asiasta saa huomauttaa kymmenen kertaa eikä siltikään tapahdu, keksii aina jotain venkoilua tahallaan. Eikä anna auttaa pukemisessa. Pissalle ei mene ajoissa useinkaan ja housut on sitten märkinä. Leluja levitetään pitkin taloa mutta mitään ei kerätä takaisin, ei millään vaikka pyydän millä äänensävyllä.

Olen oikeasti tosi väsynyt ja kyllästynyt tähän ja nyt olisi hyvät neuvot kalliit!! Mitä tehdä kun kauppaankaan ei tahdo selvitä lähtemään millään kun tyttö ei ala pukemaan vaan venkuroi viime hetkeen asti. Sitten kun sanon että nyt minä lähden ja sinä nähtävästi jäät, tehdään asiasta hirveä numero ja huudetaan täyttä kurkkua ja sitten vasta ehkä ruvetaan pukemaan...

On se vaikeaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaudun sillä, että se on varmaan ikään kuuluvaa ja menee joskus ohi...

Vierailija
2/2 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos aiemmin vaikkapa sanoit " Pue vaatteet päällesi" , niin kokeileppa sanoa vaikka " Sitten kun olet pukenut, päästään vihdoin leikkimään." Tai " katotaampa ehditkö pukea sillä välin kun käyn vessassa"

Ruokapöydässä voit sanoa, että " Monellakohan haukulla sinä saat syötyä tuon leivän puolikkaan. Minä veikkaan, että viidellä..." Ja kysyt mitä lapsi ite veikkaa...

Oma äänensävyä on kans hyvä miettiä, että se on tarpeeksi innostava noissa tilanteissa ;) Ja hullut taivastelut ja kehut kun lapsi on tehnyt hommansa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla